Hadiah Untuk Suami 15 Idea Hadiah Yang Unik Istimewa


Suami adalah merupakan insan yang paling banyak berkorban untuk keluarga selepas  mendirikan rumah tangga. Sekali-sekala apa salahnya untuk anda berikan hadiah untuk suami sebagai tanda kasih sayang dan penghargaan atas pengorbanan mereka.
Anda tidak semestinya perlu menunggu ketibaan hari jadi ataupun hari bapa untuk memberikan sang suami hadiah. Anda boleh berikan kejutan pada hari-hari biasa untuk mengeratkan lagi hubungan kalian berdua sebagai pasangan suami isteri.  
Sekiranya anda tidak tahu hendak memberikan hadiah apa untuk sang suami, maka anda wajib membaca artikel ini sehingga ke penghujungnya.
Pada artikel kali ini,  kami  ingin berkongsi beberapa idea hadiah yang praktikal dan istimewa untuk suami anda. Semoga boleh membantu anda memilih hadiah untuk suami yang  tercinta. 
15 Idea Hadiah Untuk Suami 1. Kasut Sukan Sekiranya suami anda suka bersukan, hadiahkanlah sepasang kasut sukan baru untuknya. Anda boleh pilih jenama kasut yang memang terkenal dengan kualitinya contohnya seperti Skechers, Puma, Adidas, Nike dan sebagainya. 
Kasut Puma: https://shopee.com.my/uwalkmy.os/13021220673
2. Mesin Pembuat Kopi Suami anda penggemar setia kopi? Hah, apa kata anda hadiahkan sebuah mesin pembuat kopi sempena hari istimewanya. Pasti suami anda akan tersenyum sampai ke telinga! 
Dengan kehadiran mesin pembuat kopi ini, ia akan memudahkan suami anda untuk menikmati kopi pada bila-bila masa tanpa perlu ke kedai kopi setiap hari. Bolehlah berjimat sedikit. 
Mesin pembuat kopi: https://shopee.com.my/mypropappa/13226899476
3. Hoodie/Jaket Terdapat pelbagai pilihan hoodie ataupun jaket yang anda boleh berikan kepada suami sebagai hadiah. Lebih-lebih lagi apabila suami anda bekerja pada waktu malam atau pun menaiki motorsikal untuk pergi bekerja.
Dengan pemilihan hoodie ataupun jaket yang tepat, ia mampu menyerlahkan aura serta  personaliti suami anda dengan lebih baik. 
Hoodie: https://shopee.com.my/lefonse.os/10944773817
4. Smart Watch Smart watch adalah merupakan jam yang mempunyai pelbagai ciri-ciri khas yang boleh sangat berguna untuk kehidupan seharian. Contohnya seperti, mengukur degupan jantung, membantu memantau tahap kecergasan diri, dan pelbagai lagi.
Antara pilihan smart watch yang terbaik adalah jenama Apple, Samsung, Realme, Huawei dan sebagainya. 
Smart watch Huawei: https://shopee.com.my/cyiypoud7b/20114564490
5. Set Dumbell Dumbell adalah merupakan alat senaman yang terdiri daripada batang besi dan terdapat pemberat kepada kedua-dua hujungnya. Satu set dumbell mempunyai berat yang berbeza dan sesuai digunakan untuk aktiviti senaman. Hadiahkan set dumbell ini untuk menyokong suami anda mengamalkan gaya hidup sihat sentiasa.
Set dumbell: https://shopee.com.my/mcfit.my/9662554935
6. Bola Futsal Jika suami anda suka bermain futsal, inilah masanya untuk hadiahkan sebuah bola futsal untuknya. Bola tersebut boleh digunakan untuk bermain futsal di kawasan rumah ataupun bermain bersama anak-anak. Harganya pun agak berpatutan dan mampu milik. 
Bola futsal: https://shopee.com.my/onestoremy/13307212367
7. Seluar Jeans Seluar jeans sesuai digayakan dengan pelbagai gaya yang santai. Anda boleh hadiahkan seluar jeans untuk suami anda bagi menggantikan seluar jeansnya yang telah lusuh atau untuk menambah koleksi seluar jeans beliau. 
