Hadiah Untuk Ibu Sempena Meraikan Hari Istimewa 20 Pilihan Yang Menarik


Ibu adalah merupakan insan istimewa yang hadir dalam hidup setiap individu. Mereka adalah insan yang sering berkorban demi kebahagiaan anak-anak.
Sebagai seorang anak, kita perlulah berusaha untuk menggembirakan hati seorang ibu. Terdapat pelbagai cara yang boleh kita lakukan antaranya ialah dengan memberikan beliau hadiah pada hari istimewa. 
Sekiranya anda  tidak tahu apa yang perlu diberikan kepada ibu anda  atau sedang  mencari idea hadiah untuk ibu yang terbaik, usah risau.
Pada artikel kali ini, kami akan kongsikan beberapa idea hadiah untuk ibu yang menarik dan pasti membuatkan mereka terharu sempena meraikan hari istimewa beliau. Apa yang menariknya, kesemua hadiah ini boleh didapati di Shopee!
Tunggu apalagi, mari teruskan membaca!
20 Pilihan Hadiah Untuk Ibu 1. Barang Kemas Habib Apa salahnya sekali-sekala anda hadiahkan ibu barang kemas Habib yang  mempunyai pelbagai rekabentuk moden dengan harga yang berpatutan. Antara pilihan yang anda boleh berikan kepada ibu anda ialah cincin,  rantai,  gelang ataupun anting-anting. Ibu anda pasti menyukainya! 
HABIB Noah Diamond Bolo Bracelet: https://shopee.com.my/habib.os/5040049069
2. Al-Quran Apabila sudah beranjak ke usia senja, para ibu biasanya akan banyak menghabiskan masa berehat. Masa yang terluang boleh diisi dengan membaca al-quran ataupun beribadah.
Hadiahkan ibu anda senaskah al-quran yang mempunyai tulisan yang agak besar agar mudah dibaca lebih-lebih lagi apabila ibu anda mempunyai masalah penglihatan disebabkan oleh faktor usia.  Secara tidak langsung, ini akan membantu menaikkan semangat ibu anda untuk terus membaca al-quran. 
Al-Quran Tagging Humaira: https://shopee.com.my/wbmarketing/2681998398
3. Beg Tangan Beg tangan juga adalah salah satu hadiah yang sesuai untuk diberikan kepada sang ibu. Bolehlah ibu anda menggunakannya untuk ke majlis-majlis khas dan penting.
Terdapat pelbagai jenis dan reka bentuk beg tangan yang anda boleh pilih. Anda boleh bertanya terlebih dahulu kepada ibu anda mengenai ciri-ciri beg tangan yang disukainya.  
Beg tangan: https://shopee.com.my/crocodilewomenbags.os/14219008380
4. Pressure Cooker Sekiranya ibu anda belum lagi mempunyai pressure cooker, inilah masa terbaik untuk anda hadiahkannya kepada ibu anda. Peralatan memasak seperti pressure cooker ini sangat membantu untuk memudahkan kerja memasak di dapur. Tugas memasak pun menjadi jauh lebih mudah dan cepat.
Pressure cooker: https://shopee.com.my/dessini_malaysia/11500398059
5. Set Sofa Apabila melihat sofa di rumah ibu anda sudah agak lama dan tidak pernah berganti, jangan teragak-agak untuk membelikan ibu anda sofa baru sebagai hadiah di hari istimewanya. Kenalpasti gaya perabot dan tema ruang tersebut agar sofa yang anda beli kelak sesuai untuk diletakkan di ruang itu. 
Set sofa: https://shopee.com.my/colorlifesdnbhd/6909907524
6. Kerusi Urut Sekiranya anda mempunyai bajet lebih, kerusi urut adalah pilihan hadiah yang terbaik. Terutamanya untuk ibu anda yang sudah berusia. Dengan adanya kerusi urut, ibu anda boleh melegakan sakit belakang, sakit kaki dan sakit badan setelah seharian penat menguruskan rumah. Ia sangat bermanfaat untuk kesihatan tubuh anda. 
Kerusi urut: https://shopee.com.my/ebestseller/17730304007
7. Cadar Hadiahkan ibu anda set cadar yang berkualiti tinggi dan selesa untuk membantu ibu anda mendapatkan rehat dan tidur yang sempurna.Terdapat pelbagai jenama cadar yang mempunyai kualiti yang terbaik serta corak-corak yang ditawarkan juga pelbagai dan menarik. Antara jenama cadar yang popular ialah Akemi, Dora Mill dan sebagainya.
Cadar Akemi: https://shopee.com.my/akemi.os/11763321882
8. Jubah/Abaya Pemberian jubah ataupun abaya sangat berguna untuk para ibu. Hal ini kerana, kebanyakan para ibu gemar memakai jubah ataupun kebaya ke mana-mana sahaja. Selain mudah untuk dipakai,  ia juga sangat cantik dan sesuai untuk digayakan apabila pergi ke mana-mana sahaja. 
Jubah: https://shopee.com.my/yanase/22216878489
9. Pokok Bunga Hiasan Sekiranya ibu anda sangat suka pokok bunga dan juga minat menghias rumah, Apa kata hadiahkan ibu anda pokok bunga hiasan yang boleh digunakan untuk mencantikkan lagi ruangan di rumah ibu anda. 
Pokok bunga hiasan: https://shopee.com.my/nelsonwe/7655195514
10. Kasut Hadiahkan Ibu anda sepasang kasut yang selesa dipakai terutamanya untuk digunakan apabila perlu berjalan lama dan jauh. Hal ini kerana, menginjak usia senja kaki para ibu kebanyakannya sering sakit. 
Jadi, pastikan anda memberikan hadiah kasut yang benar-benar selesa. Selain itu,  pastikan juga anda mengetahui saiz kaki Ibu anda serta jenis kasut yang disukainya. 
Kasut wanita: https://shopee.com.my/drcardin.os/3849059335
11. Stand Mixer Untuk para ibu yang suka membuat kek ataupun kuih, stand mixer pasti akan menjadi salah satu hadiah kegemaran mereka. Ia boleh membantu memudahkan proses pembuatan kek dan kuih serta membantu menjimatkan tenaga dan juga masa sang ibu berada di dapur. 
Stand Mixer DESSINI: https://shopee.com.my/dessini_malaysia/5887515923
12. Pengisar Buah Pengisar buah juga adalah merupakan salah satu hadiah yang terbaik untuk kesihatan para ibu. Dengan adanya pengisar buah, ibu anda boleh membuat jus buah atau smoothies dengan mudah. Ini akan membantu para ibu untuk kekal bersemangat mengamalkan diet sihat setiap hari. 
Pengisar buah: https://shopee.com.my/miuimalaysia/11111963950
13. Tasbih Digital Kebaikan tasbih digital berbanding dengan tasbih biasa ialah ibu anda tidak perlu lagi berzikir sambil mengira. Beliau hanya perlu fokus berzikir sambil menekan satu butang pada tasbih digital tersebut untuk membuat kiraan secara automatik. Mudah kan?
Tasbih digital: https://shopee.com.my/21secret/4177245534
14. Pasu Bunga Terdapat pelbagai rekaan pasu bunga yang dijual pada masa kini. Pasu bunga dengan rekaan yang menarik boleh dijadikan sebagai hiasan rumah serta digunakan untuk meletakkan pokok hiasan. Setiap kali memandang pasu bunga yang anda berikan, pasti ibu anda teringatkan anda.
Pasu bunga: https://shopee.com.my/smartkidz.88/8543235732
15. Robot Vakum Mengemas rumah adalah satu pekerjaan yang meletihkan. Lebih-lebih lagi apabila ibu anda sudah berusia. Untuk membantu mengatasi masalah tersebut, hadiahkanlah ibu anda robot vakum ini.
Robot vakum ini berfungsi untuk membersihkan segala kekotoran yang ada di lantai. Jadi, ibu anda tidak perlu lagi menyapu atau vakum lantai rumah sepanjang keberadaan robot vakum ini.
Robot vakum: https://shopee.com.my/vapeesteam/15609056219
16. Set Periuk Para ibu memang sukakan periuk. Jadi, apa kata anda hadiahkan ibu anda satu set periuk untuk digunakan apabila memasak lauk harian di rumah. Ibu anda pasti tersenyum girang setiap kali memasak untuk anda sekeluarga menggunakan set periuk yang baru. 
Set Periuk DESSINI: https://shopee.com.my/dessini_malaysia/5178606091
 17. Tudung Tambahkan koleksi tudung ibu anda dengan menghadiahkan beliau tudung baru yang sudah lama diinginkannya. Atau, anda boleh memilih tudung yang sesuai dengan personaliti yang ibu anda miliki. 
Tudung: https://shopee.com.my/thejasminelook/5388357467
18. Set Tupperware Percayalah, untuk mengambil hati ibu anda tidaklah sesukar mana. Hadiahkan sahaja set Tupperware yang menjadi kegemaran ramai kepada ibu anda. Terdapat bermacam-macam set tupperware yang dijual, anda boleh meminta ibu anda pilih yang mana beliau inginkan dalam koleksinya. 
Set Tupperware: https://shopee.com.my/yongshengecommerce/1143251
19. Blood Pressure Monitor Untuk memastikan kesihatan ibu anda dalam keadaan yang baik, anda boleh hadiahkan alat mengawal tekanan darah yang boleh digunakan membaca tekanan darah ibu anda secara rutin.
Memantau bacaan tekanan darah adalah sangat penting untuk golongan berusia terutamanya yang mempunyai darah tinggi bagi mengelakkan komplikasi yang lebih teruk terjadi apabila tekanan darah tidak terkawal. 
Blood pressure monitor: https://shopee.com.my/vincentboo/16978980986
20. Sejadah Sandar Sejadah sandar merupakan produk yang popular dalam kalangan golongan ibu bapa pada masa kini kerana fungsinya yang boleh membantu anda untuk duduk bersandar sambil  membaca al-quran selepas solat,  mendengar ceramah,  ataupun menunggu waktu solat masuk.
Sejadah ini mempunyai sandaran di bahagian belakang yang membolehkan anda duduk bersandar sekaligus mengelakkan sakit belakang. 
Sejadah Sandar: https://shopee.com.my/habibcarpet/8818805711


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/hadiah-untuk-ibu-sempena-meraikan-hari-istimewa/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=hadiah-untuk-ibu-sempena-meraikan-hari-istimewa

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hadiah Untuk Ayah Yang Bermakna 14 Pilihan Yang Istimewa

Hadiah Untuk Ayah Yang Bermakna 14 Pilihan Yang Istimewa

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 122 hits
Kasih ibu membawa ke syurga kasih ayah sepanjang masa Adakalanya kita terlepas pandang pengorbanan seorang ayah dalam kehidupan kita Sekali sekala apa salahnya kita memberikan hadiah yang istimewa dan bermakna untuk ayah Apabila mencari had...
12 Idea Hadiah Hari Jadi Yang Eksklusif Untuk Lelaki Perempuan

12 Idea Hadiah Hari Jadi Yang Eksklusif Untuk Lelaki Perempuan

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 249 hits
Hari jadi adalah merupakan hari yang istimewa untuk setiap individu Oleh itu memilihyang terbaik untuk insan yang dikasihi adalah sangat penting bagi menunjukkan kasih sayang dan juga penghargaan pada hari kelahiran mereka Untuk memberikan ...
Kumpulan Suria Klcc Meraikan Tahun Arnab Dengan Dekorasi Dan Aktiviti Istimewa

