15 Pilihan Hadiah Untuk Isteri Yang Baru Bersalin


Anda mesti pernah dengarkan pepatah orang putih, “Happy wife, happy life”?
Terdapat pelbagai cara yang anda boleh lakukan untuk menggembirakan dan menunjukkan penghargaan kepada isteri anda. 
Selain memberikan perhatian dan kasih sayang sepenuhnya, menghadiahkan sesuatu yang istimewa juga salah satu cara yang paling ampuh untuk menunjukkan penghargaan kepada isteri. Antara waktu yang paling terbaik, adalah setelah si dia bertarung nyawa untuk melahirkan zuriat anda. 
Sekiranya anda tidak mempunyai idea dan tidak tahu memilih hadiah untuk isteri anda, usah risau. Pada artikel kali ini kami akan kongsikan beberapa pilihan hadiah untuk isteri yang baru bersalin yang boleh anda jadikan sebagai rujukan ketika mencari hadiah kelak. 
 Jom baca! 
15 Pilihan Hadiah Untuk Isteri 1. Body & Earth Bath Spa Lavender Scent Gift Set Hadiahkan isteri anda set spa dan penjagaan diri keluaran Body & Earth ini untuk membantu si dia menenangkan diri selepas berhempas pulas menguruskan bayi.
Terdapat pelbagai item yang disertakan sekali dalam set ini bagi membolehkan isteri anda merasa seperti berada di spa walaupun hanya di rumah! 
Body & Earth Bath Spa Lavender Scent Gift Set: https://shopee.com.my/bodyearth.os/10732789827
2. Pengisar Buah Penjagaan kesihatan selepas melahirkan anak adalah sangat penting. Para ibu yang baru bersalin sangat digalakkan untuk mengambil buah-buahan dalam pemakanan harian.
Salah satu cara yang mudah adalah dengan meminum jus buahan. Dengan adanya pengisar buah, ia akan membantu isteri anda untuk menghasilkan jus buah dengan mudah untuk minum setiap hari. 
Pengisar buah: https://shopee.com.my/cintababy/7355798017
3. Barang Kemas Habib Selain penjagaan kesihatan,  penjagaan emosi dan kestabilan mental juga adalah penting untuk ibu yang baru bersalin. Salah satu cara yang memang ‘konfem’ boleh menggembirakan isteri anda adalah dengan menghadiahkan si dia barang kemas Habib!
Anda boleh pilih set barang kemas mengikut bajet dan kesukaan isteri anda. Tak perlu bersusah payah, anda boleh melakukan pembelian melalui Shopee (HABIB Official Store). 
Barang kemas Habib: https://shopee.com.my/habib.os/12958136572
4. Gelang Pandora Salah satu gelang Pandora yang sering menjadi pilihan ramai ialah Pandora Pink & Clear Sparkly Slider Bracelet. Ia juga sangat sesuai dijadikan sebagai hadiah untuk isteri anda yang tercinta. Selain mempunyai rekaan yang elegan dan menarik, gelang ini juga mempunyai harga yang harga berpatutan dan mampu milik.
Pandora Pink & Clear Sparkly Slider Bracelet: https://shopee.com.my/pandora.os/10000945678
5. Periuk Pressure Cooker Noxxa Mempunyai teknologi tekanan udara panas yang berupaya untuk membantu menjimatkan masa memasak, periuk pressure cooker ini sememangnya menjadi dambaan para isteri. Antara jenama pilihan periuk pressure cooker yang popular ialah Noxxa. 
Walaupun harganya agak mahal, namun ia sangat berbaloi untuk membantu isteri anda memasak di dapur. Ia mempunyai pelbagai kegunaan. Anda tidak perlu lagi membeli peralatan memasak yang lain. Periuk ini boleh masak macam-macam! 
Periuk Pressure Cooker Noxxa: https://shopee.com.my/cuckoo4you/4444513093
6. Set Pinggan Mangkuk Claytan Pasti isteri anda tersenyum lebar apabila mendapat hadiah set pinggan mangkuk yang sudah lama diidamkannya. Anda boleh dapatkan set pinggan mangkuk yang diperbuat daripada seramik keluaran Claytan. Set pinggan mangkuk ini sememangnya diakui berkualiti tinggi dan mempunyai corak yang sangat menarik hati. 
Set Pinggan Mangkuk Claytan: https://shopee.com.my/claytantablewareofficialstore/16938220754
7. Seterika Wap Dengan wujudnya teknologi seperti seterika wap amat membantu dalam mengenakan urusan kerja rumah isteri. Oleh itu, anda boleh pertimbangkan untuk memberikan seterika wap sebagai hadiah untuk isteri anda. Ia berupaya untuk membantu menjimatkan masa menyeterika baju dan sangat mudah digunakan. 
Seterika wap: https://shopee.com.my/adx_store/15333176358
8. Tudung Walaupun sudah memiliki berpuluh koleksi tudung, namun sekiranya anda memberikan isteri anda tudung sebagai hadiah, si dia pasti tetap akan menyukainya. Anda boleh perhatikan jenis tudung yang digemarinya dan juga warna tudung yang belum dimilikinya. 
Tudung bawal Immalis: https://shopee.com.my/sarahusna_store/14000017730
9. Kerongsang Kerongsang adalah merupakan salah satu item yang sering diperlukan namun juga sering hilang daripada penglihatan isteri anda. 10 kali beli, 10 kali jugalah hilang!
Apa kata, kali ini hadiahkan isteri anda set kerongsang yang mempunyai 30 hingga ke 100 buah untuk satu set. Jadi, tidak ada lagi masalah kerongsang tak jumpa apabila hendak digunakan. 
Kerongsang: https://shopee.com.my/beautonkorea/13915038809
10. Beg Tangan  Inilah masanya untuk anda hadiahkan sebuah beg tangan berjenama mewah kepada isteri anda. Selain menjadi pelengkap aksesori diri,  anda boleh hadiahkan beg tangan yang bersaiz sederhana besar untuk isteri anda meletakkan kelengkapan bayi dan juga dirinya sendiri apabila berjalan-jalan di luar kelak. 
Kalau tak mampu beli yang mahal-mahal, cukuplah anda membeli beg tangan mengikut citarasa isteri anda. Sudah pasti si dia akan tersenyum gembira!
Beg tangan: https://shopee.com.my/ifashion168.com/21909884362
11. Lipstick Walaupun sudah bergelar ibu, tidak semestinya isteri anda perlu tampil selekeh. Bantu isteri anda untuk tampil menarik lagi seperti dirinya yang dahulu dengan menghadiahkan set lipstick kegemarannya. Anda boleh tanya terus kepada si dia ataupun beli senyap-senyap dekat Shopee dan berikan sebagai kejutan untuknya!
Lipstick: https://shopee.com.my/wardahshops.my/17073326557
12. Smart Watch Smart watch mempunyai pelbagai fungsi yang boleh membantu isteri anda untuk memantau kesihatannya dan juga beberapa ciri menarik yang lain. Sekiranya anda mempunyai bajet lebih, anda boleh mempertimbangkan untuk memberikan hadiah smart watch kepada isteri anda. 
Apple watch: https://shopee.com.my/switch_os/12896866521
13. Kasut Hadiahkan sebuah kasut yang selesa untuk digunakan semasa berjalan-jalan terutamanya apabila perlu berulang-alik ke hospital untuk melakukan pemeriksaan untuk bayi dan isteri anda. Pemilihan kasut yang selesa dan amat penting untuk memastikan keselamatan dan juga mengelakkan kaki isteri anda sakit.
Kasut Dr Cardin: https://shopee.com.my/drcardin.os/7956219045
14. Baju Tidur Apabila sudah memiliki anak, kebanyakan masa tidur isteri anda menjadi tidak teratur. Sepasang baju tidur yang baru mungkin boleh membantu isteri anda untuk tidur lebih lena dan mendapat rehat secukupnya. 
Baju tidur: https://shopee.com.my/dahliamelatistore/9593942807
15. Patung (Quby Plush Bear) Walaupun kelihatan simple, namun ia pasti tetap bermakna untuk isteri anda. Dengan bajet kurang daripada RM100, anda sudah mampu memberikan kegembiraan untuk isteri anda yang tercinta. Jarang-jarang ada wanita yang tak sukakan patung tau, lebih-lebih apabila patung comel seperti Quby Plush Bear ini!
Quby Plush Bear: https://shopee.com.my/kaitoonscollection19/12012165528
Apapun, semoga isteri anda menyukai hadiah yang anda berikan!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/hadiah-untuk-isteri/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=hadiah-untuk-isteri

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hadiah Anniversary 17 Item Yang Menarik Untuk Isteri Tercinta

Hadiah Anniversary 17 Item Yang Menarik Untuk Isteri Tercinta

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 250 hits
Ulangtahun perkahwinan ataupun anniversary adalah merupakan tarikh yang terbaik untuk anda menunjukkan penghargaan kepada pasangan anda Selain ucapan hadiah istimewa untuk pasangan adalah salah satu cara terbaik untuk meraikan hari bermakna...
13 Senarai Barang Persediaan Berpantang Untuk Ibu Baru Bersalin

13 Senarai Barang Persediaan Berpantang Untuk Ibu Baru Bersalin

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 157 hits
Selepas bertarung nyawa melahirkan anak kini tibalah masanya untuk si ibu berpantang Barang persediaan berpantang ini boleh disediakan oleh si sendiri ataupun dengan bantuan suami dan ahli keluarga yang terdekat Setiap individu memerlukan b...
Hadiah Untuk Ayah Yang Bermakna 14 Pilihan Yang Istimewa

Hadiah Untuk Ayah Yang Bermakna 14 Pilihan Yang Istimewa

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 124 hits
Kasih ibu membawa ke syurga kasih ayah sepanjang masa Adakalanya kita terlepas pandang pengorbanan seorang ayah dalam kehidupan kita Sekali sekala apa salahnya kita memberikan hadiah yang istimewa dan bermakna untuk ayah Apabila mencari had...
Hadiah Untuk Ibu Sempena Meraikan Hari Istimewa 20 Pilihan Yang Menarik

Hadiah Untuk Ibu Sempena Meraikan Hari Istimewa 20 Pilihan Yang Menarik

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 102 hits
Ibu adalah merupakan insan istimewa yang hadir dalam hidup setiap individu Mereka adalah insan yang sering berkorban demi kebahagiaan anak anak Sebagai seorang anak kita perlulah berusaha untuk menggembirakan hati seorang Terdapat pelbagai ...
Ada Rezeki Lebih Tanda Terima Kasih Fazreen Hadiahkan Kereta Selepas Isteri Bersalin

Ada Rezeki Lebih Tanda Terima Kasih Fazreen Hadiahkan Kereta Selepas Isteri Bersalin

papar berkaitan - pada 11/1/2023 - jumlah : 105 hits
Ini namanya rezeki Sehari selepas menimang cahaya mata keempat pelakon Fazreen Rafi menghadiahkan isterinya Syarifah Marlina Ashikin sebuah kereta Honda CR V Menurut pelakon berusia 37 tahun itu hadiah tersebut bagi menggantikan kereta Hond...
Hadiah Untuk Pengantin 17 Pilihan Hadiah Yang Praktikal

Hadiah Untuk Pengantin 17 Pilihan Hadiah Yang Praktikal

papar berkaitan - pada 20/1/2023 - jumlah : 160 hits
Apabila mendapat jemputan daripada individu yang kita kenali ia pasti akan menimbulkan rasa keterujaan Selain memikirkan mengenai baju yang perlu dipakai ketika menghadiri majlis tersebut sudah pasti anda juga akan memikirkan hadiah untuk p...
Hiburan Tudung Mana Keluar Pulak Rambut Perang Lama Diam Diri Penampilan Baru Zizie Izette Dipersoal

Hiburan Tudung Mana Keluar Pulak Rambut Perang Lama Diam Diri Penampilan Baru Zizie Izette Dipersoal

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 228 hits
Setelah sekian lama tidak mendengar perkhabaran pelakon Datin Seri Zizie Izette Abdul Samad atau lebih dikenali sebagai Zizie Izette gambar terbarunya telah menarik perhatian ramai Pelakon yang juga merupakan isteri kepada ahli Parlimen Kin...
Fitnah Dulu Baru Mohon Maaf

Fitnah Dulu Baru Mohon Maaf

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 56 hits
NORMAN RADZUAN Bukan pertama golongan ini dalam pelbagai isu memfitnah kemudian memohon maaf Ya sebagai orang Islam kita maafkan tetapi berapa ramai umat Islam terpengaruh tertipu dan sudah mempercayai kata kata tersebut Tidak mereka ini me...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Kopi Surat Cinta Kota Damansara

8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega