Ada Apa Dengan Nuh 5 Perkara Menarik Tentang Program Nak Ubah Hidup


Kali pertama jejakkan kaki di Setia City Convention Centre (SCCC), Setia Alam pada 25hb January, iaitu hari pertama Program Nak Ubah Hidup (NUH), ema kagum melihat peserta yang hadir. Sangat ramai! Ofkos masing masing ada misi nak membina kehidupan yang lebih baik, termasuklahh ema.

Boleh pulakk terserempak dengan member sekampung. Happy tengok semangat berterusan Fezty Edayu, owner wangian L'amour Exclusive ni semakin menempa kejayaan.
Percaya atau tidak, RAMAI ORANG HIDUP DENGAN MASALAH YANG SAMA. Setiap hari setiap bulan dan setiap tahun. TAPI, kita dah terbiasa dengannya dan tak sedar sebenarnya hidup kita bermasalah! Berhenti sekejap dan fikir, apakah impian hidup kita yang sebenarnya?

NUH sememangnya suatu program motivasi luar biasa yang ema pernah hadir.

Apabila mendapat peluang menghadiri program camni, ema tak lepaskan peluang. Berada dalam circle positif dah cukup membawa kita berimpian mencapai cita, apatah lagi bila kita bersama menyerap ilmu yang disampaikan dengan hati yang lapang, sepanjang program dijalankan.

Dalam berbelas ribu peserta yang hadir, tanpa disengajakan, ema berselisih dengan bigboss SexyCurve, Bie Farah (berbaju merah). Gambar bertiga tu pula, ialah bekas majikan ema iaitu Ridhwanul dan Atiqah, pemilik EZdoorgift. 
Entry kali ni, ema nak kongsi 5 perkara menarik berkaitan NUH2020. Ada apa dengan Nak Ubah Hidup ye?

(1) Berlansung selama 3 hari berturut-turut : NUH dijalankan pada 25hb hingga 27hb Januari, jatuh pada cuti raya Cina iaitu Sabtu hingga Isnin, dari pagi sampai ke malam. Kat sini kita dah tahu, semangat peserta yang join program ni. Disaat kawan kawan lain memilih bercuti bersama keluarga, mereka pilih berjuang untuk memperbaiki kehidupan.

(2) Sebanyak 13,000 peserta telah mendaftar program NUH2020 : Mereka datang dari seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura. Mujurlahh terdapat banyak kemudahan dan tempat penginapan berdekatan yang mampu menampung keperluan peserta.

(3) NUH telahpun dijalankan selama 12 tahun (2008-2020) : Sepanjang tempoh ini, semakin ramai orang faham bahawa dengan berbisnes, dapat meningkatkan tahap pendapatan. Namun, masih terdapat juga yang berniaga semberono. Oleh sebab itulah, program sebegini dianjurkan berulangkali untuk menyebarkan ilmu dalam peniagaan dan kehidupan.

(4) NUH dianjurkan oleh RichWorks International. Pengasasnya, iaitu Dr Azizan Osman bermula dengan hanya menjual sabun dan kelapa. Cabaran dan kegagalan yang beliau alami, telah dijadikan sebagai dorongan untuk membangkitkan usahawan Melayu, bangsa usahawan (BANGSAWAN).

(5) Meriah dengan kehadiran Yang Amat Berhormat Tun Dr. Mahathir bin Mohamad, perdana menteri Malaysia. Kehadirannya dilihat membangkitkan semangat untuk menaiktaraf ekonomi dikalangan bumiputera.

Jualan jutaan ringgit telahpun dicapai oleh ramai anak didik Dr Azizan Osman, termasuklah usahawan luar bandar.  Walaupun berniaga hanya biasa biasa saja, jual kurung, kek, dan ada yang masak char kuey teow, namun dengan ilmu yang betul, jualan jutaan ringgit bukan hanya mimpi.

Antara peserta yang Dr Azizan Osman bantu dan berkongsi kisah kejayaan mereka dalam satu sesi forum adalah:




Dari ketiga-tiga kisah inspirasi dan sukses ini, apa yang dapat disimpulkan adalah dengan adanya MenThor, Ilmu dan juga Tindakan dari usahawan ini, mereka berjaya capai hasil jualan yang tinggi. Program yang dianjurkan oleh RichWorks ini juga akan membantu usahawan-usahawan untuk tidak hanya mencapai hasil jualan yang biasa-biasa malah yang lebih luar biasa. Ini juga membuktikan usahawan Melayu turut boleh berjaya dalam perniagaan.


TENTANG RICHWORKS INTERNATIONAL

RichWorks International adalah penganjur acara dan seminar terbesar di Malaysia dalam bidang pembangunan keusahawanan dan pemasaran.

Visi RichWorks adalah menjadi 'Netflix' Pendidikan Usahawan dengan 100 juta pelanggan menjelang 2025 dengan akses mudah ke kandungan berorientasikan results dan penyelesaian yang dipercayai di platform dalam talian - RichWorks.com untuk Inspire, Educate & Add Value kepada komuniti di seluruh dunia.

Sepanjang 12 tahun sejak 2008, RichWorks telah melatih lebih dari 10,000 syarikat menerusi Master Coach Azizan Osman, yang menarik lebih daripada 650,000 peserta dan pelanggan dalam lebih daripada 1,500 acara dan seminar dan RichWorks berjaya melahirkan lebih 700 Small Medium Enterprises (SMEs) menerusi program mentoring RichWorks - Titanium dan SPIRE.

Antara topik dan pengisian program kami adalah:
1. Pengurusan Bisnes
2. Pemasaran
3. Jualan
4. Pematuhan Undang-Undang
5. Perakaunan & Percukaian
6. Operasi
7. Kepimpinan
8. Pembangunan Diri
9. Pelaburan

Dengan rekod prestasi terbukti, strategi perniagaan dan program mentoring yang berimpak, RichWorks berjaya membantu membina beribu-ribu usahawan dan jutawan yang berjaya hanya dalam tempoh 6 - 24 bulan.


Titanium RichWorks

Program High Net Worth Coaching adalah Program “Mentoring Membership” setahun untuk membimbing bisnes melangkah dengan lebih cepat dan berkesan dengan menunjukkan cara, jalan dan kaedah terkini untuk kembangkan bisnes 10X ganda secara luar biasa. Antara kriteria pemilihan untuk program mentoring ini adalah bisnes yang telah mencecah jualan bulanan RM100,000 sebulan.

Sejak 2015, menerusi program Mentoring Titanium RichWorks, Dr Azizan Osman telah memberi bimbingan kepada lebih 700 usahawan cekal dalam perkembangan dan pertumbuhan perniagaan mereka yang luar biasa dan jumlah anggaran jualan tahunan untuk kumpulan ini mencecah lebih RM800 juta setiap tahun.

Antara perniagaan yang berkembang luar biasa menerusi program ini dengan bimbingan Dr Azizan Osman termasuk Nurraysa Beauty, Das Abdul Global (DAG), Momentum Internet, Noir, Hasnuri, Sabella, Mamasab, Sambal Che Nor, Jamumall, Eskayvie, Rempah Mak Siti, Unlimited Dreams Sdn Bhd dan banyak lagi.


SPIRE RichWorks

SPIRE adalah Program “Mentoring Membership” setahun yang membantu usahawan yang berniaga dengan jualan minima RM30,000 sebulan untuk terus tambah ilmu dari segi Sales & Marketing, Compliance, Operations dan Leadership. Program ini juga membantu bisnes usahawan untuk berada di landasan yang betul dalam membaik pulih sistem bisnes supaya mereka lebih cepat berkembang.

Misi dalam SPIRE juga adalah untuk mengubah cara usahawan dan syarikat membina bisnes dengan menawarkan pembelajaran melalui bimbingan secara online dan untuk usahawan menyusun jadual secara efektif dengan menonton ilmu terkini “At anywhere & At anytime.”

Antara industri yang dipelopori oleh Anak Didik Dr Azizan Osman termasuk:
1. Fesyen dan pakaian
2. Kesihatan dan kecantikan
3. Makanan dan minuman
4. Pendidikan dan latihan
5. Perkhidmatan profesional (doktor / peguam / akauntan / dan lain-lain lagi)
6. Perkhidmatan kewangan, insurans atau takaful
7. Pembinaan / kejuruteraan / telekomunikasi / pembekalan
8. Perladangan dan pertanian

Jumlah anggaran jualan tahunan untuk kumpulan ini sejak SPIRE ditubuhkan pada November 2018 telah mencecah lebih RM350 juta setahun.

Kalau korang berminat jugak nak join next program "Nak Ubah Hidup" boleh layari laman web www.NakUbahHidup2020.com.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ematunz.blogspot.com/2020/02/5-perkara-menarik-tentang-NUH2020.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pengalaman Join Program Nak Ubah Hidup 2020

Pengalaman Join Program Nak Ubah Hidup 2020

papar berkaitan - pada 30/1/2020 - jumlah : 399 hits
Pengalaman Join Program Nak Ubah Hidup 2020 Tahun lepas Fadzi pernah tulis pasal program Nak Ubah Hidup 2019 dekat blog Korang boleh baca dekat Waktu tu tengok ada kawan dalam Facebook share dieorang pergi apa yang diaorang dapat betapa sem...
Ramai Nak Ubah Hidup 2020 Dr Azizan Osman Kata Boleh Boleh

Ramai Nak Ubah Hidup 2020 Dr Azizan Osman Kata Boleh Boleh

papar berkaitan - pada 3/2/2020 - jumlah : 455 hits
Assalammualaikum semua Ramai Nak Ubah Hidup 2020 Jom Ikut Cara Ruby Ini adalah artikel pengalaman Ruby ke NUH2020 yang berlansung pada 25 Jan 2020 hingga
Mengubah Cara Berfikir Untuk Meningkatkan Potensi Diri Nak Ubah Hidup 2020

Mengubah Cara Berfikir Untuk Meningkatkan Potensi Diri Nak Ubah Hidup 2020

papar berkaitan - pada 4/2/2020 - jumlah : 321 hits
Assalamualaikum Hai korang Seminggu dua minggu lepas masa semua orang sedang sibuk bercuti ke kampung dan sebagainya kerana cuti perayaan Tahun Baru Cina Kaklong dan beberapa orang rakan blogger yang lain telah diberi peluang untuk menyerta...
Nak Ubah Hidup Nuh2020 Kita Mampu Menjadi Luar Biasa Itu Sudah Pasti

Nak Ubah Hidup Nuh2020 Kita Mampu Menjadi Luar Biasa Itu Sudah Pasti

papar berkaitan - pada 1/2/2020 - jumlah : 451 hits
Hi Korang Tiada apa yang boleh di lakukan jika kita senantiasa bersikap malas berfikiran negatif dan saling menyalahkan di antara satu sama lain Dengan erti kata lain hendaklah kita mengubah sikap sikap negatif ini kepada positif so dengan ...
Aura Hebat 13 000 Orang Tekad Nak Ubah Hidup 2020

Aura Hebat 13 000 Orang Tekad Nak Ubah Hidup 2020

papar berkaitan - pada 8/2/2020 - jumlah : 336 hits
Aura Hebat 13 000 Orang Tekad Nak Ubah Hidup 2020 Ada tak antara korang yang rasa dah bosan hidup tak
Saya Tak Nak Hidup Dengan Dia Isteri Tuntut Cerai Suami Tak Mandi Berus Gigi Selepas Kahwin

Saya Tak Nak Hidup Dengan Dia Isteri Tuntut Cerai Suami Tak Mandi Berus Gigi Selepas Kahwin

papar berkaitan - pada 3/2/2020 - jumlah : 381 hits
Seorang wanita berusia 20 tahun di India memfailkan tuntutan cerai dari suaminya kerana lelaki itu berbau busuk kerana dia hanya mandi sekali sahaja dalam tempoh 10 hari Soni Devi memfailkan permohonan cerai itu dari suaminya Manish Ram ker...
7 Fakta Menarik Tentang Teh

7 Fakta Menarik Tentang Teh

papar berkaitan - pada 2/2/2020 - jumlah : 356 hits
Sebenarnya sebelum dipopulerkan oleh Inggris teh adalah minuman yang berasal dari Cina Minuman ini diciptakan untuk menghidrasi tubuh ketika musim panas Kebanyakan orang Cina meminum teh di antara jam kerja untuk meningkatkan energi mereka ...
5 Perkara Tentang Asb Financing Yang Ramai Tak Tahu Sila Fahami Untuk Elak Ditipu

5 Perkara Tentang Asb Financing Yang Ramai Tak Tahu Sila Fahami Untuk Elak Ditipu

papar berkaitan - pada 27/1/2020 - jumlah : 288 hits
Loading Awal tahun ini ramai antara kita yang punya azam untuk membuat simpanan Selain menyimpan di Tabung Haji dan juga beberapa institusi perbankjan lain ASB Financing juga antara kaedah yang selalu disebut Betul ke Jangan kerana tengok k...
Nak Mulakan Cara Hidup Sihat Kena Mula Dari Kecil Ini Sukan Sesuai Ikut Umur Anak

Nak Mulakan Cara Hidup Sihat Kena Mula Dari Kecil Ini Sukan Sesuai Ikut Umur Anak

papar berkaitan - pada 26/1/2020 - jumlah : 497 hits
Bersukan memang perlu dipupuk sejak dari kecil lagi Malah kanak kanak memang sudah azalinya sentiasa aktif dan cergas Namun mungkin yang ibu bapa kurang arif tentang sukan yang bersesuaian dengan usia si kecil anda Ternyata memang banyak je...
Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Tak Sekolah

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Tolak Autopsi Keluarga Bawa Jenazah Anggota Polres Manado Bunuh Diri Ke Sulut



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Bila Pak Arab Main Heli

Do You Know About Bakul Sia

Le Costil House Renovation By Anatomies D Architecture In Normandy France

Melawat Abang Di Asrama

Tular Gambar Di Atas Pelamin Berpegang Tangan Suami Irma Hasmie Dah Berkahwin Dengan Wanita Lain

When Will Govt Stop Abusing Cma Abolish Sedition Act Chegubard S Lawyer