Kumpulan Suria Klcc Meraikan Tahun Arnab Dengan Dekorasi Dan Aktiviti Istimewa

papar berkaitan - pada 12/1/2023 - jumlah : 175 hits
KUMPULAN SURIA KLCC MERAIKAN TAHUN ARNAB DENGAN DEKORASI DAN AKTIVITI ISTIMEWA Assalammualaikum semua Umum mengetahui apabila ada musim perayaan pasti dekorasi di Suria KLCC Alamanda Putrajaya dan Mesra Mall menjadi penantian Apakah dekoras...
Ambil Masa Sejam Setiap Hari Untuk Hias Makanan Kegigihan Ibu Dari Jepun Untuk Anaknya Yang Picky Eater

Ambil Masa Sejam Setiap Hari Untuk Hias Makanan Kegigihan Ibu Dari Jepun Untuk Anaknya Yang Picky Eater

papar berkaitan - pada 20/1/2023 - jumlah : 177 hits
Bila anak terlalu memilih makanan atau istilah picky eater memang merungsingkan Namun ibu ibu perlu menjadi lebih kreatif dalam penyediaan makanan buat si manja dan perkara ini turut disarankan oleh pakar pakar pemakanan dan juga doktor kan...
Makan Di Dapo Mokcik Kopi Pokcik Sempena Hari Jadi Iman

Makan Di Dapo Mokcik Kopi Pokcik Sempena Hari Jadi Iman

papar berkaitan - pada 25/1/2023 - jumlah : 104 hits
Assalamualaikum WBTBELUM cerita lagi tentang kisah makan makan sempena Hari Ulangtahun Kelahiran Iman yang ke 22 baru baru ni Syukur dapat jugak buat makan makan sebab kalau ikutkan nak adakan jamuan hari jadi Iman lewat seminggu selepas ka...
Budak Melecur Teruk Gara Gara Bermain Api Ibu Bapa Biarkan Di Rumah Selama 5 Hari Tanpa Dapatkan Rawatan

Budak Melecur Teruk Gara Gara Bermain Api Ibu Bapa Biarkan Di Rumah Selama 5 Hari Tanpa Dapatkan Rawatan

papar berkaitan - pada 4/1/2023 - jumlah : 206 hits
Gara gara bermain api di timbunan sampah berhampiran rumah seorang kanak kanak lelaki melecur di badan sebelah kanan dari bawah ketiak hingga paha Ketua Polis Daerah Pontian Superintendan Mohammad Shofee Tayib berkata kejadian itu berlaku p...
Gadis Sambut Hari Jadi Bertuah Man Bai Di Meja Sebelah Siap Belanja Lagu Istimewa

Gadis Sambut Hari Jadi Bertuah Man Bai Di Meja Sebelah Siap Belanja Lagu Istimewa

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 241 hits
Seorang gadis tidak menyangka sambutan ulang tahun kelahirannya kali ini menjadi lebih istimewa apabila menerima hadiah daripada penyanyi legenda Mai Bai Kisah gadis bernama Farah Damia itu dikongsi oleh rakannya Nur Farah Aqilah menerusi s...
Hantaran Kahwin 15 Contoh Barang Eksklusif Menarik Untuk Persiapan Hari Bahagia Anda

Hantaran Kahwin 15 Contoh Barang Eksklusif Menarik Untuk Persiapan Hari Bahagia Anda

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 159 hits
Melakukan persiapan untuk perkahwinan tidaklah semudah yang disangka Terdapat banyak perkara yang fikirkan dan dipertimbangkan sebelum membuat sesuatu keputusan Ini termasuklah menentukan hantaran yang perlu disediakan untuk majlis kelak Wa...
Hadiah Untuk Pengantin 17 Pilihan Hadiah Yang Praktikal

Hadiah Untuk Pengantin 17 Pilihan Hadiah Yang Praktikal

papar berkaitan - pada 20/1/2023 - jumlah : 159 hits
Apabila mendapat jemputan daripada individu yang kita kenali ia pasti akan menimbulkan rasa keterujaan Selain memikirkan mengenai baju yang perlu dipakai ketika menghadiri majlis tersebut sudah pasti anda juga akan memikirkan hadiah untuk p...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Golden Lounge International Kuala Lumpur International Airport An Overview

Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide