Hiburan Jualan Mega Pertengahan Tahun Hermo Tiba Rebut Produk Kecantikan Fave Anda Dengan Harga Murah Habis


Tahu tak apa sebenarnya yang merunsingkan hati dan hari-hari para wanita ini? Kerja rumah yang banyak? Bos asyik ‘menyinga’ di tempat kerja? Kawan-kawan buat perangai? Semuanya salah! Jawapan paling tepat ialah barangan kecantikan yang disogok dengan harga cekik darah. Nak manjakan diri bukanlah sesuatu perkara yang picisan tahu, kalau kira balik nilai wang yang dilaburkan oleh para wanita supaya sentiasa tampil cantik, mesti dah boleh beli kereta satu!
Nampak gaya laman kecantikan atas talian popular iaitu Hermo sepertinya telah mendengar keluh kesah anda sebab mereka bakal mengadakan Jualan Mega Pertengahan Tahun Hermo bermula daripada 20 sehingga 22 Julai ini. Sempena kita semua berjaya mengharungi tahun 2020 sehingga melepasi separuh daripadanya, Hermo berbesar hati untuk membuka pintu Jualan Mega Pertengahan Tahun Hermo buat semua wanita yang mengimpikan kecantikan abadi tanpa perlu mengosongkan akaun bank.
Bayangkan anda boleh memiliki pelbagai barangan penjagaan diri daripada berbagai jenama dengan diskaun sehingga 90% dan ada juga produk yang boleh dibeli di bawah harga RM9.90. Wow! Bukan itu sahaja, ada pula potongan harga untuk pelanggan awal dan tambahan diskaun lagi serta pemberian baucar. Tak cukup dengan itu, anda ditawarkan dengan kemudahan untuk kembali ke sekolah dan highlight produk istimewa daripada banyak jenama popular. Siap ada hadiah percuma lagi tahu. Tak sabarnya nak shopping!
Promo 1: Rebut diskaun 10% ekstra!
Mudah sahaja untuk beli produk penjagaan diri anda dengan harga yang dikurangkan sebanyak ekstra 10%. Pastikan anda berbelanja sebanyak RM130 di seluruh stor dan dengan senangnya anda boleh menikmati tawaran hebat ini. Bersiap sedia bermula 20 Julai ini dan anda kena bergerak sepantas kilat kerana promosi ini hanya diberikan kepada 100 pelanggan terawal sahaja (satu tebusan bagi setiap pelanggan).
Promo 2: HADIAH PERCUMA setiap hari!
Bagi promosi ini, banyak hadiah yang ditawarkan untuk pelanggan Hermo namun anda kena peka kerana ia hanya berlangsung dalam masa yang singkat sahaja. Cepat!
Istimewa untuk pelanggan awal – Anda hanya perlu berbelanja sebanyak RM79 di seluruh laman web pada 20 Julai untuk memastikan K- Beauty Box yang bernilai RM79 jatuh ke tangan anda secara percuma sahaja.

Rebut hadiah percuma ketika Happy Hour – Shopping sakan sehingga lebih daripada RM119 produk daripada jenama Curel, Sexylook, Hiruscar di seluruh laman web pada 20 Julai untuk membolehkan anda menerima 3 hadiah tambahan. Syok kan?

Hadiah percuma setiap hari! – Jangan lepaskan peluang ini untuk dapatkan hadiah istimewa daripada Innisfree, ZA, Biore, L’Oreal Paris, Love Beauty & Planet & Daeng Gi Meo Ri apabila anda berbelanja ketika Jualan Mega Pertengahan Tahun Hermo yang berlangsung daripada 21 dan 22 Julai ini!

Promo 3: Produk kecantikan di bawah RM9.90!
Selalunya apabila beli produk kecantikan, tak kurang mesti kena keluarkan duit kertas warna ungu. Tapi bayangkan dunia di mana anda hanya perlu hulurkan mata wang warna merah untuk memiliki banyak produk berjenama. Mimpi jadi kenyataan! Kerana anda boleh beli produk pada harga di bawah RM9.90 ketika promosi ini. Nah! Pilih sahaja daripada senarai ini:
Lifebuoy Total 10 Hand SanitizerCarefree Ultra Thin UnscentedBenton Aloe Soothing Mask PackJohnson’s Baby ShampooSimple Cleansing Facial WipesSilcot Uru Uru PuffMirae 8 Minutes Cushion MaskJM Solution Water Luminous Golden Cocoon Mask BlackYadah Cactus Hand Cleaner

Promo 4: Keperluan Kembali-ke-Sekolah
Lebih 3 bulan menjalani norma baru di rumah, dah tiba masanya anda aplikasikan gaya hidup yang berlainan daripada selalunya apabila pulang ke sekolah dan juga tempat kerja nanti. Sebab itulah, anda patut gunakan peluang keemasan daripada Hermo ini untuk membeli stok hand sanitizer dan produk pembersih yang boleh di bawa ke mana-mana sahaja.

Promo 5: Jimat ekstra daripada jenama kegemaran anda!
Biasa berbelanja banyak untuk dapatkan produk kecantikan daripada jenama ‘fave’ anda? Kini tidak lagi apabila Hermo membuka peluang kepada anda untuk memiliki produk daripada jenama L’oreal, Eucerin, Nivea, Ryo, Mise En Scene, Etude House, Unilever, Johnson & Johnson, Cetaphil, Uriage, Kate Tokyo, Bourjois, Max Factor, Mirae, Sexylook, Beauty Formulas dan Hakubi dengan potongan harga ekstra sehingga 20%!
L’ Oreal Paris, Maybelline, NYX, Garnier | Belanja lebih RM60 untuk dapatkan diskaun 10%*

Eucerin | Diskaun RM15 ekstra* dengan belian lebih RM100 bagi seluruh jenama

Ryo | Beli lebih RM40 dan dapatkan diskaun 5% ekstra

Cetaphil | Tambahan diskaun 10% apabila berbelanja RM70 ke atas

Bourjois | RM5 potongan dengan belian lebih RM60

Promo 6: Spotlight Jenama Harian – Membawa TAWARAN TERBAIK SAHAJA buat anda!
Tutup mulut daripada menganga kerana anda tidak salah mendengarnya! Miliki barangan kecantikan daripada jenama kegemaran anda dengan tawaran yang hebat.
Innisfree | 15% potongan bagi seluruh stor + Ekstra 10 hadiah

Laneige | Diskaun sehingga 50% + Hadiah percuma

Etude House | Diskaun sehingga 20% + Ekstra 10% potongan

Klairs | Harga serendah RM13.50 + Hadiah

Cosrx & Pyunkang Yul | Sehingga 60% potongan bagi seluruh jenama

Promo 7: Jenama yang turut serta
Untuk menikmati semua promosi hebat yang ditawarkan oleh Hermo ini, anda boleh usya barangan daripada jenama seperti L’Oreal Paris, Maybelline, NYX, Garnier ,Innisfree, Laneige, Mamonde, Etude House, Ryo, Mise En Scene, Klairs, Cosrx, Eucerin, Nivea, Pyunkang Yul, Mirae, Kose, JM Solution, AHC, Dr.Morita ????, Naruko, Benefit Cosmetics, Yadah, Biore, Kao MegRhythm, W.Dressroom, Elizabeth Arden, Shiseido Ginza Tokyo, Laduree, Paul & Joe, Pony Effect, Anna Sui, Neutrogena, Thayers, Chriszen, By Wishtrend, Kafen, Johnson’s Baby, The Face Shop, Rimmel, Senka, B.liv dan My Scheming.



Bersiap sedia daripada sekarang supaya anda tidak terlepas peluang yang datang hanya setahun sekali ini, dapatkan maklumat lanjut menerusi laman web Hermo Malaysia #HERMOMY, Instagram dan juga Facebook!
Selamat membeli-belah dengan sakan sempena Jualan Mega Pertengahan Tahun Hermo!
 

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/07/hiburan-jualan-mega-pertengahan-tahun.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Harga Barang Terlalu Murah Netizen Bimbang Ramai Ambil Kesempatan Terhadap Pasaraya Ebit Lew

Hiburan Harga Barang Terlalu Murah Netizen Bimbang Ramai Ambil Kesempatan Terhadap Pasaraya Ebit Lew

papar berkaitan - pada 12/7/2020 - jumlah : 688 hits
Pendakwah terkenal Ustaz Ebit Lew dilaporkan bakal membuka pasaraya miliknya sendiri dalam masa terdekat Difahamkan terdapat lebih kurang 10 cawangan pasar raya di sekitar Lembah Klang itu akan dibuka pada 18 Julai ini Dan baru baru ini jug...
Hiburan Jualan Terbesar Maxis Kini Tiba Miliki Huawei Nova 7 Se Dengan Hanya Rm1

Hiburan Jualan Terbesar Maxis Kini Tiba Miliki Huawei Nova 7 Se Dengan Hanya Rm1

papar berkaitan - pada 24/7/2020 - jumlah : 461 hits
Ha adakah anda sedang mencari sebuah telefon pintar untuk kegunaan harian Tentu anda mahukan sebuah telefon yang berkuasa rekaan menarik serta pantas kan Tapi yang PALING PENTING harga mestilah berbaloi Betul tak Jeng jeng jeng Kini anda bo...
Harga Murah Ketahui 10 Lokasi Cawangan Elewsmart Ebit Lew

Harga Murah Ketahui 10 Lokasi Cawangan Elewsmart Ebit Lew

papar berkaitan - pada 25/7/2020 - jumlah : 1891 hits
Harga MURAH Ketahui 10 lokasi cawangan Elewsmart Ustaz Ebit Lew Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua Hujung minggu Sabtu dan Ahad lepas meriah walawehhh orang beratur semasa pembukaan grand opening Mart Ustaz Ebit Lew yang berlokasi ...
Siri Cpu Amd Ryzen 3000xt Kini Tiba Di Malaysia Pada Harga Bermula Rm1199

Siri Cpu Amd Ryzen 3000xt Kini Tiba Di Malaysia Pada Harga Bermula Rm1199

papar berkaitan - pada 8/7/2020 - jumlah : 259 hits
Pada bulan lepas AMD telah mengumumkan kehadiran kemaskini untuk siri CPU AMD Zen 2 mereka iaitu siri AMD Ryzen 3000XT yang mempunyai prestasi tambahan kepada siri CPU AMD Ryzen 3000 sedia ada Melalui siri AMD Ryzen 3000 XT ini mereka mempe...
Ustaz Ebit Liew Buka 10 Pasar Raya Harga Murah Tawar Peluang Pekerjaan

Ustaz Ebit Liew Buka 10 Pasar Raya Harga Murah Tawar Peluang Pekerjaan

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 1063 hits
Ustaz Ebit Liew Buka 10 Pasar Raya Harga Murah Tawar Peluang Pekerjaan Dengan tagline Saudaraku Murah Ustaz Ebit Liew bakal membuka 10 cawangan Pasar Raya beliau bermula 18 Julai ini Didoakan urusan Grand Opening pasar raya Elewsmart berjal...
Hiburan 4 Tahun Tak Jumpa Akhirnya Anak Terbuka Hati Bertemu To Ki

Hiburan 4 Tahun Tak Jumpa Akhirnya Anak Terbuka Hati Bertemu To Ki

papar berkaitan - pada 21/7/2020 - jumlah : 410 hits
Hubungan keluarga ini bagai kembali pulih apabila anak penyanyi terkenal era 90 an To ki iaitu Noor Hidayah terpanggil untuk bertemu bapanya Meskipun sebelum ini hangat diperkatakan mengenai kemelut yang melanda penyanyi itu dan anak anakny...
Beli Barang Bayi Dengan Harga Murah Dapat Pula Hadiah Memang Berbaloi

Beli Barang Bayi Dengan Harga Murah Dapat Pula Hadiah Memang Berbaloi

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 411 hits
Memandangkan keadaan ekonomi yang tidak menentu selepas negara menghadapi pandemik Covid 19 ini maka ibu bapa haruslah bijak dalam berbelanja Bila berlakunya keadaan begini apa yang paling merisaukan ialah menyediakan keperluan ahli keluarg...
Sebab Keserasian Ahli Hanya Running Man Program Hiburan Masih Bersiaran Yang Capai Usia 10 Tahun

Sebab Keserasian Ahli Hanya Running Man Program Hiburan Masih Bersiaran Yang Capai Usia 10 Tahun

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 260 hits
Rancangan popular Running Man mula menemui penonton sejak 11 Julai 2010 bahkan tak lama lagi ia akan menyambut ulang tahun yang ke 10 Namun disebabkan oleh wabak COVID 19 yang masih belum reda pihak produksi dan juga ahli program itu tidak ...
Kenal Narkoba Di Tempat Hiburan Biduan Jualan Sabu Hidupi Dua Anak

Kenal Narkoba Di Tempat Hiburan Biduan Jualan Sabu Hidupi Dua Anak

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 339 hits
Menurut dia Vina mendapat barang terlarang itu dari dalam lembaga pemasyarakatan Atas hal itu ia juga bakal terus melakukan penyelidikan peredaran narkoba yang dikendalikan dari dalam LP itu
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Memikirkan The Unknown

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman



Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan


Warrant Woes In El Paso An Attorney Can Help You Get Back On The Road

Media Orang Ramai Diingatkan Tidak Sebar Video Nahas Helikopter Tldm

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Tak Perlis Lah Kalau Tak Makan Harumanis

Helikopter Terhempas 10 Dilaporkan Terkorban

Resepi Tortilla Wrap