Produk Haney D Jiwa Minuman Kesihatan Dan Kecantikan Untuk Penjagaan Luaran Dan Dalaman Tubuh Badan



Pernahkah uoll mengalami lenguh-lenguh badan, sakit sendi, perut kembung, angin satu badan and berasa tidak selesa serta stress? Biasalah kan? bila kita mengalami semua perkara-perkara macam ni tentu tak tau macam mana hendak mengatasinya kan? Seri Wangi pun mengalami perkara begitu, apatah lagi kalau banyak kerja-kerja di rumah ataupun uoll yang bekerja seharian di office tentu terasa penat dan letih sangat serta berasa tidak bermaya. 
Kadang-kadang kita tidak ada masa nak buat sesuautu atau masak air halia untuk minuman buang angin...malas pun ye jugak kan? Memang tak ada masa untuk semua tu...hmmmm...tapi hati memang hendak badan sentiasa sihat walafiat....yelah...badan kita ni bukannya kuat sangat pun,lebih-lebih lagi macam Seri Wangi yang dah berusia lagilah senang sakit sana...sakit sini...memang tidak boleh dielakkan...bohonglah uoll yang muda tu....tak mengalami semua tu kan? orang kata badan dah lemau....haaaa...ingat biskut ke...heeee!!! Seri Wangi sebelum memang rajin masak air halia kemudian campur madu untuk buang angin dalam badan...itu kalau rajinlah...tak selalu buat...!

Jadi zaman sekarang semua benda mudah jer...dah siap semua benda kita cuma minum dan tak payang pening-pening kepala nak masak itu..ini bagai and nak siapkan bahan-bahan nak buat air halia. Jom Seri Wangi share apa yang Seri Wangi amalkan sekarang untuk kesihatan badan,,,naknya kini dia berusia....memang body kena jaga kan?


Haney D'Jiwa


Seri Wangi memperkenalkan produk Haney D'Jiwa - suplemen kesihatan dan kecantikan untuk penjagaan luaran dan dalaman. Haney D'Jiwa ni bukan sekadar madu tapi adalah campuran minuman botani yang dapat membantu meningkat kesihatan tubuh badan kita. Mengandungi madu, saffron, habbatus sauda, lemon, halia dan boswelia serrata yang mengadungi banyak khasiat dan kesihatan, sesuai untuk wanita dan lelaki disetiap peringkat umur.



Mengenai Madu Haney D'Jiwa yang perlu korang tahu dalam menangani dan mencegah masalah kesihatan tidak kira umur...baik yang tua maupun yang muda remaja. Lebih-lebih sekarang kita berdepan dengan COVID19 jadi sememangnya dengan pengambilan Haney D'Jiwa dapat mencegah dan menguatkan ketahanan badan kita.

Haney D'Jiwa dirumus untuk memberi kesihatan kepada tubuh badan secara menyeluruh dan menyerlahkan kecantikan semulajadi.Setiap orang tua atau muda mengalami masalah kesihatan yang berbeza seperti sakit-sakit sendi dan lutut yang biasanya dialami oleh orang berusia macam Seri Wangi ni.Masalah kulit dan hormon dalam badan bagi orang muda yang biasa hadapi masalah begini. 
Kalau korang nak tau produk kesihatan dn kecantikan Madu Haney D'Jiwa ni diilhamkan oleh pengasasnya Dato' Zaitun Muhd Jiwa dan Ashraf Muslim. 
Pengasas Haney D'Jiwa, Dato' Zaitun Muhd Jiwa dan Ashraf Muslim
Kebaikan Haney D'JiwaDapat mengurangkan kulit kusam, mencerahkan wajah dan juga toner tak sekata serta masalah kulit berjerawat.Membantu mengimbangkan emosi (stress) dan mengimbangi hormon badan.Meningkatkan daya ketahanan badan agar tubuh kembali sihat dan segar.Mengurangkan angin dalam badanMemberi tenagaMeredakan tekanan dan memulihkan kesihatan dalam badanKandungan Haney D'Jiwa

Kandungan bahan utama herba yang terdapat di dalam Hamey D'Jiwa selain madu, Habbatus Sauda, Lemon dan Halia ialah SAFFRON dan BOSWELIA SERRATA. 

Saffron ianya adalah antara herba termahal di dunia yang dibawa khas dari Timur Tengah. Khasiatnya baik untuk saraf, mata, kecerdasan minda, kestabilan emosi, kesuburan, asma dan banyak lagi. Ianya juga dapat mengimbang emosi, hormon dan mengawal stress.

Boswelia Serrata  adalah dari tumbuhan yang didatangi dari India. Ianya mempunyai khasiat yang sangat banyak di antaranya membantu memberi kelegaan pada sendi-sendi dan sakit lutut memanglah sesuai sangat dengan Seri Wangi yang sekarang dah mula sakit-sakit lutut.

Boswelia juga dipanggil frankincense ia mempunyai manfaat di mana boleh melambatkan penuaan, membantu meningkatkan bekalan darah ke sendi serta membantu mencegah kerosakan tulang rawan dan sendi. 

Habbatus Sauda terdapat sejenis ubat yang dapat menyembuhkan pelbagai penyakit kecuali mati. Mempunyai khasiat zaman berzaman kata orang 1001 khasiat untuk semua. Kecuali kalau malas nak mengamalnya kan? Antaranya:

mengelak risiko cancermasalah sembelit dan penghadamanBaik untuk kesihatan jantungAnti-Penuan, kulit dan tulang yang sihat.Mengurangkan tekanan dan mengstabilkan tekanan darah.Penggalakan susu semulajadiMadu seperti biasa semua orang tau khasiatnya di mana madu dapat membantu dalam meningkatkan metabolisma badan yang mana metabolisma yang rendah memdahkan untuk diserang penyakit.

Halia dapat membantu orang yan selalu mempunyai masalah perut berangin, tubuh badan rasa tidak selesa, sebu dan tekak loya.

Cara Pengambilan Haney D'Jiwa

Madu Haney D'Jiwa mudah jer cara pengambilannya, amalkan setiap pagi sebelum sarapan dan hanya makan 1 sachet sehari dengan dibancuh bersama segelas air putih atau pun lebih mudah hanya koyakkan sachet dan terus masuk ke mulut...jangan pulak telan plastik sachet tu....haaaa. ! Madu Haney dalam bentuk cecair, rasanya memang sedap masam-masam manis gitu..Seri Wangi lebih suka terus masuk ke mulut. Sesuai untuk lelaki dan wanita.




Harga Haney D'Jiwa berpatutan - satu kotak cuma RM69 dalam terdapat 15 sachet, RM8 untuk postage dan untuk 2-6 kotak pula harga postage RM10. Untuk postage Sabah/Sarawak pula sekotak RM12 dan RM16 untuk 2-6 kotak.



Untuk Maklumat Lanjut:
FACEBOOKhttps://www.facebook.com/richessbeauty
whatapps: www.wasap.my/60166859238/Haneydjiwa

Tag:  #HaneyDjiwa  #madu  #saffron #habbatussauda  #bosweliasarrata  #halia #lemon

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.keunggulanwanita.com/2020/07/produk-haney-djiwa-minuman-kesihatan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
6 Manfaat Produk Atomy Hemohim Menjaga Imunitas Tubuh Dan Kecantikan

6 Manfaat Produk Atomy Hemohim Menjaga Imunitas Tubuh Dan Kecantikan

papar berkaitan - pada 3/8/2020 - jumlah : 708 hits
Atomy HemoHIM Bro ketemuan yuk Gua mau ngasih update terbaru mengenai produk Atomy nih sebuah pesan singkat Blogger Borneo terima via jalur WhatsApp dari salah seorang sahabat lama yaitu Bro Chandra Mungkin diantara pembaca ada yang merasa ...
Bawa Balik Produk Kesihatan Apotec Untuk Ibu Tersayang Di Kampung

Bawa Balik Produk Kesihatan Apotec Untuk Ibu Tersayang Di Kampung

papar berkaitan - pada 4/8/2020 - jumlah : 339 hits
Meriah lain macam Raya Haji kali ni feel dia 2x ganda tau Yerlah disebabkan pandemik Covid 19 semua tak dapat bergerak kemana masa raya aidilfitri lepas Dugaan betul raya tahun 2020 ni huhuhu Dah kemas barang kali ni terlebih beg pulak hehe...
9 Produk Kosmetik Yang Dikesan Mengandungi Racun Berjadual Kp Kesihatan

9 Produk Kosmetik Yang Dikesan Mengandungi Racun Berjadual Kp Kesihatan

papar berkaitan - pada 15/7/2020 - jumlah : 363 hits
Hari ini Kementerian Kesihatan Malaysia menerusi kenyataan Ketua Pengarah Kesihatan Datuk Noor Hisham Abdullah menyenaraikan beberapa produk kosmetik yang dikesan oleh KKM mengandungi racun berjadual Bahagian Regulatori Farmasi Negara Kemen...
Makin Melebar Syatilla Melvin Risau Melihatkan Perubahan Tubuh Badan Shaheizy Sam Semakin Boroi

Makin Melebar Syatilla Melvin Risau Melihatkan Perubahan Tubuh Badan Shaheizy Sam Semakin Boroi

papar berkaitan - pada 23/7/2020 - jumlah : 286 hits
Nampak seperti berat badan dah naik secara mendadak penampilan terbaru pelakon Shaheizy Sam ternyata telah mengejutkan ramai netizen di luar sana Mana tidaknya Shaheizy Sam yang lebih mesra disapa sebagai Sam ini dilihat semakin 8216 membes...
Resipi Jus Elok Untuk Kesihatan Badan Gusi Anak Anak Boleh Amalkan

Resipi Jus Elok Untuk Kesihatan Badan Gusi Anak Anak Boleh Amalkan

papar berkaitan - pada 1/8/2020 - jumlah : 227 hits
Mengunyah sebiji epal atau meminum jusnya setiap hari sudah cukup untuk membekalkan khasiat bagi mengurangkan kandungan kolesterol dalam badan Manakala timun pula mampu menggantikan kehilangan air dari badan kerana timun mengandungi air Sel...
Ketara Perubahan Tubuh Badan Shaheizy Sam Syatilla Luah Rasa Risau Bila Perut Suami Makin Menunjukkan Perubahan

Ketara Perubahan Tubuh Badan Shaheizy Sam Syatilla Luah Rasa Risau Bila Perut Suami Makin Menunjukkan Perubahan

papar berkaitan - pada 25/7/2020 - jumlah : 272 hits
Nampak seperti berat badan dah naik secara mendadak penampilan terbaru pelakon Shaheizy Sam ternyata telah mengejutkan ramai warganet di luar sana Mana tidaknya Shaheizy Sam yang lebih mesra disapa sebagai Sam ini dilihat semakin membesar d...
Hello Bong Awake 2 Produk Keluaran Joymix Yang Best Dan Sesuai Untuk Tubuh Ini

Hello Bong Awake 2 Produk Keluaran Joymix Yang Best Dan Sesuai Untuk Tubuh Ini

papar berkaitan - pada 4/8/2020 - jumlah : 389 hits
Hello Bong Awake 2 Produk Keluaran JoyMix Yang Best Dan Sesuai Untuk Tubuh Ini Menjadi seorang surirumah dengan jumlah anak yang ramai bukanlah satu kerja yang mudah Kadangkala terasa bagai nak demam dan tak dinafikan otot di badan ni teras...
Hiburan Jualan Mega Pertengahan Tahun Hermo Tiba Rebut Produk Kecantikan Fave Anda Dengan Harga Murah Habis

Hiburan Jualan Mega Pertengahan Tahun Hermo Tiba Rebut Produk Kecantikan Fave Anda Dengan Harga Murah Habis

papar berkaitan - pada 20/7/2020 - jumlah : 273 hits
Tahu tak apa sebenarnya yang merunsingkan hati dan hari hari para wanita ini Kerja rumah yang banyak Bos asyik menyinga di tempat kerja Kawan kawan buat perangai Semuanya salah Jawapan paling tepat ialah barangan kecantikan yang disogok den...
Rendaman Halba Lemon Madu Bagus Untuk Kesihatan Dalaman Tingkatkan Tenaga Ibu

Rendaman Halba Lemon Madu Bagus Untuk Kesihatan Dalaman Tingkatkan Tenaga Ibu

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 351 hits
Halba sejenis rempah yang digunakan dalam masakan tetapi khasiatnya untuk kesihatan begitu banyak Dengan harganya yang murah sangat berbaloi untuk diamalkan Bagi golongan wanita halba ini sangat bagus untuk kesihatan dalaman jika diamalkan ...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte