Hiburan Serina Redzuawan Syukur Hak Penjagaan Anak Perempuan Berpihak Kepadanya


Pelakon Serina Redzuawan kini bagai mampu menghembus rasa syukur selepas hak penjagaan kekal anak perempuannya, Isabella Saffiya O’luanaigh yang berusia 9 tahun kini berpihak kepadanya.

Menurut Serina, biarpun terpaksa berpisah dengan anak lelakinya, Tristan Tareef O’luanaigh yang berusia 10 selepas diletakkan di bawah jagaan bekas suaminya, Gavin Edward O’luanaigh, beliau akui tetap gembira dengan keputusan tersebut.
Ujarnya, selepas tiga tahun terseksa menunggu kes hak penjagaan anak dibicara di mahkamah, Serina kini khabarnya bersyukur dengan segala yang telah diputuskan pihak terbabit.

Perkara itu dikongsi sendiri oleh Serina kepada umum menerusi sebuah posting yang dimuat naik di laman Instagram miliknya selepas selesai perbicaraan di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam semalam.
View this post on Instagram Syukur Alhamdulillah selesai sudah kes penjagaan anak, 3 tahun kes berjalan, dah banyak air mata yang mengalir, penyeksaan yg i tanggung, hari ni mahkamah putuskan anak perempuan tinggal dengan Serina, Tristan tinggal dengan daddy dia. Memang sedih terkilan dengan keputusan ni, kesian anak anak di pisahkan.Apa pun kita kena bersangka baik dengan Allah SWT,apa yg di aturkan itulah yg kita kena redha. Moga Allah sentiasa pelihara Tristan Tareef dengan iman yg kuat, pegang kukuh pada agama islam. Mummy sentiasa ada di sisi.Tak guna nak bergaduh rebut anak ini amanah yg perlu di jaga bersama, hentikan dendam semua. Kita kena fokus pada kasih sayang untuk kedua dua. Terima kasih papa @_chefwan58 , bagi semangat & kekuatan, Danial manager ku, Lawyer yg bekerja keras Dato Seri Hj Amli , @ezlynnariffin @aslinazati sudi teman i pagi tadi bagi sokongan.Terima kasih juga kepada keluarga, peminat serta semua yg mendoakan.
A post shared by Serina Datuk Redzuawan (@serinaredzuawan) on Aug 26, 2020 at 2:57am PDT
“Syukur Alhamdulillah selesai sudah kes penjagaan anak, 3 tahun kes berjalan, dah banyak air mata yang mengalir, penyeksaan yang I tanggung. Hari ini (semalam) mahkamah putuskan anak perempuan tinggal dengan Serina, Tristan tinggal dengan daddy dia.”
Katanya, dalam masa yang sama, dia sedih dan terkilan kerana anak-anak dipisahkan dengan cara begitu, walaubagaimanapun tetap bersangka baik dengan takdir Tuhan.

“Moga Allah sentiasa pelihara Tristan Tareef dengan iman yang kuat, pegang kukuh pada agama Islam. Mummy sentiasa ada di sisi. Tak guna nak bergaduh rebut anak ini amanah yang perlu dijaga bersama, hentikan dendam semua.”
Untuk rekod, sekitar Julai 2018, permohonan Serina untuk mendapatkan hak jagaan sementara dua anaknya itu ditolak oleh mahkamah kerana telah ada hak penjagaan kekal yang dipersetujui bersama sebelum ini.
Terdahulu, Serina selamat berkahwin dengan Gavin pada 1 Januari 2010, namun pasangan ini disahkna bercerai dengan talak satu di Mahkamah Rendah Daerah Petaling pada 1 Ogos 2017 selepas tujuh tahun mendirikan rumah tangga.
Sumber: Gempak

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/08/hiburan-serina-redzuawan-syukur-hak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Fizz Fairuz Syukur Dikurniakan Anak Rajin Dan Boleh Harap

Hiburan Fizz Fairuz Syukur Dikurniakan Anak Rajin Dan Boleh Harap

papar berkaitan - pada 27/8/2020 - jumlah : 475 hits
Berkongsi berita mengenai isterinya Datin Almy Nadia yang kini dimasukkan ke hospital kerana mempunyai batu karang dalam hempedu pelakon Datuk Fizz Fairuz tampil berkongsi video memperlihatkan teletah anak sulungnya yang dilihat sudah boleh...
Anak Perempuan Bersama Saya Anak Lelaki Menetap Dengan Bapanya Serina Reda

Anak Perempuan Bersama Saya Anak Lelaki Menetap Dengan Bapanya Serina Reda

papar berkaitan - pada 27/8/2020 - jumlah : 321 hits
Hari ini mahkamah putuskan anak perempuan tinggal bersama saya Anak lelaki pula menetap dengan bapanya Memang sedih dan terkilan dengan keputusan ini Kasihan anak terpisah source
Foto Imbasan Anak Kembar Lelaki Perempuan Angkasawan Negara

Foto Imbasan Anak Kembar Lelaki Perempuan Angkasawan Negara

papar berkaitan - pada 20/8/2020 - jumlah : 523 hits
Pic Antenatal Scan today Alhamdulillah it s a pair A Boy and A girl Truly excited Dr Halina is 22 weeks pregnant now source
Hiburan Hairi Safwan Selamat Timang Anak Ketiga

Hiburan Hairi Safwan Selamat Timang Anak Ketiga

papar berkaitan - pada 14/8/2020 - jumlah : 367 hits
Selamat menyambut kelahiran bayi ketiga pelakon Hairi Safwan akui bersyukur dengan rezeki yang dikurniakan Menurutnya puteri sulungnya seberat 2 7 kilogram itu selamat dilahirkan pada jam 2 52 petang semalam di pusat perubatan Alhamdulillah...
Hiburan Mas Idayu Naik Hantu Kesal Anak Dihalang Jumpa Bapa Kandung Aman Graseka

Hiburan Mas Idayu Naik Hantu Kesal Anak Dihalang Jumpa Bapa Kandung Aman Graseka

papar berkaitan - pada 15/8/2020 - jumlah : 583 hits
Jika sebelum ini panas di media sosial apabila anak kepada penyanyi dangdut Mas Idayu bersama bekas suami dan juga pelakon Aman Graseka berbalah di media sosial dengan bapa kandungnya itu sejak Februari lalu Yang menjadi isunya kini apabila...
Ingin Anak Laki Laki Tapi Yang Lahir Perempuan Suami Istri Ini Tega Buang Bayinya Ke Tong Sampah

Ingin Anak Laki Laki Tapi Yang Lahir Perempuan Suami Istri Ini Tega Buang Bayinya Ke Tong Sampah

papar berkaitan - pada 20/8/2020 - jumlah : 225 hits
Sepasang suami istri tega membuang bayi yang baru dilahirkannya karena berjenis kelamin perempuan Pasutri asal China itu nekat membuang darah dagingnya sendiri lantaran mereka hanya ingin memiliki anak laki laki Dilansir Sosok ID dari Daily...
Hamil Anak Perempuan Naik Kurap Satu Badan Suami Suka Tengok Cermin Mengemas

Hamil Anak Perempuan Naik Kurap Satu Badan Suami Suka Tengok Cermin Mengemas

papar berkaitan - pada 2/9/2020 - jumlah : 438 hits
Pengalaman bersalin bagi setiap ibu antara momen yang menjadi kenangan sampai bila bila Lagi lagi kalau fasa kehamilan tu antara fasa yang sangat mencabar dan begitu banyak cabarannya Orang kata setiap anak fasa kehamilannya tak sama Jika s...
Syukur Ya Allah Anak Mummy Masih Ada Aasyalliee Reda Keguguran Tapi Allah Kurniakan Keajaiban

Syukur Ya Allah Anak Mummy Masih Ada Aasyalliee Reda Keguguran Tapi Allah Kurniakan Keajaiban

papar berkaitan - pada 28/8/2020 - jumlah : 241 hits
Biarpun sudah punya anak namun siapapun pastinya akan bersedih bila diberitahu bayi yang dikandungkan tidak menjadi Keguguran pada usia kandungan baru mencecah 5 minggu turut membuatkan instafamous Aasyalliee bersedih Namun siapa yang dapat...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Terkahwin Adik Beradik Sendiri Tanpa Sengaja Apa Status Anak Sumbang Mahram

6 Ciri Harimau Jadian

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Ukraine Approaching Total Collapse

Police Probe Chaos Incident Outside Mosque In Penang

Budaya Pot Luck Jimat Kos Makanan Lebih Banyak Pilihan