Simpan Gadaian Dan Pelaburan Emas Patuh Syariah Dengan Quantum Metal





GANDAKAN SIMPANAN EMAS ANDA
​Kami adalah pasukan pakar, usahawan, profesional, pemasaran rangkaian dalam Quantum Metal. QM salah satu pengedar jongkong emas dan pembekal sistem emas terbesar di Malaysia. Perniagaan Quantum Metal menyediakan produk emas premium 99.99% ke pasaran Malaysia termasuk, badan kerajaan, bank, institusi kewangan, peniaga dan peniaga individu. Quantum Metal memulakan hubungan antara bank tempatan dan Pembekal Bullion Antarabangsa, termasuk, Perth Mint.
KENAPA EMAS?
​Emas adalah bebas daripada sistem kewangan, dan ia sangat bernilai dan dijamin 5000 tahun pengalaman manusia. Emas tidak boleh dicetak lebih dan tidak boleh disusutkan nilainya oleh mana-mana bank, dan tidak seperti mata wang kertas, ia merupakan aset yang tidak tergantung pada janji siapa pun untuk membayar. Mudah dibawa, fakta yang paling penting adalah bahwa emas adalah liabiliti siapa pun.

JAMINAN & KESELAMATANQuantum Metal menyediakan cara yang mudah untuk orang ramai untuk membeli Aset Emas digital. Brinks Sebagai Rasmi Golds Bullion Vault. Emas disimpan di Brinks Singapore, 100% Dijamin dan diinsuranskan oleh Lloyd's of London. QM memastikan simpanan & pelaburan emas yang selamat dan mudah di kawal selia oleh web & apps di mana semua transaksi secara telus disahkan oleh pengguna tanpa sebarang gangguan.GAE x10Gold Leverage Asset (GLA) merupakan Produk Terbaik QM yang Menggunakan instrumen kewangan, konsep Tawarruq. ​Modal hanya 10gm tetapi kita mendapat nilai 100gm. Keuntungan emas dikira dari nilai X10 dari simpanan emas anda. Jangan lepaskan peluang gandakan simpanan dan aset anda bersama QM.Rakyat Malaysia mempunyai peluang tukar kewangan kepada emas yang diperkenalkan oleh syarikat Quantum Metal Sdn Bhd. Sebagai permulaan, sila tonton video rakaman TV Al-Hijrah ini. Ini boleh memberikan kenyakinan dan semangat untuk anda lebih yakin untuk membuat pelaburan emas anda


Modal berbayar syarikat ini ialah RM 10,000,00 dan  merupakan peserta Di Dagangan Bursa Malaysia Islamic Servises (BMIS).  Perniagaan teras syarikat ialah menyediakan produk emas premium 99.9% ke pasaran termasuk badan kerajaan, bank, institusi kewangan, pemborong dan peniaga emas individu.


  BANK TEMPATAN  
Quantum Metal memulakan hubungan antara bank tempatan dengan pembekal bullion antarabangsa termasuk Perth Mint Gold, Australia. Model perniagaan syarikat ialah mengurangkan risiko bank tempatan  dengan bank tempatan melakukan transaksi langsung dan transaksi sah melalui Quantum Metal.


Sebagai pelanggan Quantum Metal, bank tempatan bebas daripada perbelanjaan modal untuk projek ini kerana 100% sistem dan infrastruktur akan dilaburkan oleh syarikat ini. Pulangan pelaburan syarikat adalah melalui model pembahagian hasil dengan bank tempatan. 
Quantum Metal terus melabur dan dan menyediakan model SOP terbaik dan menjamin integrasi dalam talian masa nyata antara bank tempatan dan Quantum Metal.Antara bank tempatan yang berkerjasama dengan Quantum Metal ialah Bank Muamalat, Al-Rajhi Bank, Affin Bank dan Alliance Bank. 
Aggrement PDF antara Bank Mualamat dengan Client dan Supplier Emas adalah Quantum Metal. 


  AR-RAHNU DAN KOPERASI   
Quantum Metal juga adalah pembekal sistem emas  kepada Ar-Rahnu Tekun.




