Konflik Drama Cinta Air Mata 6 C Drama Best Wajib Layan Tahun Ini


Hari-hari kerja, study mesti korang penat kan? Now it’s time untuk korang relaks dan chill-chill sikit. Korang boleh try tengok 6 series C-Drama ni. Penuh dengan kisah suka duka, cinta, drama dengan jalan cerita menarik. Jangan cakap sis tak ajak tengok. Jom check this out!
In The Storm

Seorang inspektor senior jabatan jenayah berat dan pengarah jabatan anti rasuah ditemukan ketika mengejar penjenayah. Selepas diperangkap dan diburu penjahat, mereka bergabung untuk membongkar rasuah skala besar di Hong Kong. 
Paling best, series ini berinspirasikan 9 kes kisah benar. Pergh, mesti syok je layan dengan aksi mendebarkan. Tak senang duduk weh!
Jumlah episod: 30
Pelakon: Raymond Lam, Chrissie Chau, Raymond Wong Ho-yin
Royal Feast

Berlatarkan Dinasti Ming, series ini mengisahkan dayang istana yang bertugas menyediakan makanan kerabat, Yao Zijin. Dia kemudian jatuh cinta dengan putera kacak Zhu Zhanji.
Yao Zijin bertemu pengemis dan tukang masak genius yang membuatkannya semakin minat memasak. Dia pun menunjukkan kebolehan dengan bermacam resepi menarik perhatian. Dah la sedap, berkhasiat pulak tu. Tapi macam mana kisah cinta dengan putera Zhu Zhanji? Nak tahu ending dia, kenalah tonton sendiri guys!
Jumlah episod: 40
Pelakon: Xu Kai, Wu Jinyan, Wang Churan, Wang Yizhe
Pride & Price

Kalau korang sukakan kisah yang memberi motivasi, series ni memang untuk korang terutamanya wanita. Pride & Price ni menceritakan kisah wanita di tempat kerja yang melalui bermacam-macam halangan dan cabaran. Ada ujian dari pesaing, kawan-kawan dan banyak lagilah yang korang mesti boleh relate dan jadikan pengajaran.
Jumlah episod: 29
Pelakon: Sing Jia, Anita Yuen, Chen He
Flying Tiger 3

Organisasi pengganas Argunbia memasuki Hong Kong dan melancarkan pertempuran senjata kimia di sana, Fan Siu-fung bertanggungjawab melawan pengganas tersebut. Unit Gerak Khas mereka diuji dengan pembunuhan kejam Wakanbo, ketua unit kemudian mengumpul polis elit, S Team untuk menangkis kemaraan pengganas. Siapa suka cerita aksi, bergaduh, lawan-lawan memang kena tengok ni, confirm join berdebar sekali!
Jumlah episod: 30
Pelakon: Michael Miu, Bosco Wong, Ron Ng, Cheung Siu-fai
Mirror: A Tale of Twin Cities

Su Mo dan bakal puteri mahkota, Bai Ying bertemu di Mirror Tower. Su Mo cuba menghilangkan kebosanan Bai Ying yang akan berkahwin dengan Putera Zhen Lian. 3 tahun ditemani Su Mo menyebabkan Bai Ying terjatuh cinta.
Bai Ying kemudian terjun dari Mirror Tower yang tinggi atas beberapa sebab. Kenapa agaknya Bai Ying bertindak macam tu? Adakah sebab cintanya ditolak? Ke sebenarnya ada sebab lain? Kena tunggu dan tonton sendiri guys!
Jumlah episod: 43
Pelakon: Li Yi Feng, Chen Yu Qi, Zheng Ye Cheng
Modern Dynasty

Ingat kalau hidup dalam keluarga kaya semuanya senang dan indah-indah je? Memang silap besar! Modern Dynasty merungkai kisah-kisah keluarga kaya-raya yang terpaksa melalui masalah tersendiri dari adik-beradik berebut harta, isteri bergaduh dengan perempuan simpanan suami dan dendam ibu bapa dan anak. Tak sangka kan?
Julian Cheung mulanya orang biasa yang baik hati kemudian berubah menjadi wanita kuat dan manipulatif. Tiada apa yang boleh menghalangnya mendapatkan apa yang dimahukan, macam tu jugalah dengan ahli keluarganya yang lain. Ish, nak jadi kaya pun tak semudah disangka tau.
Jumlah episod: 30
Pelakon: Julian Cheung, Tavia Yeung, Rain Lee, Him Law
Layan C-Drama terbaik di Astro
Semua series ini dan banyak lagi C-Drama untuk korang layan kini boleh diikuti di Astro On Demand Drama Kitchen. Series yang lebih hangat dan sensasi untuk hiburan dan tontonan korang sekeluarga.
Ikuti Astro di Facebook, Instagram dan website rasmi Astro untuk tidak terlepas info terkini drama terbaru. Strim melalui Ultra Box dan app Astro Go sekarang.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/konflik-drama-cinta-air-mata-6-c-drama-best-wajib-layan-tahun-ini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Masyaallah Citra Anak Syurga Erma Fatima Beri Hadiah Untuk Ibunya Buat Ramai Menitis Air Mata

Masyaallah Citra Anak Syurga Erma Fatima Beri Hadiah Untuk Ibunya Buat Ramai Menitis Air Mata

papar berkaitan - pada 16/3/2022 - jumlah : 185 hits
Dalam mendidik anak anak memang ada cabarannya Dan yang pasti setiap ibu bapa mahukan yang terbaik untuk setiap anak Oleh yang demikian kita sering beritahu anak anak untuk menjadi orang yang berjaya orang yang pandai orang yang baik dan se...
Hampir Bercerai Tahun Lalu Hwang Jungeum Selamat Timang Cahaya Mata Kedua

Hampir Bercerai Tahun Lalu Hwang Jungeum Selamat Timang Cahaya Mata Kedua

papar berkaitan - pada 16/3/2022 - jumlah : 130 hits
Nampaknya kehidupan Hwang Jung eum dan suami semakin ceria apabila ada pertambahan ahli keluarga mereka kini Pelakon wanita itu disahkan selamat melahirkan anak keduanya pada pagi ini dan perkara itu dikongsikan oleh agensinya sendiri Pelak...
Drama Nusyuz Berkiblat Cinta Lakonan Emma Maembong Fikry Ibrahim

Drama Nusyuz Berkiblat Cinta Lakonan Emma Maembong Fikry Ibrahim

papar berkaitan - pada 17/3/2022 - jumlah : 634 hits
Tonton drama Nusyuz Berkiblat Cinta Full Episod lakonan Fikry Ibrahim dan Emma Maembong akan datang ramadan ini di Astro Ria JUDUL Nusyuz Berkiblat CintaTarikh Tayangan 2022Rangkaian Astro Ria 104Skrip Rozie RashidPengarah Hadith OmarProduk...
Kereta Terjunam Tali Air Budak Lima Tahun Ditemukan Lemas

Kereta Terjunam Tali Air Budak Lima Tahun Ditemukan Lemas

papar berkaitan - pada 18/3/2022 - jumlah : 222 hits
PASIR SALAK Seorang kanak kanak lelaki yang dilaporkan terperangkap dalam kereta yang terjunam di tali air di Kilometer 32 Jalan Bota Kiri Ulu Dedap berhampiran Kampung Bukit Chawi Kampung Gajah di sini pada Khamis ditemukan meninggal dunia...
Resepi Air Viral Sedap Minum Waktu Berbuka Puasa Tahun 2022

Resepi Air Viral Sedap Minum Waktu Berbuka Puasa Tahun 2022

papar berkaitan - pada 18/3/2022 - jumlah : 245 hits
Resepi Air Viral Sedap Minum Waktu Berbuka Puasa Tahun 2022Resepi Air Viral Sedap Minum Waktu Berbuka Puasa Tahun 2022 Air Detox Ais Lemon Pudina yang dibuat masa buka puasa Minum sejuk sejuk lalu kat anak tekak Tapi bagi yang nak kurangkan...
Anggunnya Putri Tanjung Di Acara Pengajian Sang Ayah Tak Kuasa Tahan Air Mata

Anggunnya Putri Tanjung Di Acara Pengajian Sang Ayah Tak Kuasa Tahan Air Mata

papar berkaitan - pada 18/3/2022 - jumlah : 128 hits
Putri Tanjung anak dari pengusaha Chairul Tanjung tak lama lagi akan menikah dengan Guinandra Jatikusumo Putri Tanjung menggelar acara pengajian ditemani kedua orang tuanya Chairul Tanjung dan Anita Ratnasari Acara pengajian berlangsung khi...
Drama Jangan Menangis Cinta

Drama Jangan Menangis Cinta

papar berkaitan - pada 23/3/2022 - jumlah : 238 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera Drama adaptasi novel Jangan Menangis Cinta karya Siti Rosmizah diterajui oleh Remy Ishak dan Amyra Rosli akan mengisi slot Megadrama Astro Ria bermula 21 Mac 2022 setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam...
Sinopsis Drama Derhaka Cinta Jebat Lakonan Hebat Elvina Mohamad Dan Azlee Khairi Ikmal Amry Izzendra

Sinopsis Drama Derhaka Cinta Jebat Lakonan Hebat Elvina Mohamad Dan Azlee Khairi Ikmal Amry Izzendra

papar berkaitan - pada 19/3/2022 - jumlah : 465 hits
Perghh akhirnya berjaya juga marothon cerita ni 3 malam berturut turut layan drama tangkap leleh ni Boleh dikatakan setiap episode la wajib ada scene menitis air mata punya Tapi kesian jugalah dekat si Tuah tu tapi tapi asyik disindir oleh ...
Kisah Cinta Romantik Yoo Yeonseok Dilamar Terajui Drama Understanding Love

Kisah Cinta Romantik Yoo Yeonseok Dilamar Terajui Drama Understanding Love

papar berkaitan - pada 22/3/2022 - jumlah : 160 hits
Nampaknya Yoo Yeon seok sedang sibuk memilih naskhah lakonannya yang seterusnya ARTIKEL BERKAITAN Pada 22 Mac telah dilaporkan bahawa Yoo Yeon seok telah dilamar untuk membintangi drama JTBC akan datang Understanding Love Sebagai tindak bal...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Kopi Surat Cinta Kota Damansara

8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega