Produk Menarik Di Pavilion Taiwan Excellence Archidex 2019



Assalamualaikum korang semua,
BBL baru je balik dari ARCHIDEX 2019 kat Kuala Lumpur Convention Center yang start hari ni, 3 - 6 Julai 2019. Pameran ARCHIDEX terbesar di Malaysia ni menghimpunkan bermacam produk, jenama & datang dari pelusuk seluruh dunia. Event cukup menarik terutama mereka yang tengah mencari peluang perniagaan serta pengguna tempatan nak tahu aneka barangan dengan sentuhan teknologi serta design baru. 
Paling menarik perhatian ialah pavilion Taiwan Excellence kat Hall 8. Lebih kurang 60 jenis produk ada kat sini dari barangan kegunaan rumah, pekakas dapur, peralatan elektronik & hardware tapi dua barang ni paling BBL tertarik untuk share dengan anda. 


BUDER Counter Top Water DispenserStandard rumah sekarang ni yang ada water dispenser mesti setiap 3 bulan akan ada orang datang services tukar filter. Sama macam BBL selalunya staff penapis air akan call tanya kita ada kat rumah atau tak sebelum datang. Buat staff tak sibuk handle proses services mesin boleh la datang rumah kita. 


Uniknya BUDER water dispenser ni owner tak payah pening kepala check filter perlu tukar atau tak sebab machine ni sendiri akan contact services prodiver untuk tukar filter & check apa yang patut. Bunyi macam wow.. impresive betul teknologi Taiwan. Setengah kawasan kat Malaysia ni terutama penempatan dah lama dibangunkan mesti ada masalah sistem saluran air yang berusia lebih dari umur sendiri. Nak atau tidak, kena kerap tukar filter bila kualiti air dah kurang sebab paip uzur. Tak kisah la area bandar atau kampung. 

Semua jadi senang sebab machine air ni akan connect dengan wifi. Malah ada touch skrin kat untuk owner tengok suhu air, pilihan air sejuk, panas atau biasa, notifikasi tukar filter & siap ada masa serta kalendar. Nice tak..touch je tak perlu serabut dengan button. Lebih minimalis & praktikal untuk kegunaan rumah, pejabat, sekolah, hotel atau kedai. 
Kapasiti tangki pun besar boleh simpan air panas 5 liter, sejuk 1.7 liter & air biasa 3 liter. Sesuai la standard kegunaan rumah family. Paling penting boleh setting untuk lock air panas dari tertekan oleh anak kecil misalnya. Safety habis la. 


Rekaan water dispenser ni menarik & telah menerima pengiktirafan sebagai Taiwan Excellence 2018. Malah tahun ni sekali lagi menjadi produk utama kat Pavilion Taiwan Excellence. Rata-rata pengunjung ARCHIDEX 2019 tertarik dengan apa Buder water dispenser tawarkan berbanding penapis air yang ada dalam pasaran Malaysia sekarang. 

 Eric Leong tengah explain produk unik Burber water dispenser 

JUSTIME FaucetTerus terang saya memang suka menyanyi dalam bilik mandi. Siapa je tak rasa seronok bila bilik mandi jenis shower raining, tambah lagi JUSTIME Faucet ni yang banyak menang design award. 


Ada 3 pilihan warna cuma bagi saya warna hitam memang in kalu dalam bilik mandi. Jangan terkejut bila pegang holder shower ni berat sebab dibuat dari besi. Tahan lasak betul. 
Selain tu siri 'Lucky 7' pun banyak menang anugerah berprestij salah satunya Good Design Award 2016, Reddot Award 2016, iF Gold Award 2016 untuk kategori rekaan terbaik. Bagi BBL reka bentuk paip air tempat basuh tangan ni cukup futuristik & elegan. Rasa macam air keluar dari dinding rumah gitu. Sesuai untuk kegunaan industri perhotelan, rumah kediaman, pejabat serta restoren. Ada kelas tersendiri senang cerita. 

Tak hairan la ia terpilih sebagai produk Taiwan Excellence 2018 & 2019 kali ini. Tahniah sekali team designer Justime yang berjaya menghasilkan satu keluaran cukup menarik perhatian pengguna terutamanya.
Oh ya ARCHIDEX ni masih berlangsung bermula 3-6 Julai dari jam 10 pagi sampai 7 malam kat Kuala Lumpur Convention Center. Boleh la datang tengok apa yang boleh anda dapat dari negara Taiwan yang maju dari segi teknologi pembuatan. 


Jangan lupa register di website archidex.com.my/registration untuk akses masuk ke ruang pameran.  Boleh menang hadiah menarik dari ARCHIDEX 2019 bila anda regsiter sebagai pelawat. 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://budakbandunglaici.blogspot.com/2019/07/produk-menarik-di-pavilion-taiwan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Produk Inovatif Taiwan Buat Aku Terpegun Di Pameran Taiwan Excellence Pavillion Archidex 2019 Kl Convention Centre

Produk Inovatif Taiwan Buat Aku Terpegun Di Pameran Taiwan Excellence Pavillion Archidex 2019 Kl Convention Centre

papar berkaitan - pada 6/7/2019 - jumlah : 500 hits
hai assalammualaikumProduk Inovatif Taiwan Buat Aku Terpegun Di Pameran Taiwan Excellence Pavillion Archidex 2019 KL Convention Centre Hari Rabu haritu nad meluangkan masa pergi ke KL Convention Centre untuk melihat sendiri pelbagai keunika...
Jom Explore Inovasi Terkini Dari Taiwan Di Taiwan Excellence Archidex 2019

Jom Explore Inovasi Terkini Dari Taiwan Di Taiwan Excellence Archidex 2019

papar berkaitan - pada 7/7/2019 - jumlah : 395 hits
Rasa macam dah lama tak jejakkan kaki ke mana mana exhibition Kalau dulu suka melayan hobi ayah jalan jalan hujung minggu ke PWTC dan KL Convention Centre untuk tengok exhibition yang menarik Ya ayah iols memang begitu ya Tidak dibawak kito...
Hktdc Dg Studio Membawakan Pelbagai Produk Menarik Dari Hong Kong

Hktdc Dg Studio Membawakan Pelbagai Produk Menarik Dari Hong Kong

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 326 hits
Hong Kong bukan sahaja terkenal dengan drama serta movie yang menarik malah kini anda boleh mendapatkan pelbagai barangan menarik dari Hong Kong Hong Kong Trade Development Council DG Studio telah menganjurkan inisiatif pembangunan perniaga...
Harga Baru Produk Petroleum Bermula 6 Julai 12 Julai 2019

Harga Baru Produk Petroleum Bermula 6 Julai 12 Julai 2019

papar berkaitan - pada 6/7/2019 - jumlah : 421 hits
Penyelerasan harga runcit produk petroleum adalah berdasarkan kaedah apungan terkawal di bawah formula Automatic Pricing Mechanism Jadi setiap minggu akan mengumumkan harga baru bagi produk petroleum Bermula pada harga runcit petroleum bagi...
Lazada Malaysia Melancarkan Acara Jualan Pertengahan Tahun 2019 Menyajikan Diskaun Untuk Sejumlah Barangan Menarik

Lazada Malaysia Melancarkan Acara Jualan Pertengahan Tahun 2019 Menyajikan Diskaun Untuk Sejumlah Barangan Menarik

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 289 hits
Lazada Malaysia telah mengumumkan akan mengadakan acara jualan pertengahan tahun pertama Jualan Pertengahan Tahun Lazada 2019 bermula 12 Julai 2019 ini di seluruh enam pasaran di Asia Tenggara Untuk tempoh 24 jam pembeli Malaysia bakal memp...
Apa Yang Buat Mitsubishi Triton Tahun 2019 Ini Jadi Sangat Menarik Untuk Dimiliki Peminat Trak Pikap

Apa Yang Buat Mitsubishi Triton Tahun 2019 Ini Jadi Sangat Menarik Untuk Dimiliki Peminat Trak Pikap

papar berkaitan - pada 27/6/2019 - jumlah : 331 hits
Setiap pagi ketika bersenam jalan kaki sekeliling taman permainan di tempat tinggal saya akan lalu di depan rumah jiran taman yang baru beli Mitsubishi Triton 2019 terbaru Mitsubishi Triton 2019 tu berwarna hitam Masa kali pertama tengok ji...
Taiwan Bubble Tea Dan Produk Halal Kini Di Malaysia

Taiwan Bubble Tea Dan Produk Halal Kini Di Malaysia

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 661 hits
Bubble Tea Halal Mesti korang tak percaya Bubble Tea yang tengah viral sekarang ni kebanyakannya adalah Halal Bubble Tea dari Taiwan dibuat dengan ramuan halal menjadikannya minuman yang sesuai untuk Muslim di Malaysia dan luar negara Baru ...
Undi Artis Pilihan Anda Dalam Anugerah Stail Eh 2019 Dan Menang Produk Lancome

Undi Artis Pilihan Anda Dalam Anugerah Stail Eh 2019 Dan Menang Produk Lancome

papar berkaitan - pada 21/6/2019 - jumlah : 655 hits
Hari yang dinanti nantikan telah tiba dimana EH sekali lagi ingin memartabatkan selebriti tempatan dengan mempertaruhkan 19 kategori secara keseluruhan dan kuasa untuk memilih ada di tangan anda Pemilihan lima calon akhir bagi setiap katego...
Rancangan Rancangan Dan Filem Menarik Di Netflix Pada Julai 2019

Rancangan Rancangan Dan Filem Menarik Di Netflix Pada Julai 2019

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 386 hits
Laman streaming Netflix telah menyenaraikan beberapa siri televisyen dan siri original yang akan memulakan siaran pada bulan Julai Antara siri yang menarik untuk ditonton adalah The Stranger Things musim ketiga dan drama Korea Designated Su...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik