Dapatkan Idea Menarik Serta Bajet Mengikut Kemampuan Anda Dengan Idw Design


Dapatkan idea menarik serta bajet mengikut kemampuan anda dengan IDW design|
Hello uolsss....harini sis nak share dengan korang satu buku yang wajib ada dalam rumah korang....seharian menghadap buku ni menjadikan sis sangat bersemangat dan tak sabar nak merialisasikan impian sis untuk deko2 rumah sis.
Sangat sesuai dijadikan panduan dalam menghias rumah...semua nya lengkap didalam buku ini....dapatkan sekarang sebab tengah ada promo.Percayalah...ianya sesuatu yang sangat berbaloi untuk korang miliki..
jomlah kita mengenali dengan lebih lanjut mengenai IDW design ini...




Pengenalan IDW DESIGN
Mereka memulakan syarikat pembinaan dan reka bentuk dalaman, IDW Design & Build (IDW) pada tahun 2007, ketika masing-masing berikut 21 tahun. Pada ketika itu mereka masing-masing baru menamatkan pengajian di peringkat Diploma Reka Bentuk Dalaman dari Universiti Teknologi Mara (UiTM) Shah Alam. Penubuhan syarikat mereka didorong setelah menerima tawaran projek pengubahsuaian dan reka bentuk sebuah banglo yang bernilai RM1.7 juta.
Dengan tidak disangka-sangka pada usia 24 tahun, pasangan ini menerima tawaran projek reka bentuk kolej yang bernilai RM70k. Projek ini mengambil masa selama setahun untuk disiapkan. Tetapi disebabkan kurang pengalaman dan faktor umur yang masih muda, pasangan ini seringkali ditipu oleh kontraktor dan berhadapan dengan bebanan hutang.




Mereka tidak berputus asa, tekad dan keazaman yang kuat menjadi pembakar semangat buat pasangan ini menyambung pengajian ke peringkat Ijazah Sarjana, dan seterusnya ke peringkat Sarjana. Dalam masa yang sama menguruskan perniagaan IDW.

Lokman Hakim sebagai Pengarah Urusan IDW pernah digagalkan oleh pensyarah dalam salah satu subjek di Sarjana akibat kurang memberikan komitmen masa dalam pembelajaran. Pasangan ini juga terus berhadapan dengan kontraktor yang seringkali mengambil kesempatan, dan akibatnya mereka terpaksa menanggung kerugian.
Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada tahun 2012 setelah mengharungi pelbagai onak dan duri dalam dunia perniagaan. Mereka meneruskan perniagaan dan tekad untuk membina empayar IDW walaupun terus berdepan pelbagai cabaran dan rintangan serta menanggung liabiliti hutang akibat ditipu oleh kontraktor.
Tragedi Kebakaran



Pengalaman ngeri yang membuka minda Lokman Hakim dan Rabiatul Adawiyah untuk mewujudkan legasi yang lebih kukuh di IDW. Tragedi kebakaran IDW New Zealand pada tahun 2017 yang hampir meragut nyawa Lokman Hakim dan keluarga apabila rumah penginapan ketika percutian keluarga hangus dijilat api.
Bertitik tolak dari tragedi itu, ia menjadi ‘push factor’ untuk pasangan ini mendidik dan membentuk team yang lebih kukuh di IDW agar dapat meneruskan legasi perniagaan IDW. Mereka bertekad untuk membantu 1 juta pemilik kediaman memiliki kediaman impian yang cantik dan sempurna.
Fenomena COVID19
Tahun 2020 menyaksikan perubahan besar dalam sejarah negara dan juga seluruh dunia dengan penyebaran virus COVID. Akibatnya seluruh negara berhadapan ‘total lock down’ dan semua individu hanya duduk di rumah. Bersikap sentiasa bersedia mendepani apa juga cabaran, Lokman Hakim, Rabiatul Adawiyah dan seluruh team IDW telah bersiap sedia untuk berhadapan dengan pelbagai kemungkinan.

Sasaran utama untuk lebih fokus, mengkaji kembali kemungkinan yang sukar diramal dan bersiap sedia untuk lebih berusaha memberikan yang terbaik.Disebabkan arahan kawalan pergerakan menyebabkan ramai yang mahukan ruang kediaman lebih selesa dan tidak membosankan.
Kesannya, permintaan untuk mencantikkan ruang kediaman semakin meningkat dan IDW menjadi pemangkin untuk mencipta ruang lebih selesa untuk bekerja, belajar dan menghabiskan masa bersama keluarga.Disebabkan ‘New Normal’ mencetuskan inspirasi IDW untuk membantu lebih ramai pemilik kediaman merealisasikan rumah impian dengan penerbitan Design Collection.




Perkhidmatan Eksklusif Dan Harga Perlu DiBayar
Sebagai jenama reka bentuk dalaman yang kian diyakini, IDW berjaya mencipta ruang tampil mewah dalam setiap projek yang berjaya disiapkan. Keberkesanan IDW dalam menzahirkan rekaan yang menepati cita rasa pelanggan, membuktikan setiap pelaburan pelanggan adalah berbaloi dengan hasil yang diperolehi.
Malah IDW sebolehnya berusaha untuk memberi kesedaran kepada lebih ramai pemilik kediaman dalam mengenal pasti cita rasa dan rekaan yang berkualiti. Servis reka bentuk di IDW bermula dari RM6k kadangkala mengehadkan kesedaran kepada semua pemilik.

Dengan adanya Design Collection, IDW berusaha membantu merealisasikan impian dengan tawaran harga yang sangat mampu milik. Buku Design Collection menawarkan 200 pilihan reka bentuk dan gaya untuk setiap ruang kediaman, lengkap bersama lukisan pelan, visual 3 dimensi berserta rujukan gambar konsep sebagai sumber inspirasi.
Walaupun kali pertama memiliki buku dari IDW Design & Build ini, minat untuk memiliki reka bentuk kediaman seakan dalam buku ini membuak-buak. Rekaan yang ditonjolkan begitu esklusif dan mengikut citarasa pengguna yang sentiasa inginkan perubahan dalam hidup.

Kelainan pada setiap reka bentuk membuatkan ia lebih menarik perhatian dan tidak puas mata memandang setiap rekaan yang diilhamkan. Memang patut IDW Design & Build ini menjadi pilihan ramai. Cik Nor dah miliki buku IDW Design & Build ini. Korang bila lagi?
Dimana boleh beli buku "PLUG & PLAY" INTERIOR DESIGN IDW ini?Korang boleh dapatkan "PLUG & PLAY" INTERIOR DESIGN BOOK PERTAMA DI MALAYSIA SEKARANG!
RAYA PROMO RM 397 (HARGA ASAL: RM2897)https://idw.design/idw-collection-design/

#best interior design in malaysia 

#house interior design in malaysia 

#interior design in malaysia

#interior design in selangor

#interior design in shah alam

#idw design & build

#interior design kuala lumpur

#interior design firm in malaysia

#top interior design in malaysia

#top interior design in selangor

#top interior design in shah alam

#home interior design

#minimalist house design

#modern house interior

#boho room decor

#bohemian decor

#contemporary interior design

#house interior design in selangor

#aesthetic bedroom

#living room design

#bedroom interior design

#free interior design

#Interior design bumiputra

#outdoor decor

#famous interior designers

#famous interior designers in malaysia

#art deco interior design

#3d room design

#decoration design

#interior design company in malaysia


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.linliena.com/2021/03/dapatkan-idea-menarik-serta-bajet.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Design Collection Idw 200 Design Dalaman Dekorasi Pilihan Untuk Inspirasi Rumah Dan Sudut Dalaman Cantik Serta Menarik

Design Collection Idw 200 Design Dalaman Dekorasi Pilihan Untuk Inspirasi Rumah Dan Sudut Dalaman Cantik Serta Menarik

papar berkaitan - pada 27/3/2021 - jumlah : 492 hits
Aishhh lawa betullah hiasan dan deko dalaman rumah akak sorang ini Walaupun rumahnya tu cuma rumah flat Tapii serius lah memang cantik Pandai dia gabungkan warna dengan perabot dan hiasan lain dalamnya tu Tak ketara sangat ruang sempit kat ...
Dapatkan Idea Dekorasi Dari Buku Idw Design Collection Untuk Menceriakan Rumah

Dapatkan Idea Dekorasi Dari Buku Idw Design Collection Untuk Menceriakan Rumah

papar berkaitan - pada 24/3/2021 - jumlah : 440 hits
Dapatkan Idea Dekorasi dari Buku IDW Design Collection Untuk Menceriakan Rumah Wow Bagusnyaaaa Yes that is the word yang keluar dari mulut Nona bila buku ni sampai dan Nona membeleknya one by one page tu Bagi yang berminat aktiviti mendekor...
Nak Rumah Cantik Seperti Upah Interior Designer Dengan Bajet Rendah Idw Design Collection Kan Ada

Nak Rumah Cantik Seperti Upah Interior Designer Dengan Bajet Rendah Idw Design Collection Kan Ada

papar berkaitan - pada 26/3/2021 - jumlah : 445 hits
Nak Rumah Cantik Seperti Upah Interior Designer Dengan Bajet Rendah IDW Design Collection Kan Ada Memiliki rumah yang cantik besar kemas dan tersusun adalah idaman semua orang Tak kisah la rumah tu jenis apa sama ada rumah teres kampung mah...
Idw Design Collection Idea Reka Bentuk Dalaman Rumah Di Malaysia Dengan Ruang Yang Selesa Dan Praktikal

Idw Design Collection Idea Reka Bentuk Dalaman Rumah Di Malaysia Dengan Ruang Yang Selesa Dan Praktikal

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 324 hits
Assalamualaikum Salah satu aktiviti masa lapang Fiza adalah menonton televisyen dan antara rancangan kegemaran Fiza adalah dengan menonton salah satu channel berbayar yang mana siarannya berkisar mengenai rumah Fiza paling suka tonton siara...
Perkhidmatan Pakej Rekabentuk Mewah Dan Moden Ruangan Dalam Rumah Impian Bajet Rendah Dengan Design Collection Idw

Perkhidmatan Pakej Rekabentuk Mewah Dan Moden Ruangan Dalam Rumah Impian Bajet Rendah Dengan Design Collection Idw

papar berkaitan - pada 27/3/2021 - jumlah : 376 hits
Perkhidmatan pakej rekabentuk mewah dan moden ruangan dalam rumah impian bajet rendah dengan Design Collection IDWMelangkah kaki masuk ke dalam ruangan rumah lepas tu nampak cantik kemas dan ada ciri ciri yang di impikan memang impian semua...
Thailand Garden Idea Tip Dan Teknik Menarik Mini Lanskap Thai

Thailand Garden Idea Tip Dan Teknik Menarik Mini Lanskap Thai

papar berkaitan - pada 17/3/2021 - jumlah : 263 hits
Thailand garden idea tip dan teknik menarik mini lanskap thai thailand kaya dengan idea taman tropika lihat video saya gaya lanskap thaimereka mengabungkan elemen pokok thai batu dan kayu untuk rekabentuk taman ala thai
Kini Semua Mampu Miliki Perkhidmatan Reka Bentuk Dalaman Idaman Dengan Idw Design Collection

Kini Semua Mampu Miliki Perkhidmatan Reka Bentuk Dalaman Idaman Dengan Idw Design Collection

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 213 hits
Kini Semua Mampu Miliki Perkhidmatan Reka Bentuk Dalaman Idaman Dengan IDW Design Collection Memiliki rumah idaman dengan interior design yang eksklusif dan mewah tentu menjadi impian semua orang Namun begitu agak sukar bagi yang kurang ber...
Servis Reka Bentuk Dalaman Rumah Mampu Milik Dengan Idw Design Collection

Servis Reka Bentuk Dalaman Rumah Mampu Milik Dengan Idw Design Collection

papar berkaitan - pada 26/3/2021 - jumlah : 429 hits
IDW Design Collection Buku Rujukan Reka Bentuk Dalaman Mudah GunaRumah dengan reka bentuk dan susun atur dalaman yang kemas serta cantik menjadi idaman setiap orang Barulah selesa dan ceria setiap hari kan Tapi kerja mereka bentuk dalaman r...
Guna Idw Design Collection Untuk Rumah Cantik Dan Tampak Mewah

Guna Idw Design Collection Untuk Rumah Cantik Dan Tampak Mewah

papar berkaitan - pada 28/3/2021 - jumlah : 454 hits
Guna IDW Design Collection Untuk Rumah Cantik Dan Tampak Mewah Impian semua orang untuk miliki rumah cantik kemas dan susun atur yang teratur tapi bukan semua orang mampu mengupah interior designer untuk lakukannya Ada yang rujuk majalah te...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Effective Market Research On A Budget



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Menangkan Jackpot Di Game Jekpot88 Di Berbagai Permainan

Tukar Lesen Memandu Malaysia Ke Lesen Nsw Australia

Wordpress Block Patterns Give You Superpowers