Pimpinan Pkr Siap Tempur Pru 15




Pimpinan PKR siap tempur PRU 15Posted By: Redzuan RF8 Mediaon: August 14, 2022
ShareTumpuan penuh diberikan oleh pimpinan KEADILAN pada mesyuarat Biro Politik dan Majlis Pimpinan Pusat (MPP) petang semalam ke atas Pilihan Raya Umum (PRU) ke 15 berikutan pembubaran Parlimen boleh dilakukan pada bila bila masa.
Menurut Presiden KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim, mesyuarat dan lantikan jawatan kali ini bertujuan untuk memastikan persiapan PRU tersebut berjalan lancar.
“Kita tumpu pilihan raya, pengarah Jawatankuasa Pilihan Raya Pusat (JPRP) menumpukan hal itu, persiapan. Kemudian saya juga buat beberapa pelantikan yang baharu, yang akan diumum malam ini,” katanya.
Bagi Naib Presiden KEADILAN, Datuk Seri Aminuddin Harun, PRU memang telah dijadikan ‘mantera’ ketika kempen pemilihan parti yang lepas, sebaik habis pemilihan maka anggota perlu tumpu pilihan raya.
“Itu yang kita katakan awal sejak pemilihan lalu, apabila kita tamat pemilihan tugas kita untuk memastikan jentera pilihan raya KEADILAN dapat digerakkan dengan teratur, tersusun, dengan baik. Itu harapan kita. Hari ini panjang lebar cerita pilihan raya,” katanya.
Mengulas isu Naib Presiden diminta menjaga banyak negeri, beliau berkata itu sebahagian strategi pilihan raya dan anggota bawahan perlu memahaminya.
“Tugas yang diberikan kepada semua Naib Presiden. Saya mengambil amanah ini, saya yakin dapat membantu setiap negeri. Keputusan presiden dan pimpinan tepat dalam meamstikan bahawa KEADILAN dalam keadaan yang baik.
“Fokus kita bukan jawatan tetapi memastikan kemenangan pilihan raya,” katanya yang menjadi Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri Melaka dan Negeri Sembilan.
Sementara itu, Ahli MPP, Yahya Sahri pula berpendapat lantikan MPP dan wakil KEADILAN ke Pakatan Harapan yang dibuat mencerminkan strategi pilihan raya kerana dianggotai oleh pimpinan yang berpengalaman.
“Hari ini kita mengadakan MPP kali kedua. Presiden mengumumkan beberapa lantikan jawatan MPN dan beberapa jawatan khas parti dilantik pengarah yang diberikan tugas.
“Kita lihat menjurus kepada persediaan pilihan raya tidak lama lagi.
“Kita berkempen dan meraih undi dengan cara berbeza (era digital). Perlu ada penambahbaikkan. Itu telah dibentangkan oleh (Timbalan Presiden) Rafizi tadi,” katanya.
Pengarah Pendidikan KEADILAN Dr Maszlee Malik pula berkata, semboyan pilihan raya telah ditiupkan dan selepas ini gerak kerja peringkat bawahan mesti diberi keutamaan.
“Mesyuarat MPP hari ini merupakan semboyan dari presiden dan timbalan untuk semua pimpinan MPP dan ketua cabang juga ahli mempersiapkan diri untuk PRU 15.
“Jadi perbincangan lebih kepada untuk kita menggerakkan usaha lebih berstrategi dan menjadikan KEADILAN sebagai parti pilihan utama rakyat Malaysia,” katanya.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://wrlr.blogspot.com/2022/08/pimpinan-pkr-siap-tempur-pru-15.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pru 15 Pas Tak Terdesak Hingga Mahu Tumpang Tuah Umno Bn

Pru 15 Pas Tak Terdesak Hingga Mahu Tumpang Tuah Umno Bn

papar berkaitan - pada 22/8/2022 - jumlah : 166 hits
agendaily com21 08 2022Naib Presiden PAS Datuk Idris Ahmad PAS tidak terdesak atau mahu menumpang tuah UMNO apabila ia tetap mahu bekerjasama dengan UMNO menerusi Muafakat Nasional bagi menghadapi Pilihan Raya Umum Ke 15 Naib Presiden PAS D...
Perikatan Nasional Pahang Buat Persetujuan Awal Berkaitan Pembahagian Kerusi Pru 15

Perikatan Nasional Pahang Buat Persetujuan Awal Berkaitan Pembahagian Kerusi Pru 15

papar berkaitan - pada 22/8/2022 - jumlah : 133 hits
KUANTAN Persetujuan awal mengenai pembahagian kerusi Perikatan Nasional untuk Pilihan Raya Umum Ke 15 di negeri ini sudah dicapai di antara Parti Pribumi Bersatu Malaysia dan Parti Islam SeMalaysia Pengerusi PN Pahang Datuk Saifuddin Abdull...
Didesak Adakan Pru Segera Ini Jawapan Tegas Pm

Didesak Adakan Pru Segera Ini Jawapan Tegas Pm

papar berkaitan - pada 22/8/2022 - jumlah : 92 hits
Didesak Adakan PRU Segera Ini Jawapan TEGAS PM PUTRAJAYA Meskipun berdepan desakan lantang Umno yang mahukan PRU tahun ini Perdana Menteri Ismail Sabri Yaakob menegaskan beliau perlu mengambil kira pelbagai isu dalaman negara selain keadaan...
Artikel Laporan Pac Kapal Tempur Pesisir Mindef Tidak Endah Permintaan Tldm

Artikel Laporan Pac Kapal Tempur Pesisir Mindef Tidak Endah Permintaan Tldm

papar berkaitan - pada 5/8/2022 - jumlah : 95 hits
Artikel Laporan PAC kapal tempur pesisir MINDEF tidak endah permintaan TLDMKUALA LUMPUR 4 Ogos Laporan Jawatankuasa Kira kira Wang Negara hari ini merumuskan Kementerian Pertahanan Malaysia dan Boustead Naval Shipyard tidak mengendahkan per...
Diikuti 13 Negara Latihan Tempur Super Garuda Shield Dibuka Panglima Tni Di Sumsel

Diikuti 13 Negara Latihan Tempur Super Garuda Shield Dibuka Panglima Tni Di Sumsel

papar berkaitan - pada 3/8/2022 - jumlah : 125 hits
Latihan militer bersama Super Garuda Shield yang diikuti 13 negara resmi dibuka oleh Panglima TNI Jenderal Andika Perkasa dari Pusat Latihan Tempur di Baturaja Sumatera Selatan Rabu
Sabarlah Zahid Hamidi Pru Awal Jika Tujuannya Difahami Untuk Lepaskan Tengkuk Tidak Menjamin Bn Boleh Menang

Sabarlah Zahid Hamidi Pru Awal Jika Tujuannya Difahami Untuk Lepaskan Tengkuk Tidak Menjamin Bn Boleh Menang

papar berkaitan - pada 21/8/2022 - jumlah : 156 hits
Dengan maksud yang jelas untuk mendesak serta menekan Perdana Menteri Ismail Sabri Yaakob agar segera membubarkan Parlimen Presiden UMNO Ahmad Zahid Hamidi berkata BN akan tewas jika PRU15 tidak diadakan dengan segera Menurut beliau melenga...
Umno Sabah Tetap Bekerjasama Dengan Bersatu Pas Hadapi Pru 15

Umno Sabah Tetap Bekerjasama Dengan Bersatu Pas Hadapi Pru 15

papar berkaitan - pada 21/8/2022 - jumlah : 236 hits
agendaily com20 08 2022Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Sabah Datuk Seri Bung Moktar Radin Sabah tidak terikat dengan keputusan Perhimpunan Agung UMNO 2021 yang mengarahkan parti itu di peringkat bahagian atau negeri untuk tidak mengadakan ...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Falling Trees Reveal Nation S Rotting Roots

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Umur 21 Terlibat Dalam Mesyuarat Penajaan Ukm

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Hukum Baca Quran Dan Berzikir Tanpa Wuduk

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Syarahan Umum Pengenalan Pengkomputeran Kuantum

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Yong Tau Foo Homemade

Remaja Perempuan Hilang Lepas Naik Teksi E Hailing Ke Tempat Kerja Di Ipoh

Nepal Haram Produk Rempah Dari India Selepas Hong Kong Singapura

Official Position Of The State Government Of Sabah In Relation To The Constitutional Right To Claim The 40 Percent