Ohzarina Cara Pasangan Nikmat Orgasma Bersama



Dianggarkan lebih 10 peratus wanita yang aktif melakukan hubungan seks kurang mencapai nikmat orgasma. Sedangkan untuk merangsangnya bukanlah sesuatu yang sukar. Semuanya boleh dipelajari kerana pokok pangkalnya adalah hati.

Para suami seharusnya tahu bagaimana caranya untuk menyeimbangkan waktu tertekan dan bertenang ketika berlangsungnya hubungan asmara. Masih samar dengan caranya? Ikuti tip-tip di bawah :

Peka kepada tekanan di otot


Kebanyakan isteri mudah salah sangka bahawa untuk mencapai orgasma ketika bersama, mereka hanya perlu relaks dan berbaring. Andaian sebegini mudah diterima kerana tersebar menerusi mulut ke mulut.


Tambah ‘penyampai’ itu lagi, isteri-isteri harus banyak bertenang sedangkan yang berlaku sebaliknya. Otot wanita harus dirangsang bagi mewujudkan tekanan di daerah intim. Di situlah nanti orgasma dapat dicapai.

 Rata-rata dari mereka juga menganggap bahawa kontraksi ketika orgasma banyak berlaku di bahagian bawah otot pelvis. Semuanya disebabkan otot-otot ini adalah otot yang sering digunakan bagi memudahkan aliran urin dalam badan (dalam erti kata lain disebut juga sebagai gerakan Kegel)

Ambil masa bertenang

Sepanjang melakukan hubungan kelamin, isteri seharusnya fokus untuk merasai sensasi rangsangan daripada suami. Bagi pasangan yang baru melayari bahtera rumah tangga, pastinya timbul sedikit ‘debaran’ untuk melakukannya.

Usah terburu-buru dan ambillah masa untuk bertenang. Hargai dan hayati setiap perkara yang suami lakukan terhadap anda merangkumi sentuhan, kucupan, pelukan dan lain-lain lagi. Fikiran yang telah dirangsang oleh perbuatan membuatkan anda lebih bersedia untuk beraksi dan merasai nikmatnya orgasma. Sekiranya kali pertama masih belum berjaya maka cubalah untuk kali yang kedua. Ingat, latihan yang berterusan pasti membuahkan kejayaan.

Dapatkan khidmat pakar perubatan bertauliah
Sukar orgasma pastinya membuatkan wanita tertekan. Apa tidaknya, nikmat dan keseronokan hanya dirasai oleh suami sedangkan isteri terpaksa berlakon untuk tidak mengeruhkan keadaan.

Hendak berterus-terang bimbang mengguriskan perasaan suami, jadi jalan yang paling baik adalah dengan berdiam diri. Sekiranya beginilah persepsi anda maka tidak mustahil sampai bila-bila pun bahagia tak mampu di rasa.

Usahakan ke klinik atau hospital berdekatan bagi mendapatkan khidmat kaunseling berkenaan masalah yang berlaku. Mungkin terdapat rawatan-rawatan baru yang boleh membantu. Meskipun ia belum tentu berhasil tetapi kata orang-orang tua, cuba dahulu baru tahu.

Makanan untuk Seks

Selain ubat-ubatan dan senaman, makanan juga boleh membantu segelintir pasangan yang bermasalah dalam hubungan seks. Antara yang disyorkan ialah :

Daun Saderi

Sayuran ini dikatakan mampu meningkatkan ghairah seksual terutamanya untuk menstimulasi kerana kaya dengan androsterone. Sebenarnya, androsterone adalah sejenis hormon tidak berbau yang dihasilkan oleh lelaki apabila pasangannya terangsang. Saderi boleh dimakan mentah atau dijadikan ulam-ulaman sewaktu menjamu selera.

Tiram mentah

Ramai mengetahui akan khasiat tiram dalam membantu hubungan asmara. Makanan yang kaya dengan zink ini mampu meningkatkan penghasilan sperma dan hormon testosteron di samping mengandungi dopamine. Bagaimanapun, sebelum mengambil tiram secara mentah-mentah, pastikan  dahulu kebersihannya. Dibimbangi diserang penyakit lain pula nanti.

Buah pisang

Libido lelaki dapat ditingkatkan dengan pengambilan buah pisang yang kaya dengan enzim bromelain. Dalam masa yang sama, ia turut mengandungi sumber potassium serta vitamin B bagi menambah keupayaan tenaga tubuh secara keseluruhan.


Sumber : Klik Sini



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ohzarina.blogspot.com/2019/01/ohzarina-cara-pasangan-nikmat-orgasma.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ohzarina 7 Cara Kempiskan Perut

Ohzarina 7 Cara Kempiskan Perut

papar berkaitan - pada 28/3/2019 - jumlah : 330 hits
Ramai yang mungkin sedar perubahan fizikal badan mempengaruhi cara pembawakan diri seseorang apabila berdepan dengan orang ramai Perubahan fizikal seperti perut buncit kadang kadang membuatkan seseorang itu berasa malu atau tidak mempunyai ...
Ohzarina Cara Tidur Untuk Ibu Mengandung

Ohzarina Cara Tidur Untuk Ibu Mengandung

papar berkaitan - pada 28/3/2019 - jumlah : 1026 hits
12 Cara Tidur Yang Betul Untuk Ibu Mengandung1 Posisi tidur mengiring ke kiriMemandangkan posisi tidur terbaik yang disyorkan sepanjang hamil ialah tidur mengiring ke kiri maka usahakan untuk tidur dalam posisi ini setiap malam 2 Mandi air ...
Ohzarina Cara Menjadi Penganggur Yang Berjaya

Ohzarina Cara Menjadi Penganggur Yang Berjaya

papar berkaitan - pada 28/3/2019 - jumlah : 467 hits
Apa yang nak dikongsikan adalah perkara yang dapat anda lakukan untuk menjana pendapatan walaupun hanya dilakukan di rumah Jangan sekat kreativitiJika dilihat banyak peluang pekerjaan ditawarkan tetapi graduan tidak pandai mengambil peluang...
Ohzarina 8 Cara Hilangkan Tekanan Anda

Ohzarina 8 Cara Hilangkan Tekanan Anda

papar berkaitan - pada 28/3/2019 - jumlah : 302 hits
Tidak ada seorang pun terkecuali daripada ditimpa masalah Tekanan dan gangguan minda pasti buatkan hidup sengsara Cara mudah untuk hilangkan tekanan anda 1 Bersolat dan berdoaBagi yang beragama Islam cara inilah jalan terbaik untuk kita mem...
Ohzarina 7 Tips Memilih Pasangan

Ohzarina 7 Tips Memilih Pasangan

papar berkaitan - pada 28/3/2019 - jumlah : 310 hits
Topik yang menjadi sangat sensitif bagi orang muda apabila jodoh dicari orang tua mereka Maklumlah emak atau ayah kalau ada kenalan yang mempunyai anak teruna atau dara yang masih solo pasti akan cuba dikenal kepada anak mereka Tak kira sam...
Ohzarina Kenapa Jadi Pemalu Dan 11 Cara Atasinya

Ohzarina Kenapa Jadi Pemalu Dan 11 Cara Atasinya

papar berkaitan - pada 28/3/2019 - jumlah : 315 hits
Kalau difikirkan kembali pelik juga ada orang yang menjadi begitu pemalu hingga sukar untuk diajak bersembang Mengapa keadaan ini boleh berlaku Itulah persoalan yang acap kali ditanya kepada teman jika ada antara kamu yang berdepan dengan m...
Ini Cara Mudah Untuk Dapatkan Data Internet Bernilai Rm3

Ini Cara Mudah Untuk Dapatkan Data Internet Bernilai Rm3

papar berkaitan - pada 18/3/2019 - jumlah : 286 hits
Zaman sekarang ini untuk dapatkan data internet dengan harga yang murah pun susah Nak nak lagi yang rajin scroll Facebook Instagram dan Twitter The post appeared first on
Cara Masak Kari Ikan Sardin Paling Mudah Sedap Tak Muak

Cara Masak Kari Ikan Sardin Paling Mudah Sedap Tak Muak

papar berkaitan - pada 18/3/2019 - jumlah : 814 hits
Terasa nak makan kari ikan tapi tercari cari resipi yang paling mudah Ha Ini dia resipi yang anda perlukan Sangat simple dan tak renyah Malah bahan bahan yang digunakan pun senang nak sediakan Nampak sedap Jom cuba resipi perkongsian saudar...
Fadli Sindir Kartu Jokowi Bicara Industri 4 0 Tapi Berpikir Cara Kuno

Fadli Sindir Kartu Jokowi Bicara Industri 4 0 Tapi Berpikir Cara Kuno

papar berkaitan - pada 18/3/2019 - jumlah : 250 hits
Wakil Ketua Umum Partai Gerindra Fadli Zon menilai sudah saatnya masyarakat memiliki mendapatkan banyak keuntungan dari satu kartu Sebab kata dia sudah terlalu kuno untuk menggunakan banyak kartu untuk memberi banyak keuntungan pada masyara...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Duit Syiling Peringatan 50 Tahun Lembaga Pertubuhan Peladang

Pulut Sambal

Plaza Premium Group Kembangkan Jenama Restoran Flight Club Di Terminal 1 Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Apa Saja Yang Anda Berikan Tumpuan Dalam Fikiran Akhirnya Akan Jadi Kenyataan

Contact Lens Trial Experience The Difference Risk Free

Beyond The Arrest Colorado Springs Criminal Lawyers Advocate For Your Freedom