Pgmall Medium Beli Belah Online Paling Mudah Dan Jimat


Kebelakangan ini semakin ramai yang memilih untuk membeli belah secara online (atas talian) walaupun hanya satu item sahaja. 
Sejak dunia di serang oleh wabak pandemik Covid19, kesedaran terhadap penjarakan sosial dan sentuhan fizikal di pasaraya atau kedai kian meningkat. 
Situasi sekarang ialah lebih kepada kurang memberi kontak sesama kita. 
Walaupun begitu, kita tetap perlu menjalani kehidupan harian seperti dahulu namun ianya harus dijalani dengan kaedah norma baharu. 
Dan kerana norma baharu inilah, semakin ramai yang menggunakan medium belian secara online atau atas talian ini sebagai alternatif untuk mendapatkan barang keperluan. 
Apakah medium beli belah online yang selalu kalian pilih? Untuk Sisyat, pilihan terbaik kami sekeluarga adalah membeli belah di PGMall.


Kalian sudah pasti kenal tentang PGMall kan? 
PGMall merupakan satu medium beli belah online sepertimana medium online yang lain. 
Tetapi, yang istimewanya PGMall ini ialah merupakan platform perdagangann (E-Commerce) tempatan yang pertama di Malaysia dan ditubuhkan pada tahun 2017. Pelbagai jenis barang yang ditawarkan dengan harga yang berpatutan. 
Ingat ye kalian, platform perdangangan E Commerce tempatan. Bukan calang-calang medium dan ianya setaraf dengan medium E Commerce antarabangsa tau. 
Konsep ConsuMerchant PGMall 
PGMall berkonsepkan ConsuMerchant yang bermaksud pengguna ataupun pembeli di PG Mall boleh berkongsi keuntungan dalam perniagaan dan menjadikan mereka usahawan dengan membina perniagaan tetap di PG Mall. 
Ini membezakan diantara PGMall dan medium beli belah online yang lain. Yang menjadikan PGMall sangat istimewa kepada para usahawan dalam meneruskan perniagaan mereka. 
Kalian pernah dengar atau tahu tentang Iprice? 



Iprice merupakan platform yang memaparkan website E-Dagang yang paling popular di Malaysia. Merujuk kepada laporan di link Iprice https://iprice.my/insights/mapofecommerce/, terdapat 50 website E Dagang paling popular yang menjadi pilihan ramai rakyat Malaysia. 
Daripada 50 website daripada senarai tersebut, PGMall menduduki tangga ke tiga dengan lawatan laman web bulanan sebanyak 1,688,500. Satu angka yang sangat besar. 
Ini menunjukan, PGMall menjadi salah satu pilihan utama rakyat Malaysia dalam membuat belian secara atas talian. 
Dan salah seorang daripada rakyat Malaysia itu mestilah anda dan juga Sisyat kan. 

Tawaran Menarik Daripada PGMall Dengan Hot Day Sales Apa yang kalian paling suka bila beli belah samada secara walk in atau atas talian? 
Kalau Sisyat, paling suka adalah bila waktu promosi. 
Dan PGMall menggelarkan waktu promosi mereka dengan nama Hot Day Sales. 

Hot Day Sales dilakukan setiap hari dengan memperuntukan 3 slot setiap hari iaitu pada jam 10.00 pagi, 4.00 petang dan 9.00 malam. 
Kalau kalian ingin mendapatkan harga yang super jimat dan murah, kalian boleh lah mula shopping online di PGMall ini pada waktu yang telah Sisyat maklumkan tu. 
Setiap kali Hot Day Sales di jalankan, PGMall memberikan tawaran: Harga rendah paling jimat Potongan harga sehingga 80% setiap hari terhadap semua item yang terpilih. Menarik kan? 
Tawaran sepanjang Hot Days Sales ni membuatkan makin ramai yang nak membeli belah di PGMall. 
Kempen Love You 3000 

Lagi menarik dari PGMall ialah Kempen Love You 3000. 
Macam pernah dengar kan ayat ni? Ayat dari seorang ayah yang penyayang, Tony Stark kepada anak perempuan dia, Morgan Stark. 
Babak paling sedih apabila semua superhero melihat rakaman video selepas Tony Stark meninggal dunia dalam filem Avengers : End Game. 
PGMall menawarkan peluang keemasan kepada semua pelanggannya untuk menyertai kempen ini. 
Setiap pembelian minimum RM30.00 kalian sudah layak untuk menyertai Kempen Love You 3000 ini. Lagi banyak pembelian yang kalian lakukan, lagi tinggi peluang untuk anda memenangi ganjaran yang disediakan. 
PG Mall menyediakan ganjaran berupa hadiah cabutan bertuah kepada pelanggan dalam C-Wallet dengan nilai keseluruhannya RM3000. Lumayan sekali ganjarannya kan! 
Cabutan bertuah bagi kempen ini akan dilaksanakan setiap 2 minggu sekali iaitu pada 15 dan 30 haribulan. Jadi, cepat-cepatlah kita beli belah di sana. Banyak hadiah yang menanti ni. 
Lagipun di PGMall ini terdapat 1 juta produk tempatan dan antarabangsa dari pelbagai kategori termasuk fesyen & aksesori, elektronik, telefon bimbit & tablet, perkakas rumah kediaman & tempat tinggal, kesihatan & kecantikan, kanak-kanak & bayi dan barangan runcit. 
Macam-macam boleh pilih. Dan yang bestnya, boleh sertai Kempen Love You 3000 tu. 

PGMall Sediakan Pulangan Tunai Forever Cash Back Sehingga 3.5% 
Memang banyak sungguh ganjaran yang PGMall sediakan untuk para pelanggannya. 
Setiap kali pelanggan membeli belah di medium ini, pelanggan akan menerima pulangan hasil daripada setiap perbelanjaan. 
Setiap pembeli mampu perolehi pulangan tunai dari 0.5% hingga 3.5% untuk setiap pembelian yang dilakukan di PGMall

Payweek Bonanza Untuk meraikan rakyat Malaysia yang memilih PGMall sebagai medium beli belah online, PGMall menawarkan penghantaran percuma (FREE DELIVERY) bagi setiap pembelian yang bernilai RM50 dan ke atas (daripada kedai/store yang sama). 

Keistimewaan Free Delivary ini hanya dalam tempoh 25hb sehingga 5hb bulan berikutnya sahaja sebagai tanda menghargai anda yang membeli belah di medium itu. 
Banyak yang jimat kan? 
Macam-macam promosi yang kita boleh nikmati hanya di PG Mall. Memang berbaloi-baloi. Potongan harga yang kaw-kaw, cashback lagi, siap ada cabutan bertuah lagi dan tak lupa juga penghantaran percuma semasa hari gaji. Tunggu apa lagi, bertindak sekarang! 
Jom shopping di PGMall gais! 
About PGMall:
Website PGMall: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=258
Website: www.pgmall.my 
Instagram:PGMall.my , https://www.instagram.com/pgmall.my/
FB PGMall: PGMallOfficial
Hashtags:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #HDS #Payweekbonanza #Loveyou3k

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.hayatisuki.com/2020/06/pgmall-medium-beli-belah-online-paling-murah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jual Produk Korang Secara Online Di Pgmall My Dengan Mudah

Jual Produk Korang Secara Online Di Pgmall My Dengan Mudah

papar berkaitan - pada 10/6/2020 - jumlah : 384 hits
Jual Produk Korang secara online di Pgmall my dengan mudah Sejak berlakunya wabak Covid 19 di seluruh Negara Ramai yang lebih berhati hati The post appeared first on
Beli Online Lebih Jimat Dengan Pg Mall

Beli Online Lebih Jimat Dengan Pg Mall

papar berkaitan - pada 18/6/2020 - jumlah : 320 hits
Permintaan terhadap penjualan secara online semakin hari semakin meningkat ini kerana perkhidmatan sebegini menyediakan kemudahan kepada pembeli untuk membeli barang barang yang diinginkan dengan tawaran harga yang lebih murah dan mudah Dis...
Hokkaido Baked Cheese Tart Durian Buat Sendiri Lagi Jimat Puas Makan Nak Beli Mahal

Hokkaido Baked Cheese Tart Durian Buat Sendiri Lagi Jimat Puas Makan Nak Beli Mahal

papar berkaitan - pada 23/6/2020 - jumlah : 295 hits
Hokkaido baked cheese tart durian memang sangat terkenal kerana rasanya yang kaya dengan cheese dan durian ditambah pula dengan kulit tart rangup memang kombinasi terbaik Harganya bagi satu biji tart lebih kurang RM6 tapi kalau anda teringi...
Diy Membuat Leaf Iron Wall Paling Jimat Hanya Menggunakan Barang Di Kedai Eco

Diy Membuat Leaf Iron Wall Paling Jimat Hanya Menggunakan Barang Di Kedai Eco

papar berkaitan - pada 16/6/2020 - jumlah : 1245 hits
Sejak PKP hari tu suka betul saya tengok group group dan kelab Dekorasi Rumah di Facebook Banyak betul idea diaorang ni yang buat rumah nampak cantik dan menarik Salah satu yang paling saya rasakan menarik ialah cara DIY membuat Leaf Iron W...
Resipi Mi Celup Paling Mudah Rebus Rebus Perasakan Bila Makan Tak Sedar Keliling

Resipi Mi Celup Paling Mudah Rebus Rebus Perasakan Bila Makan Tak Sedar Keliling

papar berkaitan - pada 6/6/2020 - jumlah : 262 hits
Kadang kadang tekak tak terasa nak makan nasi dengan lauk berat Dapat makan mi berkuah pun sedap Salah satu jenis mi yang digemari ramai adalah mi celup Rasa masam dan kuah yang ringan membuatkan bila dimakan tak ada rasa muak Jika ada yang...
Q A Bigpay Card Cara Jimat Beli Tiket Flight Airasia

Q A Bigpay Card Cara Jimat Beli Tiket Flight Airasia

papar berkaitan - pada 22/6/2020 - jumlah : 428 hits
Hi So aku dah janji semalam nak share further pasal bigpay card yang aku dah share kat blog post sebelum ni Siapa belum baca boleh baca kat entri tu And aku tau masih banyak persoalan yang banyak tak terjawab dalam kepala masing masing tu s...
Bilik Nampak Cantik Elegan Ini 10 Barang Hiasan Bilik Yang Anda Patut Beli Online Je

Bilik Nampak Cantik Elegan Ini 10 Barang Hiasan Bilik Yang Anda Patut Beli Online Je

papar berkaitan - pada 13/6/2020 - jumlah : 943 hits
Zaman sekarang tak kira wanita atau lelaki pasti ada yang gemar untuk menghias rumah mereka agar kelihatan cantik dan kemas Selalunya bila tengok Pinterest rasa geram sangat tapi tak ada modal sangat untuk membeli barang mahal Terbaru seora...
Puding Buah Naga Bersusu Paling Mudah Nyaman Sedap

Puding Buah Naga Bersusu Paling Mudah Nyaman Sedap

papar berkaitan - pada 24/6/2020 - jumlah : 398 hits
Panas panas ni dapat makan puding dingin dari peti sejuk ni memang nyaman sangat kan Ni dia puding buah naga dragon fruit yang mengancam selera dengan warna unggu yang cantik dan nampak begitu sedap Bahan bahan utamanya adalah agar agar sus...
Formula Libatkan Mahathir Cara Paling Mudah Anwar Jadi Pm Kit Siang

Formula Libatkan Mahathir Cara Paling Mudah Anwar Jadi Pm Kit Siang

papar berkaitan - pada 24/6/2020 - jumlah : 346 hits
DAP beranggapan cara paling mudah dan lancar untuk Anwar menjadi perdana menteri ialah memberikan peluang kepada Dr Mahathir menjadi PM sementara selama 6 bulan Supremo DAP Lim Kit Siang berkata tidak seperti tuduhan penyokong PKR parti itu...
Jalan Penghubung Bandar Utama Di Pahang Perlu Dinaiktaraf

Jom Melabur Dalam Amanah Hartanah Bumiputera

Terengganu Fc Umum Harga Tiket Agarbomb Performance Cup 2024

Ocrevus Transforming Multiple Sclerosis Treatment Landscape In Malaysia

Hada Labo Hydrating Water Gel

Cops Fire 5 Shots During 70km Car Chase Near Baling

I Was Never Arrested Merely Barred From Overseas Travel Ex Src Director

Kejadian Berlaku Depan Mata Masih Trauma Isteri Suspek Kes Tembak Di Klia Bersuara



10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online

10 Filem Melayu Terbaru Best Di Platform Online Netflix Malaysia 2024 Mesti Tonton


Artis Cahaya Manis Music Duruk Ngabang Chord

Yoursay Time And Patience Running Out For Anwar

Put Targeted Subsidy Plan In Place Quickly To Combat Diesel Smuggling Govt Urged

Zii Jia Won T Join National Team For Thomas Cup Training

Koleksi Video Melawat Taiping 2024

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd