Hiburan Mas Idayu Naik Hantu Kesal Anak Dihalang Jumpa Bapa Kandung Aman Graseka


Jika sebelum ini panas di media sosial apabila anak kepada penyanyi dangdut, Mas Idayu bersama bekas suami dan juga pelakon Aman Graseka berbalah di media sosial dengan bapa kandungnya itu sejak Februari lalu.
Yang menjadi isunya kini apabila perbalahan itu yang secara tidak langsung telah mengaitkan nama Mas Idayu yang didakwa tidak pandai mendidik anak gadisnya itu sehingga bersikap kurang ajar terhadap Aman Graseka dan juga kepada ibu tirinya itu.
Tampil untuk menjawab dakwaan itu, penyanyi dangdut terkenal itu akhirnya membuka mulut untuk menjelaskan apa yang sebenarnya terjadi.
Pada awalnya, Mas Idayu  memberitahu dia sama sekali tidak mahu masuk campur dalam urusan peribadi dua beranak itu kerana ia membabitkan mereka berdua.

View this post on InstagramFirstly, this is my father???? Maybe ada yang tak tahu dia sangat sebab saya jarang post dan dia tak suka sangat ambik gambar. But this one is my fav photo because we had a date! (throwback) ? and i know gambar ni biasa dan tak ada apa yang special korang dapat tengok tapi memory waktu ni sangat2 buat saya happy. Memorable! i cant explain or showed how much i want to get back to this time. i just wanna say that i really miss you papa…. dayini tau , kalau dayini wish atau buat apa pun papa takkan dapat. dayini rindu waktu dayini dengan papa. Everything…. maybe ini yang pertama dan terakhir dayini wish atau post. Papa…. ??? Selamat Hari Jadi papa…. ??????? semoga panjang umur dan murah rezeki. sihat selalu… dayini tak tahu nak wish macam mana lagi sebab dayini tak pandai sangat buat wish cam ni hehe. cuma dayini harap papa sentiasa sayang dayini dan ingat dayini selalu. you know how much i love you and i know how much you loved me. but maybe life sekarang dah lain2. kenapa dayini tulis macam ni sebab dayini tahu, i dont have chance to see or talk to you or even… ?hmmm. Apa yang dayini nak semoga papa faham maksud dayini dan dapat atau tak tu belakang cerita. dayini tak mengharapkan papa dapat apa yang dayini post atau tulis ni. tapi dayini tau apa pun yang dayini tulis ni akan ada orang membaca dan share. dayini tak sure papa akan dapat terus. tapi dayini yakin one day papa akan dapat dan tahu jugak. (background lagu sedih sikit sambil type ni) hehe. Till this time and this year idk but suddenly i feel like i wanna do this. I have to! semoga insyaAllah papa dipanjangkan umur dan sihat dan one day papa dapat apa yang dayini cuba nak sampaikan atau tulis. i believe they will help me. Terus direct jumpa or whatever. i know they will. yang dikenali atau tak… ?? and Allah will help me too! Again, Happy birthday papa…. ? i love you and i miss you so much. Hope you know that. i’ll never forget you. never. melainkan ada yang ingin melagakan atau melupakan kita ? May god bless you. semoga dilindungi oleh Allah dan dibantu olehNYA. amin…. ?? i wish i can see you again…. 28/02/2020 will always be in my mind…always?
A post shared by DannyShah (@d4nny.shah) on Feb 27, 2020 at 9:22am PST

“Awalnya saya memang tak tahu apa masalah anak saya dengan bapanya sebab malas nak ambil tahu kerana itu membabitkan mereka berdua. Tapi baru-baru ini saya ternampak ada berita mewakili pihak Aman dan isteri mengatakan saya masuk campur, itu saya tak boleh terima. Sampai ada netizen kata saya tak ajar anak hormat ibu tiri. Dia dah umur 22 tahun saya masih pukul lagi kalau ada buat salah,”
Mac lalu, Nur Dayini telah meluahkan rasa kesal terhadap sikap ibu tirinya yang bertindak menghalang dia untuk berjumpa bapa kandungnya itu. Hal tersebut telah melarat apabila kedua-duanya berbalas kapsyen berunsur sindiran di laman Instagram (IG).
View this post on InstagramTq for my assistant @godeliarika for the beautiful flower!!!! Love both of you @d4nny.shah di sini hari ibu ,,, dia malaysia bulan may !!! ????
A post shared by Masidayu Mesnun (@masidayu1001) on Dec 22, 2019 at 9:41am PST
 Yang menambah lagi minyak di api yang panas, Mas Idayu mengakui dia berang apabila Aman sudah mula menyekat nombor Nur Dayini di aplikasi Whatsapp dan tidak menghubungi langsung anaknya sejak mereka pulang dari umrah pada Februari lalu.
“Sekarang ni profil foto pun dah tak ada, mesej pun tak sampai itu bukti mereka sekat kami. Aku tak kisah jika Aman nak menyebelahi isterinya tapi biar dengan cara cerdik. Walaupun dah berpisah, aku kenal Aman macam mana. Dia tak pandai nak sekat orang di Whatsapp, Instagram, Aku bukan nak puji bekas suami tapi aku kenal dia,”
Dalam pada itu, penyanyi lagu Senggol Senggolan, Cubit Cubitan ini berharap Aman tidak sama sekali melupakan anak perempuannya itu. Tambahnya lagi, mereka berdua jauh sekali mengharapkan wang ringgit kerana mereka mampu menanggung hidup mereka sendiri tetapi hanya ingin menyambung kasih sayang antara anak dan bapa yang sekian lama terputus.
View this post on InstagramAssalamualaikum guys !! jngn lupa malam nie pukul 9.00 malam final BIGO STAR MASIDAYU1001 contest nyanyian ..siapa kah yang bakal merebut gelaran juaran ?? @bigolive.malaysia
A post shared by Masidayu Mesnun (@masidayu1001) on Jun 26, 2020 at 3:56am PDT

View this post on InstagramHappy 1st of syawal ??
A post shared by DannyShah (@d4nny.shah) on Jun 5, 2019 at 4:55am PDT
 Mengimbas kembali, Mas Idayu dan Aman Graseka berkahwin pada tahun 1997 namun berpisah pada tahun 2006. Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Nur Dayini. Aman kemudian mendirikan rumah tangga dengan seorang model iaitu Reena pada tahun 2018 dan telah dikurniakan cahaya mata lelaki, Aishymir Mateen Shah Aman Shah yang kini berusia setahun.
Sumber : mStar Online

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/08/hiburan-mas-idayu-naik-hantu-kesal-anak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Aman Graseka Kecil Hati Dengan Anak Isteri Muda Nafi Halang Anak Tiri Jumpa Bapa

Hiburan Aman Graseka Kecil Hati Dengan Anak Isteri Muda Nafi Halang Anak Tiri Jumpa Bapa

papar berkaitan - pada 17/8/2020 - jumlah : 2789 hits
Tempoh hari kecoh di media sosial apabila anak kepada penyanyi dangdut popular tanah air Mas Idayu iaitu Nur Dayini mendakwa ibu tirinya Reena Arina menghalang untuk berjumpa bapa kandungnya pelakon Aman Graseka Tidak mahu dirinya dipersala...
Dia Hanya Nak Bapa Dia Bukan Duit Kami Ada Duit Mas Idayu Kesal

Dia Hanya Nak Bapa Dia Bukan Duit Kami Ada Duit Mas Idayu Kesal

papar berkaitan - pada 15/8/2020 - jumlah : 464 hits
Mas Idayu Kesal Anak Dihalang Jumpa Bapa Kandung Aman Graseka Awalnya saya memang tak tahu apa masalah anak saya dengan bapanya sebab malas ambil tahu kerana itu membabitkan mereka berdua Tapi baru baru ini saya ternampak ada berita mewakil...
Dayini Tak Boleh Terima Dia Dah Ada Adik Isteri Aman Graseka Tak Halang Telefon Digodam

Dayini Tak Boleh Terima Dia Dah Ada Adik Isteri Aman Graseka Tak Halang Telefon Digodam

papar berkaitan - pada 17/8/2020 - jumlah : 434 hits
Saya suruh Aman supaya hubungi anaknya tapi dia tak nak sebab kecil hati dan terkilan Dayini burukkan saya dan adiknya yang kini berusia setahun Abang kata Dayini sepatutnya hormat dia sebagai bapa Malah semasa neneknya meninggal pun mereka...
Hiburan Bekas Isteri Dedah Amar Asyraf Tak Datang Jenguk Anak

Hiburan Bekas Isteri Dedah Amar Asyraf Tak Datang Jenguk Anak

papar berkaitan - pada 5/8/2020 - jumlah : 1103 hits
Biarpun sebelum ini isteri kedua pelakon Amar Asyraf iaitu Vivy Jeffry mendedahkan dirinya sudah diceraikan talak tiga oleh suaminya secara bersemuka pada 4 November tahun lalu namun pengesahan lafaz cerai masih berlangsung di Mahkamah Syar...
Kejar Masa Pergi Kerja Hadiri Mesyuarat Punca Ibu Bapa Lupa Anak Dalam Kereta

Kejar Masa Pergi Kerja Hadiri Mesyuarat Punca Ibu Bapa Lupa Anak Dalam Kereta

papar berkaitan - pada 4/8/2020 - jumlah : 356 hits
Kebanyakan kes kematian kanak kanak atau bayi dalam kenderaan disebabkan ibu bapa bekerja atau menghadiri mesyuarat sehingga terlupa anak berada di dalam kereta Demikian rekod Kementerian Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat yang mana...
Hiburan Memey Suhaiza Dedah Mahu Tambah Tiga Orang Anak Lagi

Hiburan Memey Suhaiza Dedah Mahu Tambah Tiga Orang Anak Lagi

papar berkaitan - pada 11/8/2020 - jumlah : 240 hits
Mendedahkan dirinya ingin menimang tiga orang cahaya mata lagi pelakon Memey Suhaiza menyatakan sasaran itu ingin dilakukannya sebelum umur memasuki 40 tahun Menurut isteri kepada pelakon tampan Norman Hakim itu lagi beliau hanya mampu mera...
Bapa Pengerusi Anak Presiden Mesyuarat Di Rumah Sahajalah

Bapa Pengerusi Anak Presiden Mesyuarat Di Rumah Sahajalah

papar berkaitan - pada 17/8/2020 - jumlah : 430 hits
Datuk Seri Najib Razak menyindir parti baharu pimpinan Tun Dr Mahathir Mohamad agar mengadakan mesyuarat di rumah sahaja Bekas Presiden UMNO itu berkata ini kerana parti yang dikenali Parti Pejuang Tanahair menyaksikan bekas perdana menteri...
Hiburan Rita Rudaini Akui Seronok Berlajar Al Quran Bersama Anak Anak Secara Online

Hiburan Rita Rudaini Akui Seronok Berlajar Al Quran Bersama Anak Anak Secara Online

papar berkaitan - pada 18/8/2020 - jumlah : 332 hits
Mengakui dirinya dan anak anak kini sedang giat belajar membaca Al Quran secara atas talian dua kali seminggu bersama dengan Ustaz Haji Sazalie Nordin pelakon jelita Rita Rudaini mendedahkan perkara itu merupakan sesuatu yang indah dalam hi...
Emak Emak Bonceng 2 Anak Naik Motor Terobos Lampu Merah Anaknya Tewas Tergilas Truk Emak Selamat

Emak Emak Bonceng 2 Anak Naik Motor Terobos Lampu Merah Anaknya Tewas Tergilas Truk Emak Selamat

papar berkaitan - pada 17/8/2020 - jumlah : 253 hits
Tak mematuhi aturan lalu lintas membuat seorang ibu di Lumajang harus kehilangan dua putrinya Sang ibu yang memboncengkan dua putrinya itu menerobos lampu lalu lintas yang sedang menyala merah Akibatnya motor yang dikendarai disenggol truk ...
Adapting To Consumer Behavior

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Mcmc S Police Report Against Writer Murray Hunter Is High Handed And Has A Chilling Effect On Freedom Of Speech

Keluarga Berang Terima Kiriman Jenazah Individu Lain

Kfc Malaysia Tutup Lebih 100 Restoran Francais Kesan Boikot

There Is An Awakening

App Inarah

Netizen Mohon Maaf Asyik Mengutuk Ruhainies Beri Respon Saya Dah Tak Fikir Sekarang Nak Fokus On Being Happy



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Cik Piah Nak Suami Raya Chord

Dap Sudah Perangai Sama Sakau Kenapa Tiada Tindakan Terhadap Nga Kor Ming Azmin Ali

Polis Raub Menahan Empat Lelaki Bantu Siasatan Kes Gaduh Di Pakir Sebuah Kuil Pada Ahad Lalu