Sakit Pinggang Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna Garcipro


Sakit Pinggang, Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna GarciPro | Masalah sakit di bahagian punggung, pinggang, betis dan pelipat lutut seringkali membelenggu diri ni terutama di malam hari dan pada musim hujan. Kinah sendiri pun tak pasti apa punca kinah kerap sangat sakit dibahagian tersebut. Mungkin disebabkan kinah pernah jatuh tangga beberapa kali semasa di sekolah dulu disebabkan ada kawan tolak dari belakang dan tergelincir disebabkan licin.


Lagipun masa tu, kinah tak pernah buat sebarang pemeriksaan pun sebab fikir "ala jatuh biasa je", padahal jatuh terduduk kot. Masa jatuh tu ada jugak kinah bagitau pada mak, cuma mak pesan lebih berhati-hati sebab kesannya di kemudian hari. Nampaknya apa yang mak bagitau tu ada betulnya sebabnya kinah dah mula terasa kesan sampingan dari jatuh dulu.




Sakit Menjadi Serius Semasa Mengandung Anak Ke DuaSakit yang kinah alami menjadi semakin serius semasa kinah mengandungkan anak yang kedua pada tahun lepas. Pada masa tu, Allah saja yang tahu bagaimana peritnya sakit tu. Boleh dikatakan hampir setiap malam kinah susah nak tidur lena, lipat lama sikit je kaki mula la sakit, asal sejuk je memang mendapat la. Sampai satu tahap, kinah menangis sebab sakit sangat. Nak telan ubat tahan sakit, tengah mengandung pulak pada masa tu. 
Tak boleh makan ubat, kinah mintak suami tolong urut pada tempat yang sakit tu, Ya Allah, rasa macam kena toreh dengan pisau sakitnya terutama pada bahagian tepi paha dan pelipat lutut tu. Kinah ingat lepas habis berpantang, semuanya akan ok. Hmm mimpi je la



Aktiviti Harian TergangguDisebabkan selalu sangat sakit di bahagian pinggang, pelipat lutut, dan beberapa bahagian sendi, walaupun dah bersalin banyak aktiviti harian kinah terganggu. Solat pun kena duduk, sebab setiap kali nak rukuk dan duduk tahiyat, perit betul rasanya. Nak pergi ke kedai berhantu yang viral tu pun kena fikir dua tiga kali sebab kena turun naik tangga (hanya sesetengah kedai saja la yang ada). Kekadang tu rasa malu pulak dengan keadaan diri sendiri ni dah macam orang berusia sakitnya

Pelbagai cara kinah cuba untuk kurangkan sakit, terutama dibahagian pelipat lutut ni, dari sapu minyak angin brand X sampai la berurut tetapi keadaan masih tetap sama. Kalau berkurangan pun cuma sekejap je, kemudian sakit tu akan datang balik. Nak pergi buat pemeriksaan memang tak larat la, sebab appoinment anak yang kedua ni pun masih banyak lagi. Sehinggalah satu hari kinah diperkenalkan dengan gel Garci.Pro oleh kawan kinah yang tahu dengan masalah kinah ni


Pada mulanya kinah tak berapa nak percaya yang Garci.Pro ni dapat membantu mengurangkan sakit punggung pinggang, pelipat lutut yang kinah alami ni. Bukannya apa, takut kecewa dan keputusannya sama macam brand lain tapi disebabkan begitu banyak testimoni yang kinah baca dan rekomen daripada kawan, excited pulak nak cuba. Mana la tahu, boleh kurangkan rasa sakit ni. Senang la sikit bila nak solat tarawih nanti



Selepas Beberapa Hari Guna Gel Garci.Pro
Selepas kinah sapu gel Garci.Pro dibahagian yang selalu sakit terutama di bahagian pelipat lutut, nampak perubahan dari hari ke hari. Kalau dulu, berdiri lama sikit je, memang lepas tu akan rasa sakit, tapi sejak guna Garci.Pro, dah tak terasa sakit sangat. Setiap kali sebelum nak tidur, kinah akan sapu dulu Garci.Pro dibahagian yang bermasalah, sedapnya rasa berangin dan tidur pun lena je. Sakit dibahagian pinggang dan ke bawah pun semakin berkurangan dah



