Cara Rawat Hati Bengkak Atau Hati Berlemak Dengan Selamat Dan Semulajadi



Assalamualaikum kawan kawan…
hari ni saya nak terangkan bagaimana suplemen menjadi salah satu cara rawat hati bengkak atau hati berlemak. Semestinya suplemen yang akan saya terangkan ini adalah suplemen yang diiktiraf oleh Kementerian kesihatan dan selamat digunakan.
 

 
Cara Rawat Hati Bengkak akibat Hati Berlemak  

1.Vivix Produk utama yang menjadi cara rawat hati bengkak ialah vivix. Cecair botanikal ini diperbuat dari super food dengan bahan utama ialah muscadine grapes, purple carrot,  elderberi dan polygonum cuspidatum yang telah terbukti mengandungi antikanser dan antiradang.
Vivix juga adalah antioksidan yang tinggi dengan resveratrol untuk membaik pulih sel sel yang rosak seperti sel sel dihati yang mengalami keradangan.
Sifat tinggi resveratrol juga menjadikan vivix sangat diperlukan bagi meredakan keradangan dan kerosakan hati akibat lemak dan toksin yang tersimpan dihati.
2. Dtx Complex Satu lagi produk wajib bagi yang mencari cara rawat hati bengkak dan berlemak ialah Dtx Complex. Dtx complex dicipta khas untuk fungsi hati yang sihat.  Kandungan extrak biji milk thistle,  cendawan reishi,  schisandra,  dandelion,  kunyit dan articok sangat bagus dan diperlukan oleh hati.
Milk thistle terbukti melalui lebih 100 kajian saintifik mampu membantu kesihatan hati.  Ia juga antioksidan dan anti radang yang menyingkirkan toksin dan menghalang hati bengkak.
3. Omega guard Minyak ikan terbaik dunia ini mengandungi kandungan omega 3 yang tinggi yang mana sangat bagus untuk antiradang. Ia mengurangkan bengkak hati dan membantu memecahkan lemak yang tersimpan didalam hati.
Pembuatan Omega guard yang melalui proses mengasingan logam berat memastikan tiada sebarang logam berat dari minyak ikan yang diambil yang boleh membebankan hati.
4. Lecithin. Fungsi lecithin ialah untuk mengemulsi lemak agar dapat diangkut dan disingkirkan dari hati. jika lemak tersimpan dan tidak dileraikan, sukar untuk disingkirkan oleh tubuh. Maka, tugas lecithin ialah membantu proses menguraikan lemak supaya tidak tersimpan terus di hati.
5. Sustained Realesed Vita C plus. Ramai mengetahui Grapefruit dan lemon sangat baik untuk fungsi hati kerana kandungan vitamin C yang tinggi. Tetapi ramai yang tidak tahu bahawa tubuh manusia tidak mampu menghasilkan vitamin C sendiri.
Vitamin C tidak mampu bertahan lama dlm tubuh manusia kerana ia mudah teroksida dan larut air tetapi vitamin C sangat penting dan diperlukan. Vita C sustained released ini satu satunya vitamin C yang mampu bertahan selama 5 jam dalam tubuh kita. Itulah keistimewaan produk Shaklee.
Anda boleh baca kisah bagaimana suami saya yang mengalami masalah kolesterol tinggi (sangat tinggi) dan hati berlemak mencuba suplemen sebagai ikhtiar. Bagaimana suplemen menjadi cara rawat bengkak hati beliau.
Sejak hari itulah kami buat keputusan untuk berkongsi kebaikan produk dengan lebih ramai insan diluar sana. Amazing product!
Anda ingin mencuba?  Klik sahaja button tempahan dibawah atau anda boleh menghubungi saya melalui button whatsapp atau melalui panggilan telefon di nombor 019-2423139 (azmiah).
 





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://sweetmommystory.com/2018/11/03/cara-rawat-hati-bengkak-atau-hati-berlemak-dengan-selamat-dan-semulajadi/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Lakukan Tuam Untuk Surutkan Bengkak Atau Benjol

Cara Lakukan Tuam Untuk Surutkan Bengkak Atau Benjol

papar berkaitan - pada 24/10/2018 - jumlah : 386 hits
Cara Lakukan Tuam Untuk Surutkan Bengkak atau Benjol Anak anak yang melasak memang tak kan terlepas dari alami benjolan akibat jatuh Anak MF yang perempuan semuanya lasak lasak Jatuh itu satu kebiasaan dah Bila jatuh jangan cepat panik Teng...
Penyakit Hati Berlemak Atau Fatty Liver Apa Maksudnya

Penyakit Hati Berlemak Atau Fatty Liver Apa Maksudnya

papar berkaitan - pada 25/10/2018 - jumlah : 451 hits
Asslamualaikum semua Hari ini saya nak menulis tentang salah satu masalah kesihatan yang sering dialami oleh rakyat Malaysia iaitu Penyakit Hati Berlemak Tak perlu tengok orang lain suami saya sendiri pernah mengalami masalah hati berlemak ...
Cara Merawat Lovebird Impor Yang Baru Tiba Atau Baru Didapatkan

Cara Merawat Lovebird Impor Yang Baru Tiba Atau Baru Didapatkan

papar berkaitan - pada 21/10/2018 - jumlah : 310 hits
Akhir akhir ini banyak sekali orang yang mulai memelihara lovebird mereka banyak yang membeli atau mengimpor burung ini dan memeliharanya di rumah Kalangan yang memelihara burung ini pun banyak dan beragam dari mulai kelas pejabat pegawai s...
Cara Mengatasi Kacer Terkena Pilek Atau Flu Atau Masuk Angin

Cara Mengatasi Kacer Terkena Pilek Atau Flu Atau Masuk Angin

papar berkaitan - pada 25/10/2018 - jumlah : 300 hits
Musim hujan memang selalu membawa keciriaan untuk burung tidak terkecuali dengan Kacer Akan tetapi disamping membawa keceriaan hujan juga membawa dampak buruk bagi kesehatan Kacer itu sendiri Pasalnya saat musim hujan datang terkadang Kacer...
3 Cara Rawat Kulit Muka Rosak Akibat Penggunaan Produk Berkimia Dengan Mudah Dan Berkesan

3 Cara Rawat Kulit Muka Rosak Akibat Penggunaan Produk Berkimia Dengan Mudah Dan Berkesan

papar berkaitan - pada 5/11/2018 - jumlah : 1035 hits
BUKAN SEDIKIT PRODUK PRODUK KECANTIKAN WAJAH TERUTAMA PEMUTIH MUKA BERLAMBAK DI PASARAN YANG BOLEH MEROSAKKAN KULIT MUKA MEMBUATKAN KULIT MUKA NAMPAK SEPERTI TERBAKAR BERTOMPOK TOMPOK HITAM DAN SEBAGAINYA KETAHUI MERAWAT KULIT MUKA ROSAK DE...
3 Makanan Baik Untuk Hati Berlemak Bagi Mengurangkan Gejala

3 Makanan Baik Untuk Hati Berlemak Bagi Mengurangkan Gejala

papar berkaitan - pada 2/11/2018 - jumlah : 686 hits
Assalamualaikum semua Hari ini syaa ingin kongsikan 3 jenis makanan baik untuk hati yang perlu diamalkan oleh setiap dari kita terutamanya mereka yang telah disahkan mempunyai masalah hati berlemak Makanan yang baik boleh merendahkan tahap ...
Cara Mudah Dan Selamat Beli Produk Di Alibaba

Cara Mudah Dan Selamat Beli Produk Di Alibaba

papar berkaitan - pada 1/11/2018 - jumlah : 575 hits
Bagaimana beli produk di Alibaba persoalan ini selalu diajukan kepada kami Kali ini kami akan kongsikan sedikit maklumat cara selamat bagaimana membuat pembelian online dari laman web Alibaba Apa Itu Alibaba Alibaba merupakan laman web e co...
7 Simptom Hati Berlemak Tahap Kronik Yang Perlu Rawatan Segera

7 Simptom Hati Berlemak Tahap Kronik Yang Perlu Rawatan Segera

papar berkaitan - pada 27/10/2018 - jumlah : 749 hits
Assalamualaikum semua Nak sambung entry semalam kalau semalam saya kongsikan terjadinya atau fatty liver hari ni saya nak kongsikan simptom hati berlemak tahap kronik pula semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada orang ramai Jika simpt...
Elak Makan Jika Hati Berlemak 5 Makanan Ini Fatty Liver

Elak Makan Jika Hati Berlemak 5 Makanan Ini Fatty Liver

papar berkaitan - pada 28/10/2018 - jumlah : 1013 hits
Assalamualaikum Bila dah ada dah tak sihat maka makanan perlu dikawal Apa nak elak makan jika hati berlemak Dari makanan kita boleh dapat nutrisi Dari makanan juga kita boleh dapat penyakit Betulkan walau ramai cuba menafikan bahawa apa yan...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke



Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi


Tak Perlis Lah Kalau Tak Makan Harumanis

Helikopter Terhempas 10 Dilaporkan Terkorban

Resepi Tortilla Wrap

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara