Lelaki Ini Kongsi Pengalaman Abang Acap Dan Bomba Ditipu Perawat Ketika Misi Sar




Assalamualaikum dan selamat pagi.

Kita bersiaran kembali pagi ini dari basecamp di Gua Tempurung. InsyaAllah team pertama akan berlepas ke lokasi spot signal terakhir Acap diketuai Uncle David sekitar jam 8am nanti.

Uncle David dan seorang lagi Uncle Annuar merupakan wakil dari Mosars yang hadir atas tiket individu secara sukarela dan sudah berkampung disini beberapa hari.



Hampir keseluruhan kawasan pencarian team dan pasukan sukarela kami adalah dibeberapa kawasan hot spot area dan kawasan yang belum dijejaki oleh mana-mana SAR.

Kami menumpukan pencarian secara fizikal dengan dibantu oleh informasi daripada rakan-rakan sukarelawan lain baik secara nyata dan ghaib yang boleh dipercayai sahaja. Cuma kami tak buat apa-apa upacara atau ritual pelik-pelik sebab kami masih yakin Saudara Acap BUKAN hilang dibawa ke alam bunian.



Team sukarela lain tu biarlah mereka dengan cara mereka. Kami tetap dengan apa yang kami yakini. Kita sama-sama ikhtiarkan dan usahakan insyaAllah boleh membuahkan hasil.

Sekitar jam 10am nanti, mandor dari team elit malam tadi pula akan hadir untuk memberi tugasan seterusnya. Yang ni yang saya tak sabar sebenarnya. Nak tau apa hasil dapatan malam tadi punya ambush.

Untuk hari ini, daripada korang terpengaruh dengan kisah merepek yang kata Acap kahwin alam bunian tak nak balik lah, dah jumpa tapi tak nak itu tak nak ini, JANGAN lah percaya sebab kami di ground ni dah buat macam-macam benda serta usaha, dan semua claim merepek itu langsung TIADA asasnya.



Hanya ada beberapa perawat dan ahli spiritual sahaja yang boleh dikatakan info mereka agak solid dan berasas. Cuma mereka ni langsung TIADA buat apa-apa sesi live atau nak berselfie bagai. Orang yang betul-betul buat kerja mereka akan buat betul-betul. Itu je teman nak kabo…

Apapun doakanlah kesejahteraan kesemua pasukan SAR dan abang Acap yang masih tak putus-putus mencari walau kadang-kadang info yang diterima tu sangat merepek. Kesian saya lihat mereka yang bertungkus lumus ni. Dia punya kesian tu sampai tahap rasa nak pelangkung je perawat jenis sembang ni.

Dia punya sembang kata Acap ada kt bawah gaung nun, hanya keluarga kandung Acap sahaja boleh turun ambil dan orang lain tak boleh. Sampai tahap BOMBA pasang tali dan ikat abang Acap untuk terjun ke bawah gaung. Sampai dibawah gaung, habuk pun tarak.

Ada daun kering je la, jejak Acap langsung tak ada. Torak punya perawat, sembang lebih. Tak kesian ke dengan si abang yang dah 15 hari tak balik-balik tu….? Gila betul menyusahkan team SAR je.



Bagi menangkis berita palsu dan khabar angin yang tersebar laju…

Saudara Acap TIADA di atas Bukit Batu Putih tu macam yang tersebar. Claim yang mengatakan dia tak mahu balik pun pincang sebab audio yang tersebar tak tahu asal muasal.

Jadi mohon jangan sebarkan berita palsu yang langsung TIDAK sahih yang ia tak lain tak bukan hanya mengeruhkan lagi keadaan misi SAR.

Posibility alam ghaib tu bagi kami ada, tetapi BUKAN sepertimana yang banyak tersebar. Kami di sini dah tapis hampir setiap teori dan kebarangkalian yang ada dan mencari posibility yang solid sahaja.

Mana-mana yang scan dari jauh dan tak datang ke mari, lepas tu keluar hasil scan merepek-repek, korang jangan layan lah. Sedangkan yang datang ke sini pun berapa ramai yang kena halau sebab merepek.

Paling best pagi tadi subuh-subuh ada 1 team konon paranormal masuk checkpoint dan petik nama team gogo kami. Tapi kena halau keluar sebab merepek. Sudahnya depa live bigo kat kebun sawit di luar sana yang tak ada dalam radius SAR pun.

Saranan saya jangan keruhkan keadaan dan jangan sebar benda yang tidak pasti, lebih-lebih lagi dari orang yang tak hadir pun ke kawasan SAR ini. Nak sebar juga, cari dan refer dulu dengan mana-mana individu atau team yang terlibat direct dengan SAR ini dan dapatkan pandangan mereka.

Seperkara lagi, bagi yang ada no telefon keluarga Acap, tolong JANGAN sebar nombor mereka tanpa izin dan jangan ganggu mereka. Kat sini dah cukup stress dah…

Okaylah sekian bebelan pagi ini. Roger and out… #Gopeng #misiSAR #mencarioranghilang. -bk 7 April 2019 Gua Tempurung, Perak. Sumber muhammad hamzah

Sumber artikel : nalurikini.com © copyright 2018 – All rights reserved
BLOGMAZEER.COM

Sumber Lelaki Ini Kongsi Pengalaman Abang Acap Dan Bomba ditipu Perawat Ketika Misi SAR.

Tonton TV online secara percuma dari handfon atau android box anda!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://thetrendingnow.blogspot.com/2019/04/lelaki-ini-kongsi-pengalaman-abang-acap.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sukarelawan Kongsi Pengalaman Menjejaki Acap Bagaimana Pasukan Sar Disusahkan Dengan Maklumat Palsu

Sukarelawan Kongsi Pengalaman Menjejaki Acap Bagaimana Pasukan Sar Disusahkan Dengan Maklumat Palsu

papar berkaitan - pada 9/4/2019 - jumlah : 332 hits
Oleh i 7 April 2019Assalamualaikum dan selamat pagi Kita bersiaran kembali pagi ini dari basecamp di Gua Tempurung InsyaAllah team pertama akan berlepas ke lokasi spot signal terakhir Acap diketuai Uncle David sekitar jam 8am nanti Gambar M...
Abang Ipar Acap Buka Mulut

Abang Ipar Acap Buka Mulut

papar berkaitan - pada 12/4/2019 - jumlah : 772 hits
Minggu ini sudah masuk minggu ketiga kehilangan pelari Gopeng Ultra Trail 2019 Mohammad Ashraf Hassan atau Acap Pelbagai usaha pencarian dilaksanakan oleh pihak berkuasa dan sukarelawan yang berkampung di kaki Bukit Batu Putih namun usaha g...
Masalah Dengan Isteri Punca Kehilangan Acap Ini Jawapan Mengejut Abang Ipar Acap

Masalah Dengan Isteri Punca Kehilangan Acap Ini Jawapan Mengejut Abang Ipar Acap

papar berkaitan - pada 12/4/2019 - jumlah : 1148 hits
SELEPAS 20 hari kehilangan peserta Gopeng Ultra Trail 2019 Mohammad Ashraf Hassan 29 akhirnya keluarga isteri kepada Juruteknologi Makmal Klinik Kesihatan Muar Johor itu tampil meluahkan perasaan mereka Kehilangan Mohammad Ashraf yang lebih...
Tak Ada Masa Layan Fitnah Socmed Abang Acap Selar Fitnah Netizen Kononnya Acap Ditemui Di Johor

Tak Ada Masa Layan Fitnah Socmed Abang Acap Selar Fitnah Netizen Kononnya Acap Ditemui Di Johor

papar berkaitan - pada 10/4/2019 - jumlah : 383 hits
Satu Malaysia kena tipu kononnya Acap hilang di Gopeng kena sorok bunian jin dan hantu Rupanya dia merajuk lari ke rumah kawannya di Johor Kahkahkah pecah temberang semua ustaz bomoh pawang kononnya ada makhluk mistik sorokkan dia Kita tung...
Isteri Jarang Turun Padang Mencari Abang Nafi Acap Ada Masalah Dengan Bini

