Pulak Khairuddin Umum Keluar Ph Tolak Anwar Tak Mahu Bernaung Bawah Pemimpin Sewel



Penyelaras Pakatan Harapan (PH) Parlimen Jasin, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan meletakkan jawatannya serta merta.

Beliau yang juga merupakan orang kuat kepada Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, tidak mahu bernaung di bawah ‘pemimpin sewel dan berpenyakit’.


“Keseluruhan bangsa Melayu dan umat islam di negara kita harus tolak Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada menjadi khalifah utama kita!“Jangan sama sekali kita biarkan diri ditipu serta tertipu lagi oleh Anwar Ibrahim!! Dia manusia ‘fasik’ dan ‘hipokrit!” katanya dalam dalam satu kenyataan.
Beliau berpegang pada prinsip politik dan agama yang sama sekali tidak akan bernaung di bawah kepimpinan PH yang kini dipengerusikan oleh Anwar.

“Kini, saya ingin lihat berapa jauh PH boleh pergi di bawah kepimpinan Anwar. Pada hakikatnya, beliau tidak lagi relevan dalam lanskap politik tanahair!! Tambahan pula dia ‘manusia sewel serta berpenyakit!” katanya.
Apa pun, katanya, secara jujur dan ikhlas, akhirnya rakyat secara total akan mengetahui secara lebih jelas siapa itu Anwar yang sebenarnya.

“Dalam masa yang sama, saya ingin menyeru pada semua pemimpin-pemimpin PH yang luhur dan berprinsip untuk tinggalkan PH secara beramai-ramai serta jangan sama sekali kita sokong pemimpin ‘fasik’ serta ‘hipokrit’ macam Anwar.“Dia hanya ‘syok sendiri’ dan tidak akan dapat memimpin PH ke tahap yang memberangsangkan! Parti PKR itu sendiri kini bermasalah dan berpecah di bawah kepimpinan Anwar.“Parti sendiri pun anwar ibrahim tidak mampu untuk memimpin apatah lagi nak pimpin gagasan PH yang lebih besar,” katanya.


Menurut Khairuddin, PH akan hancur di bawah kepimpinan Anwar dan jangan bermimpi PH akan mampu untuk memenangi pilihanraya umum lagi bagi membentuk kerajaan pusat sepertimana PRU-14.

“Ianya hanya akan menjadi bahan sejarah semata-mata dan PH akan terkubur buat selama-lamanya dalam sedikit masa lagi.“PH bukan lagi platform yang sesuai untuk kita berjuang bagi selamatkan negara kerana pengerusi masakini pun seorang pemimpin yang tidak selamat untuk kita semua.“Hanya ‘orang gila’ saja yang sanggup bernaung serta berjuang di bawah kepimpinannya!” katanya.
Bagaimanapun penyokong tegar kepada Tun Dr. Mahathir Mohamad itu merakamkan jutaan terima kasih serta penghargaan kepada presiden dan kepimpinan tertinggi parti Amanah yang telah meletakkan kepercayaan kepadanya bertanding di kerusi Parlimen Jasin pada PRU-14 yang lalu.

“Insya Allah, dalam masa terdekat saya akan berjumpa dengan presiden parti Amanah untuk menzahirkan keputusan bagi menyerahkan balik kerusi Parlimen Jasin seterusnya meletakkan jawatan selaku penyelaras parlimen jasin berkuat-kuasa serta merta,” katanya lagi.
credit



Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://bloginfo4uall.blogspot.com/2020/07/pulak-khairuddin-umum-keluar-ph-tolak.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+BlogSensasi+%28Blog+Sensasi%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit Khairuddin

Anwar Pemimpin Sewel Dan Berpenyakit Khairuddin

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 270 hits
Dalam satu kenyataan Penyokong setia bekas Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad Khairuddin Abu Hassan mengkritik Anwar Ibrahim yang menerajui PKR dan PH sebagai pemimpin yang tidak berkemampuan dan menjadi punca perpecahan dalam PH sehingga ...
Khairuddin Umum Letak Jawatan Bangsa Agama Tanah Air Hancur Jika Anwar Pemimpin Utama

Khairuddin Umum Letak Jawatan Bangsa Agama Tanah Air Hancur Jika Anwar Pemimpin Utama

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 295 hits
SAYA SECARA RASMI ISTIHAR KELUAR PH DAN LETAK JAWATAN SEBAGAI PENYELARAS PARLIMEN JASIN SECARA SERTA MERTA Atas dasar prinsip yang tidak akan bernaung di bawah pemimpin sewel dan berpenyakit maka secara rasminya saya istihar untuk tinggalka...
Khairuddin Isytihar Keluar Pakatan Kerana Anwar Sewel Dipilih Calon Pm

Khairuddin Isytihar Keluar Pakatan Kerana Anwar Sewel Dipilih Calon Pm

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 219 hits
Bekas pengasas PPBM dan Pakatan Harapan Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan mengumumkan keluar daripada gabungan tersebut serta merta Keputusan itu susulan daripada keputusan Pakatan Harapan yang membuat pusingan U menyokong Datuk Seri Anwar I...
Dr M Sekutu Umum Keluar Ph Selepas Anwar Jadi Calon Pm

Dr M Sekutu Umum Keluar Ph Selepas Anwar Jadi Calon Pm

papar berkaitan - pada 11/7/2020 - jumlah : 206 hits
KUALA LUMPUR Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan lima ahli parlimen yang bersekutu dengannya hari ini mengumumkan diri mereka sebagai blok bebas berikutan tidak setuju dengan keputusan Pakatan Harapan untuk menyokong presiden ...
Pkr Tolak Kombo Shafie Anwar Mukhriz

Pkr Tolak Kombo Shafie Anwar Mukhriz

papar berkaitan - pada 30/6/2020 - jumlah : 265 hits
MalaysiaGazette Datuk Seri Shafie Apdal dinamakan sebagai calon baharu perdana menteri Pakatan Harapan PETALING JAYA PKR menolak cadangan Tun Dr Mahathir Mohamad untuk mengangkat Datuk Seri Shafie Apdal sebagai Perdana Menteri manakala Datu...
Keahlian 25000 Keluar 2500 Macamana Pulak Terbubar Tak Kan Mak Lampir Tak Ada Mak Limah Tak Boleh Hidupkan

Keahlian 25000 Keluar 2500 Macamana Pulak Terbubar Tak Kan Mak Lampir Tak Ada Mak Limah Tak Boleh Hidupkan

papar berkaitan - pada 5/7/2020 - jumlah : 208 hits
AJK nafi PKR Cabang Ampang terbubarNURHIDAYAH HAIROM Sidang media Nallan bersama AJK Cabang Wanita dan AMK PKR yang mengumumkan keluar PKR semalam SHAH ALAM Sekumpulan ahli jawatankuasa Parti Keadilan Rakyat Cabang Ampang menafikan Cabang b...
Lebih 1 000 Ahli Parti Warisan Sabah Umum Keluar Parti

Lebih 1 000 Ahli Parti Warisan Sabah Umum Keluar Parti

papar berkaitan - pada 27/6/2020 - jumlah : 361 hits
SANDAKAN Lebih 1 000 ahli Parti Warisan Sabah termasuk 11 ketua cawangan mengumumkan keluar parti hari ini atas kekesalan mereka terhadap pemimpin parti itu yang dianggap tidak memperdulikan cawangan terbabit selepas menang Pilihan Raya Umu...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City