Hiburan Abudi Alsagoff Tampil Buka Mulut Berhubung Isu Berkumpul Dan Makan Bersama Keluarga Di Lobi Resort Aliff Syukri


Tampil menjelaskan situasi sebenar dirinya dan keluarga bertindak untuk berkumpul di kawasan lobi tempat penginapan milik usahawan terkenal Datuk Seri Aliff Syukri, atlet ‘freerunner’ profesional, Abudi Alsagoff memaklumkan kepada umum beliau memilih lobi kerana tiada tempat lain yang sesuai untuk dijadikan lokasi perjumpaan keluarga.

Ujar Abudi, beliua juga difahamkan telah meminta kebenaran daripada staf yang bertugas untuk makan di kawasan tersebut.
To those interested… ???? pic.twitter.com/wWKmqOZduH
— Abudi Alsagoff (@AbudiAlsagoff) August 18, 2020

“Makan kat lobi tu dah minta izin.. Pool dia dah buat basah tempat gazebo dan kita dah nak checkout jadi tak nak budak-budak basah. Bukan kita mintak izin staff ke? Depan hidung depa kita makan siap kita ajak depa makan sekali.
Katanya lagi, Aliff wajar memperbaiki serta menaik taraf banyak lagi perkara andai ingin melihat perniagaannya maju dan teratur.

“Kata family friendly resort tapi semua tengah upgrade dari ATV sampai flying fox tiada siapa yang uruskan.Kalau dia sayang perniagaan dia kena cari macam mana nak memperbaiki sistem pantau staf ‘terlalu berkelayakan’ dan ‘terlatih.”
Menurut Abudi, beliau tampil membuka mulut susulan hal berkenaan kerana Aliff khabarnya tidak dapat menerima kritikan daripada seorang pelanggan.

“I have said enuff dan penghujungnya benda ni dinaikkan isu kerana Datuk AS tak mau terima kritikan membina!! Berapa lama boleh tipu pengunjung? Satu-satunya pelanggan yang datang lagi adalah dirinya kerana staf hanya perform ketika dia berada di sekitar.”
Beberapa hari lalu, tular di media sosial berkutan keluhan seorang atlet parkour yang mendedahkan resort milik seorang usahawan kosmetik tidak dijaga dengan baik dan kotor serta membahayakan.
View this post on InstagramTerima kasih kepada pihak family tuan yg memviralkan @sugehhillresortjandabaik kami yg x pasti kesahihanya.. apa pun sy nak ucapkan terima kasih kerana menginap di resort saya di kampung janda baik… iaitu eco resort bukan hotel 5 bintang sbb tu harga bilik di sini serendah rm175..dan mereka bercuti selama 3hari di sini dgn jayanya…terlebih dahulu saya ingin memohon maaf jika byk kekurangan dari pihak kami kepada tuan…. . Utk makluman tuan kami @sugehhillresortjandabaik ada peti cadangan utk komen pelanggan kami.. dan kami sedar akan kekurangan kami dan kami akan megambil mana2 nasihat yg kami rasakan baik bagi kami utk kami perbaiki resort kami.. . Utk makluman pihak tuan,semasa kejadian saya tiada di sana…jika tuan maklum mmg kebiasaannya saya berada di sana utk memantau keadaan di sana terutama memastikan pelanggan berada dlm keadaan baik. . Berkenaan isu air di Lobi,utk pengetahuan Tuan,kami mmg tidak menyediakan air di Lobby sebelum ini,tapi memandangkan keadaan pelanggan yg ramai di sana terutama yg ingin bertanya dan utk check in bilik kami sediakan minuman bagi pelanggan yg dahaga…Untuk pengetahuan Tuan,ketika itu,kami telahpun dlm proses memasang Penapis Air dan ketika ini pemasangan tersebut telah pun berlaku dan tiada lagi air begitu disana melainkan menggunakan penapis air dan jika tuan ke sana telah adapun dipasang penapis Air Cuckoo sejak 2 minggu yg lalu di Lobi . Yang kedua,isu takut anak terjatuh bermain Di Lobby,saya rasa tuan juga maklum bahawa lobi bukan lah ruangan utk berlari atau bermain…di sana adalah ruangan menunggu…tetapi keluarga tuan telahpun bermain bola,makan beramai2 di lobi….baring dia atas sofa dan mengalihkan2 perabot dari tempat asal walhal lobi bukan bertujuan utk aktiviti berkeluarga…..dan juga pihak tuan sendiri membiarkan anak2 kecil bermain di sana…Staff kami warganegara indonesia ada juga menegur tetapi dibalas dgn kata2 kesat oleh pihak keluarga tuan dgn kata2 spt berikut’Orang Indonesia tak layak tegur orang Malaysia dan nanti saya bunuh kamu dan campak Ke laut’…Begitu juga pihak keluarga tuan telah menempah kambing Aqiqah di kawasan kolam renang tanpa kebenara kami..
A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on Aug 17, 2020 at 7:04am PDT
Bagaimanapun, Aliff kemudiannya tampil mengemukakan bukti video membongkar tindakan dan aktiviti atlet terbabit bersama keluarga sepanjang menginap di resort tersebut kepada umum di laman Instagram.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/08/hiburan-abudi-alsagoff-tampil-buka.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bila Customer Complaint Minta Maaf Bukan Salahkan Balik Bekas Pekerja Aliff Syukri Sokong Tindakan Pengunjung Resort

Bila Customer Complaint Minta Maaf Bukan Salahkan Balik Bekas Pekerja Aliff Syukri Sokong Tindakan Pengunjung Resort

papar berkaitan - pada 18/8/2020 - jumlah : 128 hits
Tampil bersuara berhubung isu resort kotor dan tidak selamat untuk didiami milik ushawan kosmetik terkemuka seperti yang tular di media sosial baru baru ini bekas pekerja Dato 8217 Sri Aliff Syukri iaitu Melati Abd Ghani memaklumkan kepada ...
Hiburan Pengikis Tak Kenal Jantina Uyaina Arshad Tampil Bersuara Berkenaan Isu Wanita Pisau Cukur

Hiburan Pengikis Tak Kenal Jantina Uyaina Arshad Tampil Bersuara Berkenaan Isu Wanita Pisau Cukur

papar berkaitan - pada 11/8/2020 - jumlah : 315 hits
Berpendapat golongan wanita perlu punyai duit poket sendiri dan tidak bergantung kepada mana mana pihak pelakon dan pengacara Uyaina Arshad tampil bersuara berkenaan isu yang makin hangat diperkatakan iaitu Pisau Cukur Kata Uyaina beliau se...
Ada Lipas Dalam Peti Ais Beri Layanan Buruk Pada Pengunjung Resort Aliff Syukri Didakwa Kotor Dan Tidak Selamat

Ada Lipas Dalam Peti Ais Beri Layanan Buruk Pada Pengunjung Resort Aliff Syukri Didakwa Kotor Dan Tidak Selamat

papar berkaitan - pada 17/8/2020 - jumlah : 237 hits
Mendedahkan percutiannya bersama keluarga berdepan masalah apabila pusat peranginan atau resort milik usahawan kosmetik sensasi Dato Aliff Syukri yang didiami mereka selama beberapa hari penuh dugaan Instafamous Abudi Alsagoff tampil mendak...
Tanpa Segan Silu Pu Abu Buka Mulut Sebab Satu Komen Ini Berkaitan Cara Jaga Anak Dia Tampil Pertahan Perlakuannya Itu

Tanpa Segan Silu Pu Abu Buka Mulut Sebab Satu Komen Ini Berkaitan Cara Jaga Anak Dia Tampil Pertahan Perlakuannya Itu

papar berkaitan - pada 9/8/2020 - jumlah : 119 hits
PU Abu memangku anaknya ketika sedang memandu dapat pelbagai respon daripada warganet Perlakuan Pencetus ummah Abu Sufyan berkongsi video di Instagram dengan menunjukkan cara menidurkan anak ketika di dalam kereta baru baru ini undang kata ...
Mujahid Yusof Fail Tindakan Saman Terhadap Harakah Berhubung Fitnah Isu Nur Sajat

Mujahid Yusof Fail Tindakan Saman Terhadap Harakah Berhubung Fitnah Isu Nur Sajat

papar berkaitan - pada 14/8/2020 - jumlah : 81 hits
KUALA LUMPUR Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri Mujahid Yusof telah memfailkan saman fitnah terhadap portal rasmi PAS Harakah susulan laporan berita berkaitan usahawan kosmetik Nur Sajat Peguamnya dari Tetuan Akram Hizri Azad Azmir me...
Makan Bersama Keluarga Besar Di Mak Lam Seafood Teluk Sengat

Makan Bersama Keluarga Besar Di Mak Lam Seafood Teluk Sengat

papar berkaitan - pada 13/8/2020 - jumlah : 120 hits
Assalamualaikum PLAN minggu lepas yang dirancang secara spontan dan menjadi dengan jayanya adalah makan di Mak Lam Seafood Teluk Sengat yang terkenal dengan hidangan makanan lautnya yang murah Sedap tak Sedap itu subjektif bagi Sk biasa sah...
Hiburan Nana Mahazan Teringin Nak Makan Anggur Rm200 Sekilogram

Hiburan Nana Mahazan Teringin Nak Makan Anggur Rm200 Sekilogram

papar berkaitan - pada 12/8/2020 - jumlah : 157 hits
Umum mengetahui buah anggur import yang dijual di pasar raya boleh diperoleh pada harga mampu milik sekitar RM10 hingga ke RM15 sepeket sahaja namjun segalanya bergantung kepada jenis kualiti dan negara pengeluar buah tersebut Meskipun begi...
Hiburan Noor Nabila Komen Isu Perebutan Hak Penjagaan Anak

Hiburan Noor Nabila Komen Isu Perebutan Hak Penjagaan Anak

papar berkaitan - pada 13/8/2020 - jumlah : 85 hits
Mengakui tidak bermusuh dengan bekas suaminya iaitu pelakon Sharnaaz Ahmad dalam hal penjagaan anak tunggal mereka usahawan popular tanah air Noor Nabila mendedahkan hubungannya dengan Sharnaaz masih baik biarpun tidak lagi sah bergelar pas...
Hiburan Bukan Pencuri Tapi Manusia Pakai Mask Rumah Diceroboh Nabila Huda Tampil Beri Penjelasan

Hiburan Bukan Pencuri Tapi Manusia Pakai Mask Rumah Diceroboh Nabila Huda Tampil Beri Penjelasan

papar berkaitan - pada 14/8/2020 - jumlah : 121 hits
Menyatakan kepada umum bahawa dirinya kini berada dalam keadaan baik selepas insiden rumahnya didatangi manusia yang mencurigakan pelakon jelita Nabila Huda tampil memberi penjelasan berhubung kes tersebut kepada umum di laman Instagramnya ...
Bayaran Hingga Rm40 000 Satu Malam Artis Instafamous Terlibat Dalam Pelacuran Orang Kaya

Selebriti Media Sosial Tak Percaya Covid 19 Wujud Akhirnya Mati Akibat Coronavirus

Toyota Vellfire Kep5000 Disorok Nombor Plat Ditutup Dengan Kotak

Zon Demiliterisasi Diserang Makhluk Misteri Ala Zombi Search Mula Dengan Rating Baik

A Simple Guide To Home Styles Architecture Design

Video Tutorial Ayah Ajar Anak Mandi Cara Orang Selangor Ini Mengundang Ketawa

Kematian Misterius Pembunuh Rangga Mendadak Ditemukan Kaku Tak Bernyawa Di Sel

Ibu Yang Sedang Menanti Hari Selalulah Minta Maaf Dengan Suami Untuk Mudahkan Bersalin



Masih Wujudkah Sistem Jajahan Kolonial Di Zaman Sekarang

Kenali Ada Lovelace Pengaturcara Pertama Dunia

Senarai Lagu Tugasan Konsert Gegar Vaganza 7 2020 Minggu 3

Keputusan Markah Peserta Konsert Gegar Vaganza 7 2020 Minggu 2

Biodata Penyanyi Ayu Damit Peserta Gegar Vaganza Musim 7 GV7 2020


Bubblebee Icecream And Macau Scam

Junjungan Mulia Rabbani

Drama Tak Sempurna Mencintamu Lakonan Redza Rosli Intan Najuwa

Khasiat Ubi Bit Bagi Pesakit Kanser

Umbrella Batal Showcase 25 Tahun Kerana Covid 19

Siapa Tak Mahu Dato Siti Nurhaliza Raih Lebih 1 Juta Pendengar Di Youtube