Titan Summit 2021 Kisah Kejayaan Usahawan Durian Crepe Puan Robiatul Adawiah Ibrahim Founder Rabi Sugarflour


Titan Summit 2021 Kisah Kejayaan Usahawan Durian Crepe Puan Robiatul Adawiah Ibrahim Founder RABI SUGARFLOUR | Berniaga ni jika tiada menthor, sebenarnya susah juga nak grow. Alih-alih kita masih berada ditakuk yang lama. Tapi, sampai bila kita nak berada ditakuk yang sama kan? Tambah pula pada musim pandemik ini. 
Apabila tengok kejayaan orang lain, kita pun teringin nak berjaya seperti mereka, tetapi sejauhmana usaha kita untuk capai kejayaan seperti mereka. Memang betul, semuanya itu bukanlah mudah, tapi jika kita berani keluar dari kepompong yang selesa, sedia hadapi risiko yang mendatang dan ikut jalan yang betul, insyaAllah pasti ada jalan penyelesaiannya. 
Namun, semua itu kita perlu ada guru yang akan membimbing kita.
Buat mereka yang ingin berjaya dalam perniagaan khususnya, kinah nak kongsi dengan korang satu program anjuran Richworks yang akan berlangsung pada 24 hingga 26 September 2021 ini yang mana program tersebut akan menghimpunkan 100 orang usahawan Richworks. 
Best tak best?
Program yang diberi nama Titan Summit 2021 - 10X Bina Bisnes Berjaya yang akan diadakan secara  virtual ini akan berkongsi apakah rahsia kejayaan dan tindakan mereka dengan orang ramai sehingga mereka bertahan sehingga ke hari ni dan memperoleh hasil jualan daripada zero sehingga mencecah 7 angka jualan meskipun wabak pandemik melanda pada ketika ini. 
Bagus juga, Richworks Academy buat program seperti ni, rasa lebih dekat dengan usahawan yang berjaya dan mereka pula sudi berkongsi kisah kejayaan mereka dengan kita. Jadi, kita yang baru nak belajar selok belok dalam perniagaan memang patut ambil peluang sebegini. Nak jadi usahawan yang berjaya ni, banyak perkara yang perlu kita tahu terutama dengan pemasaran digital yang semakin mendapat tempat dihati pengguna pada waktu ini.
Sebelum kinah cerita dengan lebih lanjut mengenai program Titan Summit 2021 - 10X Bina Bisnes Berjaya ni, kinah nak kongsi kisah kejayaan salah seorang anak murid Dr Azizan yang kini telah menjadi salah seorang usahawan Titan.


Kisah Kejayaan Usahawan Durian Crepe Puan Robiatul Adawiah Ibrahim Founder RABI SUGARFLOUR Orang kata berakit rakit ke hulu, berenang ke tepian, bersakit dahulu bersenang kemudian, itulah perumpamaan yang boleh di umpamakan bagi seorang insan yang bernama Robiatul Adawiah yang kini merupakan salah seorang usahawan Titanium Richworks, RABI SUGARFLOUR (Durian Crepe). Hmm bagaimana ye Puan Robiatul Adawiah ni boleh berjaya ye?
Itu korang kena baca sendiri kisah hidup perjalanan Usahawan Jutawan Robiatul Adawiah iaitu founder RABI SUGARFLOUR (Durian Crepe) ni.
Bermula pada tahun 2016, bagi yang pernah mengenali beliau, pastinya mengetahui bagaimana beliau begitu struggle untuk meneruskan kehidupan dengan bekerja sebagai seorang guru tabika yang mana ketika itu gaji hanya RM900 sebulan. Manakala, pendapatan suami beliau pada ketika itu yang bekerja sebagai runner pizza pula RM1800. Kalau ditambah, tolak jumlah pendapatan mereka, sebenarnya jumlah itu tidak dapat menampung kehidupan mereka sekeluarga. 
Disebabkan itu, beliau nekad untuk menjalankan bisnes secara part time saja dengan menjual pelbagai jenis kek, lunchbox dan juga makanan lain. 
Pada waktu ini, beliau tiada team yang membantu, maka segala urusan memasak, membungkus, dan menghantar semuanya beliau lakukan sendiri. Atas tuntutan kerja, beliau sering hilang fokus dalam bisness kerana tidak mempunyai produk yang tetap. Marketing pun hanya buat sendiri saja dan jika rajin, dengan hasil berniaga part time tersebut bolehlah mencecah RM1000.
Namun begitu, pada tahun 2017 kehidupan mereka mula terkesan apabila suami beliau ditimpa kemalangan ketika pulang dari bekerja. Dalam masa yang sama, ibu bapanya meminta bantuan daripada beliau untuk membantu menyelesaikan masalah hutang keluarga sebanyak RM40,000. 
Bermula dari situlah, Puan Robiatul mula tertarik untuk mengikuti video dan live daripada  Datuk Wira Dr. Azizan Osman. Sejak itu, beliau mula mempraktikkan apa yang telah dipelajari dan mula membina jenama beliau sendiri. 
Akhirnya, Rabi Durian Crepe by RabiSugarflour dilancarkan. Apabila Rabi Durian Crepe dilancarkan, sistem ejen secara kecil-kecilan mula dibangunkan dan beliau  membuat keputusan untuk berhenti kerja sebagai guru tabika kerana ingin fokus kepada bisness durian crepe sahaja.


Mula Menghadiri Kelas Zero Kos Marketing dan Black Magic Marketing Mentoring Pada tahun 2018, beliau mula menghadiri kelas Richworks iaitu Zero Kos Marketing (ZKM) dan  Black Magic Marketing Mentoring (BMMM). Setelah menghadiri kelas Richworks, beliau telah mula nampak bisnes yang dijalankan semakin berkembang dan semestinya team ejen beliau semakin ramai. 
Pada tahun 2019 pula, beliau telah mula mengikuti seminar IMKK kemudian mendaftar diri ke program Spire pada bulan Mac 2019. Nampaknya, sedikit demi sedikit Puan Robiatul Adawiah bangkit. Bermula hanya bisnes secara kecil-kecilan dari rumah, akhirnya cita-cita beliau ingin mempunyai kedai sendiri tercapai.
Kini, beliau bukan saja mempunyai kedai sendiri tanpa perlu menyewa lagi. Bilangan staf pun semakin meningkat iaitu seramai 20 orang. Beliau juga kini mampu menghadiahkan kereta kepada ayahnya dan memberi wang belanja kepada ibu bapanya serta mertuanya sebanyak RM10,000 sebulan. Beliau turut memasang impian untuk mempunyai wisma beliau sendiri.
Menarik kan bila kita baca kisah kehidupan seorang usahawan ni. Semoga dengan perkongsian ini dapat menyuntik semangat korang untuk bangkit dan berjaya kecapi cita-cita korang tu.


Kisah Inspirasi  Kejayaan 100 Usahawan Titan Summit 2021 Yang Berjaya Harungi Cabaran Bisnes Ketika PandemikKisah kejayaan Puan Robiatul Adawiah adalah antara salah seorang usahawan Titan 2021 yang akan turut bersama pada program itu nanti. Kalau korang nak tahu,100 usahawan jutawan ini merupakan sebahagian anak didik di bawah RichWorks dan bimbingan mentorship Datuk Wira Dr. Azizan Osman yang terdiri daripada 20 industri yang berasal daripada seluruh Malaysia dari Perlis hingga ke Sabah dan Sarawak termasuklah Australia, Singapura dan Indonesia.
Besar juga rupanya pengaruh beliau, mana tak nya, sejak tahun 2008, RichWorks telah melatih lebih dari 10,000 syarikat menerusi Master Coach Azizan Osman dan telah menarik lebih daripada 1,500,000 peserta dalam lebih 1,500 acara dan seminar live dan dalam talian (virtual online). 
Dengan rekod prestasi terbukti, strategi perniagaan dan program mentoring, RichWorks berjaya membantu membina beribu-ribu usahawan dan jutawan yang berjaya dalam tempoh 6-24 bulan.
Wowww tahniah Datuk Wira Dr. Azizan Osman.
Semoga himpunan jutawan ini dapat memberikan inspirasi dan harapan kepada usahawan dan bakal usahawan di luar sana bahawa mereka juga boleh berjaya dalam tempoh mencabar ini.
Bagi yang berminat untuk menyetai program Titan Summit 2021 ini, ianya terbuka kepada semua usahawan dan bakal usahawan dan korang masih belum terlambat lagi untuk mendaftar ye.
Kinah tau, korang mesti nak tahu harga kelas titanium Dr Azizan bukan?
Yang itu korang boleh pergi ke website official yang kinah kongsi dibawah tapi untuk program ini ianya ditaja sepenuhnya oleh pihak RichWorks. So, memang percuma je program ni ye. No worries.
Haaaaa tunggu apa lagi, daftar segera dan rebut peluang ini jika korang nak berjaya.
< DAFTAR PROGRAM TITAN SUMMIT 2021 >





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apekinah.com/2021/09/titan-summit-2021-kisah-kejayaan-rabi-sugarflour.html.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Titan Summit 2021 Kisah Inspirasi Kejayaan Jenama Sabella Antara 100 Usahawan Jutawan Titan Richworks

Titan Summit 2021 Kisah Inspirasi Kejayaan Jenama Sabella Antara 100 Usahawan Jutawan Titan Richworks

papar berkaitan - pada 20/9/2021 - jumlah : 449 hits
Titan Summit 2021 Kisah Inspirasi Kejayaan Jenama Sabella antara 100 Usahawan Jutawan Titan RichWorks Assalamualaikum zaza teringat dulu sekitar 5 6 tahun lalu pernah ikut kakak sertai program keusahawanan yang penyampai ceramahnya dari usa...
Titan Summit 2021 10x Bina Bisnes Berjaya 100 Usahawan Buka Rahsia Kejayaan

Titan Summit 2021 10x Bina Bisnes Berjaya 100 Usahawan Buka Rahsia Kejayaan

papar berkaitan - pada 17/9/2021 - jumlah : 324 hits
Program Titan Summit 2021 10x Bina Bisnes Berjaya anjuran Richworks yang akan menaja usahawan bakal usahawan bakal berlangsung pada 24 26 September 2021 secara virtual Dalam program Titan Summit 2021 ni akan mengumpulkan 100 usahawan terdir...
Usahawan Tuan Ruhil Founder By Reefa Bakal Kongsi Rahsia Jutawan Di Program Dr Azizan Titan Summit 2021

Usahawan Tuan Ruhil Founder By Reefa Bakal Kongsi Rahsia Jutawan Di Program Dr Azizan Titan Summit 2021

papar berkaitan - pada 18/9/2021 - jumlah : 635 hits
USAHAWAN TUAN RUHIL FOUNDER BY REEFA BAKAL KONGSI RAHSIA JUTAWAN DI PROGRAM DR AZIZAN TITAN SUMMIT 2021 Ya Allah seronoknya bila tengok ramai bumiputra berjaya dalam bisnes Bukan kaleng kaleng pendapatan mereka tau berjuta Dan paling serono...
Titan Summit 2021 Richworks Himpun 100 Usahawan Jutawan

Titan Summit 2021 Richworks Himpun 100 Usahawan Jutawan

papar berkaitan - pada 20/9/2021 - jumlah : 349 hits
Titan Summit 2021 Richworks Himpun 100 Usahawan Jutawan Berjaya Bekerja dalam sektor keusahawanan memang satu pengalaman yang sangat berharga untuk saya Melihat jatuh bangunnya usahawan dalam perniagaan sememangnya beri saya satu ilmu yang ...
Titan Summit Kisah Inspirasi Kejayaan Hayda Scarf Dikongsi

Titan Summit Kisah Inspirasi Kejayaan Hayda Scarf Dikongsi

papar berkaitan - pada 18/9/2021 - jumlah : 385 hits
Assalamualaikum siapa nak bangkit bisnes berjayaApa khabar semua hari ini Ada ke yang sama macam Mamy Syu kena berkerja di hari Sabtu begini hehe bukan nak mengeluh cuma rasa sedikit cemburu dengan mereka yang bergelar usahawan jutawan yang...
Program Titan Summit 2021 Bakal Dedah Rahsia Usahawan Jutawan Titan Richworks Kekal Raih 7 Angka Walau Semasa Pandemik

Program Titan Summit 2021 Bakal Dedah Rahsia Usahawan Jutawan Titan Richworks Kekal Raih 7 Angka Walau Semasa Pandemik

papar berkaitan - pada 18/9/2021 - jumlah : 443 hits
Program Titan Summit 2021 Bakal Dedah Rahsia Usahawan Jutawan Titan RichWorks Kekal Raih 7 Angka Walau Semasa Pandemik l Assalamualaikum Teruja betul bila Ana baca kisah usahawan yang berjaya bergelar usahawan jutawan pada usia muda Dan pal...
Kisah Kejayaan Najib Assadok Memberi Inspirasi Dalam Titanium Summit 2021

Kisah Kejayaan Najib Assadok Memberi Inspirasi Dalam Titanium Summit 2021

papar berkaitan - pada 19/9/2021 - jumlah : 699 hits
Kisah Kejayaan Najib Assadok Memberi Inspirasi Dalam Titanium Summit 2021 Bila bercakap pasal bisnes pasti kedengaran keluhan para usahawan dan peniaga yang ditemuramah di kaca televisyen mahupun di media sosial betapa mereka mengalami keme...
Titan Summit 2021 Kisah Anak Murid Dr Azizan Join Titanium Circle Dari Zero To Million Richworks

Titan Summit 2021 Kisah Anak Murid Dr Azizan Join Titanium Circle Dari Zero To Million Richworks

papar berkaitan - pada 18/9/2021 - jumlah : 418 hits
Ketika Covid 19 menyerang satu demi satu bisnes lingkup Deretan kedai perniagaan yang satu ketika dulu meriah dengan urusan jual beli terpaksa ditutup dan sesetengah bandar menjadi pekan hantu seolah olah tidak berpenghuni Siapa saja tak te...
Titan Summit 2021 Belajar Pengalaman Usahawan Pelbagai Industri

Titan Summit 2021 Belajar Pengalaman Usahawan Pelbagai Industri

papar berkaitan - pada 18/9/2021 - jumlah : 341 hits
TITAN SUMMIT 2021 BELAJAR PENGALAMAN DARI USAHAWAN PELBAGAI INDUSTRI Program Titan Summit 2021 menampilkan usahawan tempatan yang berkongsi pengalaman dan hasil The post appeared first on
Jalan Penghubung Bandar Utama Di Pahang Perlu Dinaiktaraf

Cops Fire 5 Shots During 70km Car Chase Near Baling

3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Ocrevus Transforming Multiple Sclerosis Treatment Landscape In Malaysia

I Was Never Arrested Merely Barred From Overseas Travel Ex Src Director

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd

Iced Butterscotch Latte Zus Coffee



Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online


Boarding Pass Tak Mention Am Pm Pelajar Kolej Terlepas Flight Kerana Salah Waktu

Leadership Skills For Owners

Konsert Aku Muzik Kamu 2 0

Tomislav Steinbruckner Enggan Melatah

Kalendar 2025 Tarikh Cuti Umum Dan Cuti Sekolah

Rukun Wuduk Niat Doa Selepas Wuduk