Seluar jeans: https://shopee.com.my/jamaluddinkhalid/1502553430
8. Baju Jersi Baju jersi adalah merupakan salah satu jenis baju kegemaran ramai kaum lelaki. Hal ini kerana, jenis kainnya yang lembut dan selesa dipakai. Lebih-lebih lagi apabila baju tersebut melambangkan baju pemain atau kelab bola sepak yang mereka minati.
Baju jersi: https://shopee.com.my/rj.superstore/20623161053 
9. Kerusi Ergonomik Kerusi ergonomik adalah merupakan hadiah yang sangat sesuai sekiranya suami anda bekerja daripada rumah ataupun seringkali duduk lama di hadapan komputer/laptop.
Kerusi memainkan peranan yang sangat penting untuk menjaga kesihatan tulang belakang dengan menyokong tulang belakang agar berada dalam posisi yang betul dan selesa.
Dengan reka bentuk dan material yang digunakan, kerusi ini sememangnya sangat sesuai dijadikan hadiah untuk suami anda kerana kualitinya yang tinggi. 
Kerusi ergonomik: https://shopee.com.my/rong_river.my/16290306505
10. Kamera Sokong minat fotografi suami anda dengan menghadiahkannya sebuah kamera Canon EOS 3000D DSLR ini. Kamera ini sangat sesuai untuk pemula ataupun sesiapa yang mempunyai hobi untuk mengambil gambar.
Harganya pun tidaklah terlalu tinggi. Sangat sesuai untuk digunakan mengambil gambar ketika bercuti bersama keluarga, pemandangan, vlog dan sebagainya. 
Canon EOS 3000D DSLR: https://shopee.com.my/n4camerastore.os/1077713535
11. Beg Galas Cuba perhatikan beg galas suami anda yang sering beliau bawa ke tempat kerja setiap hari. Sekiranya beg tersebut agak lusuh dan tidak pernah berganti setelah beberapa tahun, inilah masanya untuk anda hadiahkan sebuah beg galas untuk suami anda.
Pilih beg yang praktikal dan selesa dipakai. Anda boleh pilih beg jenama TEEMI ini. Barulah suami semangat nak pergi kerja setiap hari!
Bag TEEMI: https://shopee.com.my/teemi.os/3654218712
12. Mug Hadiahkan self stirring mug spin ini untuk suami anda menikmati minuman panas dengan lebih baik. Mug ini boleh berputar sendiri untuk mengacau larutan air serta yang paling menarik, ia akan memastikan air minuman di dalamnya sentiasa panas. 
Mug: https://shopee.com.my/shealthcare/7347076341
13. Minyak Wangi Minyak wangi jenama Versace adalah merupakan salah satu jenama minyak wangi lelaki yang popular. Mempunyai bau maskulin, anda boleh dapatkan minyak wangi ini dengan harga yang berpatutan. 
Minyak wangi: https://shopee.com.my/luthandmedd_penang_official/8562029100
14. Pad Penyejuk Laptop Untuk suami yang bekerja di hadapan laptop, anda boleh hadiahkannya pad penyejuk laptop ini. Pad penyejuk laptop ini berfungsi untuk memastikan bateri laptop tidak panas terutamanya apabila digunakan dalam tempoh yang lama. Ia juga akan membantu laptop untuk tahan lebih lama. 
Pad penyejuk laptop: https://shopee.com.my/rhinocare/11485916935
15. Kereta Kontrol Apa salahnya anda beri peluang kepada suami anda untuk kembali mengimbau ke zaman kanak-kanaknya dengan menghadiahkan sebuah kereta kontrol untuknya.
Terdapat pelbagai jenis kereta kontrol yang anda boleh pilih sebagai hadiah untuk suami yang dijual di Shopee. Ada yang siap boleh bertukar menjadi robot lagi!
Kereta kontrol: https://shopee.com.my/ffu1999/4041719230
Apapun, semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/hadiah-untuk-suami/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=hadiah-untuk-suami

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hadiah Untuk Perempuan 15 Idea Unik Dengan Harga Berpatutan

Hadiah Untuk Perempuan 15 Idea Unik Dengan Harga Berpatutan

papar berkaitan - pada 20/1/2023 - jumlah : 189 hits
Pening kepala mencari hadiah untuk perempuan Tak kiralah sama ada untuk teman wanita isteri ibu atau rakan anda pencarian hadiah boleh jadi sangat meletihkan terutamanya apabila anda tidak mengetahui atau mempunyai gambaran apa yang individ...
13 Idea Hadiah Persaraan Yang Menarik Untuk Dijadikan Sebagai Kenangan

13 Idea Hadiah Persaraan Yang Menarik Untuk Dijadikan Sebagai Kenangan

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 413 hits
Apabila suda berkhidmat dalam beberapa tempoh waktu tibalah masanya untuk bersara dan memberikan peluang untuk individu lain untuk memulakan perkhidmatan dan menyambung legasi kecemerlangan sesebuah organisasi Sekiranya anda sedang tercari ...
Hadiah Untuk Ibu Sempena Meraikan Hari Istimewa 20 Pilihan Yang Menarik

Hadiah Untuk Ibu Sempena Meraikan Hari Istimewa 20 Pilihan Yang Menarik

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 99 hits
Ibu adalah merupakan insan istimewa yang hadir dalam hidup setiap individu Mereka adalah insan yang sering berkorban demi kebahagiaan anak anak Sebagai seorang anak kita perlulah berusaha untuk menggembirakan hati seorang Terdapat pelbagai ...
12 Idea Hadiah Hari Jadi Yang Eksklusif Untuk Lelaki Perempuan

12 Idea Hadiah Hari Jadi Yang Eksklusif Untuk Lelaki Perempuan

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 243 hits
Hari jadi adalah merupakan hari yang istimewa untuk setiap individu Oleh itu memilihyang terbaik untuk insan yang dikasihi adalah sangat penting bagi menunjukkan kasih sayang dan juga penghargaan pada hari kelahiran mereka Untuk memberikan ...
Hadiah Untuk Ayah Yang Bermakna 14 Pilihan Yang Istimewa

Hadiah Untuk Ayah Yang Bermakna 14 Pilihan Yang Istimewa

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 113 hits
Kasih ibu membawa ke syurga kasih ayah sepanjang masa Adakalanya kita terlepas pandang pengorbanan seorang ayah dalam kehidupan kita Sekali sekala apa salahnya kita memberikan hadiah yang istimewa dan bermakna untuk ayah Apabila mencari had...
15 Idea Hadiah Cabutan Bertuah Yang Praktikal Wow

15 Idea Hadiah Cabutan Bertuah Yang Praktikal Wow

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 175 hits
Cabutan bertuah biasanya dilakukan semasa majlis ataupun acara tertentu seperti promosi dan sebagainya Proses cabutan bertuah bermula apabila tetamu yang datang diberikan nombor dan pihak penganjur akan mencabut nombor secara rawak untuk me...
Mummy Cuma Bersyukur Suami Bukan Kaki Curang Mas Idayu

Mummy Cuma Bersyukur Suami Bukan Kaki Curang Mas Idayu

papar berkaitan - pada 9/1/2023 - jumlah : 82 hits
Baru baru ini penyanyi dangdut popular Mas idayu atau nama sebenarnya Mas Idayu Mesnun meluahkan rasa syukur apabila suami kesayangannya yang juga merupakan Penerbit Eksekutif TV3 Muhammad Sufian Che Isa bukan seorang lelaki yang kaki curan...
Fyna Jebat Kahwin Suami Orang Zainal Abidin Kunci Mulvt

Fyna Jebat Kahwin Suami Orang Zainal Abidin Kunci Mulvt

papar berkaitan - pada 10/1/2023 - jumlah : 331 hits
Bekas jurulatih bola sepak kebangsaan Datuk Zainal Abidin Hassan enggan memberikan kerjasama berhubung status perkahwinannya yang dikatakan bukanlah seorang duda
Video Perlawanan Norman Risma Hadapi Laporan Mantan Suami Hingga Temui Hotman Paris

Video Perlawanan Norman Risma Hadapi Laporan Mantan Suami Hingga Temui Hotman Paris

papar berkaitan - pada 10/1/2023 - jumlah : 254 hits
Pria 21 tahun itu melaporkan Norman dengan dugaan pelanggaran UU ITE karena telah memviralkan dugaan perselingkuhnya dengan mertua
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor

Tanding Solo Pilihan Akhir Jika Umno Mahu Kembali Tadbir Sabah Kata Penganalisis

Netizen Sebak Tengok Anak Lap Air Mata Bella Astillah Ayden Macam Dah Biasa Mesti Mak Dia Selalu Nangis