Hadiah Untuk Ayah Yang Bermakna 14 Pilihan Yang Istimewa


Kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah sepanjang masa. Adakalanya kita terlepas pandang pengorbanan seorang ayah dalam kehidupan kita. Sekali-sekala apa salahnya kita memberikan hadiah yang istimewa dan bermakna untuk ayah. 
Apabila mencari hadiah untuk ayah, ia memerlukan kita berfikir secara kreatif. Hal ini kerana, biasanya para ayah selalunya mendakwa bahawa mereka sudah mempunyai segala-galanya dan tidak mahu apa-apa. Walaubagaimanapun, apabila menerima hadiah mereka pasti merasa sangat seronok.
Oleh itu, untuk memudahkan pencarian hadiah untuk ayah, berikut kami kongsikan beberapa item menarik dan mudah didapati yang boleh dijadikan sebagai hadiah istimewa untuk ayah. Anda boleh dapatkan semua item yang disenaraikan dibawah ini secara dalam talian dengan pembelian melalui aplikasi Shopee. 
Jom semak!
14 Idea Menarik Hadiah Untuk Ayah  1. Topi Topi boleh membantu melindungi wajah ayah anda daripada terkena sinaran panas matahari lebih-lebih lagi apabila beliau bekerja pada siang hari dan terdedah kepada matahari.
Ia akan menjadi salah satu hadiah yang sangat bermanfaat untuknya. Bukan itu sahaja, topi juga sesuai digayakan dengan pelbagai gaya untuk membantu ayah anda tampil lebih muda!
Topi: https://shopee.com.my/allblue5367/16047659643
2. Penggantung Kunci Kereta Penggantung kunci kereta adalah merupakan salah satu item yang boleh dijadikan sebagai hadiah istimewa untuk ayah anda. Dengan memiliki penggantung kunci, tak perlu risau lagi kunci kereta ayah anda hilang!
Penggantung Kunci Kereta: https://shopee.com.my/bnbecommerce/12853339176
3. Jaket Hadiahkan sepasang jaket yang bergaya dan praktikal untuk ayah anda pakai terutamanya apabila beliau sering bekerja pada waktu malam. Pastikan anda membeli jaket yang selesa dan mengikut citarasa beliau agar jaket tersebut dapat digunakan dengan sebaiknya.
Jaket: https://shopee.com.my/trulylocal.my/4355946668
4. Mug Kopi Mug kopi adalah salah satu hadiah yang paling mudah untuk diberikan kepada ayah anda. Anda boleh beli mug kosong dan hantar ke kedai untuk meletakkan gambar anda bersama ayah anda di mug tersebut. Jadi, apabila memakai mug tersebut, beliau akan langsung teringatkan anda!
Mug: https://shopee.com.my/kfcjunjun2018.my/2182907355
5. Mesin Pembuat Kopi Wah, mesti ayah ada senyum selebarnya apabila mendapat mesin pembuat kopi ini! Lebih-lebih lagi apabila beliau sangat suka menikmati kopi. Walaupun harganya agak mahal, namun untuk kegembiraan ayah anda, ia pasti satu pelaburan yang berbaloi!
Mesin pembuat kopi: https://shopee.com.my/mypropappa/13226899476
6. Dompet Sekiranya anda perasan dompet ayah anda sudah lama tidak berganti dan dalam keadaan yang uzur, inilah masanya untuk anda hadiahkan sebuah dompet untuknya. Sebaiknya, hadiahkan dompet yang berkualiti agar ia boleh dipakai lama.
Dompet lelaki: https://shopee.com.my/jsuniquestore/4126185068
7. Baju Memakai baju baru akan menjadikan ayah anda tampak lebih segar dan bersemangat. Anda boleh memilih untuk memberikan beliau hadiah baju t-shirt, baju kemeja ataupun baju yang sesuai dipakai untuk pergi ke masjid. Terdapat banyak pilihan baju yang anda boleh pilih mengikut kesesuaian, keperluan dan juga citarasa ayah anda. 
Baju: https://shopee.com.my/dressupbyzahid/14713980963
8. Seluar Selain baju, seluar juga adalah merupakan salah satu keperluan yang jarang-jarang diambil kisah oleh para ayah. Selagi boleh pakai, selagi itulah mereka akan menggunakannya walaupun sudah lusuh.
Jadi untuk mengelakkan ayah anda memakai seluar yang lusuh, ada baiknya anda hadiahkan sepasang seluar yang selesa untuk ayah anda. Tidak kiralah seluar bekerja, seluar bersukan ataupun seluar untuk dipakai harian di rumah. 
Seluar lelaki: https://shopee.com.my/desince/8322774038
9. Kain Pelikat Kain pelikat adalah merupakan kesukaan para ayah. Selain mudah untuk dipakai, ia juga sangat selesa dipakai apabila berada di rumah. Terdapat pelbagai pilihan kain pelikat dengan harga yang berpatutan yang boleh anda dapatkan di Shopee.
Kain pelikat: https://shopee.com.my/pelikatkubahmas/12336857972
10. Kit Pencukur Hadiahkan sebuah kit pencukur untuk memudahkan ayah anda menjaga penampilan dan juga kebersihan dirinya. Pastikan anda memilih kita pencukur yang berkualiti tinggi, tahan karat, serta mudah untuk digunakan.
Kit pencukur: https://shopee.com.my/lavine_1122/14183777561
11. Mesin Urut Kaki Sekiranya anda mempunyai bajet lebih, apa kata hadiahkan sebuah mesin urut kaki untuk ayah anda yang tercinta. Hal ini kerana, apabila sudah mencapai usia senja, bahagian kaki seringkali sakit dan mudah penat.
Selain itu, ia juga boleh membantu untuk melegakan kesakitan kaki selepas seharian bekerja (jika masih bekerja).
Mesin urut kaki: https://shopee.com.my/emascare/4689040802
12. Kerusi Malas Kerusi malas adalah merupakan kerusi yang bersaiz panjang dan mempunyai sandaran yang landai. Ia seringkali digunakan untuk berehat.
Ayah anda pasti tersenyum gembira apabila menerima hadiah kerusi malas ini. Beliau boleh menggunakannya semasa sedang menonton TV ataupun berehat di kaki lima rumah.
Kerusi malas: https://shopee.com.my/mall_murah/8670226543
13. Alat Menukang Dapatkan satu set alat menukang yang lengkap dengan pelbagai alat sebagai hadiah untuk ayah anda. Ini akan memudahkan ayah anda untuk melakukan kerja-kerja menukang serta membaiki sesuatu.
Alat menukang: https://shopee.com.my/treny_brand/10103488124
14. Aksesori Kereta Terdapat pelbagai jenis aksesori kereta yang anda boleh hadiahkan untuk ayah anda. Antaranya ialah:
Tempat letak telefon (car phone holder): https://shopee.com.my/allblue5367/3638580524 Kotak tisu kereta: https://shopee.com.my/ironwork/11537946584 Penyangkut barang pelbagai guna: https://shopee.com.my/68online.my/4758719867 Kamera perakam video (dash cam): https://shopee.com.my/klsam/1507779424 Pengecaj telefon (USB) jenis fast-charging: https://shopee.com.my/kaxoewh.my/2401888440 Kesimpulan Hadiah yang bermakna tidak semestinya perlu mahal-mahal. Apa yang penting ialah, hadiah tersebut bermanfaat, boleh digunakan dalam tempoh yang lama dengan sebaiknya serta mampu menggembirakan ayah anda. 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/hadiah-untuk-ayah-yang-bermakna/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=hadiah-untuk-ayah-yang-bermakna

