Rupanya Makan Pisang Badan Lebih Cepat Kurus Jom Cuba


Rupanya Makan Pisang, Badan Lebih Cepat Kurus! Makan pisang setiap pagi boleh menghilangkan berat sehingga 5kg dalam masa seminggu dan lagi menarik diet cara ini tidak memerlukan sebarang usaha keras untuk hasil yang sihat dalam tabiat pemakanan anda. Patutlah diet makan pisang ini menjadi begitu popular selepas Hitoshi Watanabe kongsi menerusi dalam bukunya “The Morning Banana Diet”.

Inilah caranya: Pada waktu pagi anda perlu makan pisang sahaja dan minum air pada suhu bilik. Anda boleh makan apa-apa sepanjang hari. Begitu mudah, bukan? Selepas sejumlah besar percubaan yang tidak berjaya menurunkan berat badan, Watanabe memutuskan untuk menulis pengalaman diet yang dia telah cuba sebelum ini.

Buat Senaman Orang gemuk biasanya dinasihatkan supaya senaman untuk membakar lebih banyak kalori, tetapi Watanabe membantu mereka mengelakkan penyeksaan pagi dengan mencadangkan penyelesaian yang sangat mudah: makan pisang segar dan minum segelas air pada waktu pagi. Anda juga tidak boleh makan apa-apa sehingga makan tengah hari anda. Pisang sarat dengan kanji tahan yang aktif merangsang proses penurunan berat badan.

Berapa banyak pisang anda perlu makan untuk sarapan pagi? Tidak ada peraturan ketat yang perlu anda ikuti, hanya makan pisang cukup yang mana akan membuat anda rasa kenyang dan perut tidak masuk angin. Sentiasa minum segelas air suam pada waktu pagi untuk merangsang metabolisme anda. Tunggu selama satu jam dan makan pisang. Jika anda masih lapar selepas 20 minit, makan pisang lain. Tetapi pastikan anda makan pisang mentah bukan pisang goreng atau yang dimasak cara lain.

Tidak Perlu Ambil Susu Tak perlu ambil susu sepanjang diet dan pemakanan yang terakhir hendaklah sekurang-8 malam. Pergi tidur pada tengah malam, kerana ahli-ahli sains percaya bahawa akan lewat ke tempat tidur dikaitkan dengan obesiti. Anda boleh makan apa-apa untuk makan tengah hari dan makan malam, dan jika anda berasa lapar di antara waktu makan anda, makan beberapa buah-buahan.

Apa yang membuat diet pisang begitu istimewa? Pisang kaya dengan serat, kalium dan meningkatkan tenaga. Pisang buah yang murah, jadi anda tidak perlu menghabiskan wang untuk membeli pelbagai produk mahal. Sarapan pagi yang kerap meningkatkan metabolisme dan mengelakkan anda daripada makan berlebihan pada waktu siang. Jika anda tidak minum kopi pada waktu pagi kamu akan mudah mengawal glukosa darah dan selera anda. Segelas air pada suhu bilik meningkatkan metabolisme. Elakkan makan selepas jam 8:00 malam dan musnahkan keinginan makan lewat malam. Mengurangkan pengambilan alkohol. Diet pisang juga merupakan cara yang terbaik untuk menghilangkan selulit.
Sumber: Mingguan Wanita
Artikel Lain
 
Ciri Wanita Idaman Lelaki. Para Wanita Perlu Ambil Tahu! Apa ciri wanita yang menjadi idaman lelaki? Perlu ambil tahu ye wanita di luar sana, jangan ambil remeh nanti bila di tinggal kekasih dalam beberapa bulan tongkat dagu la. Jangan salahkan takdir pula.

1. Lelaki tertarik pada wanita yang cantik Cantik ini sebenarnya subjektif. Kalau seseorang itu merasa cantik dalam dirinya InsyaAllah dia akan kelihatan cantik. Ini bukan perasan atau syok sendiri tapi ini adalah yakin dengan pemberian Allah. Confident level kena tinggi dan bertempat ye, jangan riak berdosa. Maka bersiaplah selalu agar tampil cantik dan jelita sepanjang masa. Sejuk mata memandang.

2. Sifat keanak-anakan Percayalah bahawa wanita yang ada sifat keanak-anakan dapat menarik hati orang lelaki, sebab sifat lelaki ini dia nak menjadi hero, nak membela. Orang lelaki ini dia nak macho. Dia nak menjaga, membela, mengawal, membimbing dan juga melindungi wanita. Sesekali macam budak tadika apasalahnya kan.

3. Berakhlak tinggi Sudah semestinya semua lelaki di luar sana suka akan sifat wanita yang berakhlak. Sopan santun,lemah lembut ada sifat-sifat wanita timur. Jangan orang timur nak buat perangai macam sikap orang barat. Ingat! Orang barat pun tertarik dengan wanita timur okay!

4. Beragama Tanyalah mana-mana lelaki di luar sana siapa tak nak wanita yang beragama? Segarang-garang dan sekeras-keras lelaki itu pasti dia nak kan isterinya beragama. Kalau dia dah huru-hara tak akanlah pasangannya pun nak yang haru biru juga. Wanita yang beragama ini adalah perintah Allah. Solat 5 Waktu dan sebagainya.

5. Bijak Bijaksana merupakan salah satu sifat-sifat wanita yang menjadi idaman lelaki iaitu pandai. Tapi ingat lelaki pun menyampah juga kalau yang menunjuk-nunjuk kepandainnya. Kalau tak tahu cakap saja tak tahu jangan buat-buat tahu. Lumrah orang lelaki memang suka tengok wanita cantik yang seksi tapi nak jadikan isteri sebenarnya tidak sekadar syok bawa kehulu kehilir saja. Faham-faham lah ye wanita di luar sana.
The post Rupanya Makan Pisang, Badan Lebih Cepat Kurus! Jom Cuba.. appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/rupanya-makan-pisang-lebih-cepat-kurus-jom-cuba/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Suku Suku Separuh Bantu Kurangkan Berat Badan Jom Cuba

Suku Suku Separuh Bantu Kurangkan Berat Badan Jom Cuba

papar berkaitan - pada 6/11/2018 - jumlah : 1782 hits
Amal Suku suku Separuh untuk dapatkan berat badan idealTeringat ketika raya Aidilfitri beberapa bulan lepas Ada seorang ibu saudara menegur Mai katanya badan Mai nampak berisi Depan orang lain pula tu dia cakap Terasa jugalah hati dengan ka...
Jom Amalkan Diet Telur Rebus Confirm Cepat Kurus

Jom Amalkan Diet Telur Rebus Confirm Cepat Kurus

papar berkaitan - pada 13/11/2018 - jumlah : 818 hits
Jom Amalkan Diet Telur Rebus Confirm Cepat Kurus Kalau bercakap pasal kurus sampai esok pagi pun wanita sanggup berjaga Ramai yang mencari formula nak kurus terutama bagi mak mak yang lepas bersalin Dek kerana keghairahan nak kurus ramai ya...
Jom Buat Sendiri Kek Pisang Gebu Moist Dan Lembut Senang Je Rupanya

Jom Buat Sendiri Kek Pisang Gebu Moist Dan Lembut Senang Je Rupanya

papar berkaitan - pada 22/11/2018 - jumlah : 933 hits
Jom buat sendiri kek pisang gebu moist dan lembut Senang je rupanya Assalamualaikum wbt Baru baru ni cikla belajar buat kek guna oven pulak Kalau sebelum ni kek kukus kira dah luluslah Haha Ni nak try buat guna oven pula Jadi ke tidak Haaa ...
Cara Cepat Kuruskan Badan Yang Berkesan Dengan Hanya Menggunakan Air Rebusan Epal

Cara Cepat Kuruskan Badan Yang Berkesan Dengan Hanya Menggunakan Air Rebusan Epal

papar berkaitan - pada 24/11/2018 - jumlah : 645 hits
Inilah Cara Cepat Kuruskan Badan Yang Berkesan Dengan Hanya Menggunakan Air Rebusan Epal Mungkin ada yang belum tahu bagaimana air rebusan dari epal boleh menguruskan badan dengan cepat dan sangat berkesan jika diamalkan secara betul Khasia...
Ini Cara Buat Fillet Ikan Mak Mak Boleh Cuba Untuk Galakkan Anak Makan Ikan

Ini Cara Buat Fillet Ikan Mak Mak Boleh Cuba Untuk Galakkan Anak Makan Ikan

papar berkaitan - pada 24/11/2018 - jumlah : 493 hits
Ikan masak apapun sedap tapi sayang anak anak sekarang tidak suka ikan kerana tidak mahu bersusah payah membuang tulang Mak mak ambik jalan mudah bagi lauk yang tak bertulang seperti isi ayam Jangan kecewa masalah tulang ikan boleh diatasi ...
Pisang Dapat Kuruskan Badan Diet Pisang

Pisang Dapat Kuruskan Badan Diet Pisang

papar berkaitan - pada 16/11/2018 - jumlah : 660 hits
Perkongsian oleh Sophia Sufian ini boleh dijadikan sumber insirasi buat wanita wanita terutamanya ibu ibu untuk mendapatkan berat ideal Dari berat 90 kg hingga berjaya mencecah 42 kg wanita ini berjaya mengurangkan sebanyak 48 kg dalam masa...
Tips Penyimpanan Susu Badan Agar Tidak Cepat Rosak

Tips Penyimpanan Susu Badan Agar Tidak Cepat Rosak

papar berkaitan - pada 24/11/2018 - jumlah : 677 hits
Susu badan atau air susu ibu yang telah diperah kekuar mempunyai syarat syarat penyimpanan yang ketat yang perlu ibu patuhi Macam Xu sendiri yang masih megekalkan penyusuan ekslusif buat baby Ora memang banyak Xu melabur membeli keperluan m...
Tulang Retak Pulih Lebih Cepat Jika Amalkan Diet Ini

Tulang Retak Pulih Lebih Cepat Jika Amalkan Diet Ini

papar berkaitan - pada 7/11/2018 - jumlah : 538 hits
Pasti dilema bila tulang retak bukan Yang pasti Tulang Retak Pulih Lebih Cepat Jika Amalkan Diet Ini Bila Proses Pemulihan Tulang Retak Bermula Tulang yang retak atau patah menjalani proses pemulihan yang sama Bezanya tempoh masa pemulihan ...
Tips Putihkan Kulit Bakar Lemak Dan Kurus Cepat

Tips Putihkan Kulit Bakar Lemak Dan Kurus Cepat

papar berkaitan - pada 5/11/2018 - jumlah : 900 hits
Pengenalan Jenama BioXcellent telah mendapat pengesahan dan pengiktirafan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dan mempunyai sijil MeSTI dan GMP Produk keluaran syarikat Gemini Beauty Resources Sdn Bhd ini juga telah berjaya mendapat pen...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Banjir Besar 5 Negara Ragut Ratusan Nyawa

Wee Barking Up The Wrong Tree



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi