Richworks Kini Kembali Nak Ubah Hidup


 
PELUANG USAHAWAN TERKESAN EKORAN PANDEMIK UNTUK BANGKIT BERUBAH

RICHWORKS KINI KEMBALI

PROGRAM VIRTUAL ONLINE BINA BISNES BERJAYA

EDISI KHAS: NAK UBAH HIDUP

 



Ekoran Pandemik yang melanda negara, pastinya ramai yang terkesan terutama peniaga kecil dan sederhana. Ekoran dari itu RichWorks International Sdn. Bhd. (RichWorks) menyediakan platform bagi orang ramai terutamanya perusahaan kecil dan sederhana (PKS) dan mikro untuk bangkit ketika pandemik ini.

 

AlongMurni (AM) dimaklumkan oleh Timbalan Naib Presiden Kanan RichWorks, Radz Mohd, program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Ubah Hidup akan diadakan pada Jumaat, Sabtu dan Ahad ini dan ianya dapat membantu mereka untuk menyaksikan perubahan yang lebih baik walaupun ketika pandemik ini.

 



"Kami faham, pasti ada usahawan di luar sana dalam keadaan yang susah, tak tahu apa lagi perlu dilakukan, bisnes jatuh malah ada terpaksa tutup hingga timbul rasa nak putus asa. Sebab itu, RichWorks bersama Pengasas, Datuk Wira Dr Azizan Osman menyediakan program percuma ini yang sudah terbukti berjaya ubah hidup ramai orang disamping sebagai sumbangan kepada masyarakat terutama bangsa usahawan,"

 

Jelasnya, dalam tempoh mencabar ini, ada saja usahawan dapat berubah hingga saksikan pencapaian lebih baik seperti dialami ramai usahawan yang mendapatkan bimbingan bersama RichWorks.

 



RichWorks sebagai syarikat latihan dan bimbingan terbesar di negara telah melatih lebih 1.1 juta orang daripada pelbagai tahap bisnes sejak 2008 lagi. Program Intensif 3 hari  ini adalah khas bersama Datuk Wira Dr Azizan Osman. Nama Datuk Wira Dr Azizan pastinya tidak asing untuk didengari. Beliau kerapkali muncul di kaca TV dan siaran radio.

 



Datuk Wira Dr Azizan Osman adalah seorang individu yang memulakan karier hidupnya secara sederhana dan kini diiktiraf sebagai jurulatih bertaraf dunia oleh International Coach Guild (ICG) dalam bidang perniagaan, pemasaran, kepimpinan dan penguasaan potensi diri. Beliau memiliki keupayaan luar biasa yang dapat mempengaruhi perubahan positif seseorang individu untuk menghasilkan kerja terbaik serta menjadi team yang efektif dan luar biasa.

 

Sejak 2008, Datuk Wira Dr Azizan Osman telah membantu lebih daripada 1.1 Juta peserta menerusi program yang dianjurkan secara langsung melalui Richworks International, syarikat yang diterajui beliau sebagai Pengasas dan Pengerusi RichWorks International. Beliau telah membantu ribuan usahawan dan jutawan untuk berjaya melalui strategi dan formulanya yang praktikal, mudah dan terbukti berkesan.

 



Bagaimanapun tambah Radz, kesusahan yang dirasai ketika ini sebenarnya bukanlah penghalang untuk bangsa usahawan kembali berkembang dan berubah jadi lebih baik lagi.

 

"Berdasarkan pengalaman hampir 13 tahun dalam melatih dan bimbing bangsa usahawan, RichWorks menemukan formula - perkara dan langkah-langkah yang boleh membantu mereka untuk berubah dalam bisnes dan kehidupan, insyaAllah. Malah pada tahun lalu saja, meskipun ketika pandemik seramai 777 usahawan PKS di bawah bimbingan kami berjaya catatkan peningkatan hingga jumlah jualan keseluruhan melebihi RM2 bilion," ujarnya.

 

Justeru itu, Radz menyeru agar usahawan PKS dan mikro dapat memberikan peluang kepada diri mereka walaupun perubahan ini tidak mudah yang mana memerlukan kesungguhan seseorang.

 

"Usahawan juga boleh saja membawa kakitangan malah keluarga mereka bersama-sama belajar dan memulakan langkah pertama untuk saksikan perubahan dalam bisnes dan diri ini," jelasnya.

 

TINGGAL 2 HARI LAGI, VIRTUAL ONLINE BINA BISNES BERJAYA 
 EDISI KHAS NAK UBAH HIDUP

 

Tunggu apa lagi!!!

Jom Layari laman website


www.binabisnesberjaya.com 


dan klik "Daftar Program" bagi pendaftaran dan keterangan lanjut.

