Macam Persis Arab Inilah Wajah Anak Anak Fiza Elite Yang Sangat Comel Dan Amat Jarang Di Tonjolkan


Ternyata lakonan Fiza Bagaimanapun kata Fiza, akhir-akhir ini ramai yang mudah simpati dengannya dan tidak hairanlah rezekinya dalam bidang lakonan juga semakin bertambah.
Alhamdulillah, akhir-akhir ini rezeki saya murah sangat. Ada banyak tawaran berlakon dan ada ketikanya, saya terpaksa tolak kerana jadualnya bertindih.
“Sepanjang saya berlakon Annissa, ada lima job yang terpaksa saya tolak, dua untuk drama episod dan tiga telefilem. Selepas Annissa, saya ada job tapi saya tolak juga kerana tidak larat nak bekerja back to back,” jelasnya.
Fiza yang telah bercerai dengan suaminya, Ahmed Farriq Zainul Abidin, 31, pada November 2010, dikurniakan dua cahaya mata, Ferra Aryanna, 3, dan Feeya Adyrra, 2, berkata, matlamat hidupnya sekarang adalah untuk anak-anak.
Menurut Fiza, biarpun dia dan suami mendapat hak penjagaan anak bersama, namun anak-anaknya banyak menghabiskan masa dengan bekas suami dan mertua di Gombak kerana kesibukannya berlakon.

“Sebenarnya sy tak tahu nak mulakan dr mana.. Sy tak faham saudara2 diluar sana kenapa perlu pertikaikan wajah anak2 sy BERLAINAN? Sy mohon tolonglah jgn kecilkan hati anak sy yg kedua,sbb dia dah tahu dan faham apa yg semua komen..
Apa perasaan dia bila baca’Kenapa adik lain dr kakak, Kenapa kakak lg cantik dr adik?Kenapa muka lain & tak sama?’Setiap manusia Allah jdkan ada kelebihan dan kepandaian tersendiri.. Tak semua kita dlm adik beradik sama muka kan?? Sy tak faham kenapa perlu nak komen benda2 sensitivity…

sungguhpun dia budak,dia ada perasaan dan dah faham.Sy xnak dgn komen2 negative mcm ni akan merenggangkan hubungan antara dia dan kakaknya disebabkan rasa iri nnt di kemudian hari…Harap saudara2 diluar sana JAGALAH HATI anak sy sama ya… sy mohon sgt2!!
Fiza tidak kisah anak-anak dijaga suami dan mertua kerana Fiza sendiri sibuk. Ada baiknya mereka dengan bekas suami kerana segala keperluan terjaga.

“Walaupun Fiza tidak bersama kakak dan adik (panggilan untuk kedua-dua orang anaknya), tapi setiap apa yang mereka lakukan Fiza tahu. Fiza tahu pukul berapa mereka tidur, bangun, pergi kelas dan mengaji,” katanya terus terang.
Kata Fiza, pembantu rumahnya, Yulianti, 25, sentiasa menjadi mata dan telinganya ketika dia tidak bersama anak-anak.
Baginya, Yulianti bukan sekadar pembantu tapi lebih kepada seorang saudara kerana mereka sudah bersama sejak Fiza melahirkan Feeya Adyrra.
Kalau nak tahu, bila si adik nak tidur, dia mesti cari Yulianti. Fiza tabiklah dengan dia sebab boleh menjaga kakak dan adik dengan sabar. Budak-budak biasalah, ada ketikanya tidak mahu dengar cakap.
“Setiap kali Fiza shooting, ketiga-tiga mereka akan menetap di Gombak dan bila free, Fiza akan ambil mereka untuk tinggal dengan Fiza di Damansara.
“Waktu itu, kami akan keluar jalan-jalan. Sebab itulah, orang sekitar The Curve sudah kenal kami kerana Fiza akan bawa anak-anak lepak kat sini,” ceritanya tersenyum.
S3 dapat melihat kemesraan yang terjalin antara Fiza dan anak-anak bersama dengan jurujual di bahagian permainan. Ketika Aryanna dan Adyrra ingin menunggang binatang mainan, mereka disuruh naik dulu dan bayar kemudian.
Malah, Aryanna dan Adyrra yang comel dan sering menarik perhatian orang ramai itu turut menunjukkan kebolehan mereka membaca doa makan, tidur dan lagu-lagu berunsur keislaman.
“Banyak perkara yang Fiza belajar daripada mereka. Kalau hari ini mereka diajar perkara baru di tadika atau kelas mengaji, pasti Fiza tahu malah secara tidak langsung, Fiza pun dapat belajar.
Cuba tengok telatah adik macam burung kakak tua. Dia ikut sahaja apa kakaknya buat, tapi ada bagusnya kerana dia dapat belajar banyak perkara,” katanya.
Disebabkan keletah anak-anaknya yang sentiasa ceria itulah Fiza tidak dapat berpisah lama dengan mereka dan setiap seorang dibelikan telefon bimbit selain pembantu rumah.
Naluri seorang ibu membuatkan Fiza tidak dapat berpisah lama dengan anak-anaknya. Walaupun tidak dapat bertemu setiap hari kerana tugasan, namun Fiza akan pastikan dia berpeluang mendengar suara mereka.
“Tiap kali mahu bertemu mereka, Fiza pasti teruja kerana ada sahaja cerita baru yang dapat Fiza dengar,” katanya terus terang.
Bila ditanya tentang masa depan, Fiza yang pernah dikaitkan dengan Faizal Mohd. Khan, 33, bapa kepada pelakon Erin Malek memberitahu yang dunianya sekarang adalah anak-anak dan kerjaya.







Sumber :https://beritapower.net
The post Macam Persis Arab, Inilah Wajah Anak-anak Fiza Elite Yang Sangat Comel Dan Amat Jarang Di Tonjolkan appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2018/12/16/macam-persis-arab-inilah-wajah-anak-anak-fiza-elite-yang-sangat-comel-dan-amat-jarang-di-tonjolkan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Maafkan I Sebab Jarang Sangat Cakap Sayang Dan Rindu You Luahan Sayu Bapa 3 Anak Kehilangan Isteri Buat Selamanya

Maafkan I Sebab Jarang Sangat Cakap Sayang Dan Rindu You Luahan Sayu Bapa 3 Anak Kehilangan Isteri Buat Selamanya

papar berkaitan - pada 18/12/2018 - jumlah : 663 hits
Kehilangan isteri tercinta akibat jangkitan kuman Ogos lalu bapa kepada tiga orang anak ini berkongsi luahan sayu di Facebook Tambah menyedihkan apabila anak anak sudah kehilangan kasih sayang seorang ibu seawal usia kecil Terbaru ketika me...
Anak Takut Lihat Wajah Saya Muka Melecur Terkena Air Panas Steamer Ketika Menggunakan Khidmat Mobile Spa

Anak Takut Lihat Wajah Saya Muka Melecur Terkena Air Panas Steamer Ketika Menggunakan Khidmat Mobile Spa

papar berkaitan - pada 16/12/2018 - jumlah : 452 hits
Anak takut lihat wajah saya Muka melecur terkena air panas steamer ketika menggunakan khidmat mobile spaHajat mendapatkan perkhidmatan mobile spa menjadi tragedi apabila wajah wanita itu melecur teruk akibat terkena tumpahan air panas steam...
Wajah Terkini Wan Maryam Anak Sulung Fizo Omar Dan Mawar Memang Keturunan Cantik Cantik

Wajah Terkini Wan Maryam Anak Sulung Fizo Omar Dan Mawar Memang Keturunan Cantik Cantik

papar berkaitan - pada 15/12/2018 - jumlah : 836 hits
Comel macam anak patung Netizen cair tengok anak Fizo dan Mawa Memang macam anak patung Foto Wan Maryam tular di media sosial Instagram MEMANG macam anak patung Beberapa keping foto anak perempuan milik pasangan Fizo Omar dan Mawar Karim Wa...
Sambut Hari Jadi Anak Bertemakan Bola Sempena Piala Aff Suzuki Namun Wajah Che Ta Yang Curi Perhatian

Sambut Hari Jadi Anak Bertemakan Bola Sempena Piala Aff Suzuki Namun Wajah Che Ta Yang Curi Perhatian

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 278 hits
Aniq Ezzra anak kedua Che Ta beberapa hari lalu telah mencecah usia 20 tahun Menerusi laman Instagram milik pelakon jelita Che Ta terlihat beberapa keping foto sekitar sambutan hari jadi anaknya Aniq Bertemakan bola sempena perlawanan akhir...
Biasanya Anak Kedua Ni Lebih Comel Betul Ke

Biasanya Anak Kedua Ni Lebih Comel Betul Ke

papar berkaitan - pada 3/12/2018 - jumlah : 584 hits
Biasanya Anak Kedua Ni Lebih Comel Betul Ke Begitulah hampir sebagian besar anak kedua atau anak tengah tidak pernah di sebut sebut dan bahkan kerap dilupakan begitu saja Bukan hanya saat anak kedua masih anak anak atau bahkan saat masih ba...
Video Aww He Melts My Heart Mira Filzah Dapat Flying Kiss Dari Peminat Cilik Comel Sangat

Video Aww He Melts My Heart Mira Filzah Dapat Flying Kiss Dari Peminat Cilik Comel Sangat

papar berkaitan - pada 23/12/2018 - jumlah : 593 hits
Siapa yang tidak mengenali dengan pelakon cantik Mira Filzah ini malah sering menjadi perhatian netizen bukan Pelakon yang terkenal dengan watak sebagai Ilaina dalam drama berjudul Rahsia Hati Perempuan sering kali diasak dengan soalan pana...
Nak Tanya Pendapat Netizen Berbaloi Ke Nasi Goreng Bodoh Macam Ni Harganya Hampir Rm12 Fiza Berang Harga Cekik Darah

Nak Tanya Pendapat Netizen Berbaloi Ke Nasi Goreng Bodoh Macam Ni Harganya Hampir Rm12 Fiza Berang Harga Cekik Darah

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 568 hits
Berbaloi ke dua bungkus Nasi Goreng Cina kosong tanpa sayur dan ayam berharga RM26 30 Pelakon Fiza Abdul Halim berasa kesal dan tidak berpuas hati apabila dikenakan bayaran tidak masuk akal bagi dua bungkus nasi goreng yang dibeli untuk ana...
Sekalipun Kerbau Ni Ceroboh Tanah Zalim Sangat Diperlakukan Macam Ni

Sekalipun Kerbau Ni Ceroboh Tanah Zalim Sangat Diperlakukan Macam Ni

papar berkaitan - pada 8/12/2018 - jumlah : 464 hits
Katanya sebab dendam kerbau ni selalu masuk kawasan halaman rumah habis kena macam ni Janganlah binatang diperlakukan dan dianiaya secara zalim yg slh tu tuannya sebab biarkan ingat kite ni sama2 menumpang bernafas di bumi yg sama Kredit Pe...
Kat Sekolah Ada Orang Pegang Bawah Ini Tak Kawan Lelaki Anak Kecil Itu Mengangguk Wajah Ibunya Dah Pucat Lesi

Kat Sekolah Ada Orang Pegang Bawah Ini Tak Kawan Lelaki Anak Kecil Itu Mengangguk Wajah Ibunya Dah Pucat Lesi

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 635 hits
Kat sekolah ada orang pegang bawah ini tak Kawan lelaki Anak kecil itu mengangguk wajah ibunya dah pucat lesi Ibu bapa selalu dinasihatkan untuk memantau segala aktiviti anak anak agar tidak terjebak dengan perkara yang tidak diingini Selai...
Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Yoursay Don T Let Little Napoleons Hold Nation To Ransom

Europe S War Jitters

Menu Cadangan Hidangan Rumah Terbuka Hari Raya

Filem Sheriff

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Lipat Baju Bersama Sofea

Al Kisahnya Raya 2024

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia

Manfaat Daun Kucai Untuk Kesihatan Yang Ramai Tak Tahu

Faisal Asahan Kau Bersalah Aku Mengalah Chord

Gugurnya Dosa Waktu Solat