Kebebasan Berinternet Untuk Melancong Ke Luar Negara Dengan Yoodo


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang saya kasihi sekalian. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. Baiklah untuk entri kali ini, saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai telco yang menawarkan kebebasan anda untuk berhubung ketika berada di luar negara. Telco yang saya maksudkan adalah Yoodo.
Semua sedia maklum, bila mengembara dan melancong ke luar negara, apa yang kita perlukan adalah untuk kekal berhubung dengan orang lain. Tak kiralah dengan itnernet, panggilan ataupun mesej sekalipun. Tapi yang menjadi masalahnya adalah kos yang tinggi apabila menggunakan khidmat tersebut di luar negara.
Silap haribulan, boleh pitam apabila melihat bil yang bakal sampai ke peti surat rumah kita nanti. Itu yang paling ditakuti apabila mengembara ke luar negara. Nak kata tak guna internet pula kan nanti memang agak susah la bila berada di luar negara. Internet wajib walaupun dalam mood melancong sekalipun.
Yoodo Roam Like Home Oleh yang demikian, pihak Yoodo selaku telco yang menawarkan pakej telco yang menarik telah menawarkan pakej yang berpatutan untuk anda kekal aktif ketika berada di luar negara. Dengan kempen Roam Like Home pastinya anda tak perlu risau akan caj telco anda ketika berada di luar negara.
Chow Tuck Mun, Head of Yoodo Hanya RM10-RM20 sahaja untuk 24 jam! Ya untuk 24 jam. Harga bergantung kepada negara mana yang anda kunjungi. 24 jam yang dimaksudkan adalah betul-betul 24 jam dan bukannya diperhabarui pada 12 tengah malam. Contohnya jika anda langgan pada 4.30 petang hari ini, maka pelan langganan anda akan tamat pada 4.29 petang esoknya. Dan bukan 12 malam ini seperti telco yang lainnya.
Pening la nak pergi negara mana ni Apa yang menariknya lagi, langganan untuk perayauan antarabangsa ini terdapat di lebih 53 negara di seluruh dunia. Yang pastinya negara-negara yang biasa anda kunjungi memang terdapat dalam list ini. Jadi selepas ini anda tak perlu lagi bimbang dengan bil anda yang melambung tatkala berada di luar negara ok.
Nak beli pakej roaming pun cukup mudah sahaja. Anda hanya perlu pilih ‘Add roaming/IDD’ di dalam aplikasi Yoodo anda. Pilih roaming dan negara yang anda inginkan. Pilih sahaja waktu yang anda inginkan juga dan anda akan menerima SMS untuk maklumkan yang pakej telah anda berjaya langgan.
Berapa banyak data yang boleh saya gunakan?
Oh! itu adalah bergantung kepada data yang anda beli lah. Data yang ditawarkan memang cukup murah dan berpatutan. Memang cukup berbaloi sebabnya kita boleh pilih sendiri berapa banyak yang kita ingin gunakan. Kalau dah habis pula boleh tambah. Don’t worry.
Kenapa saya cakap berbaloi? Sebabnya saya juga pengguna setia Yoodo. Kenapa tak guna telco yang unlimited? Sebabnya saya tahu kalau unlimited, memang saya guna berapa GB je sebulan. Membazir je kalau saya bayar mahal-mahal untuk sesuatu yang saya tak guna sangat.
Selain itu juga, pengguna Yoodo berpeluang untuk memenangi Samsonite ARQ luggage bernilai RM1129 apabila menyertai I Love Roam Like Home. Hanya belanja RM30 sepanjang kempen berlangsung iaitu dari 25 Mei hingga 31 Julai, dan anda berpeluang untuk memenangi hadiah menarik ini.
Untuk anda yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai Yoodo ini bolehlah berhubung melalui mana-mana medium seperti di bawah:
Facebook: Facebook Yoodo
Web: Web rasmi Yoodo
The post Kebebasan Berinternet Untuk Melancong ke Luar Negara Dengan Yoodo appeared first on AMIRNAWAWI.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://amirnawawi.com/kebebasan-berinternet-untuk-melancong-ke-luar-negara-dengan-yoodo/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Roamlikehome Yoodo Tawar Roaming Murah Ketika Melancong

Roamlikehome Yoodo Tawar Roaming Murah Ketika Melancong

papar berkaitan - pada 14/6/2019 - jumlah : 200 hits
ROAMLIKEHOME YOODO TAWAR ROAMING MURAH KETIKA MELANCONG Assalamualaikum semua Amacam semua best tak cuti raya Ha bila cuti dah habis ni mula la mood blues semacam je Pastu mula la duk merancang nak pi travel haha tu aku la Korang camne sama...
Haziq Kini Bebas Ke Mana Saja Termasuk Luar Negara

Haziq Kini Bebas Ke Mana Saja Termasuk Luar Negara

papar berkaitan - pada 16/6/2019 - jumlah : 489 hits
Bekas Setiausaha Sulit Timbalan Menteri Perusahaan Utama Haziq Abdul Aziz berjalan keluar selepas dibebaskan dengan jaminan polis hari ini di Ibu Pejabat Daerah Polis Dang Wangi Kuala Lumpur foto IQBAL BASRI KUALA LUMPUR Haziq Abdullah Abdu...
Najib Sokong Pelaburan Src Di Luar Negara

Najib Sokong Pelaburan Src Di Luar Negara

papar berkaitan - pada 12/6/2019 - jumlah : 263 hits
Najib sokong pelaburan SRC di luar negaraPosted By on June 12 2019Bekas perdana menteri Najib Razak pada 2011 menyokong keputusan SRC International Sdn Bhd untuk melaburkan RM1 5 bilion di luar negara kata bekas pengerusi lembaga pengarah s...
4 Suspek Utama Bunuh Adib Disembunyikan Kat Luar Negara Dan Kosnya Ditanggung Kerajaan Dakwa Peguam

4 Suspek Utama Bunuh Adib Disembunyikan Kat Luar Negara Dan Kosnya Ditanggung Kerajaan Dakwa Peguam

papar berkaitan - pada 30/5/2019 - jumlah : 1025 hits
SEMASA Pada selasa Peguambela dan Peguamcara Mohd Khairul Azam Abdul Aziz mendakwa empat suspek pembunuh Adib telah disembunyikan diluar negara dimana semua kos hidup mereka telah ditanggung sepenuhnya oleh kerajaan Pihak polis juga katanya...
Apandi Ali Bebas Pergi Ke Luar Negara

Apandi Ali Bebas Pergi Ke Luar Negara

papar berkaitan - pada 31/5/2019 - jumlah : 163 hits
foto sumber internet KUALA LUMPUR Bekas Peguam Negara Tan Sri Mohamed Apandi Ali kini bebas pergi ke luar negara selepas sekatan perjalanannya ditarik balik oleh Kerajaan Malaysia pada 8 Mei lepas Peguam M Visvanathan yang mewakili Mohamed ...
Haziq Dibebaskan Tidak Dikenakan Sekatan Ke Luar Negara

Haziq Dibebaskan Tidak Dikenakan Sekatan Ke Luar Negara

papar berkaitan - pada 16/6/2019 - jumlah : 273 hits
HAZIQ Abdullah Abdul Aziz individu yang mengaku sebagai lelaki dalam satu video lucah yang dikaitkan dengan seorang menteri dibebaskan dengan jaminan polis dengan seorang penjamin kira kira pukul 5 45 petang Sabtu Susulan itu peguamnya Rame...
8 Negara Sudah Dipastikan Hadir Di Pifaf 2019

8 Negara Sudah Dipastikan Hadir Di Pifaf 2019

papar berkaitan - pada 3/6/2019 - jumlah : 240 hits
Kabupaten Kabupaten Polewali Mandar Sulawesi Barat sangat serius mempersiapkan Polewali Mandar International Folk dan Art Festival 2019 Event ini akan digelar di Arena Sport Center Polman 1 7 Agustus 2019 Setidaknya peserta asal 8 negara su...
Najib Dakwa Guan Eng Tipu Keadaan Sebenar Hutang Negara

Najib Dakwa Guan Eng Tipu Keadaan Sebenar Hutang Negara

papar berkaitan - pada 3/6/2019 - jumlah : 350 hits
Bekas menteri kewangan Najib Razak mendakwa penggantinya Lim Guan Eng menipu mengenai keadaan sebenar hutang negara Beliau mendakwa Lim bermain dengan statistik untuk memberi gambaran positif kewangan negara Semalam dia kata hutang dan liab...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor

Tanding Solo Pilihan Akhir Jika Umno Mahu Kembali Tadbir Sabah Kata Penganalisis

Netizen Sebak Tengok Anak Lap Air Mata Bella Astillah Ayden Macam Dah Biasa Mesti Mak Dia Selalu Nangis