Bos Sendiri Turun Padang Pemilik Karipap Rempah Giling Buktikan Jual Rm2 50 Sebiji Tetap Diserbu Pembeli


Bagi peminat karipap di Jitra, Kedah, pasti ada ternampak kiosk atau gerai di tepi jalan menjual Karipap Rempah Giling, Cufizah. Menariknya, kiosk ini operasinya dijalankan sendiri oleh pengasas atau bos syarikat tersebut, Fadhly Hadir selama 10 hari pertama pembukaan kiosk.
Apabila difikir-fikirkan, takkanlah seorang bos sanggup berpanas menggoreng dan menjual karipap sedangkan ramai lagi staff yang boleh melakukannya. Nyata jejaka ini ada jawapannya yang tersendiri.
“Apabila saya buat keputusan untuk masuk ke bahagian jualan kiosk karipap itu sendiri, saya ingin buktikan bahawa berniaga di tepi jalan ini bukanlah perniagaan level bawahan. Sebenarnya, perniagaan walau di mana-mana saja, mesti ada peluang. Misalnya, berniaga di tepai jalan ini marketnya sangat besar. Sesiapa sahaja boleh melakukannya. Itu yang saya ingin buktikan,” ujarnya.

HARGA RM2.50 SEBIJI TAPI TETAP LARISMenurut Fadhly, percaturannya untuk menjual sebiji karipap pada harga RM2.50 tidak pernah silap. Dia memahami market dengan sangat jelas. Disebabkan itu, dia tidak sesekali gentar dengan harga yang diletakkan.
“Saya dah kaji hal ini. Peminat karipap ada masalah besar iaitu apabila mereka beli karipap, mereka tak dapat karipap yang menjamin kepuasan lidah dan selera mereka. Peminat karipap mahukan karipap yang sedap, bukan karipap yang murah. Kalau harga murah tapi karipap tak kena dengan cita rasa, mesti mereka kecewa. Misalnya karipap angin. Kami menang dari segi resipi rempah giling turun temurun daripada tok kami, inti padat dan setiap karipap mesti ada ayam atau daging yang berketul-ketul,” ujarnya lagi.
Saiz karipap besar dan puas makan!

Fadhly menyasarkan 5,000 biji karipap dijual setiap hari dengan pembukaan lebih banyak kiosk dan strategi pemasaran yang betul.
“Saya target kepada pelanggan baru namun tetap fokus kepada pelanggan yang repeat order. Bagi saya, kedua-duanya penting. Saya turut tekankan kepada mereka yang berada di hadapan iaitu orang yang meniaga di kiosk supaya amalkan hubungan baik dengan pelanggan. Servis pelanggan betul-betul supaya mereka rasa seronok membeli dengan kita, ramah mesra dan senyum,” katanya lagi yang telah membuktikan karipada berharga RM2.50 sebiji tetap ada pembelinya.
KARIPAP PERCUMA KEPADA IBU HAMILFadhly Hadir, 27 (kiri) sebagai pengasas dan abangnya, Shaiful Hafiq, 30 sebagai pengasas bersama.
Bagi wanita hamil, anda boleh menerima Karipap Rempah Giling secara percuma. Menurut Fadhly, ini adalah niat ibunya yang mahu menggembirakan hati wanita hamil.
“Pelbagai kisah menarik kami terima daripada golongan wanita hamil dan suami wanita hamil tersebut. Ada yang mengidam karipap tapi tak nak karipap lain selain karipap kami. Ada suami yang meronda merata-rata cari karipap yang sedap. Ada yang sampai bermasam muka kerana tak jumpa karipap yang diinginkan,” ceritanya yang menjemput wanita hamil untuk datang ke kiosk bagi mendapatkan karipap secara percuma.
Menurut Fadhly lagi, Karipap Rempah Giling Cufizah turut ada yang berbentuk sejuk beku (frozen). Boleh dapatkan daripada ejen Karipap Rempah Giling seluruh tanah air untuk dibeli dan disimpan di rumah. Boleh goreng apabila teringin nak makan!

INFO KIOSK KARIPAP REMPAH GILING CUFIZAH
1) Taman Suria, Jitra, Kedah.
2) Bandar Darulaman, Jitra, Kedah.
3) Kepala Batas, Jitra, Kedah.
Facebook: Karipap Rempah Giling
The post Bos Sendiri Turun Padang, Pemilik Karipap Rempah Giling Buktikan Jual RM2.50 Sebiji Tetap Diserbu Pembeli appeared first on RASA.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://rasanakmasak.blogspot.com/2022/11/bos-sendiri-turun-padang-pemilik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pendakwaan Berjaya Buktikan Kes Prima Facie Syed Saddiq Kena Bela Diri

Pendakwaan Berjaya Buktikan Kes Prima Facie Syed Saddiq Kena Bela Diri

papar berkaitan - pada 28/10/2022 - jumlah : 163 hits
Penyandang kerusi Parlimen Muar Syed Saddiq Syed Abdul Rahman diarah Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur untuk membela dirinya atas empat pertuduhan termasuk pecah amanah dana berjumlah RM1 juta Pasukan pendakwaan berjaya membuktikan wujud kes pri...
Saya Dapat Berlakon Semula Park Bokyung Buktikan Lakonan Masih Power Dalam Little Women

Saya Dapat Berlakon Semula Park Bokyung Buktikan Lakonan Masih Power Dalam Little Women

papar berkaitan - pada 28/10/2022 - jumlah : 141 hits
Lega hati Jin Seon kyu setelah sekian lama isterinya dapat kembali berlakon ARTIKEL BERKAITAN Di artikel sebelum ini kami kongsikan bagaimana Jin Seon kyu berkongsi perubahan hidupnya setelah membintangi filem The Outlaws Dek kerana filem h...
Diy Sticker Label Rempah Ratus Dan Bahan Di Dapur

Diy Sticker Label Rempah Ratus Dan Bahan Di Dapur

papar berkaitan - pada 4/11/2022 - jumlah : 236 hits
Seorang Fiza ni kalau ada masa lapang jarang nak berehat Ada saja kerjanya Kekok kalau duduk saja Rasa macam buang masa Tapi kalau tiba hari malas tu nak bermalasan sepanjang hari Sementara tak ada kerja design kerja review kita buat projek...
Sudu Kayu Rempah Ratus Yang Comel

Sudu Kayu Rempah Ratus Yang Comel

papar berkaitan - pada 5/11/2022 - jumlah : 119 hits
Dah siap di dapur dengan sticker lepas tu gantikan dengan sudu baru pula Saya gantikan dengan sudu kayu yang mungkin lebih tahan lama Kalau sebelum ni pakai sudu plastik lama lama dia mereput Tahu tahu angkat terus patah lagi lagi dalam ser...
Dih1na Rumah Macam Kandang Kambing Wanita Cantik Ini Buktikan Usaha Bina Banglo Mewah

Dih1na Rumah Macam Kandang Kambing Wanita Cantik Ini Buktikan Usaha Bina Banglo Mewah

papar berkaitan - pada 26/10/2022 - jumlah : 157 hits
HEBAT Daripada rumah yang dih1na seperti kandang kambing akhirnya wanita cantik berusia 27 tahun berjaya mentransisikan mahligainya menjadi banglo impian Usaha keras Anita Hasan atau mesra dipanggil Eyta yang berjualan aksesori wanita itu b...
Hiburan Nak Buktikan Dia Tak Perlu Pantang Bawa Anak Bersiar Lepas 4 Hari Bersalin Netizen Condemn Dr Amalina

Hiburan Nak Buktikan Dia Tak Perlu Pantang Bawa Anak Bersiar Lepas 4 Hari Bersalin Netizen Condemn Dr Amalina

papar berkaitan - pada 21/10/2022 - jumlah : 184 hits
Minggu lalu Dr Amalina Che Bakri yang kini bertugas sebagai pakar bedah di London England telah selamat melahirkan puteri sulungnya yang diberikan nama Arabella Mia di kota raya itu Perkongsian Dr Amalina di Instagram semalam turut meraih p...
Jual Aset Th Dijual Ke Kementerian Kewangan Kerajaan Ph Suntik Rm19 Bilion Pulihkan Th

Jual Aset Th Dijual Ke Kementerian Kewangan Kerajaan Ph Suntik Rm19 Bilion Pulihkan Th

papar berkaitan - pada 29/10/2022 - jumlah : 101 hits
Tohmahan kononnya Kerajaan Pakatan Harapan menjual aset milik Tabung Haji kepada bukan Bumiputera dimainkan secara besar besaran dalam naratif kempen parti Melayu Islam sejak pembubaran parlimen Bagi Timbalan Presiden KEADILAN Rafizi Ramli ...
Juruterbang Hilang Pekerjaan Mula Jual Biskut Dari Rumah Kini Masuk 13 Cawangan Jaya Grocer

Juruterbang Hilang Pekerjaan Mula Jual Biskut Dari Rumah Kini Masuk 13 Cawangan Jaya Grocer

papar berkaitan - pada 5/11/2022 - jumlah : 130 hits
Jika tiada wabak COVID 19 pasti tidak wujud jenama biskut Bread Butter Manakan tidak jenama ini wujud selepas insan bernama Muhammad Hakim bin Azimi hilang pekerjaan sebagai juruterbang Suami saya ialah juruterbang Saudi Airlines Kebanyakan...
Kerap Gagal Bisnes Hutang Puluh Ribu Wanita Ini Kembali Tersenyum Kedai Vendor Jual Dessert Sukses

Kerap Gagal Bisnes Hutang Puluh Ribu Wanita Ini Kembali Tersenyum Kedai Vendor Jual Dessert Sukses

papar berkaitan - pada 6/11/2022 - jumlah : 191 hits
Orang kata jiwa orang bisnes ni kental Nampak ada betul kenyataan ini apabila pemilik nama Asmidar Hanan yang berasal dari Kelantan tidak pernah serik berniaga walau banyak kali tersadung sehingga menanggung hutang puluhan ribu Pernah aktif...
Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Kelahi Selepas Kemalangan Lelaki Bawa Kereta Lawan Arus

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Airasia Santan Menu Baru Harga

Pas Dikecam Balun Polis Bukan Fahaman Ekstremis



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail

Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Lirik Lagu Satu Selamanya Twins

Dating Dengan Suami Di Ikea Cheras

Lunch Date Di Torii Teppanyaki

Makan Di Tiga Restoran