Peguam Mafia Itali Hukum Penjahat Dengan Cara Unik 5 Sebab Mesti Layan Vincenzo Di Netflix


Ramai rasanya yang dah berdebar menantikan tayangan perdana drama “Vincenzo” kan?
Sinopsis Membawa kisah seorang peguam Itali bernama Vincenzo Cassano (Song Joong-ki) yang juga merupakan penasihat kepada sebuah keluarga mafia. Dek konflik yang tercetus dalam organisasinya, dia kembali ke Korea dan berlaga pula dengan seorang peguam tegas iaitu Hong Cha-young (Jeon Yeo-bin). Bersama-sama, mereka mencapai keadilan dengan mengaplikasikan cara yang digunapakai penjahat. Drama ini diyakini akan membuat penonton merasai kepuasan apabila melihat hero gelap yang berlawan dengan penjahat sebenar menggunakan ketegasan undang-undang.
Bagi membuatkan penonton lagi teruja, pihak KimchiDaily berpeluang menyertai satu temubual eksklusif bersama tiga orang pelakon utamanya iaitu Song Joong-ki, Jeon Yeo-bin dan Ok Taec-yeon.
Hukuman memuaskan buat penjahat Kongsi Song Joong-ki, kejahatan bukan sahaja berlaku di Korea malah di banyak negara di seluruh dunia. Menerusi “Vincenzo”, penonton akan disajikan dengan babak memuaskan hati apabila melihat para penjahat ini dihukum dengan satu ‘cara’ yang baru dan tidak pernah dilihat sebelum ini.
Kredit foto: Netflix Cabaran watak baru buat teraju utama Song Joong-ki tanpa berselindung mengatakan bahawa awalnya dia berasa pelik apabila mendengar mengenai wataknya iaitu seorang peguam Korea untuk mafia Itali. Ini kerana, terma ‘mafia’ merupakan sesuatu yang sangat asing di Korea namun apabila membaca skripnya, dia menyukai kesegaran watak itu kerana ia disesuaikan mengikut latar belakang masyarakat di Korea.
Saya berasa puas hati apabila kejahatan mereka dihukum sebegitu.
Lagi satu, jangan lupa saksikan Song Joong-ki buat julung kalinya bercakap dalam bahasa Itali. Pasti ramai yang jatuh cinta!
Kredit foto: Netflix Pertemuan semula Jeon Yeo-bin dan Ok Taec-yeon Pernah bekerjasama dalam “Save Me” namun tiada interaksi yang banyak, namun “Vincenzo” menjadi saksi kepada perubahan watak mereka berbanding drama sebelum ini.
Kata Jeon Yeo-bin, mereka banyak babak bersama dalam “Vincenzo” dan keserasian antara mereka adalah sangat hebat sejak daripada awal penggambaran lagi. Bahkan watak Jun-woo juga dikatakan sebagai ‘James Bond’ kepada Hong Cha-young dan sentiasa ada apabila peguam wanita itu memerlukannya.
Kredit foto: Netflix Jeon Yeo-bin bakal jadi ‘girl crush’ Jeon Yeo-bin menjelaskan bahawa wataknya mungkin akan menjadi ‘crush’ pada semua orang. Meskipun cuba mencapai kejayaan tanpa mengambil kira caranya dan mungkin tidak akan disukai orang lain kerana keinginannya, namun Hong Cha-young ialah seorang yang sangat jujur lantas wanita itu sangat tertarik dengan karakter tersebut.
Ya, saya rasa saya berjaya mencipta satu watak wanita yang belum pernah dilihat sebelum ini.
Kredit foto: Netflix Berbeza daripada drama lain Seloroh Ok Taec-yeon, semua mesti menonton “Vincenzo” kerana dia merupakan salah seorang teraju utamanya. Malah Jeon Yeo-bin juga turut menyebut namanya sebagai alasan utama untuk menonton naskhah tersebut nanti.
Tambah Ok Taec-yeon, bestnya drama ini kerana setiap episodnya diakhiri dengan ending yang tergantung dan pastinya akan membuatkan penonton tak sabar menantikan sambungannya.
Yang bestnya, Song Joong-ki cakap bahawa drama ini sebenarnya adalah sebuah naskhah komedi. Jelas pelakon itu, dah lama rasanya produksi Korea keluarkan drama seperti ini.
Curious kan dengar penjelasan Song Joong-ki? Sebab itu anda kena tonton “Vincenzo” di Netflix bermula 20 Februari ini. Confirm tak rugi!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter dan Instagram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/peguam-mafia-itali-hukum-penjahat-dengan-cara-unik-5-sebab-mesti-layan-vincenzo-di-netflix/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dakwaan Langgar Sop Polis Tak Boleh Hukum Annuar Tanpa Arahan Pejabat Peguam Negara

Dakwaan Langgar Sop Polis Tak Boleh Hukum Annuar Tanpa Arahan Pejabat Peguam Negara

papar berkaitan - pada 17/2/2021 - jumlah : 181 hits
Ketua Polis Kuala Lumpur Saiful Azly Kamaruddin berkata kes Annuar Musa tidak semudah hanya bayar RM1 000 kemudian selesai PETALING JAYA Menteri Wilayah Persekutuan Annuar Musa belum boleh dikenakan kompaun RM1 000 atas dakwaan melanggar SO...
Cara Tuntut Hutang Kecil Melalui Mahkamah Tanpa Peguam

Cara Tuntut Hutang Kecil Melalui Mahkamah Tanpa Peguam

papar berkaitan - pada 25/2/2021 - jumlah : 257 hits
Sukar tuntut hutang daripada kawan kawan Guna cara ini 1 Darurat tidak menyebabkan seseorang terlepas dari membayar hutang Perjalanan kontrak berlangsung secara berterusan 2 Bagi memudahkan tuntutan hutang semula elakkan meminjamkan wang ke...
No 1 Di 7 Negara Hanya Vincenzo K Drama Dalam Ranking 10 Program Tv Teratas Netflix Global Kini

No 1 Di 7 Negara Hanya Vincenzo K Drama Dalam Ranking 10 Program Tv Teratas Netflix Global Kini

papar berkaitan - pada 25/2/2021 - jumlah : 355 hits
Disebabkan ramai yang tunggu kembali kepulangan Song Joong ki dalam dunia K Drama nampaknya Vincenzo berjaya mendapat perhatian ramai meskipun baru sahaja ditayangkan Membawa kisah seorang peguam Itali bernama Vincenzo Cassano yang juga mer...
Cara Nak Buat Cucur Jawa Yang Sedap Cantik Kejadiannya

Cara Nak Buat Cucur Jawa Yang Sedap Cantik Kejadiannya

papar berkaitan - pada 10/2/2021 - jumlah : 260 hits
Memang legend kuih Cucur Jawa ini Memang sedap rasa kuih ini Nampak mudah nak buat tetapi sebenarnya ia memerlukan kesabaran yang tinggi Anda perlu menggunakan teknik yang betul serta perlu praktis beberapa kali untuk mendapatkan bentuk yan...
Pelbagai Jenis Cara Biakkan Pokok Ati Ati

Pelbagai Jenis Cara Biakkan Pokok Ati Ati

papar berkaitan - pada 11/2/2021 - jumlah : 980 hits
Dah terjatuh hati pula dengan tanaman pokok ati ati ni Bukan apa ana ni suka pada tanaman yang mudah nak biak dan juga murah murah harganya Kerana bukan semua pokok tanaman bunga dan pokok hiasan ni mampu bertahan lama dan berjaya di biakka...
Cara Mudah Buat Kerepek Ngaku Sedap Rangup Sempena Tahun Baru Cina

Cara Mudah Buat Kerepek Ngaku Sedap Rangup Sempena Tahun Baru Cina

papar berkaitan - pada 10/2/2021 - jumlah : 383 hits
Bila tiba musim perayaan Tahun Baru Cina Ngaku ni memang banyak di jual di pasaraya Ia merupakan salah satu kudapan wajib ada Berbentuk bulat dan sedikit bertangkai Ngaku biasanya dijadikan kerepek Memang sedap Nak cuba buat Kerepek Ngaku s...
Penatnya Ingatkan Dah Tidur Bila Lepaskan Puting Terus Menangis Ini Cara Nak Bagi Anak Tidur Lena

Penatnya Ingatkan Dah Tidur Bila Lepaskan Puting Terus Menangis Ini Cara Nak Bagi Anak Tidur Lena

papar berkaitan - pada 10/2/2021 - jumlah : 220 hits
Anak suka mengempeng pada payudara tapi tidak menyusu ialah cabaran buat mama Mereka akan melekap pada payu dara biarpun sudah selesai menyusu sehingga kadangkala ibu tidak mampu berbuat apa apa tugas Ibu mungkin boleh menggunakan cara yang...
Nak Berjaya Untuk Kurus Letakkan Target 5 10 Peratus Dulu Cara Ni Confirm Jadi

Nak Berjaya Untuk Kurus Letakkan Target 5 10 Peratus Dulu Cara Ni Confirm Jadi

papar berkaitan - pada 10/2/2021 - jumlah : 170 hits
Rata rata dalam kalangan kita bila tengok penimbang terus fobia Ada tu yang langsung tak mahu timbang atas alasan jika tahu berat sendiri boleh jadi kemurungan sekejap Tapi ada juga yang terlalu obses nak tahu berat agar dapat kekalkan gaya...
Kes Ibu Yati Kedangkalan Cara Berfikir Dan Keupayaan Memahami Asas Pengetahuan Dr Maza

Kes Ibu Yati Kedangkalan Cara Berfikir Dan Keupayaan Memahami Asas Pengetahuan Dr Maza

papar berkaitan - pada 11/2/2021 - jumlah : 190 hits
KUALA LUMPUR Nama Ibu Yati kembali hangat viral di media sosial sejak penghujung Januari lalu apabila memuat naik kenyataan menggusarkan yang terkait dengan pertikaian agama Lebih memburukkan kenyataannya menunjukkan bahawa sama ada sisi as...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16