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hadiah Untuk Ibu Sempena Meraikan Hari Istimewa 20 Pilihan Yang Menarik

Hadiah Untuk Ibu Sempena Meraikan Hari Istimewa 20 Pilihan Yang Menarik

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 102 hits
Ibu adalah merupakan insan istimewa yang hadir dalam hidup setiap individu Mereka adalah insan yang sering berkorban demi kebahagiaan anak anak Sebagai seorang anak kita perlulah berusaha untuk menggembirakan hati seorang Terdapat pelbagai ...
Hadiah Untuk Pengantin 17 Pilihan Hadiah Yang Praktikal

Hadiah Untuk Pengantin 17 Pilihan Hadiah Yang Praktikal

papar berkaitan - pada 20/1/2023 - jumlah : 160 hits
Apabila mendapat jemputan daripada individu yang kita kenali ia pasti akan menimbulkan rasa keterujaan Selain memikirkan mengenai baju yang perlu dipakai ketika menghadiri majlis tersebut sudah pasti anda juga akan memikirkan hadiah untuk p...
Hadiah Untuk Suami 15 Idea Hadiah Yang Unik Istimewa

Hadiah Untuk Suami 15 Idea Hadiah Yang Unik Istimewa

papar berkaitan - pada 20/1/2023 - jumlah : 109 hits
adalah merupakan insan yang paling banyak berkorban untuk keluarga selepas mendirikan rumah tangga Sekali sekala apa salahnya untuk anda berikan hadiah untuk suami sebagai tanda kasih sayang dan penghargaan atas pengorbanan mereka Anda tida...
15 Pilihan Hadiah Untuk Isteri Yang Baru Bersalin

15 Pilihan Hadiah Untuk Isteri Yang Baru Bersalin

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 102 hits
Anda mesti pernah dengarkan pepatah orang putih Happy wife happy life Terdapat pelbagai cara yang anda boleh lakukan untuk menggembirakan dan menunjukkan penghargaan kepada isteri anda Selain memberikan perhatian dan kasih sayang sepenuhnya...
Hadi Siapa Pun Boleh Sedekah Masa Pilihan Raya Kecuali Calon Dan Wakilnya

Hadi Siapa Pun Boleh Sedekah Masa Pilihan Raya Kecuali Calon Dan Wakilnya

papar berkaitan - pada 22/1/2023 - jumlah : 234 hits
KUALA LUMPUR Presiden PAS Tan Sri Abdul Hadi Awang berkata terpulang kepada mana mana pihak untuk memberi sedekah ketika pilihan raya tetapi calon dan wakilnya dilarang memberi wang kepada orang ramai Beliau menjelaskan bahawa mengikut unda...
The Haven All Suite Resort Ipoh Pilihan Staycation Terbaik Untuk Keluarga

The Haven All Suite Resort Ipoh Pilihan Staycation Terbaik Untuk Keluarga

papar berkaitan - pada 23/1/2023 - jumlah : 111 hits
The Haven All Suite Resort Ipoh Pilihan Staycation Terbaik Untuk Keluarga Excited dan tak sabar nak berkongsi destinasi percutian episod sisgeejalanjalan December Trip Ada yang dah nampak sharing di IG Stroy cuma Gee tak story mory details ...
Polperro Steak House Pilihan Restoran Makanan Barat Dan Asia Sedap Di Kuala Lumpur Dan Selangor

Polperro Steak House Pilihan Restoran Makanan Barat Dan Asia Sedap Di Kuala Lumpur Dan Selangor

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 411 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan rakan yang dikasihi sekalian Maha nak cerita pasal satu restoran ini dahulu ia menyajikan banyak masakan barat kerana ia dibawa daripada sana untuk cawanga...
Adam Driver Menjadi Pilihan Utama Marvel Studios Untuk Watak Reed Richards

Adam Driver Menjadi Pilihan Utama Marvel Studios Untuk Watak Reed Richards

papar berkaitan - pada 17/1/2023 - jumlah : 116 hits
Adam Driver mungkin akan sertai Marvel Cinematic Universe tidak lama lagi Menurut laporan terbaru The Direct pembangunan filem Fantastic Four terus berjalan dengan pencarian pelakon yang akan memainkan watak Reed Richards semakin giat Walau...
Legenda Puteri Qaseh Drama Bukan Syurga Pilihan Drama Bawah Blok Filem Malbatt Misi Bakara Drama Sekali Aku Bahagia

Legenda Puteri Qaseh Drama Bukan Syurga Pilihan Drama Bawah Blok Filem Malbatt Misi Bakara Drama Sekali Aku Bahagia

papar berkaitan - pada 15/1/2023 - jumlah : 253 hits
Legenda Puteri Qaseh disiarkan mulai 9 Januari setiap Isnin 9 malam di Astro Ceria saluran 611 atau strim di Astro GO Sinopsis Legenda Puteri QasehAlkisah di kerajaan Kayajaya seorang gadis kampung yang baik hati menyedari bahawa dia adalah...
Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur

Nostalgia Bedak Sejuk

Moto Distracto Steady Garage Customizes The New Honda Motocompacto

Negeri Sembilan Akan Menaikan Gaji Penjawat Awam



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Orang Bukan Melayu Tak Boleh Terima Perikatan Nasional