Carina Jenama Tisu Berkualiti Tinggi Untuk Seisi Keluarga



Buka je kotak, terus happy. Kotak keriangan kita dah sampai. Yang lebih happy sebab ianya kaler Purple. My Favourite Colour.
Benda-benda macam Tisu Dapur, Tisu Muka, Kapas Muka, Putik Kapas adalah antara benda wajib yg kena ada stok kat rumah. Antara banyak-banyak jenama, Eyza paling suka jenama carina.

Carina ni ditubuhkan pada tahun 2009 dan merupakan pengeluar tisu pertama di Malaysia. Tisu Carina ini dihasilkan dengan menggunakan 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli dimana ia dapat memberikan keselesaan kepada semua pengguna. Maknanya jenama carina ni antara jenama tertua dan paling dipercayai.
Carina juga merupakan pilihan terbaik untuk mereka yang berkulit sensitif kerana tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, lembut pada kulit, tahan lasak serta mesra alam kerana mudah larut dalam air dan melindungi alam sekitar kita. Anggun memang kulit sensitif dan tak boleh guna wet tisu sembarangan. Alhamdulillah dia serasi dengan jenama carina ni.
Di tahun baharu 2023, Carina ingin menggalakkan rakyat Malaysia tentang kesedaran mengenai kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat serta mengurangkan pencemaran dengan tema "We Care, We Love". 
Bertemakan kempen Carina "We Care We Love", Carina dapat:-
Memberi kesedaran betapa pentingnya kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat dan mengurangkan pencemaranMemelihara dan menjaga kulit dengan menggunakan 100% kapas tulen semulajadi yang mesra kulitPengeluaran tempatan untuk meningkatkan pemulihan ekonomiKhusus untuk memenuhi keperluan dan kehendak orang Asia Tenggara4 siri untuk memenuhi permintaan pasaran Yang bestnya, kempen ni ada contest yang boleh korang sertai dengan hanya membeli produk Carina dan  berpeluang memenangi pelbagai hadiah yang menarik. Nanti Eyza terangkan pasal contest ni. Jom kita tengok rangkaian produk carina ni dulu.
4 siri utama jenama carina  ialah:

Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) - SIRI TISU KERING
CARINA Handkerchief TissueCARINA Wallet TissueCARINA Box TissueSiri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif. Tisu Carina didatangkan dalam pelbagai saiz dan pembungkusan, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh semua lapisan umur. 
Eyza memang suka sebab senang letak je dalam handbag dan boleh bawa ke mana-mana.

Penjagaan Kesihatan (Health Care) - SIRI TISU BASAH
CARINA Wet WipesCARINA Antibacterial WipesSiri Tisu Basah pulak mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan. Mengandungi ekstrak Aloe vera dan Vitamin E di mana dapat melembutkan kulit. Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan. 

Eyza selalu guna untuk tanggalkan mekap. Tak tau kenapa tapi Eyza memang suka. Rasa bersih je muka bila lap dengan Wet Tissue carina ni.
SIRI PRODUK KAPAS

Manakala siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli.
Kapas muka pun antara benda wajib ada kat rumah untuk Eyza cuci mekap atau pakai toner. Siri Kapas carina ni memang best sebab ianya tak kasar dan lembut je.
Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) 

Carina juga mempunya Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan. Tisu Carina terkenal kerana tahan lasak serta mesra alam kerana mudah larut dalam air.
Peralatan Dapur (Kitchenware)
Siri Tisu Dapur Carina antara siri tisu kering yang sesuai digunakan dipermukaan dapur dan peralatan dapur. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.
Eyza dah la suka memasak. Lepas masak akan murung kalau nampak percikan minyak ke, cili ke kat dinding. Nasib baik Tisu Dapur carina ada. Senang nak sental.



Carina Gift Box

Carina memperkenalkan Carina Gift Box, di mana di dalamnya mengandungi :
CARINA Facial Cotton 160'sCARINA Box Tissue 90'sCARINA Handkerchief TissueCARINA Cotton Buds 400 tipsCARINA Wallet TissueCARINA Antibacterial Wipes 70'sCARINA Cotton Bud 480'sCARINA Wet Wipes 30'sShop online voucher Shopee Carina official Store RM 5 voucherReview & Win campaign flyerCarina Surprise Ang-pao sehingga RM88 melalui TNGBersempena dengan kempen #WeCareWeLove, Carina telah memperkenalkan Carina Gift Box yang didatangkan dalam pek esklusif. Ianya lebih jimat dan berbaloi. Sesuai dibeli untuk diri sendiri atau dihadiahkan kepada orang tersayang. Ditawarkan pada harga RM29.90 sahaja (harga asal RM35)
Korang boleh dapatkan Carina Gift Box di:
Aeon Big (Cawangan terpilih)Mix Store (Cawangan terpilih @ IOI City Mall)Hot Market @ Berjaya Times SquareTong Hup Trading, MelakaPlatform membeli atas talian
LIMITED EDITION We Love We Care Bag

Istimewa untuk pembelian RM40 dan ke atas, dapatkan Carina Limited Edition We Love We Care Bag secara percuma.



Carina Review & Win
Ha.. Mai Eyza cerita macam mana nak masuk pertandingan CARINA Review & Win. Seramai 100 orang pemenang akan dipilih setiap bulan untuk memenangi bekalan rumah yang bernilai RM150 untuk setiap pemenang. Cara nak sertai senang je.

Muat naik foto / video dengan menceritakan pengalaman anda menggunakan mana-mana produk siri CARINA di Facebook, Instagram atau Tiktok.Jangan lupa tag @CARINA rasmi di Facebook, Instagram atau Tiktok.Sertakan hashtags #MYCarina #WeCareWeLovePastikan post anda disetkan kepada umum.
Pertandingan CARINA Review & Win berlangsung dari sekarang sehingga 30 April 2023. 300 orang pemenang akan dipilih untuk memenangi 3 bulan bekalan rumah Carina yang bernilai RM150. Pemenang akan diumumkan di halaman Facebook Carina bermula dari Februari 2023! Hadiah tidak boleh ditukar atau dipindah milik apatah lagi nak tebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Pihak Carina berhak mengubah suai terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.


Pastikan anda simpan resit pembelian kerana jika anda terpilih sebagai salah seorang pemenang, anda wajib menunjukkan resit untuk menuntut hadiah. Anda boleh tag berapa banyak pun penyertaan tetapi setiap pemenang boleh tuntut hadiah sekali sahaja. Nama dan resit pembelian yang sama tidak dibenarkan. Resit pembelian hanya sah dari tarikh 1 Januari 2023 - 31 April 2023 sahaja.


Kebanyakan produk Carina boleh didapatkan di kebanyakan pasaraya ataupun belian secara online.
Shopee     : https://shopee.com.my/carina.os
Lazada     : https://www.lazada.com.my/shop/wangzheng-care/
TopzMall : https://topzmall.com/store/789




Untuk maklumat lanjut, anda boleh hubungi Carina melalui email [email protected] atau follow media sosial Carina.
Facebook : https://www.facebook.com/carina.loveandcare
Instagram : https://www.instagram.com/carina.malaysia/
Tiktok       : https://www.tiktok.com/@carinamalaysia


#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://eyzamiel.blogspot.com/2023/01/carina-jenama-tisu-berkualiti-tinggi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Megawati Ulang Tahun Ke 77 Cak Imin Saya Bagian Keluarga Beliau Sejak Zaman Orde Baru

Megawati Ulang Tahun Ke 77 Cak Imin Saya Bagian Keluarga Beliau Sejak Zaman Orde Baru

papar berkaitan - pada 23/1/2024 - jumlah : 96 hits
Muhaimin pun ragu untuk menyanjung Megawati yang menurutnya telah konsisten dalam menjaga demokrasi di Indonesia
Video Mahasiswa Lantang Minta Tak Pakai Bahasa Tinggi Anies Langsung Kasih Serangan Balik

Video Mahasiswa Lantang Minta Tak Pakai Bahasa Tinggi Anies Langsung Kasih Serangan Balik

papar berkaitan - pada 4/1/2024 - jumlah : 87 hits
Calon Presiden nomor urut 1 Anies Baswedan menggelar acara Desak Anies di Sumatera Barat Rabu 3 Januari 2024
Lost Paradise Percutian Mengujakan Bersama Keluarga

Lost Paradise Percutian Mengujakan Bersama Keluarga

papar berkaitan - pada 22/1/2024 - jumlah : 152 hits
Untuk Edisi percutian bersama keluarga AlongMurni telah bercuti bersama emak dan adik AM selama 2 hari 1 malam Kebetulan AM berada di Pulau Pinang atas urusan kerja dan ingin meluangkan masa bersama emak Kali ini AM memilih untuk menginap d...
Mama Papa Rajin Rajin Minta Tolong Dengan Anak Lelaki Latihan Awal Jadi Ketua Keluarga

Mama Papa Rajin Rajin Minta Tolong Dengan Anak Lelaki Latihan Awal Jadi Ketua Keluarga

papar berkaitan - pada 19/1/2024 - jumlah : 102 hits
Mama dan papa yang ada rajin rajinlah meminta pertolongan dengan Walau sekadar meminta untuk membasuh pinggan di dapur anggaplah ia sebagai satu latihan sebagai bakal ketua keluarga suatu hari nanti Mama Papa Rajin rajin Minta Tolong Dengan...
Institusi Pengajian Tinggi Perlu Angkat Imej Negara Pm

Institusi Pengajian Tinggi Perlu Angkat Imej Negara Pm

papar berkaitan - pada 5/1/2024 - jumlah : 131 hits
Oleh Abdullah Zaid Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim menyeru agar misi kerajaan membawa Malaysia ke persada dunia perlu disambut oleh semua pihak terutama institusi pengajian tinggi Kerajaan melalui semua kementerian katanya giat mel...
Tinggi Asid Folik Khasiat Luar Biasa Ibu Hamil Patut Ambil Labu Kuning

Tinggi Asid Folik Khasiat Luar Biasa Ibu Hamil Patut Ambil Labu Kuning

papar berkaitan - pada 5/1/2024 - jumlah : 107 hits
Buah labu yang sering dijadikan bahan dalam kuah lemak dan juga kuih muih ini mempunyai khasiat yang cukup baik terutama bagi ibu hamil Jika anda kini sedang hamil jadikan buah labu antara buah kesukaan anda sepanjang hamil Ia mengandungi a...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Plaza Premium Group Kembangkan Jenama Restoran Flight Club Di Terminal 1 Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Duit Syiling Peringatan 50 Tahun Lembaga Pertubuhan Peladang

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Asthma

Colorado Springs Family Law Your Trusted Partner For A Secure Future

Mahalini Dah Peluk Islam

Repressive Laws Killing Press Freedom Say Activists

Friction Over Candidate Threatening Ph S Kkb Campaign

Susu Soya V Soy Golden Grain