Gel Garci.ProDari tadi kinah cerita pasal Garci.Pro, tentu korang nak tahu sangat apa tu Garci.Pro kan. Garci.Pro ialah sejenis gel urutan berasasaskan minyak kayu putih yang dapat membantu proses rawatan rasa kebas dan sakit sendi dari 100% bahan semulajadi dan apa yang penting ianya mempunyai kelulusan daripada KKM (NOT210104156K). Kalau korang nak tahu, gel Garci.Pro ni mudah meresap ke dalam kulit kerana ianya dihasilkan menggunakan teknologi nano. 


Kebaikan dan Manfaat Garci.Pro
Membantu proses rawatan kebas pada anggota badan kitaMembantu melancarkan proses peredaran darah dan merawat saluran darah tersumbatMembantu melegakan kekejangan ototMembantu melegakan proses sakit urat dan sendiMembantu mengelak risiko strok dan serangan jantung mengejutTurut membantu melegakan sakit kepala, selsema, sakit perut atau senggugut.

Satu lagi yang best dengan Garci.Pro ni, teksturnya tak berminyak dan tak melekit. Jadi, lepas sapu je tak payah korang susah payah nak ke dapur untuk basuh tangan. Bila kita sapu pada bahagian yang sakit tu, rasa sejuk dan berangin je. Sebab tu bila kinah pakai pada waktu malam, tidur pun lena sebab rasa macam ada yang urut kita. Sedar-sedar je dah subuh hihi

Barang baik seperti ni, kinah kongsi dengan suami. Sejak dua menjak ni, dia mengadu rasa sengal dibahagian bahu disebabkan dukung anak yang bongsu yang semakin berat tu terlalu lama. Kinah sapu gel Garci.Pro, esoknya dia kata rasa sengal semakin berkurangan tidur pun selesa katanya. Seronok pulak dapat berkongsi kebaikan Garci.Pro ni pada keluarga kecil kinah. InsyaAllah ada rezeki lebih nanti, kinah nak belanja Garci.Pro ni untuk kegunaan mak dan ayah di kampung pula



Kandungan Yang Digunakan Dalam Garci.ProSedap sangat kongsi kebaikan mengenai Garci.Pro sampai lupa nak bagitau kandungannya. Antara kandungan yang digunakan di dalam gel ni ialah :
Minyak kayu putihApple Hijau TeaMinyak ArganAloe VeraPeppermint

Siapa yang Sesuai Amalkan Gel Garci.ProKalau ditanya siapa yang sesuai amalkan gel Garci.Pro ni, semua golongan dan yang mempunyai masalah seperti kinah sebut tu boleh je guna Garci.Pro ni.
Lelaki dan wanita yang mempunyai masalah seperti sakit kebas, saraf, lutut, tumit, strok, dan sebagainyaAhli sukan yang aktif bersukan


Cara Penggunaan Gel Garci.Pro
Simple sangat guna gel ni. Hanya picit sedikit gel kemudian sapu pada bahagian yang bermasalah tu sambil urut dengan perlahan. 
Sedikit Tips kinah nak kongsi dengan korang apabila guna gel Garci.Pro :
Bagi yang mengalami sakit kebas kurang dari 6 bulan, dinasihatkan guna 3 kali sehari iaitu pada waktu pagi, petang dan malam sebelum tidur.Bagi yang mengalami kebas dan stroke lebih dari setahun, dinasihatkan supaya sapu gel ni 4 jam sekali.
Kinah pun guna tips ni dan alhamdulillah rasa sakit dibahagian pelipat lutut tu dah tak macam dulu. Sakit pinggang dan punggung pun kekadang je tak macam dulu. Nak solat pun dah mudah, tak payah nak duduk dah macam dulu. Lega rasanya dapat solat seperti sedia kala. Lipat kaki lama sikit pun tak jadi masalah. Mudah dan ringan rasanya bila dapat solat tarawih tanpa rasa sakit lagi. Sekarang ni kinah tengah usaha nak konsisten sapu dibahagian lain yang bermasalah pulak, dengarnya gel ni pun boleh membantu pecahkan lemak. Oppss hihi
Sebelum tu, Kinah nak ajak korang tonton video ni mengapa korang kena cuba gel Garci.Pro ni. 


Bagaimana Nak Dapatkan Gel Garci.ProBagi korang yang ada masalah sakit kepala, pinggang, sakit tumit, sakit lutut, sakit sendi, lenguh, kebas tu semua, kinah memang rekomen sangat-sangat dengan korang Garci.Pro ni. 
Lagipun gel ni packing dalam bentuk tiub, jadi mudah sangat untuk korang bawa ke mana saja. Bila rasa nak guna, cuma picit dan sapu, kan mudah tu. Bagi kinah, dengan harga RM90 setiap 100ml untuk satu tiub tu begitu berbaloi berbanding kita telan ubat, tapi kesannya belum tentu baik silap haribulan mudaratkan diri kita pula. Bagi yang berminat untuk dapatkan gel Garci.Pro produk keluaran MISG Global ni dan untuk dapatkan sebarang info dan promosi, boleh layari
Website : garciprohq.comIG: garcipromalaysiaFB: Garci Pro Malaysia - AppleFit



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apekinah.com/2021/04/sakit-pinggang-lutut-berkurangan-selepas-guna-garcipro.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Rawat Sakit Lutut Dan Sakit Belakang Guna Garci Pro

Cara Rawat Sakit Lutut Dan Sakit Belakang Guna Garci Pro

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 168 hits
Cara rawat sakit lutut sengal dan sakit belakang guna Garci Pro Kalau dicongak dah lebih 26 tahun saya sakit belakang Semuanya bermula sewaktu saya di Tingkatan 2 Waktu tu kat dalam kelas cikgu pulak tak masuk mengajar lagi Saya baru nak du...
Legakan Sakit Sendi Athritis Dan Lutut Dengan Garci Pro

Legakan Sakit Sendi Athritis Dan Lutut Dengan Garci Pro

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 169 hits
LEGAKAN SAKIT SENDI ATHRITIS DAN LUTUT DENGAN GARCI PRO Sebenarnya Cikza dah 11 tahun di diagnose SLE ATHRITIS Dalam masa 11 tahun ni jatuh duduk bangun Permulaan penyakit tu bermula dari semua point point sendi yang ada Tapi kalau sendi da...
Selepas Ada Driver Gaji Besar Kalian Semakin Terpesong Kata Penyokong Pas

Selepas Ada Driver Gaji Besar Kalian Semakin Terpesong Kata Penyokong Pas

papar berkaitan - pada 11/4/2021 - jumlah : 96 hits
MALAYSIA DATELINEPenyokong tegar Pas yang dikenali Asri Janggut hari ini menyelar kepimpinan partinya itu yang leka dengan jawatan setelah berada dalam kerajaan Beliau berkata pimpinan Pas yang semakin lali dengan jawatan tidak lagi memperj...
Netizen Puji Kekacakan Pu Riz Semakin Terserlah Selepas Kahwin

Netizen Puji Kekacakan Pu Riz Semakin Terserlah Selepas Kahwin

papar berkaitan - pada 24/4/2021 - jumlah : 140 hits
nbsp Seperti yang kita sedia maklum pencetus ummah Rizz sudah pun bergelar suami kepada personaliti dan usahawan berjaya Neelofa hampir sebulan yang lalu Baru baru ini perkongsian terbaru pendakwah bebas Pencetus Ummah Riz atau nama sebenar...
Hiburan Semakin Uzur Mat Sentul Rindu Kawan Kawan Sejak Sakit Tiada Yang Datang Melawat

Hiburan Semakin Uzur Mat Sentul Rindu Kawan Kawan Sejak Sakit Tiada Yang Datang Melawat

papar berkaitan - pada 10/4/2021 - jumlah : 101 hits
Seniman lagenda Mat Sentul dahulunya pernah menjadi penghibur kepada seluruh lapisan masyarakat tidak kiralah yang tua atau muda di Malaysia Sumber Google Mula menjadi bintang penghibur dalam industri seni tempatan sekitar tahun 1960 an dah...
Masalah Sakit Lutut Dapat Diselesaikan Dengan Garci Pro

Masalah Sakit Lutut Dapat Diselesaikan Dengan Garci Pro

papar berkaitan - pada 30/4/2021 - jumlah : 150 hits
Assalamualaikum Bila bercerita perihal sakit lutut ni memang agak rumit kalau hendak diceritakan kembali berdasarkan pengalaman sendiri maklumlah bekerja di kilang dan selalu mengangkat barang besar dan berat Dapat balik modal la balik ruma...
Selepas Ezam Dan Ibrahim Ali Mb Selangor Juga Akan Lawan Azmin Di Gombak

Selepas Ezam Dan Ibrahim Ali Mb Selangor Juga Akan Lawan Azmin Di Gombak

papar berkaitan - pada 13/4/2021 - jumlah : 70 hits
April 12 2021 Parlimen Gombak dijangka akan menyaksikan pertembungan antara Menteri Besar Selangor Amirudin Shari dan bekas penyandang jawatan itu Azmin Ali dalam pilihan raya umum akan datang Jangkaan itu dibuat berdasarkan data yang dikum...
Guna Aplikasi F N Life Beli Produk F N Secara Online Order Bundle Terus Untuk Ramadhan Dan Raya

Guna Aplikasi F N Life Beli Produk F N Secara Online Order Bundle Terus Untuk Ramadhan Dan Raya

papar berkaitan - pada 26/4/2021 - jumlah : 142 hits
Assalamualaikum Alhamdulillah sekarang nie sudah masuk pertengahan bulan Ramadhan Betapa cepatnya masa berlalu tanpa kita sedar Seronok betul bulan Ramadhan nie tambah pula bila kita dapat bersahur dan berbuka bersama keluarga Guna Aplikasi...
Cara Buat Yee Mee Sizzling Guna Kuali Comfirm Sedap

Cara Buat Yee Mee Sizzling Guna Kuali Comfirm Sedap

papar berkaitan - pada 26/4/2021 - jumlah : 126 hits
Selalunya kalau nak makan Yee Mee Sizzling mesti makan kat gerai atau restoran sebab guna plate sizzling yang dibuat dari keluli tu Tapi itu bukan masalah guna je pan atau kuali biasa Yang penting cara anda sediakan kuahnya yang pekat dan k...
Lepas Teruk Dikritik Oleh Warganet Akhirnya Isteri Dan Ibu Carl Samsudin Tampil Pertahankan Tindakan Tegur Warga Emas

Jika Mahiaddin Enggan Letak Jawatan Agong Boleh Pecat Pm

Malaysia Aman Tanpa Ahli Politik

Resepi Sambal Gesek Belimbing Buluh

Berfikir Dahulu Sebelum Pilih Moratorium

Lawan Protest Sops And What To Expect Tomorrow

Lirik Kecewa Sonya Anugrah

Buah Buahan Yang Tidak Boleh Diambil Oleh Wanita Dalam Pantang



5 Lagu Popular Yang Sebenarnya Ada Mesej Perkauman

Kisah Atlit Olimpik Yang Membuang Pingat Lalu Digantung Seumur Hidup

7 Benda Paling Kotor Dalam Rumah Anda

Biodata Carl Samsudin Khalif Founder Bella Ammara Suami Belle Al Yahya

Fenomena Unik Hujan Iguana di Amerika


Spring Roll Veggie Dan Sos Hijau Thai

Dapur Fiezasani Mencuba Resipi Nasi Impit Goreng Yang Simple Ni

Wagub Dki Minta Warga Aktif Laporkan Kondisi Kesehatan

Catat Ini Persyaratan Ibu Hamil Boleh Disuntik Vaksin Covid 19

5 Potret Bus Mewah Klub Sepak Bola Atta Halilintar Seperti Milik Klub Besar Eropa

10 Things To Consider When Moving To A Private Well Water System