Hadiah Untuk Pengantin 17 Pilihan Hadiah Yang Praktikal


Apabila mendapat jemputan perkahwinan daripada individu yang kita kenali, ia pasti akan menimbulkan rasa keterujaan. Selain memikirkan mengenai baju yang perlu dipakai ketika menghadiri majlis tersebut, sudah pasti anda juga akan memikirkan hadiah untuk pengantin yang perlu diberikan. 
Sekiranya anda tidak tahu hendak memberikan hadiah apa, usah risau, mari teruskan membaca untuk mengetahui penyelesaiannya. 
17 Pilihan Hadiah Untuk Pengantin Mencari hadiah untuk pengantin tidaklah sesukar mana. Hal ini kerana, sebagai pasangan baru mereka pasti akan memerlukan banyak benda untuk memulakan hidup baru. Jadi, anda boleh belikan apa sahaja yang penting berguna untuk mereka kelak. 
Jom semak pilihan hadiah untuk pengantin yang disenaraikan dibawah untuk dijadikan sebagai inspirasi anda dalam mencari hadiah terbaik!
1. Air Fryer Philips Air fryer Philips adalah pilihan hadiah yang popular untuk pengantin baru. Selain harganya yang mampu milik, ia juga mempunyai pelbagai fungsi menarik yang sangat membantu dalam memudahkan urusan memasak di dapur. Jenama air fryer ini mempunyai teknologi yang terkini dan fungsinya yang pelbagai. 
Air Fryer Philips: https://shopee.com.my/oneway_shop/23212737397
2. Set Pisau Set pisau merupakan antara peralatan dapur yang seringkali ragu untuk dijadikan pilihan hadiah. Salah satu faktornya, adalah keselamatan. Sekiranya anda risau mengenai keselamatan, anda boleh letakkan set pisau tersebut secara tertutup di dalam kotak dan dibungkus rapi menggunakan kertas hadiah. 
Sebenarnya, pasangan yang baru berpindah ke rumah baru sangat memerlukan set pisau untuk memasak dan melakukan kerja-kerja dapur seperti memotong ayam, ikan dan sebagainya. 
Set pisau: https://shopee.com.my/crazyman01/12667814846
3. Set Periuk & Kuali  Seterusnya, anda juga boleh menjadikan set periuk dan kuali daripada jenama Tefal sebagai hadiah istimewa untuk pasangan pengantin baru. Jenama keluaran ini sangat berkualiti dan diminati ramai kerana ciri-cirinya yang anti lekat serta tahan lama. 
Periuk Tefal: https://shopee.com.my/tefalhome_os/7845830725
4. Cadar Cadar keluaran Akemi adalah merupakan salah satu jenama yang sangat terkenal dengan kualiti cadarnya. Ia mempunyai pelbagai corak yang menarik serta beberapa pilihan saiz dengan harga yang sangat berpatutan. 
Cadar Akemi: https://shopee.com.my/akemi.os/22109159055
5. Tuala Tuala mempunyai pelbagai kegunaan dalam kehidupan seharian. Sekiranya anda memilih untuk memberikan hadiah tuala, anda boleh pilih set tuala yang sepasang beserta dengan sulaman nama pengantin.
Set tuala: https://shopee.com.my/hadeya.my/8518911683
6. Pembakar Roti Pembakar roti juga merupakan salah satu idea hadiah untuk pengantin yang menarik. Ia boleh menjadi salah satu hadiah kegemaran pengantin baru kerana boleh digunakan untuk membakar roti bagi menyediakan sarapan pagi dengan mudah. 
Pembakar roti: https://shopee.com.my/ckk12345cc/14515017139
8. Gas Elektrik Untuk pasangan pengantin yang bakal tinggal di rumah baru, mereka pasti mendambakan hadiah ini. Gas elektrik boleh digunakan terus tanpa tong gas. Selain lebih praktikal, ia juga lebih selamat dan mudah digunakan.
Gas elektrik: https://shopee.com.my/olayksmy.os/22913155190
9. Mini Projector Dengan adanya mini projector, pasangan pengantin tidak perlu lagi pergi ke pawagam untuk menonton filem. Mereka boleh menghabiskan masa menonton filem kegemaran hanya daripada rumah. Seronok kan?
Mini projector: https://shopee.com.my/the.iggo/16249980312
10. Bingkai Khat Apabila tinggal di rumah baru, pasti banyak ruang kosong yang perlu diisi. Dengan menggantung bingkai khat, ia boleh membantu pasangan pengantin untuk mengisi ruangan kosong tersebut agar kelihatan lebih berseri dan menarik.
Bingkai khat: https://shopee.com.my/ikufiqbyipainter/15523431709
11. Seterika Stim Seterika stim juga adalah merupakan salah satu pilihan hadiah yang praktikal. Ianya sangat mudah digunakan dan boleh dibawa ke mana sahaja. Seterika ini boleh membantu baju yang kusut segera licin tanpa perlu bersusah payah seperti menggunakan seterika biasa. Harganya juga sangat berpatutan dan mampu milik. 
Seterika stim: https://shopee.com.my/russelltaylors.os/18969868067
12. Set Pinggan Mangkuk Terdapat pelbagai pilihan set pinggan mangkuk yang lengkap di jual dengan corak menarik di Shopee pada masa kini. Pasangan pengantin baru pasti menyukai hadiah set pinggan mangkuk yang anda berikan kerana ia boleh digunakan setiap hari ataupun dijadikan sebagai koleksi yang istimewa. 
Set pinggan mangkuk: https://shopee.com.my/ezyhut/21907377972
13. Periuk Nasi Periuk nasi adalah merupakan salah satu item yang utama yang diperlukan oleh pasangan yang baru mendirikan rumah tangga untuk tinggal di rumah baru. Apabila mendapat hadiah periuk nasi, ia sedikit sebanyak boleh membantu meringankan perbelanjaan pasangan tersebut. 
Periuk multicooker: https://shopee.com.my/starun.my/22415041556
14. Ketuhar Mini Ketuhar mini mempunyai pelbagai fungsi antaranya ialah memanaskan lauk, membakar kuih, memanggang dan sebagainya. Ia adalah salah satu item kegemaran dan sangat berguna untuk pasangan yang baru berkahwin.
Ketuhar mini: https://shopee.com.my/goldenma88/2915705094
15. Pengisar Buah Pengisar buah boleh digunakan untuk membuat jus buah, smoothies dan sebagainya. Ia sesuai digunakan untuk pasangan yang ingin mengamalkan gaya hidup sihat. Selain itu, harganya juga mampu milik. Sebaiknya pilih pengisar buah yang berkualiti tinggi agar boleh digunakan dalam tempoh yang lama. 
Pengisar buah: https://shopee.com.my/miuimalaysia/11111963950
16. Pengering Rambut Pengering rambut adalah item yang berguna untuk kedua-dua pasangan terutamanya sekiranya mempunyai rambut panjang dan tebal. Item ini sangat bermanfaat untuk kegunaan harian.
Pengering rambut: https://shopee.com.my/victorcwx94/5448928297 
17. Buku Rumah Tangga Buku mengenai rumah tangga adalah hadiah yang sangat bermakna untuk pasangan pengantin baru. Terdapat banyak perkara baru yang perlu dijalani apabila mendirikan rumah tangga.
Anda boleh hadiakan pengantin baru dengan buku yang bertajuk “Rahsia Membina Rumah Tangga Syurgawi”, tulisan Ustaz Azahar Yaakub, Ustazah Norhafizah Musa & Ustazah Nurul Atiqah Azman. 
Buku Rahsia Membina Rumah Tangga Syurgawi: https://shopee.com.my/ringgitniaga/17768567306
Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/hadiah-untuk-pengantin/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=hadiah-untuk-pengantin

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hadiah Untuk Ibu Sempena Meraikan Hari Istimewa 20 Pilihan Yang Menarik

Hadiah Untuk Ibu Sempena Meraikan Hari Istimewa 20 Pilihan Yang Menarik

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 102 hits
Ibu adalah merupakan insan istimewa yang hadir dalam hidup setiap individu Mereka adalah insan yang sering berkorban demi kebahagiaan anak anak Sebagai seorang anak kita perlulah berusaha untuk menggembirakan hati seorang Terdapat pelbagai ...
Hadiah Untuk Ayah Yang Bermakna 14 Pilihan Yang Istimewa

Hadiah Untuk Ayah Yang Bermakna 14 Pilihan Yang Istimewa

papar berkaitan - pada 18/1/2023 - jumlah : 124 hits
Kasih ibu membawa ke syurga kasih ayah sepanjang masa Adakalanya kita terlepas pandang pengorbanan seorang ayah dalam kehidupan kita Sekali sekala apa salahnya kita memberikan hadiah yang istimewa dan bermakna untuk ayah Apabila mencari had...
15 Pilihan Hadiah Untuk Isteri Yang Baru Bersalin

15 Pilihan Hadiah Untuk Isteri Yang Baru Bersalin

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 101 hits
Anda mesti pernah dengarkan pepatah orang putih Happy wife happy life Terdapat pelbagai cara yang anda boleh lakukan untuk menggembirakan dan menunjukkan penghargaan kepada isteri anda Selain memberikan perhatian dan kasih sayang sepenuhnya...
15 Idea Hadiah Cabutan Bertuah Yang Praktikal Wow

15 Idea Hadiah Cabutan Bertuah Yang Praktikal Wow

papar berkaitan - pada 19/1/2023 - jumlah : 194 hits
Cabutan bertuah biasanya dilakukan semasa majlis ataupun acara tertentu seperti promosi dan sebagainya Proses cabutan bertuah bermula apabila tetamu yang datang diberikan nombor dan pihak penganjur akan mencabut nombor secara rawak untuk me...
Kempen We Care We Love Tisu Carina Pilihan Untuk Kegunaan Harian

Kempen We Care We Love Tisu Carina Pilihan Untuk Kegunaan Harian

papar berkaitan - pada 16/1/2023 - jumlah : 149 hits
Assalamualaikum Tisu dah jadi keperluan sehari hari apalagi sejak ada homestay memang guest ramai yang request letak tisu Lisa sendiri pon gunakan tisu juga dalam keseharian tisu dapur wet tisu tisu toilet dan banyak lagi la Carina jadi jen...
Legenda Puteri Qaseh Drama Bukan Syurga Pilihan Drama Bawah Blok Filem Malbatt Misi Bakara Drama Sekali Aku Bahagia

Legenda Puteri Qaseh Drama Bukan Syurga Pilihan Drama Bawah Blok Filem Malbatt Misi Bakara Drama Sekali Aku Bahagia

papar berkaitan - pada 15/1/2023 - jumlah : 253 hits
Legenda Puteri Qaseh disiarkan mulai 9 Januari setiap Isnin 9 malam di Astro Ceria saluran 611 atau strim di Astro GO Sinopsis Legenda Puteri QasehAlkisah di kerajaan Kayajaya seorang gadis kampung yang baik hati menyedari bahawa dia adalah...
The Greenhouse Cafe Pilihan Tempat Makan Sedap Di Taping

The Greenhouse Cafe Pilihan Tempat Makan Sedap Di Taping

papar berkaitan - pada 17/1/2023 - jumlah : 178 hits
Assalamualaikum hai semua Kali Kak Sue nak kongsi The Greenhouse Cafe Pilihan Tempat Makan Sedap di Taiping pula dengan korang Haa mana yang kaki travel atau kaki makan tu harus kena singgah The Greenhouse Cafe nie kalau datang ke Taiping n...
Adam Driver Menjadi Pilihan Utama Marvel Studios Untuk Watak Reed Richards

Adam Driver Menjadi Pilihan Utama Marvel Studios Untuk Watak Reed Richards

papar berkaitan - pada 17/1/2023 - jumlah : 116 hits
Adam Driver mungkin akan sertai Marvel Cinematic Universe tidak lama lagi Menurut laporan terbaru The Direct pembangunan filem Fantastic Four terus berjalan dengan pencarian pelakon yang akan memainkan watak Reed Richards semakin giat Walau...
Hadi Siapa Pun Boleh Sedekah Masa Pilihan Raya Kecuali Calon Dan Wakilnya

Hadi Siapa Pun Boleh Sedekah Masa Pilihan Raya Kecuali Calon Dan Wakilnya

papar berkaitan - pada 22/1/2023 - jumlah : 234 hits
KUALA LUMPUR Presiden PAS Tan Sri Abdul Hadi Awang berkata terpulang kepada mana mana pihak untuk memberi sedekah ketika pilihan raya tetapi calon dan wakilnya dilarang memberi wang kepada orang ramai Beliau menjelaskan bahawa mengikut unda...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Family Camping Journey Kami Repeat Lagi Camping 3h2m Di Dusun Pak Abu Campsite



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega

Wan Maimunah Meraung Dapat Panggilan Haji Tak Sangka Doa 2 Tahun Lalu Dimakbulkan

Riezman Khuzaimi Rasa Terhina Ditawar Berlakon Serendah Rm150 Sehari