Cara Rawat Sakit Lutut Dan Sakit Belakang Guna Garci Pro


Cara rawat sakit lutut, sengal dan sakit belakang guna Garci.Pro
Kalau dicongak, dah lebih 26 tahun saya sakit belakang. Semuanya bermula sewaktu saya di Tingkatan 2. Waktu tu kat dalam kelas, cikgu pulak tak masuk mengajar lagi.
Saya baru nak duduk kat kerusi. Sedang elok nak duduk tu, ada sorang budak lelaki ni tarik kerusi dan terus saya terduduk atas lantai.
Sakit betul rasa bahagian pinggang dan punggung. Mana taknya terduduk kuat!! Sebab kita tak expect kita akan jatuh.
Tapi nak buat macamana. Benda dah jadi kan. Jadi bermula dari hari tu derita sakit belakang saya berulang-ulang. 
Bayangkan nak berjalan pun susah sebab tak boleh tegakkan badan. Memang seksa rasanya. Dengan nak galas beg sekolah lagi. 
Allah sahaja yang tahu sakitnya tu.
Mak ayah saya bagi makan pain killer je. Masa tu duduk kampung, mana nak refer doktor pakar ni. Semuanya rawat sendiri sahaja.
Rawatan fisioterapi sakit belakangGarci.Pro legakan sakit belakang Sehingga ke hari ini saya masih alami sakit belakang atau slip disc L4, L5 dan S1. Saya dah buat beberapa sesi rawatan fisioterapi. Tapi bila dah melibatkan tulang belakang ni, memang ianya takkan sembuh 100%.
Yang pasti saya kena beringat supaya tak buat kerja berat, duduk berdiri dengan postur yang betul dan kurangkan aktiviti yang lasak. Nak shopping lama-lama pun tak boleh ya, confirm lepas je tu akan sengal-sengal la belakang ni.
Dan pernah juga guna ubat sapu dan gel sapuan jenama X, tapi tak berkesan. Masih juga tak melegakan sakit ni.
Yang paling teruk saya juga tak boleh duduk lama di kerusi. Memang tekanan yang kuat pada tulang belakang. 
Pernah je beberapa kali saya tak boleh bergerak. Nak bangun pun kena ada orang yang tolong. Sakit belakang tu memang boleh sampai ke bahagian peha.
Masa tu memang solat kat kerusi la jawabnya. Korang tau penyanyi Zamani Slam kan? Kalau perasan postur badannya sedikit senget dan tak tegak. Ha macam tulah keadaan saya berjalan bila sakit teruk tu datang.
Dan saya dah boleh baca gerak badan sendiri. Apa yang boleh dan tak boleh saya buat. Sebab bila sakit memang keadaan saya macam orang yang lumpuh tak boleh bergerak sendiri.
Mencuba sendiri Garci.Pro
Sampailah satu hari tu saya ternampak produk Garci.Pro di Facebook. Waktu tu memang tengah sakit belakang, sakit lutut dan sengal-sengal badan. Memang mencari produk untuk legakan sakit.
Produk ini adalah keluaran dari MISG Global. Saya baca ramai yang dah cuba dan maklumbalas yang diberikan sangat positif dan berpuashati setelah mencubanya.
Memang penting review dari testimoni ni, kita pun yakin nak beli dan cubanya sendiri. Dan korang boleh tonton sendiri video di bawah tentang info gel sapuan ni.
Cara penggunaan Garci.Pro Pertama kali saya guna gel ini di bahagian belakang badan, terasa berangin dan sejuk. Baunya sangat segar. Dalam masa beberapa minit dan boleh rasa kesannya.

Dan ianya tak panas tau! Bila disapu di kulit, gel tu terus meresap dan tak berminyak. Yang best tu ianya tak melekit dan tidak merimaskan.
Saya sapukan gel ini 3 kali sehari. Waktu pagi sebelum pergi kerja, petang dan malam sebelum tidur. Lega rasanya, kurang rasa sengal di belakang badan.
Gel ini boleh digunakan untuk lelaki dan perempuan. Dari peringkat remaja, dewasa hinggalah warga emas. Biasanya memang yang selalu mengadu sakit-sakit badan ni mak ayah kita yang dah berumur.
Bulan puasa ni kan kita nak Solat Terawikh. Biasa kat tempat saya akan buat 20 rakaat. Jadi memang sesuai sangat nak sapukan gel ini sebelum kita solat. Sejuk dan berangin je rasa badan.
Biasalah kita yang sakit ni kalau berdiri lama memang akan rasa sengal badan dan lutut. Jadi memang elok sapukan gel Garci.Pro sebelum solat. Nak beribadah pun lebih selesa.
Selain tu sesuai juga untuk mereka yang menggunakan anggota fizikal untuk tugasan harian. Yang kerjanya mengangkat barang berat, berdiri lama dan banyak berjalan. Malahan mereka yang terlibat dalam aktiviti sukan juga sesuai gunakan gel ini.
Mendapat kelulusan KKM Kalau nak tahu, Garci.Pro Massage Gel di formulasi dengan teknologi nano dengan bahan semulajadi. Ianya tidak mengandungi bahan-bahan merbahaya.
Yang pasti ada kelulusan dari KKM dan mematuhi standard piawaian GMP. Jadi tak ragu-ragu nak menggunakannya.

Bahan yang digunakan di dalam gel ini ialah Minyak Kayu Putih, Apple Hijau, Tea, Argan Oil, Aloe Vera dan Peppermint. Minyak kayu putih ni kita tahu memang banyak khasiatnya, termasuklah:-
Terbukti mampu untuk membantu melancarkan peredaran darah dalam badan Membantu mengatasi sakit sendi Melegakan saluran pernafasan Amat mudah meresap ke dalam kulit Rawat simpton ini sebelum terlambat Saya pernah terbaca, jika kita tidak merawat sakit pinggang dan lutut ianya boleh jadi lebih teruk. Bukan apa, kalau dah sakit memang kita susah nak buat aktiviti harian.
Contohnya sukar untuk berjalan, susah nak solat dan nak naik tangga. Macam sekarang ni, saya tak boleh berdiri lama. Kalau berdiri dalam 10 minit pun dah rasa sengal kat belakang badan.
Kalau duduk terlalu lama pun boleh sakit juga. Sebab tu saya pastikan, saya akan duduk bersandar untuk kurangkan tekanan di bahagian tulang belakang.
Memang boleh melarat dan sakit jadi kritikal. Jadi sebelum sakit tu jadi melarat, baiklah buat sesuatu sebelum ianya lebih memudaratkan. Garci.Pro ni selain legakan sakit belakang, sendi dan sakit lutut, ia juga membantu merawat simptom:-
Kebas kaki atau tangan Sakit daripada pinggang ke bawah Lenguh tengkuk atau leher Sakit Lutut Sakit dan lenguh sendi Angin dalam badan Frozen Finger Frozen Shoulder Strok separuh badan Sakit Saraf Sakit tumit menyucuk Kejang kaki Bagus kan gel Garci.Pro, boleh bantu melegakan banyak masalah sengal tubuh badan. Satu tiub ni banyak betul manfaatnya. Berbaloi dengan harganya.
Mana nak dapatkan Garci.Pro? Memang saya recommend gel ini pada yang ada sakit-sakit saya sebutkan tu. Ini adalah satu cara rawat sakit lutut dan sakit belakang. Yang dah cuba je tahu macamana leganya bila sengal-sengal tu hilang. Lega rasanya nak buat aktiviti harian.

Tiubnya yang bersaiz sederhana memang mudah untuk dibawa kemana-mana sahaja. Letak dalam beg atau kereta. Atau boleh belikan untuk orang yang tersayang supaya sentiasa cergas dan beri kelegaan untuk sakit yang dialami.
Kalau nak beli gel ni, boleh je terus ke klik di link yang saya berikan di bawah. Tak susah nak cari kat kedai. Semuanya online je di hujung jari.
Order hari ni, besok lusa terus sampai depan pintu rumah. Bila dah sengal dan sakit belakang memang takdelah nak keluar beli kat kedai kan. Jadi beli online je, mudah!
Harga satu tiub Garci.Pro adalah RM90 untuk isi kandungan 100ml. Satu tiub boleh digunakan untuk tempoh 1 ke 2 bulan bergantung kepada penggunaannya.
Untuk sebarang info atau tempahan boleh terus klik link di bawah ya. Semoga usaha dan cara rawat sakit lutut, sengal dan sakit belakang guna Garci.Pro dan bisa badan ini dipermudahkan Allah.
Website : garciprohq.com
IG: garcipromalaysia
FB: Garci Pro Malaysia – AppleFit The post Cara rawat sakit lutut dan sakit belakang guna Garci.Pro appeared first on AJUMOHIT.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ajumohit.com/2021/04/cara-rawat-sakit-lutut-dan-sakit-belakang-guna-garci-pro.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Legakan Sakit Sendi Athritis Dan Lutut Dengan Garci Pro

Legakan Sakit Sendi Athritis Dan Lutut Dengan Garci Pro

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 397 hits
LEGAKAN SAKIT SENDI ATHRITIS DAN LUTUT DENGAN GARCI PRO Sebenarnya Cikza dah 11 tahun di diagnose SLE ATHRITIS Dalam masa 11 tahun ni jatuh duduk bangun Permulaan penyakit tu bermula dari semua point point sendi yang ada Tapi kalau sendi da...
Garci Pro Gel Untuk Melegakan Kebas Sakit Sendi Dan Masalah Saraf

Garci Pro Gel Untuk Melegakan Kebas Sakit Sendi Dan Masalah Saraf

papar berkaitan - pada 24/4/2021 - jumlah : 238 hits
Korang pernah tak alami masalah seperti kebas kaki atau tangan sakit bahagian pinggang ke bawah lenguh tengkuk atau leher sakit lutut sakit atau lenguh sendi masalah angin dalam badan frozen finger frozen shoulder strok separuh badan sakit ...
Garci Pro Gel Bantu Hilangkan Sakit Kaki Mudah Untuk Menunaikan Terawih

Garci Pro Gel Bantu Hilangkan Sakit Kaki Mudah Untuk Menunaikan Terawih

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 291 hits
Garci Pro Gel Bantu Hilangkan Sakit Kaki Mudah Untuk Menunaikan Terawih Assalamualaikum semua Ramadan tiba Ramadan tiba Eh ternyanyi pulak Mana taknya rasa gembira dan bersyukur sangat dapat bertemu lagi dengan bulan yang mulia ini Tapi sed...
Sakit Pinggang Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna Garcipro

Sakit Pinggang Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna Garcipro

papar berkaitan - pada 23/4/2021 - jumlah : 335 hits
Sakit Pinggang Lutut Semakin Berkurangan Selepas Guna GarciPro Masalah sakit di bahagian punggung pinggang betis dan pelipat lutut seringkali membelenggu diri ni terutama di malam hari dan pada musim hujan Kinah sendiri pun tak pasti apa pu...
Bersalin Confirm Sakit Tapi Ada Cara Kurangkan Contraction Mudah Beranak

Bersalin Confirm Sakit Tapi Ada Cara Kurangkan Contraction Mudah Beranak

papar berkaitan - pada 25/4/2021 - jumlah : 215 hits
Bila disahkan hamil automatik perasaan teruja itu ada dalam diri setiap wanita Namun nak melalui fasa mengandung dan melahirkan bukanlah sesuatu yang mudah Ada yang mengalami alahan teruk dan ada juga yang mengalami pelbagai masalah kesihat...
Cara Buat Yee Mee Sizzling Guna Kuali Comfirm Sedap

Cara Buat Yee Mee Sizzling Guna Kuali Comfirm Sedap

papar berkaitan - pada 26/4/2021 - jumlah : 274 hits
Selalunya kalau nak makan Yee Mee Sizzling mesti makan kat gerai atau restoran sebab guna plate sizzling yang dibuat dari keluli tu Tapi itu bukan masalah guna je pan atau kuali biasa Yang penting cara anda sediakan kuahnya yang pekat dan k...
Jpjeq Register Id Login Cara Guna Sistem Nombor Giliran Online Jpj

Jpjeq Register Id Login Cara Guna Sistem Nombor Giliran Online Jpj

papar berkaitan - pada 21/4/2021 - jumlah : 1031 hits
JPJeQ REGISTER ID LOGIN CARA GUNA SISTEM NOMBOR GILIRAN ONLINE JPJ APA ITU JPJeQ Berdasarkan trend semasa ekoran PKP PKPB PKPPP ramai orang terpaksa beratur dan menunggu terlalu lama untuk membuat urusan di Oleh itu JPJ mengambil inisiatif ...
Cara Mudah Masak Puding Roti Sos Kastard Sedap Guna Air Fryer

Cara Mudah Masak Puding Roti Sos Kastard Sedap Guna Air Fryer

papar berkaitan - pada 27/4/2021 - jumlah : 264 hits
Nikmati Puding Roti yang masih suam bersama Sos Kastard memang sangat enak Rasa lemak lemak manis dan wangi bau puding yang baru siap dibakar sangat membuka selera Bagi anda yang sukakan sajian ini bolehlah cuba buat untuk berbuka puasa nan...
Cara Buat Popia Cheese Krup Krap Homemade Hanya Guna 3 Bahan

Cara Buat Popia Cheese Krup Krap Homemade Hanya Guna 3 Bahan

papar berkaitan - pada 27/4/2021 - jumlah : 225 hits
Popia Cheese ni antara snek kudapan paling laris abad ini Harga jualannya juga agak mahal jika nak beli sebalang Jom cuba resipi mudah perkongsian saudari Farhana Ismail ni Hanya guna 3 bahan kudapan enak ini siap untuk dinikmati Bolehlah b...
Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Ultimate Guide To Ghibli Park

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia

Gugurnya Dosa Waktu Solat



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Hawthorn Hood House By Bent Architecture In Victoria Australia

Clear Air Over Najib S Supplementary Order Anwar And Ag Told

De Fam S Popular Local Raya Tune Alamak Raya Lagi Finds Its Way To Nippon Via Social Media

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Tips For Achieving Your Saving Goals

Gunung Ruang Meletus Ini Senarai Penerbangan Mas Airasia Yang Dibatalkan