Diyakini Sejak Beberapa Generasi Pastikan Produk Keluaran Tyt Jadi Pilihan Seisi Keluarga


Bukan mudah bagi seorang wanita untuk bergelar ibu. Di sebalik keterujaan untuk menyambut orang baru, terselit debaran yang tak mungkin dirasai oleh orang lain. Hanya yang pernah bergelar ibu saja memahaminya. Mungkin macam-macam perasaan yang ada dalam fikiran ibu. Momen, ikatan cinta, emosi dan belajar untuk menjadi ibu bapa akan dipenuhi dengan kejutan dan memori yang menakjubkan.
Disebabkan itulah bagi yang bakal bergelar ibu buat pertama kalinya atau yang akan menimang cahaya mata untuk kali kedua atau seterusnya, pasti nak yang terbaik untuk diri sendiri dan anak.
Kredit Foto: pexels.com Begitu juga ketika tempoh berpantang yang mungkin tak sama bagi setiap wanita. Ini juga dianggap waktu mencabar kerana nak memahami karenah bayi baru lahir bukan mudah.
Dalam masa yang sama, ibu tetap memerlukan rehat yang cukup untuk kembali bertenaga. Ingat berpantang bukanlah hanya mengikut tradisi semata-mata, tetapi satu keperluan yang sangat penting.
Sepanjang tempoh berpantang ibu dijaga dengan baik, tak mustahil kesihatan ibu akan sentiasa sihat berpanjangan dan kebahagiaan seisi keluarga dapat dinikmati bersama.
Oleh itu, pentingnya bagi setiap keluarga mengamalkan kehidupan sihat dengan memastikan satu rumah mempunyai sekurangnya satu produk herba TYT untuk kesihatan yang lebih baik bermula dari fasa bergelar seorang ibu sehingga peringkat membesarkan anak-anak.
Sejarah awal TYT
Dipercayai sejak beberapa generasi, Minyak Daun Ubat Hong Yang Hoo TYT telah membantu rakyat Malaysia untuk sihat dan kekal bahagia bersama keluarga tersayang.
Hanya menggunakan pelbagai produk herba dalam proses penghasilannya, ia dilihat sesuai untuk rakyat Malaysia yang mahukan kelegaan cepat dan mudah.
Kini dengan pelbagai rangkaian produk keluaran TYT yang melalui proses revolusi sesuai dengan kehendak pengguna, produk ini nampaknya menjadi pilihan ramai untuk seisi keluarga.
Bermula dengan sejarah awalnya pada tahun 1924, ketika Puan Ooi tiba di Tanah Melayu, beliau telah membawa ramuan perubatan tradisional Cina untuk membantu penduduk di salah sebuah kampung di Pulau Pinang ketika itu.
Menyedari pada masa tersebut, rata-ratanya susah untuk mendapat rawatan doktor kerana kesusahan hidup, beliau telah membantu dengan menyediakan ramuan ubat sehingga mendapat pujian dan diberi gelaran ‘Ka Chow Chim’ oleh penduduk setempat.
Atas semangat untuk terus membantu orang ramai, Puan Ooi telah mula meningkatkan formula ubat tradisionalnya dengan pelbagai ramuan dan herba tempatan. Beliau juga terus melayani penduduk setempat yang ingin mendapat nasihat perubatan tradisional sehingga ke akhir hayatnya.
Pada tahun 1957, anaknya melihat peluang ini boleh terus membantu rakyat Malaysia dan menggunakan formula tersebut untuk terus dikomersialkan secara meluas dengan matlamat menjadi pilihan seisi keluarga.
Setakat ini, Hong Yang Hoo TYT mempunyai hampir 10 produk herba yang berbeza, kebanyakannya khusus untuk ibu baru ketika mereka melalui peringkat kehamilan, berpantang dan golongan ibu bapa.
Dapat pengiktirafan JAKIM
Minyak Daun Ubat masih merupakan produk terlaris, tetapi turut mempunyai produk lain seperti mandian herba bersalin, mandian herba bayi, herba rendaman kaki, minuman halia herba dan beberapa jenis produk lain lagi.
Jenama Hong Yang Hoo TYT adalah tanda kepercayaan dan jaminan untuk seisi keluarga, ibu yang mengandung dan berpantang serta bayi baru lahir. Semua produk ini dijamin berasaskan herba 100% dan telah disahkan halal oleh JAKIM.
Berikut antara produk keluaran TYT yang menjadi pilihan golongan ibu yang sedang berpantang. Antaranya adalah Mandian Herba Bersalin keluaran TYT. Mandian ini ada dua pilihan untuk ibu iaitu Mandian Herba Bersalin (Biasa) dan Mandian Herba Bersalin+Halia.

Indahnya momen bersama anak
Momen paling indah buat seorang ibu adalah apabila dapat melihat anak membesar dengan sihat depan mata. Inilah detik yang dinanti-nantikan. Seawal kelahiran lagi ibu begitu mengambil berat soal keselesaan si manja.
Kredit Foto: pexels.com Bermula dari dalam pantang sememangnya anda inginkan yang terbaik untuk anak. Contohnya memastikan waktu mandi bayi adalah masa istimewa untuk anda berinteraksi dengan si comel.
Jadi bagi anda yang ingin pastikan waktu mandi adalah saat istimewa, pastikan guna Herba Mandian Bayi TYT.

Pek mudah ini dapat menjimatkan masa dan memberi keselesaan berpanjangan buat si comel anda setiap hari. Ia boleh digunakan seawal bayi baru lahir sehingga umur 6-7 tahun.
Bukan itu saja, apabila anak dah mula menginjak usianya dan semakin aktif, inilah tempoh yang mencabar buat anda. Pelbagai gelagat dan kerenahnya akan sentiasa menjadi kenangan terindah.
Tempoh ini, anak-anak sentiasa belajar untuk meneroka sehingga ada ketikanya mereka terlupa tindakannya boleh membahayakan diri. Terjatuh, digigit nyamuk ketika bermain itu biasa bagi anak kecil, cuma anda harus pastikan ada ‘penyelamat’ di rumah.

Pastikan ada Minyak Daun Ubat TYT yang dapat membantu mengurangkan kesakitan pada anak. Minyak ini juga sesuai digunakan seisi keluarga. Bestnya minyak ini ia bersifat sederhana dan tidak panas ketika menyapu di tempat yang tak selesa atau sakit. Oleh itu, sesuai juga untuk kulit bayi.
Kebahagiaan ahli keluarga
Dalam kesibukan bekerja, kesihatan ahli keluarga antara yang sangat penting untuk memastikan kebahagiaan bersama. Amalan gaya hidup sihat perlu sentiasa dititikberatkan. Jika dah penat bekerja, waktu rehat berkualiti sangat perlu.
Jadi untuk memberi kelegaan berpanjangan, pastikan Herba Rendaman Kaki TYT pilihan yang perlu ada di rumah anda.
Tanpa perlu ke spa pun, anda dah boleh dapat ketenangan dan badan rasa lega setelah penat bekerja. Nak hasil lebih baik, selepas membuat rendaman kaki, bolehlah buat urutan tapak kaki dengan menggunakan Minyak Daun Ubat TYT.
Bagi yang ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai rangkaian produk keluaran TYT, boleh klik di sini.
Buat anda yang ingin mendapatkan diskaun 5% harga pengenalan bagi setiap produk TYT boleh gunakan kod diskaun TYTWELSOME5KK
Tawaran ini sah sehingga Mac 2021 bagi perbelanjaan minimum RM20 (tidak sah untuk produk promosi)
The post Diyakini Sejak Beberapa Generasi, Pastikan Produk Keluaran TYT Jadi Pilihan Seisi Keluarga! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/diyakini-sejak-beberapa-generasi-pastikan-produk-keluaran-tyt-jadi-pilihan-seisi-keluarga/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Gardenia Naik Harga Beberapa Produk Mulai Esok

Gardenia Naik Harga Beberapa Produk Mulai Esok

papar berkaitan - pada 30/11/2020 - jumlah : 235 hits
MALAYSIAKINI Gardenia Bakeries Sdn Bhd akan menaikkan harga beberapa produknya bermula esok Dalam satu kenyataan hari ini Gardenia berkata langkah itu demi menampung kenaikan kos bahan dan pengilangan Syarikat itu berkata pihaknya telah men...
Beda Pilihan Di Pilkada Tiga Keluarga Diusir Dari Rumah Kontrakan

Beda Pilihan Di Pilkada Tiga Keluarga Diusir Dari Rumah Kontrakan

papar berkaitan - pada 6/12/2020 - jumlah : 220 hits
Ketiga keluarga itu hanya diberikan waktu dua hari untuk pindah jika tidak mengindahkan maka diancam dibongkar
Plash Foaming Handwash Afy Haniff Pencuci Tangan Terbaik Seisi Keluarga

Plash Foaming Handwash Afy Haniff Pencuci Tangan Terbaik Seisi Keluarga

papar berkaitan - pada 1/12/2020 - jumlah : 460 hits
Diam tak diam sudah setahun dunia dilanda wabak pandemik Covid 19 Tidak terkecuali Malaysia juga turut terkena wabak dengan melibatkan hampir 65 000 jumlah keseluruhan sehingga akhir November 2020 ini Disebabkan inilah kita perlu menjalani ...
Nama Indah Penuh Makna Eusoff Emelia Pilihan Dr Sheikh Muszaphar Dr Halina

Nama Indah Penuh Makna Eusoff Emelia Pilihan Dr Sheikh Muszaphar Dr Halina

papar berkaitan - pada 27/11/2020 - jumlah : 547 hits
Sekian lama menanti akhirnya selepas seminggu kelahiran pasangan kembar kedua angkawasan negara Datuk Dr Sheikh Muszaphar Syukor dan isterinya Datin Dr Halina Mohd Yunos mengumumkan nama pilihan mereka buat si kembar comel Menerusi satu ent...
5 Pilihan Jika Belanjawan Ditolak

5 Pilihan Jika Belanjawan Ditolak

papar berkaitan - pada 26/11/2020 - jumlah : 363 hits
KEPUTUSAN dinantikan ramai sama ada Belanjawan 2021 bernilai RM322 5 bilion akan berjaya diluluskan atau ditolak bakal ditentukan di Dewan Rakyat hari ini Jika diamati sejak usul belanjawan tersebut dibentangkan Menteri Kewangan Tengku Datu...
Menu Apa Jadi Pilihan Sharifah Shahirah Minggu Ini Siapakah Pemenang Saji An Misteri Minggu Ketiga

Menu Apa Jadi Pilihan Sharifah Shahirah Minggu Ini Siapakah Pemenang Saji An Misteri Minggu Ketiga

papar berkaitan - pada 25/11/2020 - jumlah : 274 hits
Pencicah SambalResipi PilihanKak Ros Kongsi Cara Buat Sambal Belacan Sedap Campur Bahan Ni Memang Padu Zara Zya Kongsi 2 Resipi Masakan Thai Sedap Senarai Pemenang Minggu Kedua Saji an Misteri Petua DapurCara Mudah Tanam Pokok Daun Sup Baru...
India Kerah Polis Tentera Separa Kawal Pilihan Raya Kashmir

India Kerah Polis Tentera Separa Kawal Pilihan Raya Kashmir

papar berkaitan - pada 29/11/2020 - jumlah : 263 hits
India kerah polis tentera separa kawal pilihan raya Kashmir Dikemas kini 2 jam yang lalu Diterbitkan pada 28 Nov 2020 11 30P
5 Sebab Kenapa Nintendo Switch Masih Pilihan Terbaik Pada 2021

5 Sebab Kenapa Nintendo Switch Masih Pilihan Terbaik Pada 2021

papar berkaitan - pada 2/12/2020 - jumlah : 344 hits
Bagi rakyat Malaysia berita teknologi paling sedap dihadam tahun ni mestilah tentang pelancaran PlayStation 5 Kat FB IG WhatsApp stories semua penuh dengan gambar kawan kawan bergaya dengan kotak augmented PS5 ni Sampailah satu hari sorang ...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Pengertian Pungli Contoh Dan Hukumannya

Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord

8 Tanda Tanda Buasir Berdarah Mungkin Sebenarnya Kanser Usus