Set Bersalin Nona Roguy 2018 Selamat Ke Di Makan Semasa Berpantang



 
"Kenapa agaknya Mak & nenek kita dulu masih langsing menawan, walaupun usia mereka dah lanjut?"

Kalau kita belek album lama keluarga, mesti kita akan nampak benda ni. Orang dulu, anak ramai, rapat rapat pulak tu.

Tapi badan sihat & kuat. Pinggang macam kerengga, usia 60 ke 70 an pun masih kuat naik basikal pergi surau. Kalau tanya mereka, salah satu petuanya mesti pantang semasa bersalin kena jaga.

Ya, mereka amalkan jamu. Kalau dulu kena pakai akar kayu & segala bagai. Zaman sekarang ni kita cuma pakai set bersalin Nona Roguy saja. Dah boleh ikut cara berpantang warisan bangsa kita. Baca lebih lanjut tentang Review 10 set bersalin terbaik di Malaysia!)

Set berpantang Nona Roguy, Satu review lengkap dari segenap dimensi!

Seperti yang Maznee kongsikan di artikel cara memilih set bersalin terbaik, terdapat 2 jenis set bersalin yang ada di pasaran. Jenis jamu dan jenis moden (suplemen.)

Jamu nona roguy adalah cara berpantang orang dulu dulu yang di beri sentuhan baru. Menggunakan herba dan rempah ratus warisan bangsa untuk membantu ibu bersalin kembali pulih seperti sebelum mengandung. 
Di bawah ini Maznee kongsikan apa sebab utama, ibu di Malaysia memilih menggunakan set nona roguy semasa berpantang.


14 Kebaikan Set Bersalin Nona Roguy kepada ibu bersalin.
Memang banyak manfaat yang di terima dengan menggunakan set ini. Antaranya ialah

Merawat Sembelit Teruk Selepas BersalinBerkesan Menurunkan Berat BadanMembersihkan Rahim dari LendiranMengatasi Angin Meroyan atau MurungMenyegarkan Fungsi RahimMemperbanyakkan Susu IbuMenambah Daya Tenaga Semasa PantangMempercepat Pengecutan RahimMembuang Lemak BerlebihanMerawat Sakit Anggota BadanMelancarkan Pengeluaran Darah NifasMerawat Kembung PerutMengimbangi Kembali Sistem BadanMenstabilkan Hormon




Harga Nona Roguy terkini?Maznee ada buat tinjauan harga untuk set bersalin Nona Roguy di pasaran, memang ada tempat lebih murah dari tempat lain.
Bagi memudahkan anda, Maznee kongsikan di bawah tempat yang menjual set Nona Roguy pada harga paling murah. Senang, sebab ada ramai penjual. dalam satu tempat.Baca lebih lanjut tentang pelbagai pilihan set dan harga set bersalin nona roguy di pasaran!

Set berpantang Nona Roguy sesuai di ambil oleh Ibu yang akan melahirkan anakIbu yang mudah mengalami sembelit.Ibu yang merasa sakit sakit badanIbu yang mengalami pengeluaran darah nifas yang tidak normalIbu yang perut mudah masuk angin ketika berpantangIbu yang ingin menurunkan berat badan selepas bersalinIbu yang mahu bertenaga semasa berpantang.

4 Sebab utama untuk memilih nona roguy set bersalin untuk di ambil semasa berpantang?Di bawah ini Maznee kongsikan 4 punca ramai ibu mengambil set ini

1. Produk Penjagaan mempunyai banyak manfaat.Barangan penjagaan set bersalin Nona Roguy boleh digunakan pelbagai cara. Tidak seperti set bersalin yang lain, setiap produk hanya khusus untuk satu pengunaan.

Sebagai contoh, minyak herbanika boleh digunakan sebagai minyak urut, ubat luka, menghilangkan pening kepala dan lain-lain.




2. Membantu mengurangkan berat ibu selepas bersalin.Set bersalin Nona Roguy ini membantu melawaskan air besar dan membuang lemak air yang berlebihan dalam tubuh badan. Ia memyebabkan Berat badan turun dengan kadar normal dan pada masa yang sama membekalkan tenaga ke seluruh anggota badan.

Kesan- kesan luka jahitan selepas bersalin juga sembuh dengan cepat bagi mengelakkan para ibu terkena jangkitan kuman yang membahayakan kesihatan.

3. Bahan yang di gunakan halal & Selamat digunakan.Set bersalin Nona Roguy bertahan lebih 5 tahun dalam pasaran. Ia dijamin HALAL dan selamat serta diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.


4. Tahan lama dan mudah untuk di gunakan.Bahan Penjagaan disediakan dengan perubatan moden yang terdiri daripada kapsul, tablet, pek uncang dan krim bagi memudahkan para Ibu.

Set bersalin Nona Roguy juga mudah disimpan dan tidak mudah rosak.


Apa yang kita akan dapat dalam 1 set jamu bersalin Nona Roguy?Di bawah ini Maznee senaraikan 6 produk yang terkandung di dalam set ini.

1. Phytonatal  (90 biji) - Tablet Pembersih Rapi Dalaman.
Phytonatal membantu membersihkan rahim dengan membuang lendiran dan darah kotoran dari badan. Juga bertindak melawaskan najis dan membuang lemak berlebihan. Baca lebih lanjut tentang Pil Phytonatal NR dan kebaikannya disini! (Akan datang)
2. Akar herbanika (10 peket) - Minuman Antioksidan di Wad Bersalin.Akar Herbanika di set bersalin Nona Roguy ini membantu menambahkan tenaga dan Khasiat pemakanan kepada para Ibu. Juga bertindak menyegarkan badan. Baca lebih lanjut tentang produk akar herbanika nona roguy di sini! (Akan datang)
3. Minyak herbanika (100ml) - Pengurangkan Kesan Regangan di PerutMinyak Herbanika di dalam set bersalin Nona Roguy berfungsi menguatkan otot perut.

Ia juga bertindak mengurangkan kesan regangan dan kesan pecah-pecah di kulit semasa mengandung & meningkatkan Pengedaran darah. Baca lebih lanjut tentang minyak herbanika Nona roguy disini! (Akan datang)
4. Krim herbanika barut (60gm)Mengetatkan Perut yang menggeleber. Krim Herbanika barut ini di sapu di sekeliling perut. Ia bertindak mengetatkan kembali perut yang menggeleber selepas bersalin. Ia juga bertindak menguatkan otot perut dan otot pinggul yang kendur. Baca lebih lagi tentang krim herbanika barut Nonan Roguy disini!
5. Uncang cuci herbanika (10 PAKET) - Penyembuh Luka.Bertindak sebagai Antiseptik untuk menyembuhkan luka dan mencegah jangkitan kuman. Ia juga bertindak menyegarkan dan menghilangkan bau badan ketika berpantang. Baca lebih lanjut tentang uncang cuci herbanika nona roguy!
6. Herbanika lulur  (100gm) - Mengembalikan keserian kulit.Herbanika Lulur bertindak menyental daki dan kulit yang kehitaman semasa mengandung. Ia juga bertindak menegangkan kembali payu dara yang kendur. Baca lebih lagi tentang Nona Roguy Herbanika Lulur!
Kesimpulan.Nak beli set bersalin Nona Roguy untuk di gunakan semasa berpantang, elok tahu apa fungsi dan cara menggunakan yang betul.

Fikir masak masak apa baik dan buruk menggunakan set tersebut. Kalau dah puas hati, pastikan kita bandingkan harga.

Nak murah beli saja online. 

Selamat mencuba dan Maznee doakan urusan anda bersalin di permudahkan Allah SWT.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://hargasetbersalin.blogspot.com/2018/07/set-bersalin-nona-roguy-jamu-berpantang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
10 Set Bersalin Terbaik Di Malaysia Untuk Ibu Berpantang Ceria

10 Set Bersalin Terbaik Di Malaysia Untuk Ibu Berpantang Ceria

papar berkaitan - pada 2/12/2020 - jumlah : 825 hits
Maznee nak ucapkan tahniah kerana sedang Semoga anak yang lahir nanti baik berbakti pada ibu bapa Menyedari tarikh bersalin dah dekat mesti dah mula cari kan Salah satu darinya adalah set bersalin untuk digunakan semasa pantang Hari ini Maz...
Uncang Cuci Herbanika Nona Roguy Banyak Kebaikannya Untuk Ibu Berpantang

Uncang Cuci Herbanika Nona Roguy Banyak Kebaikannya Untuk Ibu Berpantang

papar berkaitan - pada 2/12/2020 - jumlah : 228 hits
Uncang Cuci Herbanika Nona Roguy untuk Penyembuh Luka Melahirkan anak memerlukan memerlukan ibu menghadapi pelbagai risiko luka bersalin perlu di jaga rapi supaya cepat sembuh Gunakan produk uncang cuci luka semasa pantang bersalin kerana i...
Set Berpantang Terbaik Ini 11 Cara Memilih Produk Terbaik Untuk Pantang Bersalin

