Sebeium K3s Larikan Lsteri Org Ini 3 Isu Kontr0versi Shah Radhi Yang Ramai Tak Tahu


 
Nama Shah Radhi kini menjadi sebutan orang ramai gara-gara  atas d@kwaan memikat serta melari1kan isteri. Lebih mengejutkan, Shah Radhi atau nama sebenarnya Muhammad Shah Radhi Hazvee, 24 did4kwa berniat niat untuk melakukan persetbvhan dengan wanita itu.
Walaubagaimanapun, k3s ini masih dalam si4satan dan orang ramai tidak sepatutnya membuat spekvlasi sendiri. Pada yang baru sahaja mengenali Shah Radhi, pelakon kacak ini sebenarnya sudah lebih tiga tahun berkecimpung dalam dunia hiburan.
Sebelum ini dia berkhidmat di belakang tabir. Walaubagaimanapun Shah Radhi diberi peluang oleh pengarah Osman Ali untuk membintangi filem pertamanya berjudul Pinjamkan Hatiku. Sehingga hari ini, Shah Radhi terus berusaha mengukuhkan nama dalam bidang seni.
Sepanjang kariernya bergelar anak seni, Shah Radhi tidak pernah jauh dari kontr0versi. Shah Radhi sering mendapat perhatian kerana penampilannya, malah lantang bersuara membid4s komen netizen.
Berikut beberapa kont0rversi yang pernah menyelubungi Shah Radhi sebelum ini.
3 Pub Halal
Pada awal Januari tahun 2019 yang lalu, Shah Radhi pernah merancang untuk menjalankan perniagaan pub yang dikhususkan buat golongan muda tidak lama lagi.
“Saya memang sukakan semua jenis hiburan lebih-lebih lagi muzik walaupun tidak pandai menyanyi. Saya mahu mewujudkan sebuah tempat di mana golongan muda boleh lepak, minum sambil layan muzik,” katanya kepada Harian Metro
Menurut Shah Radhi, pub yang bakal dibuka hanya menghidangkan minuman dan makanan halal saja.  Walaubagaimanapun rancangannya tidak mendapat sambutan baik dalam kalangan masyarakat.
Mereka menganggap membuka pub seperti menarik golongan muda untuk terjeb4k kepada budaya yang tdk sihat.
2 MembaIas Kec4man Netizen
Shah Radhi salah seorang artis yang tidak mempedulikan kec4man netizen. Ramai yang mengkri1tik dan mengec4m di atas rancangannya itu. Susulan dari rancangan itu,  dia pernah membid4s semula kec4man netizen. Dia menegur netizen supaya tidak perlu menjadi Tuhan untuk terus menjatuhkan hukvm diatas tindakannya itu.
1 Gambar S3ksi
Sebelum ini Murai MY ada mengeluarkan artikel mengenai pelakon kacak itu yang terpalit dengan kontr0versi gambar s3ksi. Shah Radhi memuat naik gambarnya di Instagram dengan gaya menjolok mata yang mungkin secara tidak sengaja memperlihatkan dada sehingga mendapat komen neg4tif dari pengikutnya.
Rata-rata netizen menudvh pelakon berusia 23 tahun itu membuat suntingan foto tersebut sehingga sebahagian payvd4ra-nya terlihat aneh.

Oleh kerana terlalu banyak komen yang mengkritiqk penampilannya, menerusi IG Stories, Shah Radhi telah memuatnaik gambar lain payud4ra-nya bagi membuktikan originaliti foto tersebut yang tidak disunting sebelum dimuatnaik.
Beralih semula kepada perkembangan terbaru mengenai d4kwaan pikat isteri orang, Shah Radhi bersyukur dapat diikat jamin. Dipetik dari Harian Metro, Shah Radhi memberitahu dia belum tentu bersalah.
“Tak semestinya orang yang dalam lok4p itu bersalah. Kita tunggu keputusan mahk4mah. Mereka akan menentukan segalanya. Saya akan buktikan yang kebenaran akan ditunjukkan di mahkamah nanti. ” kata pelakon itu.
Mahkam4h membenarkan Shah Radhi diikat jamin RM2,300 dengan seorang penjamin dan menetapkan 5 Ogos untuk sebvtan k3s. Kita doakan yang baik-baik aja lah!
 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 
Sumber : Murai.my / Koleksi Viral


via Sinar Viral NetworkBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kotakkopek.blogspot.com/2020/05/sebeium-k3s-larikan-lsteri-org-ini-3.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Shah Radhi Hazvee Pelakon Tak Mengaku Pikat Isteri Orang

Shah Radhi Hazvee Pelakon Tak Mengaku Pikat Isteri Orang

papar berkaitan - pada 1/6/2020 - jumlah : 537 hits
PELAKON drama Monalisa mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Ampang hari ini atas pertuduhan memikat isteri orang untuk melakukan persetubuhan Isnin lalu Tertuduh Muhammad Shah Radhi Hazvee 24 memakai baju t shirt belang hitam kelabu...
Pengurus Nafi Shah Hazvee Larikan Isteri Orang

Pengurus Nafi Shah Hazvee Larikan Isteri Orang

papar berkaitan - pada 28/5/2020 - jumlah : 411 hits
Pengurus nafi Shah Hazvee larikan isteri orang Pengurus nafi Shah Hazvee larikan isteri orang Pengurus kepada pelakon kontroversi Muhammad Shah Radhi Hazvee Leana Sharif menepis dakwaan mengenai isu aktor tersebut bersama bekas pengurusnya ...
Hiburan Pelakon Shah Radhi Hazvee Dituduh Pikat Isteri Orang Dan Cuba Ajak Bersama

Hiburan Pelakon Shah Radhi Hazvee Dituduh Pikat Isteri Orang Dan Cuba Ajak Bersama

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 758 hits
Baru baru ini dunia hiburan tanah air kecoh dengan berita seorang pelakon baru Shah Hazvee yang dikhabarkan telah membawa lari isteri orang yang juga merupakan bekas pengurusnya Walaupun pengurusnya sekarang mengatakan bahawa hal itu hanyal...
Video Lama Kembali Tular Oleh Macai Ph Wanita Kelantan Harap Pemimpin Kecek Molek Isu Air

Video Lama Kembali Tular Oleh Macai Ph Wanita Kelantan Harap Pemimpin Kecek Molek Isu Air

papar berkaitan - pada 23/5/2020 - jumlah : 389 hits
KUALA LUMPUR 22 Mei Isu air ternyata bukan perkara baharu yang sering diperkatakan oleh penduduk negeri Kelantan Terbaharu seorang wanita tampil di media sosial menegur cara kepimpinan negeri itu mengatasi masalah air Wanita yang mendakwa m...
Zaman Pn Pemandu Mabuk Tak Jadi Isu

Zaman Pn Pemandu Mabuk Tak Jadi Isu

papar berkaitan - pada 24/5/2020 - jumlah : 393 hits
Penutup Ramadhan tahun ini Viral dua lagi video peristiwa malam tadi satu dikatakan cina mabuk merempuh peniaga dan khemah Bazaar Ramadhan Malamnya di Flat Jalan Ipoh katanya India mengamuk dan merempuh sekatan kereta polis Cuba bagi ayat y...
2020 Sudah Kenapa Rakyat Kelantan Kelu Dalam Isu Air

2020 Sudah Kenapa Rakyat Kelantan Kelu Dalam Isu Air

papar berkaitan - pada 24/5/2020 - jumlah : 1036 hits
LIHAT KOMEN RAKYATNik Amar persenda desakan netizen yang protest masalah ketiadaan air di Kelantan Rasa cerdik dah minum air telaga weiii Penang sana 60an air paip dah la woiii orang tak ngaku cerdik cam mu berpuluh tahun perintah nak salah...
Hiburan Isu Rezeki Artis Tak Berkat Johan As Ari Jawab Pandangan Zul Yahya

Hiburan Isu Rezeki Artis Tak Berkat Johan As Ari Jawab Pandangan Zul Yahya

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 391 hits
Kebelakangan ini industri hiburan tempatan seakan mendapat perhatian netizen selepas pelakon senior Zul Yahya menyeru penggiat seni khususnya pekerja di belakang tabir meninggalkan kerjaya tersebut kerana Zul menyifatkan pekerjaan itu adala...
Defending Jacob Isu Pedofilia Yang Kian Menjadi Barah

Defending Jacob Isu Pedofilia Yang Kian Menjadi Barah

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 223 hits
Dalam penulisan yang lalu penulis telah membuka jalan serba sedikit dalam membongkar isu psikologikal sesebuah keluarga apabila berhadapan dengan satu keadaan yang menekan dan bagaimana ibubapa bertindak berhadapan dengan perkara tersebut s...
8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur

Nostalgia Bedak Sejuk



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Orang Bukan Melayu Tak Boleh Terima Perikatan Nasional