Hansaegee Nature Cc Cream Gold Nano Nampak Simple Tapi Glowing Tak Bercapuk Dan Kulit Nampak Lebih Segar


Sejak dulu lagi kita memang tak berapa suka sangat nak pakai krim muka ni. Nak-nak pula kalau siang hari. Melekit, berminyak, belengas bagai. Aishhh memang tak senang duduk la dibuatnya. Kejap-kejap lap kejap-kejap lap kadang-kadang terfikir juga camnelah orang yang pakai mekap ni. Tak cair, tak bercapuk pun mekap dia..maintain cantik. Cun sampai habis waktu kerja.


Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream | Nampak simple tapi glowing, tak bercapuk dan kulit nampak lebih segar
Baru-baru kita telah diperkenalkan dengan satu krim jenama Hansaegee Nature dari Korea iaitu Gold Nano CC Cream ! CC Cream ini sebenarnya krim all in one days. Ia bertindak mengimbangi dan memperbaiki tona kulit secara semulajadi serta melindungi kulit daripada pancaran sinaran matahari yang berbahaya. Hasilnya kulit akan kelihatan lebih cerah dan bercahaya secara semulajadi (Colour control + Brightening) 
3 Bahan Utama CC Cream 
Water 'Air Mineral' - bertindak mengimbangi PH kulit, menguatkan kedalaman penembusan kulit serta meningkatkan keanjalan kulit.
'Ekstrak Budaya Ipomoea Hederacea Callus - meredakan kerengsaan kulit, kesan bakteria serta melegakan masalah kulit.
'Nona Gold' - mempunyai antioksidan yang tinggi yang bertindak mencegah penuaan, melindungi kulit dari sinaran inframerah serta aktiviti antimikrob tinggi. 



Apa yang bestnya krim ini ia sebenarnya berwarna putih. Memang tak nampak putih pelik pun bila kita pakai. Teksturnya pun lembut dan ringan. Macam kita tak pakai apa-apa dan mudah di blend. Bila kita dah pakai dekat muka ataupun kulit automatik ia berubah mengikut warna tone kulit kita. Langsung tak bercapuk, melekit, berminyak lagilah tak. Nampak natural aje, kulit pun kelihatan lebih segar, halus dan cerah semulajadi. Tiadalah kusam sangat. 




Jadi memang sesuailah dengan kita yang tak berapa gemar bersolek dan hanya sukakan solekan natural ni. Calit aje sedikit lipstik dan pembayang mata dah siap. Simple dan mudah. Warna lipstik dan pembayang mata pun akan lebih pigmented. Melekat elok dan tahan lama tak perlu nak sapu tebal-tebal. Kekal berseri walaupun seharian berada kat pejabat. 

Selain dijadikan base makeup, ia juga bertindak sebagai premier untuk menyeimbangkan warna dan menjadikan mekaup lebih tahan lama. Jadi pada siapa yang suka mekaup tebal, tak perlu risau mekaup tetap akan melekat elok dan tidak bercapuk. Tahan lama dan mudah dibersihkan.  Tak perlu nak sapu mekaup berlapis-lapis dah.


Tidak dinafikan dengan cuaca panas terik sekarang ini menyebabkan kita teragak-agak memilih krim muka. Tapi dengan CC Cream ini tiada masalah lagi, ia bukan sahaja mampu bertindak melindungi kulit kita dari pancaran sinar UV yang berbahaya dan mengekalkan kelembapan sepanjang hari tetapi juga membuatkan kulit muka kita kelihatan lebih cantik dan glowing ketika berpeluh. 

5 sebab kenapa perlu pilih CC Cream 
Membantu bersiap lebih cepat dan menjimatkan masa
Tak memerlukan banyak masa atau peralatan lain seperti span ataupun berus untuk bersiap. Cukup sekadar calit dan blend menggunakan jari aje. 



Mudah dibawa 
Dengan packaging yang comel dan dilengkapi penutup jenis twist-lock ia memudahkan untuk dibawa kemana-mana tanpa risau ia terbalik ataupun terpicit. Masuk beg dan boleh kemana-mana tanpa perlu membawa macam-macam 




Ada perlindungan SPF50 PA +++  
Bertindak sebagai mekaup base dan juga premier yang mampu melindungi kulit daripada sinaran UVA dan UVB yang berbahaya. Dah tak perlu nak kena pakai sunscreen atau moisturizer dah cukup sekadar menggunakan CC Cream. Disamping itu ia juga mengandungi bahan anti-kerut yang boleh merawat kulit daripada garis-garis halus serta penuaan.







Sesuai untuk semua jenis warna kulit 
Secara fizikal ia berwarna putih tetapi apabila di blend ia berubah mengikut warna warna tone kulit kita. Langsung tak nampak warna putih pelik. Memang sesuai untuk semua warna kulit - sawo matang, kuning langsat, gelap, natural?? Tiada masalah lagi nak dapatkan krim muka yang sesuai dengan warna kulit. Kulit pun kelihatan lebih natural, berseri dan halus. 


Haaa siapa yang terpaksa berlama-lama di bahagian kosmetik satu-satu pasaraya untuk memilih warna tone yang sesuai untuk kulit pun dah tak ada masalah lagi dah. Dah boleh jimat masa untuk memilih.





Mekaup tahan lama dan mudah dicuci 
Walaupun seharian berada di luar dengan cuaca panas berbahang dan berpeluh, mekaup kita kekal cantik tak bercapuk malahan lebih glowing terutamanya ketika kulit berpeluh ataupun berminyak. Nampak berseri aje 


Cara menggunakan Gold Nano CC Cream
Cara menggunakan CC Cream ini mudah je, picit dan letakkan pada tangan dan sapu rata pada kulit tanpa menggunakan apa-apa berus. Guna 2 jari pun boleh. 



View this post on Instagram A post shared by Ciktie (@aai.shah)
 


Simple dan mudah aje kan.


Secara peribadi selepas hampir sebulan mencuba Cc Cream ni, kita betul-betul dah jatuh hati. Setiap hari wajib sapu walaupun hanya berada di rumah. Tiadalah kulit muka pun nampak kusam ataupun berminyak sangat. 


Tapi yang kita paling suka sebenarnya ia betul-betul membantu memudahkan kita untuk bersiap dengan cepat. Biasalah sekarang ini BDR. Kadang-kadang bila tiba giliran untuk masuk pejabat, masa itulah terlajak. Terlambat bangun ! Masa tu tak usah cakaplah memang kelam kabut la. Tak tergapai segala macam benda dah. Tapi dalam lambat-lambat tu nak jugak bersolek kan 🙈🙈. Kena juga pakai bedak, pembayang mata, lipstik semua tu. Barulah betul gaya nak masuk kerja orang kata. 
 

Pembayang mata pun dah perlu lagi nak kena sapu tebal dan berlapis-lapis macam sebelum ini. Ia dah kekal menyerlah dan pigmented tak bercapuk walaupun dah masuk waktu makan tengahari. Kulit pun nampak lebih glowing ketika berpeluh meskipun penat berkejar naik tangga tu. 


Selepas solat satu lagi yang kita suka. Cukup sekadar sapukan Cc Cream dah buat kita rasa confident dah. Kulit muka pun nampak fresh macam kita dah pakai bedak. 

Untuk korang yang ingin dapatkan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ini, korang boleh layari 
Hansaegee Nature

Website 
 www.hansaegee.com/shop 
IG page 
https://www.instagram.com/hansaegeenature/ 
FB page 
https://www.facebook.com/HansaegeeNature 
Youtube page 
https://www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia 






























Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ciktie.com/2021/08/hansaegee-nature-cc-cream-gold-nano.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kelebihan Menggunakan Cc Cream Hansaegee Nature Spf 50

Kelebihan Menggunakan Cc Cream Hansaegee Nature Spf 50

papar berkaitan - pada 17/8/2021 - jumlah : 218 hits
Kelebihan Menggunakan CC Cream Hansaegee Nature SPF 50 Assalamualaikum dan salam sejahtera semua Sudah masuk minggu ke 3 negeri Perak menjalani Perintah Kawalan Pergerakan Fasa 2 Ini bermaksud sudah 3 minggu Sha masuk bekerja di pejabat kem...
5 Bahaya Minum Teh Setelah Makan Segar Memang Tapi Bawa Kerugian

5 Bahaya Minum Teh Setelah Makan Segar Memang Tapi Bawa Kerugian

papar berkaitan - pada 9/8/2021 - jumlah : 165 hits
Masih banyak yang melakukan kebiasaan ini terutama pas lagi di warung makan
Ayam Masak Daun Kari Menu Simple Tapi Memang Terangkat Daun Kari Rahsia Penyedapnya

Ayam Masak Daun Kari Menu Simple Tapi Memang Terangkat Daun Kari Rahsia Penyedapnya

papar berkaitan - pada 12/8/2021 - jumlah : 238 hits
Masakan yang berasaskan ayam memang menjadi kegemaran sekeluarga Tambah pula anak anak memang gemarkan ayam Lebih senang disediakan jika resipinya simple sahaja Ikuti perkongsian resipi ayam masak daun kari ini memang membangkitan selera de...
Ayam Bakar Simple Tapi Sedap Dan Tak Perlu Perap

Ayam Bakar Simple Tapi Sedap Dan Tak Perlu Perap

papar berkaitan - pada 5/8/2021 - jumlah : 340 hits
Ayam bakar simple tapi sedap dan tak perlu perapBahan Ayam 1 ekor 3 biji Bawang merah2 biji bawang besar3 4 biji Bawang putih1 2 biji Bawang holand1 inci Halia2 3 batang Serai1 sudu Lada hitam1 2 sudu Cili boh cili kering kisar semuaMaduGul...
Menu Pantang Air Tangan Suami Simple Tapi Cukup Khasiat Semua Sedap Sedap Belaka

Menu Pantang Air Tangan Suami Simple Tapi Cukup Khasiat Semua Sedap Sedap Belaka

papar berkaitan - pada 6/8/2021 - jumlah : 433 hits
Berpantang dimusim PKP ini sebenarnya tidak mudah Jika sebelum ini kita dibolehkan untuk merentas negeri untuk pulang ke kampung berpantang bersama emak tetapi kini tidak lagi Semuanya perlu dilakukan sendiri dengan bantuan suami Air tangan...
Memo Notice Board Murah Tapi Nampak Kemas

Memo Notice Board Murah Tapi Nampak Kemas

papar berkaitan - pada 18/8/2021 - jumlah : 310 hits
Memo Notice Board Murah Tapi Nampak Kemas Assalamualaikum dan salam sejahtera semua Minggu lepas masa tengok anak anak tengah PdPR Sha terdetik nak buat dekorasi sikit pada bilik Abang Zaryth dan Adik Nur Maklumlah lama tak mengubah apa apa...
Resepi Mee Kari Simple Dan Mudah Tips Untuk Kuah Yang Lebih Sedap

Resepi Mee Kari Simple Dan Mudah Tips Untuk Kuah Yang Lebih Sedap

papar berkaitan - pada 18/8/2021 - jumlah : 306 hits
Resepi Mee Kari Simple Dan Mudah Tips Untuk Kuah Yang Lebih Sedap Mee kari semestinya menu kesukaan semua rakyat Malaysia Walaupun terdapat pelbagai variasi masakan untuk resepi mee kari Bagi sis kalau yang simple dan sedap boleh masuk teka...
Petisyen Bantah Ismail Pm Ke 9 Raih Lebih 200 000 Tandatangan

Petisyen Bantah Ismail Pm Ke 9 Raih Lebih 200 000 Tandatangan

papar berkaitan - pada 20/8/2021 - jumlah : 253 hits
Walaupun tiada kata putus daripada Istana Negara berhubung pelantikan perdana menteri baharu Ismail Sabri Yaakob menjadi sasaran warganet PETALING JAYA Satu kempen dalam talian menolak pelantikan Naib Presiden Umno Ismail Sabri Yaakob sebag...
Menkes Targetkan Vaksinasi Lebih Dari 200 Juta Rakyat Sampai Akhir Tahun

Menkes Targetkan Vaksinasi Lebih Dari 200 Juta Rakyat Sampai Akhir Tahun

papar berkaitan - pada 19/8/2021 - jumlah : 181 hits
Budi menuturkan Indonesia baru berhasil memperoleh 90 juta dosis vaksin pada Juli 2021 Target vaksinasi diupayakan akan dipenuhi sampai akhir tahun
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened