Set Four4all Paling Meletup Di Shoshedaponthego Berbaloi Beli Ada 4 Perisa 16 Ketul Ayam


Anda peminat tegar ayam goreng? Jom cuba chicken wings dengan pelbagai perisa di shoshedaponthego. Rasai keunikan rasa ayam salted egg dengan perisa yang sangat sedap. Shoshedaponthego menyediakan snek dalam bentuk kepak ayam dengan variasi perisa berasaskan salted egg.
Produk Shoshedap bermula
Sejak mula beroperasi pada 6 september 2020, ia mendapat sambutan yang menggalakkan. Realiti menjadi kenyataan buat Mohd Asri Atan atau lebih dikenali sebagai Ashhry Shoshedap ,instafamous dengan identiti bercakap laju dalam video masakannya. Ash dan teman baiknya berganding bahu merealisasikan impian yang telah lama dirancang.

“Segalanya bermula dari saya kerana saya suka masak. Bila masak,kita nak ada identiti sendiri. Lepas makan kita rasa sedap, maka tercetuslah shoshedap. Kita nak attrack orang dengan trademark kita sendiri.
Saya sebenarnya penggemar telur masin. Satu hari terfikir nak buat satu bisnes yang berkaitan telur masin. Saya buat instant untuk menyenangkan orang. Saya tak nak telur masin yang perlu ditambah garam gula dan sebagainya.
Saya ajak kawan baik untuk buat bisnes sekali. Kami berbincang apa yang nak dibuat, maka tercetuslah serbuk telur masin shoshedap.
Bermula dengan satu perisa, selepas tujuh bulan, kami mencapai permintaan yang sangat tinggi dengan telur masin perisa original.Maka dari situ kami fikir bila dah banyak perisa, mungkin peluang bagi kami untuk mula buka kedai. Kebetulan ada orang tawarkan ruang kedai walaupun kami belum lancarkan lagi perisa baru ini ketika itu ,jadi dengan pembukaan kedai ini dapatlah orang ramai rasa perisa yang kami keluarkan.
Kami bercadang nak buka banyak cawangan memandangkan permintaan ikut tempat juga banyak,”cerita Ash .
Shoshedaponthego
Anda boleh kunjungi kedai mereka di belakang bangunan FAM atau waze saja Raf.PJ. Waktu operasi, 12 tengah hari hingga 10 malam setiap hari kecuali Isnin. Manakala cawangan kedua Shoshedaponthego di The Podium Sg Penchala @thepodiumpenchala dibuka dari jam 5 petang hingga 12 tengah malam.



Lima perisa chicken wings yang anda boleh pilih ikut cita rasa iaitu SALTED EGG CHICKEN, SPICY SALTED EGG CHICKEN,CHEEZY SALTED EGG CHICKEN,KOREAN SPICY YANGYEOM CHICKEN DAN KOREAN SPICY CURRY BBQ CHICKEN.
Memang kecur liur, tak sabar nak rasa ayam shoshedap ni. Kalau nak rasa semua perisa dalam satu kotak anda boleh pesan menu ini.
Set Four4ALL – (Ada empat perisa, SPICY + CHEEZY + KOREAN SPICY YANGYEOM + KOREAN SPICY CURRY BBQ CHICKEN DALAM SATU KOTAK) Kombo hebat!!! Terdapat 16 ketul ayam, sesuai sangat untuk makan 4-5 orang.

“Biasa mereka pesan ialah Cheezy Salted Egg dan yang suka pedas akan pesan Korean Spicy Angnyeom Chicken.Cheezy tak pedas dan salted egg kita makan tak terasa muak. Jadi kalau makan boleh habiskan lapan ketul. Harga di antara RM15 -25. RM25 terdiri daripada empat jenis perisa ayam,”jelas Ash.

Shoshedaponthego juga ada menu baru. Mantou bun with gravy(salted egg) sangat lembut dan sedap. Sesiapa penggemar Mantou Bun kena cuba dan terdapat di The Podium. Ada dua menu untuk Mantou Bun. 1 Set Mantou Bun (6ketul) RM4.90 dan 1 Set Mantou Bun with Gravy RM5.90.

“Alhamdulillah,mereka yang datang sekali pasti datang lagi.Kalau nak tapau pun boleh.Nak pesan secara online pun boleh, kita ada servis penghantaran di aplikasi Foodpanda, Bungkusit (search shoshedaponthego).Kami juga boleh hantar ke mana- mana sahaja area dan harga tertakluk pada kawasan penghantaran.
Walaupun pandemik Covid-19 belum berakhir, kami tetap cekap mengharung cabaran.Kami nampak bisnes ni ada potensi besar.Perancangan akan datang untuk pasarkan powder salted egg ke supermarket. Selain itu jika ada event berkaitan makanan, kami akan akan sertai untuk memperkenalkan jenama kami,” ceritanya.

Ada yang craving nak rasa ayam shoshedaponthego, boleh ajak family dan kawan-kawan datang lepak makan di sini hujung minggu ini.
INGIN MEMBELI KUALI NON-STICK, BOLEH LIHAT DI  SINI
Mudahnya Buat Chicken Wrap Ala KFC. Sedap & Mengenyangkan!
Resipi Campak Campak Ayam Goreng Kari,Puas Makan Rangup Di Luar, Lembut Di Dalam
Masak Dulu Guna Bahan Perap. Ini Rahsia Masak Ayam Bakar Rempah Paling Enak
[embedded content]


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://rasanakmasak.blogspot.com/2020/12/set-four4all-paling-meletup-di.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Berbaloi Beli Running Shoes Jenama Gatti Untuk Hiking

Berbaloi Beli Running Shoes Jenama Gatti Untuk Hiking

papar berkaitan - pada 18/12/2020 - jumlah : 403 hits
Berbaloi Beli Running Shoes Jenama Gatti Untuk Aktiviti Outdoor hi there kasut sukan Power aku dah rabak Kasut tu aku beli 4 tahun yang lalu Jarang guna so life span pun panjang Memandangkan sekarang ni kitorang sekeluarga hiking seminggu s...
Masak Dulu Guna Bahan Perap Ini Rahsia Masak Ayam Bakar Rempah Paling Enak

Masak Dulu Guna Bahan Perap Ini Rahsia Masak Ayam Bakar Rempah Paling Enak

papar berkaitan - pada 7/12/2020 - jumlah : 264 hits
Ayam Bakar Rempah perkongsian saudari Rosma Ros ni memang nampak sangat membuka selera Bagi anda gemar mencuba resipi resipi baru resipi yang satu ni memang wajib cuba Biasanya jika membuat ayam bakar ayam perlu diperap bersama rempah sebel...
Nokia Tahun 2021 Bagus Untuk Beli Nokia

Nokia Tahun 2021 Bagus Untuk Beli Nokia

papar berkaitan - pada 9/12/2020 - jumlah : 351 hits
Nokia satu jenama yang popular bagi mereka lahir tahun 80an Sebelum android memasuki pasaran nokia boleh dikatakan telifon yang diminati dan digemari Bermula tahun 2007 sehingga sekarang saham nokia terus menerus didagangkan dalam situasi b...
Hukum Jual Beli Produk Al Quran

Hukum Jual Beli Produk Al Quran

papar berkaitan - pada 9/12/2020 - jumlah : 537 hits
Alhamdulillah di Malaysia kita melihat semakin ramai peniaga menjual alquran khususnya alquran tafsir dan terjemahan Sebagai negara yang bahasa arab bukan bahasa rasmi kita sangat memerlukan tafsir dan terjemahan ini bagi membantu kita mema...
Beli Sepotong Mahal Buat Sendiri Kek Red Velvet Ikut Langkah Ni Puas Anak Makan

Beli Sepotong Mahal Buat Sendiri Kek Red Velvet Ikut Langkah Ni Puas Anak Makan

papar berkaitan - pada 9/12/2020 - jumlah : 375 hits
Jika ke kedai kek selain kek coklat Kek Red Velvet antara yang dicari cari Kek hebat dengan saduran krim segar di atasnya buat suapan ke mulut terasa cukup sedap Tak hanya kita anak anak pun turut sama menggemarinya Sedapnya lain macam Kos ...
Dana Desa Bisa Digunakan Beli Apd Untuk Pilkades

Dana Desa Bisa Digunakan Beli Apd Untuk Pilkades

papar berkaitan - pada 10/12/2020 - jumlah : 149 hits
Menteri Desa Pembangunan Daerah Tertinggal dan Transmigrasi Abdul Halim Iskandar menghadiri Rapat Koordinasi Pusat dan Daerah dalam rangka persiapan Pemilihan Kepala Desa Serentak 2020 yang dipimpin oleh Menteri Dalam Negeri Tito Karnavian ...
Harga Rokok Kembali Dinaikkan Sri Mulyani Biar Masyarakat Tak Dapat Beli

Harga Rokok Kembali Dinaikkan Sri Mulyani Biar Masyarakat Tak Dapat Beli

papar berkaitan - pada 11/12/2020 - jumlah : 174 hits
Harga rokok dipastikan naik imbas tarif cukai hasil tembakau atau cukai rokok 2021 naik 12 5 Menteri Keuangan mengatakan kenaikan cukai akan efektif berlaku pada Februari 2021 Menteri Keuangan Sri Mulyani mengatakan memastikan rokok lebih m...
Ngotot Beli Vaksin Sinovac Meski Telan Nyawa Di Brasil Ini Jawaban Terawan

Ngotot Beli Vaksin Sinovac Meski Telan Nyawa Di Brasil Ini Jawaban Terawan

papar berkaitan - pada 12/12/2020 - jumlah : 178 hits
Brasil menunda uji klinis fase III vaksin CoronaVac buatan perusahaan Sinovac Biotech China karena mengakibatkan satu relawan vaksin meninggal dunia lalu kenapa Indonesia terus melanjutkan impor vaksin ini Menteri Kesehatan RI Terawan Agus ...
Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur

Nostalgia Bedak Sejuk

Moto Distracto Steady Garage Customizes The New Honda Motocompacto

Negeri Sembilan Akan Menaikan Gaji Penjawat Awam



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Orang Bukan Melayu Tak Boleh Terima Perikatan Nasional