Set Berpantang Terbaik Ini 11 Cara Memilih Produk Terbaik Untuk Pantang Bersalin

papar berkaitan - pada 2/12/2020 - jumlah : 388 hits
Banyaknya jenis set berpantang mana satu yang paling sesuai ya Takut dah beli tak termakan pula Ramai dari ibu yang akan bersalin pening kepala kerana banyak sangat jenama di pasaran Tak semua sesuai untuk kita Duit nak banyak pakai kan Kal...
Dr Halina Selamat Bersalin Anak Kembar Dr Sheikh Muszaphar Rancang Nak Anak Ketujuh

Dr Halina Selamat Bersalin Anak Kembar Dr Sheikh Muszaphar Rancang Nak Anak Ketujuh

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 337 hits
Angkasawan Negara Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor dan isteri Datin Dr Halina selamat menimang cahaya mata kembar mereka pagi semalam Dr Halina melahirkan bayi lelaki pada jam 9 74 pagi dengan berat 2 26kg diikuti bayi perempuan jam 9 48 pa...
Tak Mahu Bersedih Tapi Saya Masih Terus Menangis Oki Setiana Dewi Selamat Bersalin Anak Masih Di Nicu

Tak Mahu Bersedih Tapi Saya Masih Terus Menangis Oki Setiana Dewi Selamat Bersalin Anak Masih Di Nicu

papar berkaitan - pada 18/11/2020 - jumlah : 318 hits
Selebriti Indonesia Oki Setiana Dewi telah selamat melahirkan bayi keempatnya secara pembedahan pagi semalam Menerusi instagramnya Oki memaklumkan khabar gembira itu kepada seluruh pengikutnya Sungguh pun begitu kesihatan bayi keempat yang ...
Comel Macam Bapaknya Isteri Selamat Bersalin Angah Raja Lawak Timang Cahaya Mata Perempuan

Comel Macam Bapaknya Isteri Selamat Bersalin Angah Raja Lawak Timang Cahaya Mata Perempuan

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 314 hits
Penyampai radio Sinar Angah Raja Lawak selamat menimang kelahiran cahaya mata perempuan keduanya semalam bersama isteri tersayang Amira Asyura Abd Razak Menerusi satu hantaran ringkas di instagram miliknya Angah menyampaikan khabar gembira ...
Migrain Teruk Tapi Tak Boleh Makan Ubat Sembarangan Selamatkah Ambil Paracetamol Waktu Hamil

Migrain Teruk Tapi Tak Boleh Makan Ubat Sembarangan Selamatkah Ambil Paracetamol Waktu Hamil

papar berkaitan - pada 26/11/2020 - jumlah : 250 hits
Penghidap migrain pasti berdepan dengan masalah ketika hamil kerana tidak dapat mengambil ubat ubatan untuk meredakan sakit mereka Terpaksalah mereka bertahan dengan hanya tidur dan merehatkan diri Soalnya bagaimana untuk meredakannya Dr Ma...
Sandwich Telur Mayo Special Makan Banyak Pun Tak Muak Gerenti Sedap

Sandwich Telur Mayo Special Makan Banyak Pun Tak Muak Gerenti Sedap

papar berkaitan - pada 26/11/2020 - jumlah : 407 hits
Selain sandwich berinti sardin sandwich telur juga antara yang selalu jadi pilihan Cuma yang jadi masalahnya ada yang masih belum tahu tip nak buat untuk bagi sedap dan kurang bau hanyir telur Jika beli harganya boleh tahan juga sedangkan k...
Makan Oyster Di Tiram Muar Oyster

Makan Oyster Di Tiram Muar Oyster

papar berkaitan - pada 25/11/2020 - jumlah : 637 hits
Assalamualaikum DAERAH Muar terletak di barat laut negeri Johor Malaysia Dikenali sebagai Bandar Maharani ia bersempadan dengan daerah Tangkak di utara daerah Segamat di timur dan daerah Batu Pahat di selatan Perkataan Muar dipercayai beras...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Bulan Yang Sibuk

Repair Kereta Terus Ke Rumah Anda Untuk Penduduk Di Sekitar Kuantan

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik