Cakenis Ungguli Batik Untuk Raya


Kongsi tip penting mantapkan perniagaan online Antara yang unik dan menarik perhatian Jelita, Hanis Zalika, aktres dan usahawan popular memperkenalkan tudung bermotifkan batik buat Syawal 2019.
Hanis menggayakan BLUSH
Ia dihasilkan dalam kuantiti terhad bagi mengekalkan eksklusiviti berikutan ramai peminat jenama tudung #Cakenis ini meminta agar lebih banyak tudung dan selendang bercorak dikeluarkan.
“(Justeru) Batik dipilih untuk koleksi kali ini kerana ianya satu motif yang takkan lapuk dek zaman, timeless! Hanis gemar motif batik sejak dulu lagi dan suka kelembutan dan keanggunan yang wujud dalam ciri batik,” katanya kepada Jelita dalam satu wawancara eksklusif menerusi Whatsapp.
ASH
Bagi koleksi yang diberi nama Batik Cake ini, ia adalah koleksi daripada Cakenis yang diintepretasikan secara moden dengan bahasa Cakenis tersendiri. “Tiada kaitan dengan kek batik, hanya sekadar word play, kerana setiap helaian Cakenis digelar ‘Cake’ sebagai satu signifikasi,” jelasnya.
ASHLEY
Sempat juga Jelita bertanya mengenai selebriti Malaysia yang cukup rajin menambah rezeki menerusi perniagaan (selain lakonan atau nyanyian) yang kami anggap adalah tabiat sihat. Lantas soalan kami buat wanita yang sedang sarat hamil ini; Apakah pendirian Hanis menjadi seorang usahawan yang turut memegang status selebriti?
“Menjadi selebriti dalam bidang perniagaan adalah satu tanggungjawab dan amanah yang sangat besar. Ini kerana kita menjadi ikutan ramai dan setiap keluaran dan anjuran daripada kita haruslah datang dengan kredibiliti dan integriti. Pendirian peribadi Hanis ialah setiap satu yang datang dari perniagaan saya haruslah sesuatu yang saya sendiri guna, gayakan atau amalkan. Tidak boleh cakap kosong sekadar melakukan produk,” katanya.
BLUSH
Makin ramai juga yang menggunakan media sosial sendiri untuk memasar dan mengetengahkan produk. Apakah pula nasihat Hanis juga ibu kepada Yusuf Iskandar ini agar platform ini digunakan dengan sebaik mungkin?
“Jauhi drama! Elakkan helah pemasaran murahan. Fokus kepada sasaran pasaran anda dan berilah manfaat kepada mereka, dengan atau tanpa produk. Ini adalah platform tambah nilai kepada masyarakat melalui perniagaan kita,” tegasnya.
Bercakap mengenai laman media sosial, adakah Hanis berfikir panjang sebelum memuat naik apa saja?
 
Hanis menggayakan ASHLEY manakan model menggayakan OYSTER
“Pastinya sentiasa post perkara yang positif dan perkongsian yang bermanfaat. Maksud bermanfaat juga tidak semestinya terlalu berat. Kalau ia kandungan ringan dan mampu menghiburkan pengikut, saya anggap sebagai satu sumbangan dalam dunia maya. (Anda kena ingat untuk) Sentiasa menjaga sensitiviti ramai pihak, terutamanya agama dan keluarga.”
Pada masa sama, Hanis tidak menolak akan ‘kuasa’ kedai alam maya berikutan ini adalah zaman digital. “Kami sendiri lebih kepada kedai dalam talian namun tidak menolak kelebihan kedai fizikal kerana ia ada mileage tersendiri dalam penjenamaan. Tetapi untuk Cakenis, belum lagi ke arah itu,” kata Hanis yang juga isteri tersayang kepada aktor, Hairul Azreen.
CREAM
Koleksi #BatikCake untuk Raya 2019 ini hadir dalam bentuk empat segi dan selendang pada harga RM180 setiap satu.
SNOW
Ada enam pilihan warna: Ashley, Oyster, Blush, Cream, Snow dan Ash dan boleh didapatkan di fashionvalet.com.
OYSTER
 
The post Cakenis Ungguli Batik Untuk Raya appeared first on Her Inspirasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://herinspirasi.com/fesyen-kecantikan/cakenis-ungguli-batik-untuk-raya/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cantik Di Pagi Raya Bersama Mbh Medispa

Cantik Di Pagi Raya Bersama Mbh Medispa

papar berkaitan - pada 3/5/2019 - jumlah : 353 hits
Assalamualaikum w b t Nak Cantik Di Pagi Raya Lagi 3 hari insya Allah seluruh Umat Islam bakal menyambut Bulan Ramadhan bulan yang penuh dengan kemaafan dan keindahan Pasti ada yang dah buat persiapan Raya kan walaupun belum masuk Ramadhan ...
Erc Mahu Liputan Media Yang Adil Kepada Calon Pilihan Raya

Erc Mahu Liputan Media Yang Adil Kepada Calon Pilihan Raya

papar berkaitan - pada 3/5/2019 - jumlah : 223 hits
KUANTAN Liputan media yang adil kepada semua calon dan parti yang bertanding antara cadangan penambahbaikan yang mahu dilaksanakan Jawatankuasa Khas Pembaikan Sistem dan Undang Undang Pilihan Raya Pengerusinya Tan Sri Abdul Rashid Abdul Rah...
Mary Kay Promo Raya 2019 Discount Up To 20

Mary Kay Promo Raya 2019 Discount Up To 20

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 664 hits
Salam dan selamat sejahtera Nak letak gambar promo item untuk Mary Kay bagi bulan Mei ni So siapa yg nak diskaun kindly whatsapp ros dekat link ini yer Ok pilih mana yg berkenan di hati Mary Kay tgh buat Pink Sale nih cecepat rebut peluang ...
Daihatsu Branding Stasiun Mrt Cipete Raya Jakarta

Daihatsu Branding Stasiun Mrt Cipete Raya Jakarta

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 284 hits
Daihatsu hadir di salah satu stasiun MRT di Jakarta yakni Stasiun Cipete Raya Suasana ala Daihatsu bisa ditemukan di 87 area stasiun MRT Cipete Raya pada beberapa fasilitas stasiun seperti lift eskalator dan tiang pilar
Tak Lama Nak Raya Ini Rutin Kecantikan Puteri Diana Setiap Hari Bolehlah Cuba

Tak Lama Nak Raya Ini Rutin Kecantikan Puteri Diana Setiap Hari Bolehlah Cuba

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 653 hits
Tak Lama Nak Raya Ini Rutin Kecantikan Puteri Diana Setiap Hari Bolehlah CubaPuteri Diana
3 In 1 Bekas Air Untuk Raya

3 In 1 Bekas Air Untuk Raya

papar berkaitan - pada 3/5/2019 - jumlah : 482 hits
Hi Bekas air sekarang pun dah canggih boleh letak 3 jenis air sekali gus Mau terkejut tetamu yang datang nak pilih mana satu kan Haa kini dengan bekas air camni sis boleh buat air yang sedap sedap sekali gus 3 in 1 Bekas Air Untuk RayaSatu ...
1mdb Ecrl Jana Dana Pilihan Raya Ke 14

1mdb Ecrl Jana Dana Pilihan Raya Ke 14

papar berkaitan - pada 3/5/2019 - jumlah : 368 hits
1MDB ECRL jana dana pilihan raya ke 14Posted By on May 02 20191MDB dan projek Laluan Rel Pantai Timur digunakan oleh pentadbiran lama untuk mendanai dua kempen pilihan raya umum sebelum ini dakwa penasihat kanan Institut Kajian Khazanah Jom...
Manajemen M150 Berikan Bantuan Kepada Nelayan Berprestasi Di Sungai Kakap Kubu Raya

Manajemen M150 Berikan Bantuan Kepada Nelayan Berprestasi Di Sungai Kakap Kubu Raya

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 330 hits
ENERGY NELAYANKU BISA Sebagai produk minuman Energi M150 memberikan bantuan sebagai cinderamata kepada masyarakat nelayan di Sungai Kakap Kubu Raya Bantuan yang diberikan diwakili oleh 8 Nelayan yang dianggap berprestasi dan menjadi inspira...
Bila Suami Belikan Baju Raya Anak

Bila Suami Belikan Baju Raya Anak

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 439 hits
Baju ni tak fotogenik agaknya dalam pic suami kirim masa proses pembelian memang keadaannya kurang menyerlah Mungkin faktor pencahayaan Hingga Qistina cuba menolak untuk dibelikan Ain pula sebagaimana lazimnya tak berapa cerewet soal baju s...
Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Kelahi Selepas Kemalangan Lelaki Bawa Kereta Lawan Arus

Airasia Santan Menu Baru Harga

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Pas Dikecam Balun Polis Bukan Fahaman Ekstremis



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


168slot 168slot Biz 13 Jun 2024 168slot 168 Top 35 By Christa

Puaka Cuti Semester

Apa Itu Kwsp Akaun 3

Sakit Tekak Yang Amat Sangat

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail

Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer