Guardian Malaysia Lancar Siri Thermal Eksklusif Tokidoki Yang Unik


Hi Korang,

Berikutan kejayaan Siri Kembara hasil kolaborasi dengan tokidoki, jenama gaya hidup antarabangsa yang terkenal dan ikonik pada Oktober lalu, Guardian Malaysia hari ini melancarkan promosi terbaru Siri Thermal Eksklusif tokidoki. 

Anna Ng, Pengarah Pemasaran Runcit, Guardian Malaysia dan Singapura berkata; “Kami sangat teruja untuk melancarkan promosi belian dengan belian untuk para pelanggan kami dan berdasarkan respon yang diterima daripada pelanggan untuk promosi siri kembara Guardian tokidoki yang lalu, kami percaya kolaborasi terbaru ini bakal mendapat sambutan yang lebih hangat. 
“Seperti yang anda ketahui, tokidoki adalah sebuah jenama yang telah mencapai tahap pengikut yang luar biasa dengan karakter-karakternya yang berwarna-warni, menarik, menonjol dan karya seni ini direka dan dihasilkan sendiri oleh pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif, Simone Legno.” 
“Promosi ini, yang juga berlangsung sempena bulan Ramadan yang mulia, bertujuan untuk menggalakkan para pelanggan untuk makan dan minum secara sihat. Seperti kata pepatah ‘Kesihatan adalah kekayaan’, lebih-lebih lagi apabila kesihatan di seluruh dunia sentiasa terancam dengan penemuan virus-virus dan penyakit baru, kita perlu memberi perhatian lebih kepada apa yang kita makan agar kita dapat menguatkan ketahanan diri untuk melawannya.” 
“Dengan Siri Thermal Eksklusif Guardian tokidoki, para pelanggan boleh membawa bekal makanan dan minuman yang sihat dari rumah ke tempat kerja, atau untuk diberikan kepada yang tersayang. Untuk ibu bapa pula, mereka boleh memastikan anak-anak mendapat bekal yang sihat dan segar apabila ke sekolah dan bekas-bekas ini akan menjadikan makanan kekal hangat atau sejuk mengikut selera anda.” 


“Termos Tahan Panas dan Balang Makanan berdinding kembar ini boleh menyimpan makanan dan minuman sejuk selama 10 hingga 12 jam atau panas untuk 8 hingga 10 jam. Rekaannya yang hebat, ceria dan terkini pasti menawan hati para pengumpul barangan terutamanya golongan milenial.” 
Anna menambah; 
“Di tahap yang lain, Guardian sangat bangga kerana dapat memainkan peranannya dalam membantu menjaga alam sekitar dengan menggalakkan pelanggan menggunakan bekas-bekas tahan panas atau sejuk ini, seterusnya secara tidak langsung mengurangkan sisa bungkusan dan plastik daripada pembelian makanan. 


Siri Thermal Eksklusif Guardian tokidoki mengandungi beg tahan panas/sejuk, Termos Tahan Panas/Sejuk (350ml) dan Balang Makanan Tahan Panas/Sejuk (500ml). 
Pelanggan boleh mendapatkan set tiga barangan ini pada harga istimewa RM80 setiap set dengan pembelian RM20 dan ke atas dalam satu resit termasuk barangan jenama-jenama yang mengambil bahagian atau RM40 dan ke atas dalam satu resit sekiranya tanpa jenama-jenama yang mengambil bahagian. 


Koleksi eksklusif ini turut boleh didapati di stor dalam talian Guardian di www.guardian.com.my dan ia akan dihantar ke rumah bersama-sama dengan pesanan barangan anda. 
Oleh kerana Siri Thermal Eksklusif Guardian tokidoki adalah edisi terhad, pembelian adalah di atas dasar siapa cepat dia dapat dan bakal dijual bermula 1 Mei sehingga stok masih ada di semua stor Guardian di Malaysia. 
Penaja-penaja utama promosi ini adalah Bio-essence, Garnier, Clairol Herbal Essences, Maybelline, Nanowhite dan Sunsilk manakala penaja bersama adalah Energizer, Flavettes, Libresse, L’Oreal (Hair), Shokubutsu, Scott’s dan Systema. 
#tokidokixguardian



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ciklilyputih.com/2020/05/guardian-malaysia-lancar-siri-thermal.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Xiaomi Malaysia Mengacah Pelancaran Satu Lagi Peranti Dibawah Siri Redmi Note 9 Tidak Lama Lagi

Xiaomi Malaysia Mengacah Pelancaran Satu Lagi Peranti Dibawah Siri Redmi Note 9 Tidak Lama Lagi

papar berkaitan - pada 25/4/2020 - jumlah : 321 hits
Xiaomi Malaysia sebelum ini telah pun melancarkan Redmi Note 9S untuk pasaran tempatan pada bulan Mac lepas Kini selain daripada Redmi Note 9S pihak Xiaomi mengacah pengenalan satu lagi telefon pintar dibawah siri Redmi Note 9 untuk pasaran...
Siri Realme 6 Skrin 90hz Memberikan Pengalaman Tatalan Yang Lebih Lancar

Siri Realme 6 Skrin 90hz Memberikan Pengalaman Tatalan Yang Lebih Lancar

papar berkaitan - pada 5/5/2020 - jumlah : 187 hits
Teknologi telefon pintar kini semakin canggih dari hari ke hari Pelbagai inovasi dan kreativiti telah ditunjukkan oleh syarikat syarikat pengeluar peranti dan antara langkah bijak yang akan menarik perhatian para pengguna adalah dari segi k...
Malaysia Lancar Kerjasama Global Percepat Vaksin Covid 19

Malaysia Lancar Kerjasama Global Percepat Vaksin Covid 19

papar berkaitan - pada 25/4/2020 - jumlah : 197 hits
Malaysia lancar kerjasama global percepat vaksin COVID 19Beliau dalam pada itu mengakui bahawa COVID 19 telah memberi impak besar kepada kehidupan serta ekonomi global PM sertai pemimpin dunia lancar kerjasama global percepat vaksin COVID 1...
Oppo Malaysia Bakal Melancarkan Siri Oppo Ren3 Tidak Lama Lagi

Oppo Malaysia Bakal Melancarkan Siri Oppo Ren3 Tidak Lama Lagi

papar berkaitan - pada 5/5/2020 - jumlah : 305 hits
Oppo hari ini telah mengumumkan mereka akan melancarkan telefon pintar dibawah siri Oppo Reno3 untuk pasaran tempatan tidak lama lagi Oppo mengatakan ia akan hadir ke pasaran tempatan dalam beberapa minggu lagi Melalui gambar acah yang diko...
Samsung The Sero Kini Di Malaysia Televisyen Dengan Keupayaan Melihat Kandungan Menegak Pada Harga Rm6999

Samsung The Sero Kini Di Malaysia Televisyen Dengan Keupayaan Melihat Kandungan Menegak Pada Harga Rm6999

papar berkaitan - pada 24/4/2020 - jumlah : 303 hits
Samsung sebelum ini telah pun memperlihatkan televisyen The Sero yang menawarkan kemudahan untuk menonton kandungan secara melintang seperti biasa atau secara menegak Kini televisyen The Sero berkenaan telah pun hadir ke pasaran tempatan da...
Fakulti Perubatan Di Malaysia Perlu Ada Ilmu Tangani Krisis

Fakulti Perubatan Di Malaysia Perlu Ada Ilmu Tangani Krisis

papar berkaitan - pada 24/4/2020 - jumlah : 234 hits
Semua fakulti perubatan di Malaysia disaran untuk laksanakan pembelajaran berkaitan perubatan krisis bagi kesiapsiagaan menghadapi bencana Ketua Kluster Kesihatan dan Perubatan Akademi Profesor Malaysia Profesor Dr Adlina Suleiman menegaska...
Home Is Malaysia Says British Couple Stranded In Uk

Home Is Malaysia Says British Couple Stranded In Uk

papar berkaitan - pada 24/4/2020 - jumlah : 220 hits
The movement control order has seen strict travel restrictions in place including a ban on foreigners on social student or working passes entering the country PETALING JAYA For the past 17 years James and his wife lived happily in Kuala Lum...
Oneplus 8 Pro Berharga Bermula Rm3699 Di Malaysia Oneplus 8 Bermula Rm2899

Oneplus 8 Pro Berharga Bermula Rm3699 Di Malaysia Oneplus 8 Bermula Rm2899

papar berkaitan - pada 24/4/2020 - jumlah : 270 hits
OnePlus telah pun memperkenalkan telefon pintar mercu terbaru mereka pada minggu lepas dan hair ini pihak OnePlus di Malaysia telah mengumumkan penawaran siri OnePlus 8 secara rasminya untuk pasaran tempatan Dua variasi peranti akan ditawar...
Tengku Emma Diburu Netizen Akibat Gesa Malaysia Benarkan Pelarian Rohingya Masuk

Tengku Emma Diburu Netizen Akibat Gesa Malaysia Benarkan Pelarian Rohingya Masuk

papar berkaitan - pada 23/4/2020 - jumlah : 1776 hits
Baru baru ini pula terdapat beberapa kapal yang dipercayai cuba menyeludup masuk lebih ramai lagi pelarian Rohingya ke Malaysia namun telah berjaya ditangkap oleh pihak berkuasa Sementara itu Duta TERC ke Malaysia Tengku Emma Zuriana Tengku...
Tahap Empat Babitkan Keseluruhan Kulit Otot Dan Tulang Ini Gambaran Lecur Mengikut Tahap

Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Pertumbuhan Berterusan Wall Street Hijau Untuk Hari Ketiga Berturut Turut

Don T Let Renovations Ruin Your Home And Your Budget Or Some Tips For Choosing A Contractor

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Pusing Bandar

Faisal Halim Kini Di Icu Tangan Kiri Tiada Tindak Balas

Netizens Inciting Hatred Against Footballers Being Tracked Down



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Selepas Bersara Setiap Ringgit Berguna

Laundry Day Woes Say Goodbye To Lost Socks With Inchbug

Astrazeneca Akhirnya Tarik Balik Vaksin Covid 19 Selepas Pengakuannya Yang Mengejutkan

Buat Ujian Darah Menjelang Usia Menua

Malaysia Asserts Claim For Portion Of Goldman Sachs Fines In 1mdb Case

The Indian Dilemma In Kkb