Koperasi ANGKASA dan Organisasi Koperasi Asean (ACO) turut jalinkan kerjasama dengan Quantum Metal. (Klik sini). 



ACO Gold Sdn Bhd telah ditubuhkan hasil usahasama MyAngkasa Holding, Organisasi Koperasi Asean (ACO) dan Quantum Metal. 





ACO Gold didaftarkan pada 8 Februari 2018 untuk meningkatkan perdagangan dan transaksi antara koperasi di negara-negara ASEAN melalui perdagangan emas. 

MyAngkasa Holdings, dimiliki 100% oleh Angkasa merupakan organisasi APEX untuk 10 ribu koperasi. 


  PATUH SYARIAH  


Syarikat turut mendapat Pengiktirafan patuh syariah dari ISRA’ (International Shariʽah Research Academy for Islamic Finance) yang dikawal selia oleh Bank Negara Malaysia (BNM). (Sijil patuh syariah ISRA). 


Quantum Metal juga tersenarai di World Gold Council, klik http://shariahgold.com/products





Perbezaan antara Quantum Metal Sdn Bhd dengan produk emas lain yang popular di pasaran dalam negara kita.
  SIMPANAN DAN INSURAN  
Anda tidak perlu risau melabur emas dengan skim MyGoldi Quantum Metal kerana emas anda diinsurankan oleh Llyod's Of London, 100% terjamin. 

Emas pula disimpan di tempat penyimpanan emas pihak ketiga yang selamat dan terjamin iaitu Brinks Singapura.

  PRODUK YANG DITAWARKAN   
Melalui skim MyGoldi, Quantum Metal Sdn Bhd telah merancang sistem dalam talian 24/7 dan lestari yang akan menguntungkan setiap pengguna akaun simpanan emas. Dengan sistem yang selamat, mudah dan mesra pengguna kini semua orang dapat bergabung di pasar emas dan berkongsi kegembiraan bersama. Tiga produk terbaik yang ditawarkan ialah :-


  Gold Storage Account (GSA)  
Ini adalah Akaun Simpanan Emas dan anda boleh mula menyimpan serendah RM10, Urusan jual beli emas boleh dibuat pada  bila-bila masa. 
✅ Menyimpan
✅ Modal serendah Rm10
✅ App Mygold i
✅ Emas Fizikal

✅ Modal simpanan tidak "LOCK"


  Gold Convert Account (GCA) 


Ini ialah akaun pendahuluan emas atau sama seperti sistem pajak gadai. Anda tidak memajak emas, tapi menyimpan wang ke dalam akaun ini dan boleh keluarkan 75%-80% untuk kegunaan. Keuntungan dikira atas jumlah 100% wang yang anda simpan. 
✅ Pajak gadai
✅ Boleh pajak maksima 80% daripada emas GSA.
✅ Kelulusan segera.

✅ Upah simpan 3.5% setahun.


  Gold Asset Enhance (GAE)  


Gold Asset Enhance dikira sebagai Fixed Deposit anda. GAE adalah produk terbaik yang tiada di tempat lain. Ia menggunakan instrumen kewangan, konsep Tawarruq. 
✅ Investment (Pelaburan)
✅ Minima modal
      GAE 1 x 5  1 unit (USD25)
      GAE 1 x 10 1 unit (USD250)
✅ Special produk yang tiada di Syarikat lain.
✅ Disediakan modal tambahan loan tawaruq 90% setiap pembelian satu unit.
✅ 3.5% fee loan tawaruq untuk setahun.
✅ Keuntungan daripada kenaikan harga emas

✅ Modal simpanan tidak "Lock"









   GAE PRODUK TERHEBAT   
Produk terbaik yang ditawarkan ialah Gold Asset Enhance (GAE).  Modal 1 unit hanya 4 gram tetapi pelanggan mendapat akaun GAE 5 atau GAE 10 kali ganda 
Sementara itu,  keuntungan kenaikan emas dikira atas 40 gram. Maknanya jika 1 gram naik RM10, maka anda akan dapat untung RM10 X 10 iaitu RM100. Anda boleh tebus, jual beli bila-bila masa tanpa ada tempoh kontrak.
Harga emas dikira setiap hari kecuali hari cuti Sabtu dan Ahad. Anda boleh tebus dan ambil untung, kemudian buka akaun semula untuk dapatkan untung seterusnya.

Upah dikira selama setahun jika anda tidak tutup akaun, tapi jika anda tutup akaun awal maka upah harian dikira sehingga hari anda tutup akaun MyGold-i anda. 
Harga 1 unit bergantung kepada pasaran semasa emas dunia. Setiap hari makluman tentang harga akan dimaklumkan. Maklumat lanjut tentang harga satu unit boleh hubungi agen berdaftar. 





Tiada pihak lain yang menawarkan skim sebegini, beli 1 unit dapat nilai emas 5 atau 10 kali ganda daripada modal belian yang dikeluarkan.  Ramai yang mengambil peluang meraih keuntungan melalui produk GAE ini.
Anda boleh tambah atau beli unit baru pada bila-masa tanpa halangan. Bayangkan, jika anda ada wang RM10,000 menerusi MyGold-i anda dapat akaun bernilai RM100,000. Kenaikan keuntungan dikira atas RM100,000 itu tadi. Ini peluang terbaik untuk rakyat Malaysia. 
Bayangkan juga, anda ada simpanan wang di bank RM10,000, maka nilai duit anda tetap RM10,000 dalam akaun bank. Tapi dengan MyGold-i jumlah wang anda bertambah 10 kali ganda (RM100,000). Maka, bertindak bijak  sekarang. Tukar wang anda kepada nilai emas.









  CIRI-CIRI MENARIK  
Terdapat beberapa ciri-ciri menarik skim MyGoldi Quantum Metal, diantaranya ialah:
  Sistem Transaksi Harian 24/7  Pengeluaran ke dalam akaun anda atau emas fizikal dan tiada had pengeluaran.
  100% Di Dukung Oleh Emas Fizikal 99.9%  Boleh buat belian dengan kadar serendah RM20 sahaja. Ketulenan emas mendapat pengesahan antarabangsa daripada London Bullion Market Association (LBMA).
  Di Jamin Harga Emas Rendah  Harga terbaik dipasaran dan dikemaskini setiap hari.
 Kemudahan Kredit Pusingan  Kadar faedah rendah sehingga 80% dari nilai emas anda.
  Pengeluaran Emas Fizikal  Pusat pengeluaran cepat dan mudah serta disokong oleh International Bullion House.
  Pengeluaran Dalam Mata Wang Anda  Mata wang asing diterima, pemindahan wang ke seluruh dunia (antarabangsa)
  Di Sokong Oleh Bank Tempatan  Bank tempatan sebagai ejen. Konsep patuh syariah. dipantau Bank Negara Malaysia.
  Sistem Mesra Pengguna  Ada Apps MyGoldi untuk  buat urusan mudah dan pantas guna telefon pintar. Perdagangan dalam talian yang selamat.
  Brinks Sebagai Vault Emas Billion Rasmi  Emas disimpan di Brinks Singapura 100% dijamin dan diinsuranskan oleh Llyod's Of London.




  PENDAFTARAN ONLINE  
Anda berminat untuk membuat pelaburan emas dengan Quantum Metal, sila buka akaun secara percuma





KELEBIHAN BELI EMAS DI QM ADALAH SELAMAT
1) Beli Emas Pada Harga Paling Murah Di PasaranKedai Emas
- Harga Jualan Emas DiMark Up 10-20% Lebih Tinggi Dari Harga Semasa Emas
- Harga Belian Balik DiMark Down 10-20% Lebih Rendah Dari Harga Semasa Emas


Quantum Metal
- Harga Jualan Emas DiMark up 3-7% Sahaja Dari Harga Semasa Emas
- Harga Belian Balik DiMark Down 0%. Quantum Metal Beli Semula Emas Pada Harga Semasa!

Produk terbaik yang ditawarkan ialah Gold Asset Enhancement (GAE). Skim ini dikira sebagai Fixed Deposit dan produk terbaik yang tiada di tempat lain. Ia menggunakan instrumen kewangan, konsep Tawarruq. Modal 1 unit hanya 4 gram tetapi pelanggan mendapat akaun GAE 10 kali ganda iaitu 40 gram.
Sementara itu,  keuntungan kenaikan emas dikira atas 40 gram. Maknanya jika 1 gram naik RM10, maka anda akan dapat untung RM10 X 10 iaitu RM100. Anda boleh tebus, jual beli bila-bila masa tanpa ada tempoh kontrak.
Harga emas dikira setiap hari kecuali hari cuti Sabtu dan Ahad. Anda boleh tebus dan ambil untung, kemudian buka akaun semula untuk dapatkan untung seterusnya.
Upah dikira selama setahun jika anda tidak tutup akaun, tapi jika anda tutup akaun awal maka upah harian dikira sehingga hari anda tutup akaun MyGold-i anda. 
Harga 1 unit bergantung kepada pasaran semasa emas dunia. Setiap hari makluman tentang harga akan dimaklumkan. Maklumat lanjut tentang harga satu unit boleh hubungi agen berdaftar. 
Tiada pihak lain yang menawarkan skim sebegini, beli 1 unit dapat nilai emas 10 kali ganda daripada modal belian yang dikeluarkan.  Ramai yang mengambil peluang meraih keuntungan melalui produk GAE ini.
Anda boleh tambah atau beli unit baru pada bila-masa tanpa halangan. Bayangkan, jika anda ada wang RM10,000 menerusi MyGold-i anda dapat akaun bernilai RM100,000. Kenaikan keuntungan dikira atas RM100,000 itu tadi. Ini peluang terbaik untuk rakyat Malaysia. 





Bayangkan juga, anda ada simpanan wang di bank RM10,000, maka nilai duit anda tetap RM10,000 dalam akaun bank. Tapi dengan MyGold-i jumlah wang anda bertambah 10 kali ganda (RM100,000). Maka, bertindak bijak  sekarang. Tukar wang anda kepada nilai emas. 







Admin nak jemput tuan/puan untuk join wasap group https://chat.whatsapp.com/KDI7D1Z4uMmCGTWsMLhYNv


📌 Call / Whatsapp : 013-413 8542wasap.my/60134138542/DaftarQMblog

📌 PENDAFTARAN - Klik Linkhttp://bitly.ws/A74Q




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://datoksirkronik.blogspot.com/2023/04/simpan-gadaian-dan-pelaburan-emas-patuh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
3 Posisi Pelaburan Emas Yang Patut Anda Tahu

3 Posisi Pelaburan Emas Yang Patut Anda Tahu

papar berkaitan - pada 8/4/2023 - jumlah : 188 hits
Nak tahu apa 3 posisi pelaburan emas Pada masa ini ramai yang berminat nak melabur emas dengan harapan dapat menjana keuntungan daripada pelaburan yang dibuat Namun ramai yang masih keliru bagaimana nak jana keuntungan daripada pelaburan em...
Inilah Cara Kumpul Emas Setiap Bulan Tanpa Duit Simpan

Inilah Cara Kumpul Emas Setiap Bulan Tanpa Duit Simpan

papar berkaitan - pada 14/4/2023 - jumlah : 153 hits
Ramai mengeluh sebab setiap bulan dah tak mampu nak buat simpanan lalu tak boleh nak kumpul emas Sebenarnya dengan ilmu emas ada cara yang boleh kita gunakan untuk beli emas menggunakan duit yang sama disamping mampu bayar komitmen setiap b...
Yang Baru Daftar Ahli Quantum Metal Sila Hadir Kelas Beginner Quantum Metal Ini

Yang Baru Daftar Ahli Quantum Metal Sila Hadir Kelas Beginner Quantum Metal Ini

papar berkaitan - pada 14/4/2023 - jumlah : 145 hits
Peluang Kerja Secara Full Time Part Time Dengan Quantum MetalTIADA PENDAPATANDibuang KerjaBaru GraduateMenganggurHutang Keliling PinggangSYARIKAT BERMASALAHKos MeningkatSyarikat KerugianTiada Sumber BackupMENCARI PELUANG BARUDah Ada Kerja H...
Duit Simpan Rm 1 500 Boleh Jadi Aset Emas Rm 10 000

Duit Simpan Rm 1 500 Boleh Jadi Aset Emas Rm 10 000

papar berkaitan - pada 14/4/2023 - jumlah : 141 hits
Duit Simpan RM 1 500 Boleh Jadi Aset Emas RM 10 000Nampak macam tidak logik tetapi itulah hakikatnya Anda bertuah kerana dapat baca dan mengetahui mengenai peluang ini Ianya sesuai bagi anda yang mempunyai duit simpan yang tidak digunakan s...
Emas Buruk Rosak Terpakai

Emas Buruk Rosak Terpakai

papar berkaitan - pada 12/4/2023 - jumlah : 580 hits
EMAS BURUK ROSAK TERPAKAI sememangnya sinonim dengan masyarakat dalam negara kita sebagai aset barangan kemewahan dan lain lain lagi Ramai pasti tahu bahawa terdapat pelbagai jenis emas yang wujud dalam dunia ini seperti barang kemas emas g...
Mayat Warga Emas Terjun Jambatan Ditemui Selepas 28 Jam

Mayat Warga Emas Terjun Jambatan Ditemui Selepas 28 Jam

papar berkaitan - pada 13/4/2023 - jumlah : 135 hits
FARAHWAHIDA AHMADMAYAT warga emas ditemui oleh pasukan bomba selepas terjun dari jambatan dipercayai dalam cubaan membunuh diri di Jambatan 1 Sungai Muar Bandar Maharani Muar Johor MUAR Mayat warga emas yang nekad terjun dari jambatan diper...
Video Kapolri Mau Bikin Polisi Jadi Emas 24 Karat Usai Geger Kasus Sambo Dan Teddy

Video Kapolri Mau Bikin Polisi Jadi Emas 24 Karat Usai Geger Kasus Sambo Dan Teddy

papar berkaitan - pada 12/4/2023 - jumlah : 107 hits
Kapolri Jenderal Listyo Sigit Prabowo menyadari pelayanan untuk masyarakat masih belum maksimal Kepercayaan publik juga sempat turun akibat sejumlah kasus besar melibatkan personel Polri Tiga kasus besar yang disorot publik yakni kasus pemb...
Analisis Emas Untuk 11 April 2023 Penembusan Saluran Menurun Kecil

Analisis Emas Untuk 11 April 2023 Penembusan Saluran Menurun Kecil

papar berkaitan - pada 12/4/2023 - jumlah : 212 hits
Analisis teknikal Emas telah didagangkan dalam keadaan menaik seperti yang saya jangkakan dan Emas melakukan penembusan saluran menurun kecil di latar belakang Oleh kerana penolakan terhadap sokongan utama pada harga AS 1 987 dan penembusan...
Kedai Emas Murah Sakeenah Nadeerah Di Perak

Kedai Emas Murah Sakeenah Nadeerah Di Perak

papar berkaitan - pada 11/4/2023 - jumlah : 294 hits
KEDAI EMAS SAKEENAH NADEERAHKedai emas murah Sakeenah Nak tahu tak kat mana mestilah kedai emas murah di Ipoh Wanita dan emas memang tak boleh dipisahkan Emas dambaan setiap wanita tak cantik takpa janji ada emas di badan Penah dengar orang...
Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Nostalgia Bedak Sejuk

Negeri Sembilan Akan Menaikan Gaji Penjawat Awam

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Adik Ipar Nak Tumpang Rumah Kemudian Datang Lagi Sorang Akhirnya Kami Laki Bini Dah Kurus Kering

Hiburan Saya Rasa Mereka Ada Masa Depan Yang Baik Abby Abadi Dedah Aslam Kini Bawa Grab Dan Berniaga



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Ara Johari Delulu Chord

Apakah Pekerjaan Yang Paling Baik

Orang Yang Solatnya Tidak Diterima Allah Baca Supaya Ibadah Solat Kita Tidak Sia Sia

Deep Dive 5 Historic Lots From Gooding S Geared Online Sale

Tiba Tiba Datang Rasa Nak Bersalin Doktor Kongsi Apa Patut Ibu Ayah Buat Jangan Panik

Ini Kata Kata Terakhir Korban Penganiayaan Senior Stip Sebelum Dipukuli Hingga Tewas