Travel Sambil Jumpa Peminat Ikuti Pengembaraan Lee Seunggi Jasper Liu Serata Asia Dalam Netflix Twogether


Siri Netflix “Twogether” menemukan dua bintang Asia yang kacak, Lee Seung-gi dan Jasper Liu dan membawa mereka menelusuri beberapa negara dalam kontinen ini bagi mencari peminat mereka meskipun keduanya berbeza latar belakang.
Ikuti mereka berjalan ke Yogyakarta dan Bali di Indonesia, kemudiannya Bangkok dan Chiang Mai di Thailand dan mengakhiri misi mereka di Pokhara dan Kathmandu, Nepal. Kalau anda nak tahu, kesemua lokasi ini adalah merupakan cadangan daripada peminat mereka sendiri. Lee Seung-gi dan Jasper Liu diberi peluang untuk berjumpa dengan para peminat ini tetapi dengan syarat, mereka harus menyelesaikan segala misi di setiap bandar sebelum dibawa ke satu tempat istimewa bagi bertemu dengan peminat tersebut.

Bagi menyemarakkan lagi rasa teruja ini, kami telah menyertai satu sidang akhbar virtual bersama kedua bintang kacak ini dan juga Cho Hyun-jin dan Ko Min-soeok, iaitu pencetus kepada idea program “Twogether”.
Bukan lagi mimpi, selebriti kegemaran muncul di depan mata Biasa melihat dirinya menerusi kaca televisyen atau pun sedutan video sahaja, “Twogether” membuka jalan kepada Lee Seung-gi untuk berjumpa dengan peminatnya di sekitar Asia secara bersemuka.
Seronok rasanya apabila dapat mengenali mereka dengan lebih rapat dan menanyakan tentang umur mereka, mendalami persekitaran tempat tinggal mereka, mempelajari tentang pekerjaan mereka serta mengetahui apa yang mereka suka.
Ini adalah peluang sekali seumur hidup di mana bukan peminat yang datang mencari kami tetapi kami yang datang melawat mereka sampai ke rumah. Ternyata memori yang tercipta adalah lebih indah.

Jasper meluahkan rasa terkejutnya apabila mengetahui bahawa mereka mempunyai peminat meskipun Asia merupakan kontinen yang sangat besar. Rasa ingin tahu mengenai naskhah atau pun projek apa yang membuatkan para peminat ini jatuh suka pada mereka membuak-buak dalam diri lelaki ini.
‘Guru’ program hiburan dan amatur bergabung tenaga Sudah biasa dengan program hiburan yang disertai ramai orang, Lee Seung-gi akui bahawa lebih mudah untuk mencipta pelbagai babak tanpa skrip sebegitu. Tapi dalam “Twogether”, hanya dia dan Jasper yang mengemudi rancangan itu sampaikan pelakon itu risau sekiranya Netflix akan menayangkan rakaman mereka sekiranya ia tidak menghiburkan.
Tetapi jangan risau kerana Lee Seung-gi mengatakan bahawa kombinasi mereka berdua ini menonjolkan kualiti dan stail rancangan hiburan yang baru. Lelaki ini juga yakin perkembangan di antara mereka berdua yang berbeza latar belakang sehingga berubah menjadi kawan baik adalah sesuatu yang bakal menggeletek hati penonton.
Percaya dengan veteran program hiburan itu, Jasper menyatakan bahawa dia belajar satu perkara penting daripada Lee Seung-gi.
Terus melangkah ke hadapan tak kira apa pun situasi dan mesti percaya dengan kuasa positif. Selain, percaya bahawa hubungan persahabatan ini akan kekal selamanya.

Punyalah kamceng semasa merakamkan “Twogether” sampaikan Jasper menghadiahkan set baju tidur cantik kepada Lee Seung-gi. Lagi best kerana pelakon popular di Taiwan itu mempunyai set yang sama tetapi dalam warna biru gelap manakala baju milik Lee Seung-gi pula warna emas. Macam baju couple!
Pelbagai misi sebelum berjumpa peminat Ingat senang-senang ke boleh terus jumpa peminat? Walaupun tema utama “Twogether” adalah untuk menyatukan kedua selebriti ini dengan peminat mereka di sekitar Asia tetapi Lee Seung-gi dan Jasper Liu perlu melalui pelbagai misi hebat bagi mendapatkan klu untuk mencari peminat di sesebuah negara tersebut.
Pelakon popular Korea itu memilih Bali sebagai salah satu tempat yang tidak boleh dilupakan kerana misinya yang tidak masuk akal. Bayangkan semasa paragliding, Lee Seung-gi perlu mencari Jasper di kawasan persisiran pantai dan perlu meneka apa yang sedang dilukisnya pada pasir tersebut. Gila!
Jasper benar-benar tidak sangka bahawa program hiburan Korea adalah sebegini tegas! Disangkakan bahawa mereka akan menerima klu daripada pihak produksi tetapi setiap daripada staf hebat dalam mengunci mulut.
Terus belajar daripada pengalaman di bandar pertama mereka iaitu Jogjakarta, pelakon Taiwan itu mula memerhatikan gerak-geri ‘guru’ Lee Seung-gi dalam menempuhi segala misi yang diberikan.

Selit pelbagai emosi Walaupun merupakan rancangan realiti yang menghiburkan, tetapi “Twogether” turut menonjolkan babak yang menyentuh hati apabila Lee Seung-gi dan Jasper Liu bertemu dengan para peminat mereka yang tersorok di seluruh Asia.
Bahkan produser Ko Min-seok membuatkan ramai semakin teruja apabila dia menggambarkan sinergi di antara kedua selebriti itu.
‘Twogether’ boleh bersinar sebaik ini kerana pertemuan di antara harta program hiburan, Lee Seung-gi dan permata tersembunyi program hiburan, Jasper Liu.
Jangan lupa saksikan kesemua 8 episod “Twogether” yang sudah ditayangkan daripada 26 Jun, hanya di Netflix!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kimchidaily.my/travel-sambil-jumpa-peminat-ikuti-pengembaraan-lee-seunggi-jasper-liu-serata-asia-dalam-netflix-twogether/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Liburan Seru Lee Seung Gi Dan Jasper Liu Di Jogja Dalam Serial Netflix Twogether Mereka Main Ke Mana Saja

Liburan Seru Lee Seung Gi Dan Jasper Liu Di Jogja Dalam Serial Netflix Twogether Mereka Main Ke Mana Saja

papar berkaitan - pada 4/7/2020 - jumlah : 259 hits
Mereka berdua takjub saat masuk ke dalam goa Jomblang yang memancarkan cahaya surga Seru banget sih perjalanan mereka
Pelbagai K Drama Penuhi Ranking 10 Teratas Di Netflix Bagi Negara Serata Asia

Pelbagai K Drama Penuhi Ranking 10 Teratas Di Netflix Bagi Negara Serata Asia

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 208 hits
Meskipun drama daripada Korea dah mula jadi fenomena sejak berdekad lamanya tetapi genre ini terus mengorak langkah ke hadapan dan mengumpul semakin ramai peminat dek kualiti naskhah yang disajikan kepada penonton Melihatkan kehebatan K Dra...
Lee Minho Sambut Hari Jadi Ke 33 Lambakan Hadiah Peminat Bukti Populariti Di Peringkat Antarabangsa

Lee Minho Sambut Hari Jadi Ke 33 Lambakan Hadiah Peminat Bukti Populariti Di Peringkat Antarabangsa

papar berkaitan - pada 23/6/2020 - jumlah : 346 hits
Selesai sahaja tayangan The King Eternal Monarch ramai yang dah luahkan rasa rindu mereka kepada Lee Min ho Entah bila lagi lelaki itu akan membintangi drama terbaru yang pastinya bukan dalam masa terdekat ini Kepada yang dah rindu sangat a...
Bertaranum Ketika Dalam Solat Ikuti Penjelasan Pejabat Mufti Wp Mengenai Hukumnya

Bertaranum Ketika Dalam Solat Ikuti Penjelasan Pejabat Mufti Wp Mengenai Hukumnya

papar berkaitan - pada 28/6/2020 - jumlah : 301 hits
Taranum adalah melenggokkan suara mengikut nada rentak dan irama tertentu Taranum membawa kaedah untuk mempercantikkan bacaan ayat al Quran secara berlagu Tujuan taranum adalah untuk memberi keindahan pada kalimat Allah serta mampu menghaya...
Enggan Percaya Anaknya Panas Karena Ketempelan Celine Evangelista Akhirnya Ikuti Saran Warganet

Enggan Percaya Anaknya Panas Karena Ketempelan Celine Evangelista Akhirnya Ikuti Saran Warganet

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 292 hits
Celine merasa bingung karena Koa hanya panas ketika berada di rumah tempatnya menginap Padahal udah ke dokter dan hasilnya baik baik aja
Adakah Wajib Hadir Beratur Untuk Dapatkan Tempat Solat Jumaat Sewaktu Pkpp Ikuti Penjelasan Ini

Adakah Wajib Hadir Beratur Untuk Dapatkan Tempat Solat Jumaat Sewaktu Pkpp Ikuti Penjelasan Ini

papar berkaitan - pada 28/6/2020 - jumlah : 273 hits
Seperti sedia maklum solat jumaat secara berjemaah di masjid telah dibenarkan namun terdapat SOP yang perlu dipatuhi jemaah yang hadir Walaupun kelonggaran ini telah diberikan jumlah jemaah yang hadir juga telah ditetapkan mengikut negeri m...
Mengapa Zulkifli Ismail Dihukum Gantung Ikuti Penerangan Terperinci Kes Beliau

Mengapa Zulkifli Ismail Dihukum Gantung Ikuti Penerangan Terperinci Kes Beliau

papar berkaitan - pada 22/6/2020 - jumlah : 397 hits
Sebenarnya ramai yang masih keliru tentang fakta kes Zulkifli Ismail ini Berikut adalah perkongsian Laman FB JUMPAKAT MAHKAMAH COM Jangan sesekali kita ambil kuasa undang undang seolah olah melaksana undang undang rimba hingga meragut nyawa...
Ikuti Tips Memudahkan Proses Speration Anxiety Yang Mungkin Ada Pada Anak Anda

Ikuti Tips Memudahkan Proses Speration Anxiety Yang Mungkin Ada Pada Anak Anda

papar berkaitan - pada 20/6/2020 - jumlah : 289 hits
Ia merupakan perkara yang semula jadi jika anak anda mula menagis jika ibu bapa tiada di mata mereka Pada usia anak yang masih awal tangisan dan mengamuk merupakan perkembangan yang normal jika berpisah atau ibu bapa tiada dihadapan mereka ...
Gandingan Go Ara Lee Jaewook Saksikan Drama Komedi Romantik Do Do Sol Sol La La Sol Pada Ogos Ini

Gandingan Go Ara Lee Jaewook Saksikan Drama Komedi Romantik Do Do Sol Sol La La Sol Pada Ogos Ini

papar berkaitan - pada 24/6/2020 - jumlah : 303 hits
Selepas setahun berehat daripada dunia lakonan pelakon Go Ara dikhabarkan bakal kembali beraksi di kaca televisyen menerusi drama Do Do Sol Sol La La Sol di bawah saluran KBS bermula Ogos nanti Ia adalah sebuah kisah komedi romantik mengena...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Unveiling The Convenience Of Online Bookstore In Malaysia

Pilihan Allah Pasti Terbaik Kita Tidak Bisa Memaksa Pilihan Kita Kepada Allah

True Wallet Live22 Top 53 By Nellie Live22slot Fun 29 Jun 2024

Konfflik Irael Iran 3 Suasana Terkini

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Bercakap Dengan Jun