Kenapa Umat Islam Disuruh Oleh Nabi Untuk Belajar Memanah Berenang Bermain Ped4ng Dan Berkuda Rileks Media


Semasa berperang dengan tentera Daj jal nanti, pis tol sebesar mana pun kita akan tinggal kerana ketika itu kita akan kembali berlawan menggunakan pe dang. Sebab apa duduk elok-elok boleh tembak nuklear dari jauh tiba-tiba kita nak guna pedang Haaa Baca sampai habis
Setiap perbuatan yg disampaikan oleh Rasulullah, pasti ada sebabnya… Disebabkan itu Rasulullah S.A.W menyuruh kita sentiasa merujuk kepada Al-Quran dan Hadis untuk mencari jawapannya… Kerana baginda lebih mengetahui tentang apa yang akan berlaku di kemudian hari…
Rasulullah S.A.W. bersabda, “Ajarilah anak-anak kalian berkuda, bermain pedang, berenang dan memanah” [Riwayat sahih Imam Bukhari dan Imam Muslim]
“Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah seluruh umat Islam berpe rang dengan seluruh Yahudi. Umat Islam akan membu nuh mereka sehinggakan apabila mereka bersembunyi di sebalik batu dan pokok, tiba-tiba pokok-pokok dan batu-batu itu bersuara menjerit memanggil umat Islam agar datanglah kamu ke sini dan bun uhlah orang-orang Yahudi itu, kecuali pokok ‘Gharqad’, kerana ia adalah pokok Yahudi “. (Hadith Sahih riwayat Al-Bukhari dan Muslim)
Hancurnya bangsa Yahudi merupakan salah satu daripada tanda-tanda datangnya hari kia mat. Bermula dengan sebuah pepe rangan besar yang melibatkan banyak bangsa di dunia termasuk bangsa Yahudi. Sebelum berlaku pep erangan ini, terdapat beberapa peristiwa lain yang membawa kepada terjadinya pepe rangan ini menurut kronologi hadis akhir zaman hasil kajian ilmuan Islam.
Pertempuran dahsyat ini dikenali sebagai Armageddon, di mana lokasi utama pe rang ini adalah di lembah Megiddo atau Mageddon, Palestin. Mungkin ada yang menganggap Perang Armageddon hanyalah sebuah filem rekaan Hollywood belaka. Kenyataannya, Hollywood yang disokong oleh Yahudi memang mahu menyembunyikan fakta tentang Armageddon ini melalui propaganda filem. Padahal di kalangan para ahli kitab mereka telah mengkaji tentang pepe rangan ini dan senantiasa bersiap sedia untuk menghadapinya.
Sebutan Armageddon sebenarnya tidak terdapat dalam mana-mana Hadis. Hanya disebut dalam kajian-kajian Kristian dan Ahli Kitab. Menurut bahasa Ibrani, Ar bermaksud gunung atau bukit. Mageddo pula adalah nama sebuah lembah di Palestin. Sebuah tempat yang cukup strategik dari segi pepe rangan. Pe rang ini juga dikatakan sebagai pe rang terakhir dengan menggunakan seluruh kekuatan pelbagai peralatan senjata moden yang canggih. Mungkin perang itu adalah Pe rang Dunia ketiga yang disebut-sebut sebagai Perang Nuklear.
Per ang Dunia Ketiga, b0m nuk l3ar akan digunakan, dan diramal akan berlaku dalam tempoh yang singkat. Tetapi, kemusnahannya amat dahsyat. Sehingga dikatakan dunia selepas itu akan kembali menjadi seperti Zaman Pertengahan di mana bala tentera hanya akan menunggang kuda dan bersenjatakan pedang seperti perang zaman dahulu.
“Jika Pe rang Dunia Ketiga adalah berjuang dengan senjata nuk l3ar, yang keempat akan berjuang dengan kayu,batu,pedang dan anak panah.”
Ini disebabkan semua teknologi tidak boleh digunakan lagi pada masa itu kerana EMP (electromagnetic pulse) senjata nuk l3ar itu sendiri berlaku ketika Pe rang Dunia Ketiga. Jadi, kekuatan bala ten tera ketika Pe rang Dunia Keempat nanti adalah seimbang dan tidak berat sebelah kerana semuanya menggunakan peralatan perang yang sama, berjuang menggunakan kayu,batu,pedang dan anak panah.
ROTHSCHILD CIPTA EMP (ELECTRONIC MAGNETIC PULSE)
EMP BOMB
Adakah anda bersedia bergelap tanpa cahaya lampu,..wang elektronik atau wang kertas yang tidak dapat dikeluarkan dari bank..tiada air kerana mesin water pump tidak berfungi…memang menyeksakan…memang perit…huru-hara manusia di buatnya…itulah antara senjata rahsia yang sangat ampuh yang di miliki oleh tentera Daj jal..EMP..(electronic magnetic pulse)..
Senjata HAARP, nuclear, senjata kimia@biology dan EMP adalah senjata baru alaf mellinium yang sangat merba haya kepada manusia sejagat…senjata ini akan memus nahkan dan mengurangkan populasi manusia secara drastik..
Di akhir zaman nanti manusia akan berpe rang semula dengan hanya menggunakan besi batu dan kayu sahaja (saki baki perang)…ini adalah kerana penggunaan senj ata EMP..senjata ini akan mema tikan dan memus nahkan segala peralatan elektronik hingga ke wayarnya sekali…hanya 1 atau 2 butir b0m EMP di lancarkan sudah untuk cukup menggelapkan sesebuah Negara jika bom tersebut di lancarkan pada aras ketinggian @ altitude yang lebih tinggi daripada struktur lapisan ionisfera bumi..
Konspirasi golongan elit atau Daj jal ini telah menjalankan banyak projek-projek rahsia yang dijalankan. Antara projeknya ialah Starwars Project, BlueBeam project, Pandora Project, Genom Project Phliphedia Project dan banyak lagi projek rahsia termasuk UFO project.
Pembinaan senjata EMP adalah dibawah kelolaan Starwars Project yang lebih dominan dan yang lainnya ada perkaitan antara satu sama lain..B0m EMP boleh dihantar samada di lancarkan dengan roket atau di bawa dengan pesawat canggih supersonik merentas angksa pada altitud yang tinggi..
B2 SPIRIT BOMBER
Bersediakah kita akan situasi ini…saya bukan ingin menakutkan anda semua…minta dijauhkan. Pepe rangan dunia ke-3 akan menggunakan senjata ini secara total selain nukl3ar, kimia dan biologi …Sebenarnya penggunaan senjata ini telah dihebahkan dalam permainan game strategi Command & Conquer General. Dalam siri Astro “Future Weapon” juga telah didedahkan akan keupayaan EMP..

Jika direnungkan pada hadis bagaimana Da jjal dibu nuh oleh Nabi Isa, bagaimana Yaakjuj dan Makjuj menembak panahnya ke langit dan mengapa nabi menyuruh kita belajar berenang, berlari, menunggang kuda, belajar guna pedang dan memanah…semuanya seolah-olah zaman masa lampau. Bermakna kita akan Back to Ancient..tidak ada satu pun yang menyentuh tentang peralatan mekanikal dan eletronik…Ini bermaksud selepas pe rang dunia ketiga, bumi akan bergelap dan banyak kemus nahan yang berlaku kerana pe rang. Kuncu Iblis telah membuat persediaan akan peristiwa ini..bagaimana dengan orang islam? Penyelamat orang islam adalah melalui zikir kepada Allah dan akidah yang kental sahaja.
Bersabda Rasulullah SAW, ” Kamu harus belajar memanah kerana memanah itu termasuk sebaik-baik permainanmu.” (Riwayat Bazzar, dan Thabarani dengan sanad yang baik)
Hadis Nabi juga ada menyebut, Y4hudi Zio nis akan bersembunyi di balik-balik batu dan kayu dan hanya selamat di belakang pokok Y4hudi iaitu pokok Gharqad, yang banyak ditanam di Isra3l sekarang ini.

sumber rencahrasa
Source link
The post Kenapa Umat Islam Disuruh Oleh Nabi Untuk Belajar Memanah, Berenang, Bermain Ped4ng Dan Berkuda – Rileks Media appeared first on Rilekslah.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.rilekslah.my/kenapa-umat-islam-disuruh-oleh-nabi-untuk-belajar-memanah-berenang-bermain-ped4ng-dan-berkuda-rileks-media/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hal Yang Menyebabkan Umat Islam Muflis Pada Hari Akhir4t Rileks Media

Hal Yang Menyebabkan Umat Islam Muflis Pada Hari Akhir4t Rileks Media

papar berkaitan - pada 25/12/2018 - jumlah : 323 hits
Seperti roda yang berpusing manusia tidak akan pernah tahu tentang nasib yang bakal menimpa mereka Mungkin hari ini kita berada di atas dan mungkin esok di bawah Sebagai khalifah yang hidup di muka bumi ini ketahuilah setiap apa yang berlak...
Anak Akan Solat Tanpa Disuruh Atau Dipaksa Amalkan Doa Ini Rileks Media

Anak Akan Solat Tanpa Disuruh Atau Dipaksa Amalkan Doa Ini Rileks Media

papar berkaitan - pada 18/12/2018 - jumlah : 421 hits
Bagaimana membuat anak anak solat dengan kesedaran mereka sendiri tanpa perlu disuruh dan dimarah Seorang sahabat pernah bercerita Aku menceritakan satu kisah yang terjadi padaku Anak perempuanku yang berumur 16 tahun solat baginya adalah h...
Tiada Istilah Rezeki Terpijak Dlm Islam Ini Hukum Terjumpa Duit Atau Harta Tercicir Rileks Media

Tiada Istilah Rezeki Terpijak Dlm Islam Ini Hukum Terjumpa Duit Atau Harta Tercicir Rileks Media

papar berkaitan - pada 1/1/2019 - jumlah : 322 hits
PIHAK yang menjumpai barang tercicir yang tidak diketahui pemiliknya perlu mengambil tanggungjawab dan amanah untuk memulangkan kepada tuannya atau menyimpan barang itu sehingga menemui pemiliknya Namun andai barangan yang dijumpai itu muda...
Zikir Yang Dapat Menghapus Dosa Besar Zikir Mudah Selalu Bermain Di Mulut Rileks Media

Zikir Yang Dapat Menghapus Dosa Besar Zikir Mudah Selalu Bermain Di Mulut Rileks Media

papar berkaitan - pada 21/12/2018 - jumlah : 350 hits
Dari Zaid bin Haritsah maula Nabi Shallallahu alaihi wasallam berkata Aku mendengar Rasulullah Shallallahu Alaihi Wasallam bersabda Siapa yang membaca Astaghfirullaah Laa Ilaaha Illaa HuwalHayyal Qayyuma wa atuubu Ilaihi maka akan diampuni ...
Mcdonald S 100 Dimiliki Oleh Umat Islam

Mcdonald S 100 Dimiliki Oleh Umat Islam

papar berkaitan - pada 18/12/2018 - jumlah : 326 hits
McDonald s Malaysia di bawah pemilikan baharu Kumpulan Reza telah memenuhi kewajipan zakatnya sejak tahun lalu kerana ia merupakan entiti perniagaan yang 100 dimiliki oleh umat Islam Kumpulan Reza adalah syarikat yang memiliki dan mengurus ...
Doa Nabi Sulaiman Dalam Al Quran Untuk Jadi Kaya Dan Murah Rezeki Rileks Media

Doa Nabi Sulaiman Dalam Al Quran Untuk Jadi Kaya Dan Murah Rezeki Rileks Media

papar berkaitan - pada 30/12/2018 - jumlah : 1250 hits
Nabi Sulaiman adalah seorang Nabi yang dianugerahi kekayaan berlimpah Selain kayanya Nabi Sulaiman ia bahkan dijuluki sebagai Raja segala mahluk Kerajaan Nabi Sulaiman sangatlah besar Istananya pun megah berlapis emas dan permata Selain dib...
Amalkan Perkara Ini Insyaallah Akan Bersama Nabi Muhammad Saw Di Syurga Rileks Media

Amalkan Perkara Ini Insyaallah Akan Bersama Nabi Muhammad Saw Di Syurga Rileks Media

papar berkaitan - pada 20/12/2018 - jumlah : 285 hits
1 Mutaba ah Taat Kepada Rasulullah Shallallahu Alaihi Wasallam Allah Subhanahu Wa Ta ala berfirman Dan barangsiapa yang mentaati Allah dan Rasul Nya mereka itu akan bersama sama dengan orang orang yang dianugerahi nikmat oleh Allah yaitu pa...
Perkara Yang Melemahkan Ingatan Jangan Lakukannya Rileks Media

Perkara Yang Melemahkan Ingatan Jangan Lakukannya Rileks Media

papar berkaitan - pada 26/12/2018 - jumlah : 266 hits
Faktor pertama ialah makan makanan yang dicemari oleh semut kerana semut dipercayai mempunyai sejenis kimia yang boleh menyebabkan daya ingatan menjadi lemah Faktor kedua pula ialah makan makanan ringan atau makanan segera Kita perlu elakka...
4 Tip Untuk Kurangkan Kos Sara Hidup Rileks Media

4 Tip Untuk Kurangkan Kos Sara Hidup Rileks Media

papar berkaitan - pada 27/12/2018 - jumlah : 329 hits
Hujung bulan sahaja poket mula kempis dan hanya mengharapkan gaji masuk Itu adalah perkara biasa yang berlaku pada masyarakat kini terutamanya yang bekerja makan gaji Sampai bila nak terus berkeadaan seperti itu hanya mengharapkan gaji masu...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Lirik Lagu Cinta Setandan Pisang Eda Ezrin Den Manjo

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Isteri Bersubahat Dengan Suami Melakukan Amang Seksual Terhadap Remaja 17 Tahun

Mb S Son Five Others Remanded In Rm600 000 False Claim Probe Under Macc

Dilema Calun Prk Kkb Melayu Atau Cina

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

The Friendly S Music Pub By Kvadrat Architects In Astana Kazakhstan