 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://alongmurni.blogspot.com/2021/03/RichWorks-Kini-Kembali-Nak-Ubah-Hidup-Edisi-Khas.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Program Bina Bisnes Berjaya Edisi Khas Nak Ubah Hidup Secara Percuma Dari Richworks

Program Bina Bisnes Berjaya Edisi Khas Nak Ubah Hidup Secara Percuma Dari Richworks

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 282 hits
Hi Korang Siapa tak kenal dengan Datuk Wira Dr Azizan Osman kan PAKAR Pemasaran No 1 Asia dan Mentor Keusahawanan Dr Azizan Osman yang merupakan anak Melayu tempatan sulung yang mendapat anugerah global Top 50 Marketing and Advertising Lead...
Nak Ubah Hidup Dalam Pandemik Program Tajaan Dari Richworks

Nak Ubah Hidup Dalam Pandemik Program Tajaan Dari Richworks

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 239 hits
Sehari lagi Virtual Online Bina Bisnes Berjaya Edisi Khas Nak Ubah Hidup bersama Datuk Wira Dr Azizan dibawah program RichWorks Siapa tak kenal dengan Datuk Wira Dr Azizan Osman pengasas RichWorks yang memberi bimbingan dan latihan kepada r...
Richworks Mahu Bantu Lebih Ramai Orang Edisi Khas Nak Ubah Hidup 2021

Richworks Mahu Bantu Lebih Ramai Orang Edisi Khas Nak Ubah Hidup 2021

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 524 hits
Sepanjang tempoh pandemik yang melanda dunia bukan kakak je terkesan tapi barisan usahawan yang memang menjadikan perniagaan sebagai sumber pendapatan Juga menerima tempias yang sangat hebat sehingga ada perniagaan yang terpaksa gulung tika...
Nak Ubah Hidup Edisi Khas Peluang Usahawan Untuk Bangkit Berubah Program Percuma Richworks

Nak Ubah Hidup Edisi Khas Peluang Usahawan Untuk Bangkit Berubah Program Percuma Richworks

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 428 hits
Assalamualaikum Sudah genap setahun kita semua melalui masa masa kritikal dan situasi pandemik yang tidak pernah kita bayangkan sebelum ini dan kini ianya benar benar menjadi realiti Keadaan pandemik yang berlaku di seluruh dunia telah bany...
Masih Angkuh Nak Berikan Pas 24 Kerusi Sahaja Kini Umno Desak Pas Buat Keputusan

Masih Angkuh Nak Berikan Pas 24 Kerusi Sahaja Kini Umno Desak Pas Buat Keputusan

papar berkaitan - pada 30/3/2021 - jumlah : 235 hits
Sudah tiba masanya PAS menyatakan pendirian mereka sama ada untuk bersama dengan Umno atau memilih Bersatu bagi mengharungi pilihan raya umum tidak lama lagi Kata Tajuddin Abdul Rahman Umno telah menyatakan keinginan mereka untuk bersama sa...
Tip Untuk Ubah Hidup 360 Darjah

Tip Untuk Ubah Hidup 360 Darjah

papar berkaitan - pada 16/3/2021 - jumlah : 496 hits
Buang 3E dalam diri anda EGO Buang ego dalam diri korang Mcm mana nak tahu dalam diri ada ego Kau rasa kau hebat Nak orang pandang kau tinggi Malas menuntut ilmu dengan orang lain ENTENG Bahasa mudahnya korang ambil mudah semua perkara yang...
Hiburan Kebanyakan Bukan Nak Berlakon Pun Izara Aishah Persoal Ramai Instafamous Jadi Pelakon Kini

Hiburan Kebanyakan Bukan Nak Berlakon Pun Izara Aishah Persoal Ramai Instafamous Jadi Pelakon Kini

papar berkaitan - pada 19/3/2021 - jumlah : 304 hits
Sudah beberapa kali rasanya penggiat seni tanah air yang menyuarakan rasa tidak puas hati dengan situasi produksi drama ataupun sebarang naskhah kini Sekiranya dahulu mereka perlu bertungkus lumus untuk dapatkan tawaran watak tapi rata rata...
Permohonan Program Ijazah Dalam Negara Pinjaman Boleh Ubah Jpa Tahun 2021 Kini Dibuka

Permohonan Program Ijazah Dalam Negara Pinjaman Boleh Ubah Jpa Tahun 2021 Kini Dibuka

papar berkaitan - pada 12/3/2021 - jumlah : 475 hits
Jabatan Perkhidmatan Awam mengumumkan permohonan telah dibuka bagi Program Ijazah Dalam Negara secara Pinjaman Boleh Ubah untuk tahun 2021 Permohonan adalah dipelawa kepada calon calon yang sedang mengikuti pengajian di peringkat Ijazah Per...
Mengulik Sumber Penghasilan Para Pemain Catur Yang Kini Kembali Naik Daun Apa Saja

Mengulik Sumber Penghasilan Para Pemain Catur Yang Kini Kembali Naik Daun Apa Saja

papar berkaitan - pada 31/3/2021 - jumlah : 215 hits
Mulai dari The Queen s Gambit sampai drama Dewa Kipas semuanya bikin catur jadi hits lagi
Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Adapting To Consumer Behavior

There Is An Awakening

Rm232mil Road Project Awarded To Nepturis Witness Tells Wan Saiful Trial

App Inarah

Pj Mayor Denies Being Rude To Residents Group

Masih Beraya



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


Anwar Announces Over 13 Pay Hike For Govt Servants Largest In History

Kkb By Election Remarks May Cost Pn Support Of Voters

1 Mei 2024 Selamat Hari Pekerja

Menyantuni Rumah Terbuka

Hadits Arbain Nawawi 2 Islam Iman Ihsan

Yerba Mate Teh Hijau Banyak Manfaat