New Contactless Delivery Self Collect Options From Pizza Hut Kfc Malaysia


Dalam Tempoh berkurung ni kita semua disarankan untuk tidak keluar rumah. Nak buat macam mana, kita sebagai rakyat kenalah ikut perintah kerajaan. Lagipun ini untuk keselamatan kita bersama.
Jadi diharap duduklah rumah tu diam-diam. Tak tahu nak makan apa? Takde hal sebab Pizza Hut & KFC ada sediakan khidmat ‘Contactless’ Delivery dan Self-Collet jadi korang tak payahlah nak fikir sangat nak masak apa tiap-tiap hari. Jom kita tengok menu-menu yang korang  mungkin berkenan.
KFC

1. Zinger Stacker
Lama tak makan burger? Lepasni korang tak payah nak berangan nak makan burger dah sebab dengan Zinger Stacker Combo, memang korang confirm akan puas disebabkan kepuasan dia yang memang next level lah kalau nak dikatakan. Dan kalau korang rasa malas nak order fries dengan air asing-asing, korang boleh je order Zinger Stacker Combo beza dia tak sampai RM5.00 pun. 
2.Soy Garlic Drumette
Tekak asyik menangis nak makan makanan Korea? Dengan Soy Garlic Drumette, korang boleh pujuk tekak korang tu dengan ayam yang dimasak style Korea ni. Memang sah tak cukup jarilah nak jilat disebabkan penangan Soy Garlic Drumette ni. Ramai yang suka dengan menu ni sebab tekstur dia yang rangup tapi juicy. Tambah pulak menu ni takdelah mahal sangat, paling rendah RM7.50 je. Kalau   korang rasa tak puas lagi, korang boleh up lagi bajet korang. Memang layan habislah!
3.Bargain Feast Bucket
Malas nak order menu banyak-banyak sebab family ramai? Apa kata korang try Bargain Feast Bucket n, memang kenyang satu family korang lepas makan menu ni. Sebab apa? Sebab dengan harga yang murah, korang dah boleh dapat 6 ketul ayam, whipped potato dan 2 tin minuman. Tapi kalau ahli keluarga korang ramai, korang boleh pilih di antara 6, 10 ataupun 12 ketul ayam cuma harga dia lain-lainlah tapi memang berbaloi.
Pizza Hut

1.Deluxe CheesePizza
Haa… dengar nama pun dah kecur air liur kan? Memang kenalah dengan nama dia disebabkan cheese yang diorang guna untuk buat pizza ni memang padan dengan nama  dia. Guaranteed puaslah tambah pula dekat yang memang gilakan cheese meleleh-leleh tu kan? Dengan pizza ni korang bolehlah tarik cheese dia macam main tarik-tarik tali. Memang korang takkan menyesal! 

2.Spicy Chicken Arrabiata Spaghetti
Kalau sebut Pizza Hut je mesti korang akan terbayang macam-macam jenis pizza yang memang tak boleh nak dinafikan kesedapannya, kan? Tapi korang kena ingat Pizza Hut pun ada  sediakan menu-menu selain daripada pizza contohnya macam Spicy Chicken Arrabiata Spaghetti ni. Spaghetti ni dia guna sos asam pedas jadi memang kenalah dengan korang yang minat makan pedas tu. Memang puas!
3.Roasted Drumettes Berempah
Kalau korang suka makan ayam berempah, korang bolehlah cuba rasa penangan Roasted Drumettes Berempah ni. Ha… jarangkan kedai makanan western jual menu melayu? Kalau fikir baik-baik, memang tak sesuai sebenarnya kategorikan Roasted Drumettes Berempah ni sebagai side memang tak boleh nak cakaplah betapa sedapnya rasa dia.
‘Contactless’ Delivery & Self-Collect

Seperkara lagi, kita boleh tentukan sama ada nak gunakan contactless delivery ataupun self collect secara terus dari Pizza Hut dan juga KFC Malaysia ni. Kita boleh tentukan sendiri cara mana yang kita nak. 
Boleh order secara atas talian dan pihak Foodpanda Malaysia sendiri boleh bantu untuk perkhidmatan pizza delivery secara terus sehingga ke rumah. Dengan cara begini semestinya kita tak perlu nak keluar dari rumah dan kita juga tak payah nak tanggung risiko untuk berada dalam satu masa yang lama pada suatu tempat. 
Foodpanda sangat komited untuk misi memudahkan rakyat Malaysia, terutama dalam tempoh ketidakpastian ini. Mereka juga akan terus bekerjasama dengan rakan kongsi dan perkhidmatan penghantarannya untuk memastikan semua pelanggan untuk restoran KFC dan Pizza Hut dapat menikmati hidangan kegemaran dengan mudah. 

KFC dan Pizza Hut juga turut menawarkan pelbagai promosi berbaloi kepada pelanggan seperti akan mendapat RM10 dari KFC sementara Pizza hut menawarkan 'Beli Satu Percuma Satu' (pizza saiz biasa) untuk setiap pesanan penghantaran. Pesanan boleh dibuat melalui laman web, aplikasi, dan Foodpanda. 
KFC, Pizza Hut, Foodpanda….. The best! 














Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.khatyaiman.com/2020/04/new-contactless-delivery-self-collect-option-from-pizza-hut-kfc-malaysia.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Popcorn Chicken Pizza Kombinasi Menu Pizza Hut Dan Kfc Yang Unik

Popcorn Chicken Pizza Kombinasi Menu Pizza Hut Dan Kfc Yang Unik

papar berkaitan - pada 15/4/2020 - jumlah : 741 hits
Popcorn Chicken Pizza Kombinasi Menu Pizza Hut Dan KFC Yang Unik Ada dua jenis makanan fast food yang boleh kata Fadzi suka sangat makan dari dulu sampai sekarang Satu pizza dan satu lagi popcorn chicken Siapa je lah yang tak suka pizza dan...
Food Delivery Riders Not Exempted From Checks At Roadblocks Say Cops

Food Delivery Riders Not Exempted From Checks At Roadblocks Say Cops

papar berkaitan - pada 10/4/2020 - jumlah : 361 hits
Police say it is not true riders are allowed to go unchecked so they can deliver food faster to customers PETALING JAYA Police say food delivery workers are not exempted from checks at roadblocks under Ops Covid 19 Petaling Jaya police chie...
Pizza Delivery Dari 5 Tempat Ini Di Kl Dan Pj

Pizza Delivery Dari 5 Tempat Ini Di Kl Dan Pj

papar berkaitan - pada 12/4/2020 - jumlah : 327 hits
Pizza Delivery Dari 10 Tempat Ini Di Kl dan PJAssalamualaikum dan salam sejahtera Sepanjang musim Perintah Kawalan Pergerakan ini kita semua digalakkan untuk tidak berkumpul dimana mana tempat awam seperti restoran gerai dan banyak lagi Wal...
Thailand Nabs 400 Trying To Sneak Home From Malaysia

Thailand Nabs 400 Trying To Sneak Home From Malaysia

papar berkaitan - pada 20/4/2020 - jumlah : 273 hits
The Malaysia Thai border has been closed since March 23 Five border checkpoints were re opened by Thailand yesterday NARATHIWAT More than 400 Thai citizens have been arrested for attempting to sneak into the kingdom from Malaysia after five...
From Malaysia S Largest Convention Centre To Hospital In Four Days

From Malaysia S Largest Convention Centre To Hospital In Four Days

papar berkaitan - pada 4/4/2020 - jumlah : 193 hits
Four days This is what it took to convert Malaysia s largest exhibition and convention centre into a temporary hospital to house Covid 19 patients This happened at Malaysia Agro Exposition Park Serdang in anticipation of a third wave of cas...
Malaysia Uk Discussed Issues Arising From Covid 19 Crisis Hishammuddin

Malaysia Uk Discussed Issues Arising From Covid 19 Crisis Hishammuddin

papar berkaitan - pada 21/4/2020 - jumlah : 190 hits
CORONAVIRUS Foreign Minister Hishammuddin Hussein and the acting prime minister of the United Kingdom Dominic Raab discussed three main aspects including education in the effort to tackle the impact of the Covid 19 pandemic Hishammuddin sai...
Jomo Malaysia New Normal

Jomo Malaysia New Normal

papar berkaitan - pada 18/4/2020 - jumlah : 327 hits
Pakar ekonomi Dr Jomo Kwame Sundaram berkata krisis politik yang berlaku di tanah air pada pertengahan bulan Februari telah membazirkan masa negara untuk bersiap sedia menghadapi penularan wabak Covid 19 Saya berurusan dengan kerajaan sebel...
Finance Ministry Malaysia Received Rm2 7b In 1mdb Funds From Us Doj So Far

Finance Ministry Malaysia Received Rm2 7b In 1mdb Funds From Us Doj So Far

papar berkaitan - pada 15/4/2020 - jumlah : 221 hits
Malaysia has received US 620 million to date from the United States since the 1Malaysia Development Bhd s asset recovery efforts were initiated in June 2018 Minister of Finance Tengku Datuk Zafrul Tengku Abdul Aziz said today Among the fund...
Laporan Imigresen India Tahan 8 Rakyat Malaysia Di New Delhi

Laporan Imigresen India Tahan 8 Rakyat Malaysia Di New Delhi

papar berkaitan - pada 6/4/2020 - jumlah : 181 hits
MALAYSIAKINI KORONAVIRUS Pihak berkuasa imigresen India hari ini menahan lapan rakyat Malaysia yang disyaki terlibat menyebarkan wabak Covid 19 selepas mereka menghadiri perhimpunan tabligh di New Delhi Memetik kenyataan sumber syarikat pen...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Makanan Perlis Paling Popular

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Panduan Produk Kesihatan

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Tafsir Mimpi Gajah

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Lyodra Tak Selalu Memiliki Chord

No Campaign Elements In Kkb Hari Raya Open House Selangor Mb Tells Bersih

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan