Nak Ubah Hidup Dalam Pandemik Program Tajaan Dari Richworks


Sehari lagi, Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Ubah Hidup bersama Datuk Wira Dr Azizan dibawah program RichWorks. Siapa tak kenal dengan Datuk Wira Dr Azizan Osman pengasas RichWorks yang memberi bimbingan dan latihan kepada ramai usahawan di Malaysia. Terbukti dah ramai usahawan yang berjaya di bimbing oleh beliau yang kini bergelar jutawan dan berjaya mendapat pendapatan ratusan ribu hingga jutaan sebulan. 
Best kalau dapat joint kelas bimbingan dengan Datuk Wira Dr Azizan ni untuk kita menggali ilmu bagi menambah pendapatan terutama yang membuat perniagaan sampingan. Tambah-tambah dalam situasi kita sekarang yang masih dalam pandemik COVID 19. Bukan sahaja yang meniaga merasai kesan COVID 19 ni tapi ramai lagi rakyat Malaysia yang mempunyai pendapatan tetap merasai kesan pandemik COVID 19 kepada ekonomi masing-masing. Ada yang diberhentikan kerja sekaligus menjadikan  punca hilang pendapatan. Ada juga yang dipotong elaun atau gaji, diminta untuk bercuti dan pelbagai lagi situasi. Suka atau tidak kita kena berhadapan juga dengan situasi sekarang cuma bagaimana cara kita nak menghadapinya?Terpulang pada diri kita sendiri nak ubah atau tidak?Pokok pangkal tepuk dada tanya selera. 
Bila dalam situasi sekarang ramai yang memilih untuk membuat perniagaan tetapi bila jualan tidak berjaya di jual atau kurang mendapat sambutan dan keuntungan pun nampak tak nampak, mula lah rasa nak putus asa. Betul tak? Sebenarnya bila kita pilih untuk meniaga ni bukan sekadar nak menjual & mendapat keuntungan semata. Kita kena cari keuntungan dengan cara dan pemahaman yang betul baru lah kita berjaya nak ubah hidup sekaligus membantu pendapatan sendiri dan keluarga dalam situasi kita yang masih dalam pandemik COVID 19 ni.
Perintah Kawalan Pergerakan Di MalaysiaBercakap pasal pandemik COVID 19 ni, sedar tak sedar sudah lebih setahun kita di Malaysia menjalani pelbagai Perintah Pergerakan Kawalan sejak Mac 2020. Sekejap perintah kawalan pergerakan, lepas tu tukar ke perintah pergerakan kawalan bersyarat, pemulihan & banyak lagi arahan yang Kerajaan keluarkan kepada rakyat untuk memastikan kita di Malaysia berjaya putuskan rangkaian COVID 19 ni dari terus merebak. 
KESAN COVID 19Bagi yang hilang pendapatan memang menjadi beban untuk mencari pendapatan lain dalam situasi kita sekarang. Contoh dari kesan covid 19 ni ada kes yang viral di sosial media iaitu seorang suri rumah yang ditahan sebab gagal membayar barang makanan & ubatan bernilai RM58 di sebuah pasaraya pada Januari lepas. 
Ini salah satu kes yang menjadi perhatian & sebenarnya ramai lagi menghadapi situasi yang sama ekoran dari tekanan hidup dalam situasi pandemik ni sekarang. Bagi yang menghadapi situasi ni bukan saja berdepan masalah kewangan tetapi juga kesihatan mental yang boleh menjadi punca kemurungan atau gelisah sekiranya tidak dapat diuruskan dengan baik.
Satu kajian diterbitkan Institut Penyelidikan Khazanah (KRI) mendapati golongan berpendapatan rendah mempunyai kadar masalah kesihatan mental dan penyakit kronik yang lebih tinggi berbanding yang lain.
Trend serupa juga didapati dalam data kesihatan mental dalam kajian Ketidaksamaan Sosial dan Kesihatan Malaysia. Golongan berpendapatan paling rendah mempunyai kadar masalah kesihatan mental tertinggi dalam kalangan orang dewasa dan kanak-kanak.
Isu kesihatan mental ini sebenarnya sangat penting yang mana ia memberi kesan kepada prestasi ekonomi negara. Jika dilihat pada 2018, isu kesihatan mental di tempat kerja dianggarkan menelan belanja RM14.46 bilion.
Malah dilaporkan dalam akhbar Kosmo! baru-baru ini, dianggarkan lebih 237,500 bisnes usahawan PKS 'lingkup' atau terpaksa gulung tikar semenjak pandemik Covid-19 melanda negara bermula Mac 2020 tahun lalu.
Pelawaan RichWorks

Untuk membantu orang ramai di seluruh negara terutama yang mengalami kesan akibat dari pandemik COVID 19 ini bangun semula & membuat perubahan lebih baik pada diri sendiri dan keluarga dalam situasi sekarang ini, RichWorks International Sdn. Bhd (RichWorks) membuat program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Ubah Hidup Bersama Datuk Wira Dr Azizan Osman pada 26 - 28 Mac 2021 yang ditaja sepenuhnya tanpa sebarang bayaran untuk membantu orang ramai terutama usahawan yang terjejas pada masa ini. 
RichWorks percaya menerusi program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Ubah Hidup Bersama Datuk Wira Dr Azizan Osman ini boleh membantu ramai orang terutama usahawan di luar sana.Siapa tak kenal Dr Azizan Osman. Dah ramai usahawan yang berjaya di bawah bimbingan beliau.

Program Nak Ubah Hidup
Bagi yang belum tahu, Program Nak Ubah Hidup ni penambahbaikan daripada program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) iaitu program berbayar RM900 & ke atas. Program ini telah membantu lebih puluhan ribu orang usahawan sejak dimulakan pada 2008 lagi.
Ramai orang terutama usahawan berjaya menyaksikan perubahan hidup dan bisnes mereka menjadi lebih baik. Ada yang sebelum ini hidup susah, mula bisnes dari rumah, ada jualan yang beberapa ratus sahaja sebulan, tapi kini berjaya saksikan perubahan hidup dengan bisnes semakin berkembang hingga mencatatkan jualan ratusan ribu sampai jutaan ringgit.
Kebanyakan mereka bermula dengan program ini contohnya pengasas jenama Sabella, Faith Fleur, Mamasab dan banyak lagi yang mana menyaksikan perubahan hidup sampai ke tahap usahawan jutawan.Oleh itu RichWorks sekali lagi nak menjemput orang ramai terutama yang terkesan dengan pandemik ini atau yang baru merancang nak memulakan perniagaan atau sudah pun berniaga tak kisah berniaga di tepi jalan, jualan bonet kereta, bisnes online ataupun yang dah ada kedai & serius nak melihat sendiri perubahan hidup berdasarkan ilmu & pengalaman serta langkah-langkah yang terbukti berjaya "proven results" untuk hadir ke Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Ubah Hidup pada Jumaat, Sabtu & Ahad ini. 
BERMINAT NAK JOINT?
Bukan senang nak dapat joint program bimbingan Datuk Wira Dr Azizan Osman tanpa bayaran. Masa ni lah terutama yang membuat perniagaan untuk mendapat bimbingan secara terus dari beliau. Kalau sebelum ni kita sendiri tercari-cari tempat atau guru untuk kita rujuk yang boleh membimbing kita dalam ilmu perniagaan, sekarang peluang di depan mata jangan lepaskan. Banyak testimoni k.fiezz baca yang berjaya dalam bisnes masing-masing & mendapat pulangan ratusan ribu setiap bulan selepas mengikuti program nak ubah hidup bersama Datuk Wira Dr Azizan Osman. Pulangan tu setiap bulan tau. Siapa tak nak kan?
Untuk yang berminat, boleh Daftar Program di https://binabisnesberjaya.com. Jangan lepaskan peluang untuk saksikan perubahan dalam diri ketika pandemik ini.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.fiezasani.xyz/2021/03/Nak-Ubah-Hidup-Dalam-Pandemik-Program-Tajaan-Dari-RichWorks.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Program Bina Bisnes Berjaya Edisi Khas Nak Ubah Hidup Secara Percuma Dari Richworks

Program Bina Bisnes Berjaya Edisi Khas Nak Ubah Hidup Secara Percuma Dari Richworks

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 282 hits
Hi Korang Siapa tak kenal dengan Datuk Wira Dr Azizan Osman kan PAKAR Pemasaran No 1 Asia dan Mentor Keusahawanan Dr Azizan Osman yang merupakan anak Melayu tempatan sulung yang mendapat anugerah global Top 50 Marketing and Advertising Lead...
Nak Ubah Hidup Edisi Khas Peluang Usahawan Untuk Bangkit Berubah Program Percuma Richworks

Nak Ubah Hidup Edisi Khas Peluang Usahawan Untuk Bangkit Berubah Program Percuma Richworks

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 428 hits
Assalamualaikum Sudah genap setahun kita semua melalui masa masa kritikal dan situasi pandemik yang tidak pernah kita bayangkan sebelum ini dan kini ianya benar benar menjadi realiti Keadaan pandemik yang berlaku di seluruh dunia telah bany...
Richworks Mahu Bantu Lebih Ramai Orang Edisi Khas Nak Ubah Hidup 2021

Richworks Mahu Bantu Lebih Ramai Orang Edisi Khas Nak Ubah Hidup 2021

papar berkaitan - pada 23/3/2021 - jumlah : 524 hits
Sepanjang tempoh pandemik yang melanda dunia bukan kakak je terkesan tapi barisan usahawan yang memang menjadikan perniagaan sebagai sumber pendapatan Juga menerima tempias yang sangat hebat sehingga ada perniagaan yang terpaksa gulung tika...
Richworks Kini Kembali Nak Ubah Hidup

Richworks Kini Kembali Nak Ubah Hidup

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 328 hits
PELUANG USAHAWAN TERKESAN EKORAN PANDEMIK UNTUK BANGKIT BERUBAH RICHWORKS KINI KEMBALI PROGRAM VIRTUAL ONLINE BINA BISNES BERJAYA EDISI KHAS NAK UBAH HIDUP Ekoran Pandemik yang melanda negara pastinya ramai yang terkesan terutama peniaga ke...
Permohonan Program Ijazah Dalam Negara Pinjaman Boleh Ubah Jpa Tahun 2021 Kini Dibuka

Permohonan Program Ijazah Dalam Negara Pinjaman Boleh Ubah Jpa Tahun 2021 Kini Dibuka

papar berkaitan - pada 12/3/2021 - jumlah : 475 hits
Jabatan Perkhidmatan Awam mengumumkan permohonan telah dibuka bagi Program Ijazah Dalam Negara secara Pinjaman Boleh Ubah untuk tahun 2021 Permohonan adalah dipelawa kepada calon calon yang sedang mengikuti pengajian di peringkat Ijazah Per...
5491 Islam Ubah Hidup Ketua Gengster Sinar Harian 20 03 2021

5491 Islam Ubah Hidup Ketua Gengster Sinar Harian 20 03 2021

papar berkaitan - pada 21/3/2021 - jumlah : 478 hits
SETIAP individu yang mempunyai kisah gelap layak diberi peluang kedua untuk menjadi insan yang lebih baik dan meneruskan kehidupan mereka Pada satu ketika dahulu Vince Focarelli pernah menjadi ketua kumpulan gengster yang sangat berpengaruh...
Tip Untuk Ubah Hidup 360 Darjah

Tip Untuk Ubah Hidup 360 Darjah

papar berkaitan - pada 16/3/2021 - jumlah : 496 hits
Buang 3E dalam diri anda EGO Buang ego dalam diri korang Mcm mana nak tahu dalam diri ada ego Kau rasa kau hebat Nak orang pandang kau tinggi Malas menuntut ilmu dengan orang lain ENTENG Bahasa mudahnya korang ambil mudah semua perkara yang...
Peluang Usahawan Terkesan Ekoran Pandemik Untuk Bangkit Berubah Bersama Richworks

Peluang Usahawan Terkesan Ekoran Pandemik Untuk Bangkit Berubah Bersama Richworks

papar berkaitan - pada 24/3/2021 - jumlah : 260 hits
Dah setahun kita melalui ujian hebat kerana pendamik yang melanda dunia Satu dunia terkesan dan amat duka lara lagi bila ia juga memberi kesan secara langsung dan tidak langsung terhadap rakyat negara kita sendiri Di sekeliling kita sendiri...
Bagaimana Bina Bisnes Berjaya Walaupun Dalam Pandemik Covid 19 Bersama Richworks

Bagaimana Bina Bisnes Berjaya Walaupun Dalam Pandemik Covid 19 Bersama Richworks

papar berkaitan - pada 26/3/2021 - jumlah : 304 hits
Bagaimana Bina Bisnes Berjaya Walaupun Dalam Pandemik Covid 19 Bersama Richworks Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semasa isu pandemik covid 19 menyerang negara kita Malaysia ramai usahawan terasa terkesan akibat tidak dapat menjalankan b...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Masih Beraya

Continuous Learning

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


The Hardest Singing Show

Dato Azizul Khamis Feat Alyah Joget Celoteh Raya Chord

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Jpsm Mengesahkan Kegiatan Pembalakan Di Bukit Beserah Berlaku Dalam Kawasan Tanah Persendirian

2 Minute Microwave Onsen Tamago