Wanita Ini Berkongsi Pengalaman Bermadu Itu Indah


Wanita Ini Berkongsi Pengalaman Bermadu Itu Indah. Madu adalah benda yang manis dan banyak khasiat. Tetapi BERMADU punyai maksud yang sungguh berbeza dari madu yang boleh kita semua makan.
Wanita Ini Berkongsi Pengalaman Bermadu Itu Indah Tidak semua wanita dapat menerima kehidupan berpoligami. Ada kalanya ia akan menimbulkan pergaduhan antara pasangan seterusnya berakhir dengan penceraian.
Namun, berbeza pula bagi seorang wanita bernama Sherilyn Aidala, yang mengakui hidupnya begitu bahagia setelah hidup bermadu.
Jom ikuti perkongsian wanita cantik ini tentang pengalaman manis sepanjang mengenali madunya itu.
Suka saya nak kongsikan gambar kenangan saya bersama madu saya, dia merupakan sahabat karib saya, juga seperti adik beradik saya sekarang.
Saya tak tahu bagaimana nak gambarkan perasaan saya terhadap dia, sebab kalau bukan kerana kehadiran wanita ini, mungkin saya tidak akan menjadi diri yang baru pada hari ini.
Dialah teman saya menangis dan ketawa bersama. Jauh perjalanan hidup saya bila saya cuba melihat balik ke belakang apa yang sudah saya lalui sepanjang hidup saya.
Terima kasih ya Allah kerana memberikan aku hati untuk merasa sayang kepada setiap orang yang hadir dalam hidupku. Disaat tidak semua orang mampu untuk merasakan apa yg aku rasa.
Semua orang harus tahu yang untuk menjadi sebahagia dan seakrab sekarang ini bukanlah mudah, semuanya memerlukan ilmu dan melalui proses.
Dunia ini sudah terlalu penuh dengan kebencian dan kekerasan. Dunia ini menantikan generasi baru yang penuh cinta, kasih sayang dan kelembutan.
Dan aku percaya generasi itu bermula dari diri sejatiku. Wanita yangg menjaga dirinya. Wanita yang menyayangi dirinya. Terima kasih buat hati kerana telah berlembut dengan diriku.
Jika nikmat yang sedia ada ini juga tidak cukup membuat manusia itu bahagia, jadi untuk apa Allah mahu memberinya lebih lagi? Mungkin Allah hantar kesusahan demi kesusahan, kehilangan demi kehilangan, agar manusia mula menyedari betapa besar dan hebatnya kasih sayang Allah terhadap kita selama ini.
Aku sentiasa ingat akan pesanan guru-guru yang membimbing. Kebahagiaan itu hadir apabila tiada penolakan takdir dalam hidup. Untuk itu, kita harus menerima hitam dan putih yang hadir dalam hidup
Titik tolak kebahagiaan hidup aku bermula daripada aku mula belajar mengenal diri, dan menggali ilmu dengan lebih mendalam melalui segala program yg dianjurkan oleh e-hati.
Banyak sebenarnya ilmu yang tidak ketahui oleh orang ramai, sama seperti aku dahulu. Ilmu hati dan psikologi tentang manusia itu adalah sangat penting untuk diamalkan dalam kehidupan seharian.
Terima kasih ya Allah, kerana telah menghantar orang-orang untuk membimbing aku.
Saya memohon maaf seandainya perkongsian ini menguris hati anda yang membaca, namun sejujurnya tiada niat yang tidak baik, hanya berkongsi rasa dan pengalaman.
Kepada anda yg ingin mengetahui kisah, perjalanan dan pengalaman hidup, bagaimana saya bangkit memajukan diri daripada kemurungan dan tekanan hidup yang melampau disuatu ketika dahulu, saya berbesar hati untuk menjemput anda masuk ke dalam satu group Facebook percuma dan hanya dibuat khas untuk wanita yang bergelar isteri sahaja.
Sungguh bertuah pemilik nama Sherilyn ini kerana memperoleh satu nikmat dan kebahagian yang bukan semua orang dapat merasainya.
Pengasas kepada Sherilyn Beauty Care ini juga sentiasa disenangi orang ramai dan menjadi inspirasi bagi kebanyakan wanita di luar sana terutamanya bagi seseorang yang bergelar isteri.
Sumber : Cempedak Cheese
The post Wanita Ini Berkongsi Pengalaman Bermadu Itu Indah appeared first on Berita Viral Terkini.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://beritaviralterkini.com/wanita-ini-berkongsi-pengalaman-bermadu-itu-indah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Berkongsi Pengalaman Bersalin Di Jepun Wanita Ini Buat Ramai Yang Nak Bersalin Di Jepun

Berkongsi Pengalaman Bersalin Di Jepun Wanita Ini Buat Ramai Yang Nak Bersalin Di Jepun

papar berkaitan - pada 18/7/2019 - jumlah : 706 hits
Hi semua Hari ni saya terbaca pengalaman sorang wanita Malaysia yang bersalin di Jepun Dia share rutin hari pertama selepas bersalin sampai la dia discharge Memula baca komen ramai yang macam wah seronok nya bersalin di jepun Layanan tip to...
Wanita Ini Kongsi Pengalaman Manis Bermadu

Wanita Ini Kongsi Pengalaman Manis Bermadu

papar berkaitan - pada 3/8/2019 - jumlah : 1019 hits
Bukan semua wanita di dunia ini dapat menerima kehidupan berpoligami Namun berbeza pula bagi wanita bernama Sherilyn Aidala yang mengakui hidupnya begitu bahagia setelah hidup bermadu Jom ikuti perkongsian wanita cantik ini tentang pengalam...
Nurul Syuhada Kekasih Zulfarhan Keluarga Tidak Mengetahui Kewujudan Wanita Itu

Nurul Syuhada Kekasih Zulfarhan Keluarga Tidak Mengetahui Kewujudan Wanita Itu

papar berkaitan - pada 5/8/2019 - jumlah : 656 hits
Kes Zulfarhan kembali menjadi perhatian media dan rakyat Malaysia baru baru ini selepas mahkamah telah perintahkan 18 pelajar UPNM yang didakwa mencederakan mangsa untuk membela diri Namun begitu kes membabitkan Zulfarhan terus menjadi bual...
Apa Itu Pskpp Dan Mengapa Ia Jadi Isu Polemik Dikalangan Guru

Apa Itu Pskpp Dan Mengapa Ia Jadi Isu Polemik Dikalangan Guru

papar berkaitan - pada 2/8/2019 - jumlah : 546 hits
Isu PSKPP selalu menjadi masalah yang diungkit oleh segelintir guru di seluruh negara Sesekali timbul pertikaian dalam kalangan guru di sekolah atau group FB Whatapps mengenai perbelanjaan kewangan dan juga kutipan yuran tahunan yang disumb...
Gambaran Perbedaan Foto Yang Diunggah Selebgram Dan Yang Disimpan Cantik Itu Cuma Masalah Angle Kok

Gambaran Perbedaan Foto Yang Diunggah Selebgram Dan Yang Disimpan Cantik Itu Cuma Masalah Angle Kok

papar berkaitan - pada 2/8/2019 - jumlah : 246 hits
Nggak perlu skin care mahal belajar pose atau cari orang yang ngerti fotografi juga bisa bikin kamu cantik di media sosial
Bidadari Masam 5 Saat Je Saya Dah Susah Hati Usaha Call Bidadari Sebab Itu Jadi Ubatnya Ebit Lew

Bidadari Masam 5 Saat Je Saya Dah Susah Hati Usaha Call Bidadari Sebab Itu Jadi Ubatnya Ebit Lew

papar berkaitan - pada 2/8/2019 - jumlah : 999 hits
Nak ambil hati isteri sebenarnya tidaklah sesusah mana Faham apa yang mereka inginkan dan sentiasa ambil berat apa yang mereka lakukan setiap hari disamping membimbing dan menasihati setiap masa Isteri sebenarnya inginkan perhatian dan bimb...
Gp Ansor Harap Jokowi Beri Nu Posisi Stretegis Di Pemerintahan Jangan Itu Itu Saja

Gp Ansor Harap Jokowi Beri Nu Posisi Stretegis Di Pemerintahan Jangan Itu Itu Saja

papar berkaitan - pada 29/7/2019 - jumlah : 122 hits
Menurut Yaqut dalam mengusulkan nama nama kandidat untuk mengisi kursi kabinet tersebut bukan hanya dilakukan oleh pihaknya Namun partai koalisi pendukung Joko Widodo dan Ma ruf Amin juga bisa mengajukan nama kandidat tersebut
Elak Penonton Rakam Video Di Pawagam Ini Yang Dilakukan Negara China Halang Jenayah Itu Berlaku

Elak Penonton Rakam Video Di Pawagam Ini Yang Dilakukan Negara China Halang Jenayah Itu Berlaku

papar berkaitan - pada 1/8/2019 - jumlah : 231 hits
Tahun ini menyaksikan lambakan pelbagai filem tidak kira sama ada dari dalam mahupun luar negara Kemeriahan industri perfileman dalam mengeluarkan cerita berkualiti tentunya menimbulkan keterujaan orang ramai untuk menonton sendiri di pawag...
Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Opening Young People S Eyes To Workers Rights

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats

Penyokong Diseru Jalankan Tanggungjawab Sebagai Pemilik Sabah Fc

Bila Duit Nak Masuk

Perasaan Bila Orang Namakan Kucing Mereka Dgn Nama Anda



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Ktm Kenalkan 4 Model Motosikal Duke Sempena Ulangtahun Ke 30

Sambutan Ulang Tahun Ke 30 Dan Pelancaran 4 Model Motosikal Ktm Duke

First Impressions Make A Powerful Impact With A Creative Digital Business Card

Restoran Di Jepun Buang 25 Set Nasi Lemak Kena Tipu Ejen Dari Malaysia

Kumpulan Pro Palestin Kecam Kehadiran Syarikat Bekal Senjata Kepada Israel

Prk Kkb Boleh Tak Umno Tarik Undi Melayu