Khairuddin Umum Letak Jawatan Bangsa Agama Tanah Air Hancur Jika Anwar Pemimpin Utama


SAYA SECARA RASMI ISTIHAR KELUAR PH DAN LETAK JAWATAN SEBAGAI PENYELARAS PARLIMEN JASIN SECARA SERTA MERTA!!

Atas dasar prinsip yang tidak akan bernaung di bawah ‘pemimpin sewel dan berpenyakit’ maka secara rasminya saya istihar untuk tinggalkan PH!!

Saya sama sekali tidak akan bernaung dan berjuang untuk menobatkan ‘pemimpin sewel dan berpenyakit’ seperti anwar ibrahim untuk jadi PM9!! Keseluruhan bangsa melayu dan umat islam di negara kita harus tolak anwar ibrahim daripada menjadi khalifah utama kita!!Jangan sama sekali kita biarkan diri ditipu serta tertipu lagi oleh anwar ibrahim!! Dia manusia ‘fasiq’ dan ‘hipokrit!!’
Sesungguhnya, saya ingin merakamkan jutaan terima kasih serta penghargaan kepada presiden dan kepimpinan tertinggi parti Amanah yang telah meletakkan kepercayaan kepada saya untuk bertanding di kerusi parlimen jasin pada pru14 yang lepas.





Insya-Allah, dalam masa terdekat saya akan berjumpa dengan presiden parti Amanah untuk menzahirkan keputusan bagi menyerahkan balik kerusi parlimen jasin seterusnya meletakkan jawatan selaku penyelaras parlimen jasin berkuat-kuasa serta merta!!

Jutaan terima kasih dan penghargaan yang tiada terhingga kepada presiden serta keseluruhan kepimpinan tertinggi parti yang telah meluluskan keahlian saya menganggotai parti ini pada suatu masa dahulu.

Ketika berjuang di bawah platform parti Amanah telah meninggalkan pelbagai pengalaman manis kerana parti ini amat berdisiplin, ikhlas sesama sahabat dan keseluruhan pemimpin-pemimpinnya baik-baik belaka!!



Secara jujur dan ikhlas saya amat menyayangi semua kepimpinan tertinggi parti Amanah khususnya presiden, timbalan presiden, naib-naib presiden dan anggota tertinggi parti ini.

Kalangan ini adalah para pejuang yang amat gigih!!

Hanya Allah swt saja yang dapat membalas budi baik seluruh pemimpin-pemimpin parti Amanah yang banyak membantu, mengacukan kareer politik serta membimbing saya di saat bertanding dan menjawat jawatan penyelaras parlimen jasin.



Namun, saya terpaksa berpegang pada prinsip politik dan agama yang sama sekali tidak akan bernaung di bawah kepimpinan PH yang kini dipengerusikan oleh anwar ibrahim!!
Kini, saya ingin lihat berapa jauh PH boleh pergi di bawah kepimpinan anwar ibrahim!! Pada hakikatnya, beliau tidak lagi relevan dalam lanskap politik tanahair!! Tambahan pula dia ‘manusia sewel serta berpenyakit!!’
Kadang-kala kita mampu untuk menipu sesama manusia tetapi dalam masa yang sama kita tidak akan berjaya untuk membohongi Allah swt.
Apapun situasinya, sebagai hamba Allah swt kita tak perlu risau kerana Dia Maha Mengetahui.

Secara jujur dan ikhlas, akhirnya rakyat secara total akan mengetahui secara lebih jelas siapa itu anwar ibrahim yang sebenarnya!!

Dalam masa yang sama, saya ingin menyeru pada semua pemimpin-pemimpin PH yang luhur dan berprinsip untuk tinggalkan PH secara beramai-ramai serta jangan sama sekali kita sokong pemimpin ‘fasiq’ serta ‘hipokrit’ macam anwar ibrahim!!
Dia hanya ‘syok sendiri’ dan tidak akan dapat memimpin PH ke tahap yang memberangsangkan!! Parti pkr itu sendiri kini bermasalah dan berpecah di bawah kepimpinan anwar ibrahim!!

Parti sendiri pun anwar ibrahim tidak mampu untuk memimpin apatah lagi nak pimpin gagasan PH yang lebih besar!!

PH akan hancur di bawah kepimpinan anwar ibrahim!! Jangan mimpi PH akan mampu untuk memenangi pilihanraya umum lagi bagi membentuk kerajaan pusat sepertimana pada pru14 yang lepas!!

Ianya hanya akan menjadi bahan sejarah semata-mata dan PH akan terkubur buat selama-lamanya dalam sedikit masa lagi!!

PH bukan lagi platform yang sesuai untuk kita berjuang bagi selamatkan negara kerana pengerusi masakini pun seorang pemimpin yang tidak selamat untuk kita semua!!

Hanya ‘orang gila’ saja yang sanggup bernaung serta berjuang di bawah kepimpinannya!!

Allah swt tidak akan memberkati sesiapa saja yang menyokong pemimpin ‘songsang’ yang ‘sewel’ dan ‘berpenyakit!!’
Seandainya, kita hendak selamatkan negara; tolaklah anwar ibrahim secara total dan jangan sama sekali mengizinkan anwar ibrahim untuk jadi perdana menteri malaysia!!

Bangsa, agama dan tanahair akan hancur jika anwar ibrahim menjadi pemimpin utama kita!! Yakinilah…!!
Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN

SUMBER

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.penangkini.com/2020/07/khairuddin-umum-letak-jawatan-bangsa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pulak Khairuddin Umum Keluar Ph Tolak Anwar Tak Mahu Bernaung Bawah Pemimpin Sewel

Pulak Khairuddin Umum Keluar Ph Tolak Anwar Tak Mahu Bernaung Bawah Pemimpin Sewel

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 281 hits
Penyelaras Pakatan Harapan Parlimen Jasin Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan meletakkan jawatannya serta merta Beliau yang juga merupakan orang kuat kepada Tun Dr Mahathir Mohamad berkata tidak mahu bernaung di bawah pemimpin sewel dan berpen...
Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit Khairuddin

Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit Khairuddin

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 270 hits
Dalam satu kenyataan Penyokong setia bekas Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad Khairuddin Abu Hassan mengkritik Anwar Ibrahim yang menerajui PKR dan PH sebagai pemimpin yang tidak berkemampuan dan menjadi punca perpecahan dalam PH sehingga ...
Latif Menteri Bersatu Wajar Letak Jawatan

Latif Menteri Bersatu Wajar Letak Jawatan

papar berkaitan - pada 8/7/2020 - jumlah : 407 hits
LATIF WAJAR LETAK JAWATAN 1 Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia memandang serius video tular kenyataan Menteri Pembangunan Luar Bandar Datuk Dr Abdul Latiff Ahmad yang menyifatkan UMNO Sabah sebagai sebuah parti yang tidak laku 2 Kenyataan biad...
Letak Jawatan Pm Tun Tersilap Besar Khalid

Letak Jawatan Pm Tun Tersilap Besar Khalid

papar berkaitan - pada 6/7/2020 - jumlah : 460 hits
KHALID SAMAD TINDAKAN perletakan jawatan Perdana Menteri oleh Tun Dr Mahahtir Mohamad pada hujung Februari lalu diakui pemimpin Pakatan Harapan sebagai sesuatu yang tersilap Namun itu perkara yang sudah lama berlalu cuma akhirnya para pemim...
Tun Tersilap Besar Letak Jawatan Kata Khalid Samad

Tun Tersilap Besar Letak Jawatan Kata Khalid Samad

papar berkaitan - pada 5/7/2020 - jumlah : 396 hits
TINDAKAN perletakan jawatan Perdana Menteri oleh Tun Dr Mahahtir Mohamad pada hujung Februari lalu diakui pemimpin Pakatan Harapan sebagai sesuatu yang tersilap Namun itu perkara yang sudah lama berlalu cuma akhirnya para pemimpin PH mengak...
Kerana Rencana Ditulis 30 Tahun Lalu Ketua Komunikasi Boeing Letak Jawatan

Kerana Rencana Ditulis 30 Tahun Lalu Ketua Komunikasi Boeing Letak Jawatan

papar berkaitan - pada 3/7/2020 - jumlah : 225 hits
Kerana rencana ditulis 30 tahun lalu ketua komunikasi Boeing letak jawatan Dikemas kini 4 minit yang lalu Diterbitkan pada 3
Shafie Apdal Calom Pm Bukti Tun Mahathir Memang Tidak Mahu Serahkan Jawatan Kepada Anwar Ibrahim

Shafie Apdal Calom Pm Bukti Tun Mahathir Memang Tidak Mahu Serahkan Jawatan Kepada Anwar Ibrahim

papar berkaitan - pada 30/6/2020 - jumlah : 389 hits
Percaturan politik di negara ini makin sukar untuk diramalkan oleh mana mana pihak Setiap minggu ada sahaja kejutan baharu yang disajikan kepada seluruh rakyat Malaysia Menerusi rakaman video yang tular hari ini nampaknya cita cita Anwar Ib...
Benarkah Pengerusi Spr Letak Jawatan

Benarkah Pengerusi Spr Letak Jawatan

papar berkaitan - pada 3/7/2020 - jumlah : 232 hits
Oleh Syed Ibrahim Syed Noh Di tengah tengah suasana kempen Pilihan Raya Kecil DUN Chini timbul khabar angin bahawa Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Datuk Azhar Azizan Harun telah meletakkan jawatan Sehingga kenyataan saya ini keluar ia te...
Azhar Harun Letak Jawatan Berakhirkah Reformasi Spr

Azhar Harun Letak Jawatan Berakhirkah Reformasi Spr

papar berkaitan - pada 11/7/2020 - jumlah : 225 hits
Spekulasi bertiup reformasi Suruhanjaya Pilihan Raya telah berakhir berikutan perletakan jawatan Pengerusi SPR Azhar Harun yang dicalonkan sebagai Speaker Dewan Rakyat yang baharu Menurut Ahli Parlimen Kota Melaka Khoo Poay Tiong di bawah p...
Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Filem Ngesot

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office

Sultan Pahang Mohon Mendoakan Tengku Hassanal Segera Mendirikan Rumah Tangga

Mahalini Dah Peluk Islam

Ibu Meraung Luluh Hati Lihat Kaki Anak Putus Akibat Kemalangan Motorsikal Depan Sekolah

Fiersa Besari April Chord



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Wbsl Buah Tangan Istimewa Daripada Husam

Lunch Di Ayam Gepuk Tooyu Jitra Kedah

Poll Who Will Win The Kuala Kubu Bharu By Election

Jadi Andalan Banyak Orang Inilah Berbagai Fitur Menarik Laptop Tipis Zenbook S 13 Oled Ux5304

How To Maximize Retirement Planning In Malaysia

Amd Ryzen 7 5800u Processor Gaming Yang Menyaru