Nak Surprise Kan Isteri Tak Perlu Tunggu Hari Istimewa Bila Bila Masa Teddyprank Boleh Tolong


Kejutan atau ‘surprise’ setiap kali menyambut hari istimewa adalah normal bagi setiap pasangan. Hari Jadi ke, hari ulangtahun perkahwinan ke, aktiviti sebegini memang menjadi kebiasaan kan? Mungkin jawapan kau orang, YA..atau mungkin juga tidak bersetuju dengan kenyataan aku ini. Aku pun tak bersetuju sebenarnya.
Setiap kali hari jadi isteri, atau hari ulangtahun perkahwinan kami, memang tiada ‘surprise’. Sebabnya aku atau dia dah boleh agak. Lagi pun aku dan isteri lebih merancang untuk menyambut hari tersebut sama-sama.
Takde maknanya nak terkejut kalau tiba-tiba ada orang datang bawa kek sambil nyanyikan lagu Selamat Ulang Tahun sayang ke, itu dah menjadi perkara tipikal. Dah boleh agak. Tak best!
Kalau bercakap tentang ‘surpirse’ atau kejutan untuk yang tersayang, aku lebih suka melakukan perkara ini di luar jangkaan. Seboleh mungkin tak nak pun dia bau jejak kejutan tu. Semestinya untuk pastikan ini berjaya, aku tak mampu lakukannya sorang sorang kan.
At least ada someone yang tolong melaksanakan ‘surprise’ ini. Lagi best, aku just monitor dari jauh. Aku takde pun di tempat kejadian kejutan tersebut. Haa baru best!
Mood romantik aku untuk buat surprise kat isteri ni tak kira masa.
Kalau aku rasa lusa nak buat surprise, aku terus cari Surpirse Planner dan tempah slot.
Kalau rasa petang malam Jumaat nak buat kejutan, hari ni gak aku dah cari Surprise Planner yang power yang boleh buat isteri teruja dengan kejutan tersebut.
Kalau takde idea untuk hadiakan apa, aku akan diskas dengan Surprise Planner terlebih dahulu.
Bagaimana, bila dan di mana pun aku akan rancang terlebih dahulu dengan Surprise Planner. Ini wajib. Walaupun isteri aku selalunya ada di ofis, tetapi tetap kena rancang. Kang tak pasal-pasal bila Surprise Planner tiba, isteri aku lak ada meeting di tempat lain. Rosak la kejutan tu nanti kan. Tapi biasanya, Suprise Planner ni dah tahu nak set masa macam mana. In case tiba-tiba yang nak dikejutkan tu keluar, pandai-pandailah Surprise Planner nak buat yang terbaik. Haa nampak tak betapa pentingnya Surprise Planner untuk pastikan rancangan kejutan aku berjaya.
Tidak dinafikan, servis Surprise Planner di Kuala Lumpur/Selangor ni memang banyak. Kalau aku buat carian di Google “Suprise Planner terbaik di Lembah Klang”, memang berderet la senarai tu. Tapi aku suka dan pernah ada pengalaman ‘manis’ deal dengan Teddyprank The Best Suprise Planner in KL ni.
Manisnya sebab apa? Ada 2 sebab:
Isteri aku memang terkejut dengan kehadiran Teddyprank. Last minit guna servis Suprise Planner pun boleh! Ini kali ke-2 aku menggunakan servis Teddyprank untuk ‘surprise’kan isteri aku. Jika sebelum ini aku surprisekan masa hari ulangtahun perkahwinan kami, pada minggu lepas plak aku buat kejutan tanpa apa-apa hari istimewa!
Aku gunakan servis Surprise Planner terbaik di Malaysia ini dengan mengirim sejambak coklat & sebiji belon terpampang besar-besar “I Love You” ke ofis dia.

Salah ke? Tak salahkan..in fact, cara ini lebih mengejutkan. Sebenarnya aku just nak hantar wish “Congratulation” sebab baru menjawat posisi yang lebih baik di tempat yang lebih.
Tapi selepas berdiskusi dengan Puan Wawa dari Teddyrprank, lagi ohsem jika aku hantar belon I Love You tu. Kaler pink lagi, warna kegemaran isteri.
Ternyata rekemendasi dari tim Teddyprank memang mantap!
Bukan takat aku yang excited, isteri lagilah teruja dan terkejut gila. Nak cakap happy macam mana ye..ibarat minggu lepas tu dah macam minggu ulang tahun percintaan kami. Rasa berbunga-bunga je hati ni…Tambah memeriahkan lagi, budak-budak ofis dia dok wish Happy Anniversary je, sebab diorang ingat hari tu adalah hari ulangtahun perkahwinan kami..haha..

Alhamdulillah, segala perancangan ringkas aku dan tim Teddyprank menjadi. Simple tapi sempurna.
Aku highly recommended servis Teddyprank ni pada sesiapa yang nak sedang mencari surprise planner. Boleh diskas dengan tim diorang untuk kejutan yang korang idamkan.
Siap request boleh rekodkan video mangsa kejutan lagi ok..Ye la, nak gak tengok muka terkejuta mangsa tu kan.

Di bawah ni aku kongsikan detail Teddyprank untuk tempahan:
Facebook: @teddyprank4u
Instagram: @teddyprank
019-7564019
http://www.wasap.my/60197564019
 
The post Nak ‘Surprise’kan Isteri, Tak Perlu Tunggu Hari Istimewa. Bila-bila Masa Teddyprank Boleh Tolong! appeared first on JMR .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://jmr23.com/2018/10/nak-surprisekan-isteri-tak-perlu-tunggu-hari-istimewa-bila-bila-masa-teddyprank-boleh-tolong/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hari Hari Nak Makan Jajan Tak Bagi Mengamuk Tip Ini Mama Boleh Cuba Agar Anak Suka Makanan Sihat

Hari Hari Nak Makan Jajan Tak Bagi Mengamuk Tip Ini Mama Boleh Cuba Agar Anak Suka Makanan Sihat

papar berkaitan - pada 2/11/2018 - jumlah : 595 hits
Anak kecil dan jajan atau snek kurang berkhasiat seolah olah tidak dapat dipisahkan Ibu mana yang tidak bimbang jika si manja gemar makan snek yang belum tentu kandungan nutrisinya Tambahan pula ada fakta yang menyatakan kanak kanak di Mala...
Isteri Mengidam Nasi Lemak Airasia Nasib Baiklah Netizen Baik Hati Nak Tolong

Isteri Mengidam Nasi Lemak Airasia Nasib Baiklah Netizen Baik Hati Nak Tolong

papar berkaitan - pada 1/11/2018 - jumlah : 396 hits
Please follow and like us 0 Wanita hamil ada macam macam ragamnya Antara ragam paling suami suami kat luar sana kena tahan ialah nafsu mengidam mereka yang macam macam Nak makan itu ini kesian pulak kan Baru baru ni viral di Twitter kisah
Aku Cakap Kat Dia Boleh Bawak Isteri Kedua Sekali Aku Nak Kenal Dia Diam

Aku Cakap Kat Dia Boleh Bawak Isteri Kedua Sekali Aku Nak Kenal Dia Diam

papar berkaitan - pada 5/11/2018 - jumlah : 374 hits
Sayang Maafkan Aku Assalamualaikum sebelum tu izinkan aku perkenalkan diri Orang panggil aku Mel aku berusia 26 tahun dan telah berkahwin dengan suamiku ketika umur kami 22 tahun Ya dah 4 tahun Kedua dua kami mempunyai pekerjaan tetap masin...
Kalau Tak Nak Berat Badan Naik Berlebihan Masa Mengandung Tolong Ikut Tip Ini Ya Ibu

Kalau Tak Nak Berat Badan Naik Berlebihan Masa Mengandung Tolong Ikut Tip Ini Ya Ibu

papar berkaitan - pada 25/10/2018 - jumlah : 527 hits
Seronoknya bila disahkan mengandung Tapi yang tak seronoknya bila berat badan naik berlebihan masa mengandung sampai ibu jadi stres dan susah hati Kadangkala ada bakal ibu jadi teruja dan berselera sampai tak sedar dia makan apa sahaja yang...
Takkan Nak Tunggu Mb Perak Suruh Letak Jawatan Kan Hint Ada Dahtu

Takkan Nak Tunggu Mb Perak Suruh Letak Jawatan Kan Hint Ada Dahtu

papar berkaitan - pada 5/11/2018 - jumlah : 669 hits
Come on la presiden PAFA Kamu telah merendahkan martabat pemain perak yang berjuang untuk dapatkan piala malaysia Memang hanya sebuah piala tapi piala tu ko bawak balik kemudian letak kat atas meja dikelilingi anak untuk makan TMJ pun tak b...
Tak Usahlah Isteri Zahid Buang Masa Nak Jelajah Ke Seluruh Negara

Tak Usahlah Isteri Zahid Buang Masa Nak Jelajah Ke Seluruh Negara

papar berkaitan - pada 20/10/2018 - jumlah : 319 hits
Berikut adalah senarai 45 pertuduhan pecah amanah menerima rasuah dan penggubahan wang haram yang dihadapi oleh Presiden UMNO Zahid Hamidi Criminal breach of trust 1 Criminal breach of trust involving RM537 513 64 from welfare foundation Ya...
Kalau Diputarkan Masa Tak Rasa Nak Ubah Apa Yang Terjadi

Kalau Diputarkan Masa Tak Rasa Nak Ubah Apa Yang Terjadi

papar berkaitan - pada 31/10/2018 - jumlah : 218 hits
Baru saja menggenggam segulung Ijazah Sarjana penyanyi Sufian Suhaimi memberitahu kisah kegagalan cintanya sebelum ini tidak memberi kesan kepada pengajiannya meskipun tempoh The post appeared first on
Mengidam Makanan Manis Manis Masa Hamil Boleh Jadi Moody Kalau Tak Dapat Mama Kena Hati Hati

Mengidam Makanan Manis Manis Masa Hamil Boleh Jadi Moody Kalau Tak Dapat Mama Kena Hati Hati

papar berkaitan - pada 2/11/2018 - jumlah : 490 hits
Mengidam atau teringin makan sesuatu yang manis kerap berlaku tidak terhad kepada wanita hamil sahaja orang yang tidak hamil juga boleh mengalaminya Tapi bagi ibu hamil berhati hati dan kawal pengambilan makanan manis sangat penting Lebih l...
Proton X70 Boleh Ditempah Secara Dalam Talian Mulai Hari Ini

Proton X70 Boleh Ditempah Secara Dalam Talian Mulai Hari Ini

papar berkaitan - pada 17/10/2018 - jumlah : 863 hits
Berita baik untuk anda Untuk yang bercadang untuk membeli kereta keluaran Proton yang terbaru iaitu SUV Proton X70 anda tidak perlu lagi ke bilik pameran Proton Ianya boleh ditempah secara online melalui laman web korporat Proton Platform y...
Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Tular Gambar Pelupusan Beras Amp Barang Dapur Di Temerloh Pahang Bekas Mp Kuala Krau Tampil Mengaku Bertanggungjawab

Noorkhiriah Disangka Sudah Meninggal Dunia Hanya Kerana Akak Hidup Lagi Dik Baru 5 Hari Kau Dah Arwah Kan Akak

Dua Kali Ditangkap Khalwat Janda Anak Satu Jadi Wanita Pertama Kena Hukuman Sebat Di Terengganu

209 Doa Para Nabi

207 Chapter Master You Words

Coretan Dari Tingkat 2 Wad 29 Katil 18 Hprz 2