Isteri Jarang Turun Padang Mencari Abang Nafi Acap Ada Masalah Dengan Bini

papar berkaitan - pada 12/4/2019 - jumlah : 340 hits
Selain fitnah yang mengatakan Acap sudah ditemui abangnya Mohd Zahiruddin turut berhadapan pelbagai spekulasi netizen mengenai kehilangan peserta Gopeng Ultra Trail itu Terbaru menerusi laporan mStar Online dia kecewa apabila terdapat dakwa...
Tersilap Makan Cuka Kandungan Pertama Gugur Kehamilan Kedua Lebih Berhati Hati Ibu Kongsi Pengalaman Dalam Pa Ma Tv

Tersilap Makan Cuka Kandungan Pertama Gugur Kehamilan Kedua Lebih Berhati Hati Ibu Kongsi Pengalaman Dalam Pa Ma Tv

papar berkaitan - pada 26/3/2019 - jumlah : 352 hits
Tersilap makan cuka kandungan pertamanya keguguran Pada kehamilan kedua ibu ini lebih berhati hati dalam mengatur pemakanan dan nutrien untuk kehamilan Puan Nisa Riduan berkongsi tentang pengalamannya dalam rancangan TV Pa Ma Musim Keempat ...
Baki 7 Hari Lagi Kalau Tak Jumpa Maka Ia Tidak Akan Timbul Lagi Ke Alam Kita Individu Kongsi Lokasi Acap Berada

Baki 7 Hari Lagi Kalau Tak Jumpa Maka Ia Tidak Akan Timbul Lagi Ke Alam Kita Individu Kongsi Lokasi Acap Berada

papar berkaitan - pada 1/4/2019 - jumlah : 317 hits
Sabtu 23 Mac lalu seorang peserta larian Gopeng Ultra Trail dilaporkan hilang ketika menyertai larian berkenaan di kawasan Gua Tempurung Kampar Ketua Polis Daerah Kampar Superintendan Hasron Nazri Hashim berkata Mohammad Ashraf Hassan 29 me...
Kami Laungkan Azan Di Empat Penjuru Hutan Pernah Selamatkan Mangsa Hilang Seminggu Lelaki Ini Kongsi Pengalaman

Kami Laungkan Azan Di Empat Penjuru Hutan Pernah Selamatkan Mangsa Hilang Seminggu Lelaki Ini Kongsi Pengalaman

papar berkaitan - pada 1/4/2019 - jumlah : 497 hits
Kami Laungkan Azan Di Empat Penjuru Hutan Pernah Selamatkan Mangsa Hilang Seminggu Lelaki Ini Kongsi Pengalaman Kewujudan alam ghaib tidak dapat disangkal lagi Terdapat banyak makhluk lain yang menghuni muka bumi ini bezanya tidak dapat kit...
Malaysia Terus Berdoa Tok Anjang Kongsi Kisah Kisah Aneh Dan Perkembangan Proses Pencarian Acap

Malaysia Terus Berdoa Tok Anjang Kongsi Kisah Kisah Aneh Dan Perkembangan Proses Pencarian Acap

papar berkaitan - pada 31/3/2019 - jumlah : 326 hits
Sudah masuk hari kesembilan kehilangan seorang peserta acara larian denai Gopeng Ultra yang bermula di Gua Tempurung Gopeng Perak Pencarian Mohamad Ashraf atau dikenali sebagai Acap seakan menemui jalan buntu kerana pasukan menyelamat dan s...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Asan Lembu The Movie

Hospital Kuala Pilah

Wan Ji Najib Dapat Layanan Sangat Istimewa Di Penjara

Potong Ikan Keluar Api

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Doa Doa Dalam Bulan Ramadan Yang Boleh Kita Amalkan

Mangkuk Correle 2024

Diy Toy For Toddler

Peristiwa Nuzul Al Quran Dan Bekalan Air

Swaylin Bechuanka Nuan Chord

Sanusi Henti Retorik Kxp Tumpu Projek Loji Rawatan Air