Bisnes Air Balang Viral Modal Rendah Untung Rm7000


Bulan Ramadan dan dekat, mesti ramai yang tercari-cari resepi air balang paling laris dan viral untuk berniaga di bazar Ramadan nanti kan? Dalam post ni, Ayue akan share dengan anda semua info yang anda perlu tahu untuk memulakan bisnes air balang termasuklah resepi air nya sekali. Excited tak? Jom teruskan membaca

Encik Mizan ni dia berniaga air balang saja dalam bazar Ramadan. Tapi keuntungan dia berlipat kali ganda sehingga memcecah RM7,000 dengan menjual 3 balang air saja. Power ke tidak? Ini apa yang dikongsikan sendiri oleh Encik Mizan :
Tahun lepas! Sewaktu saya berniaga air di bazar Ramadhan, keuntungan saya mencecah lebih RM7,000.
Apa yang lebih menarik lagi... pendapatan saya ini saya perolehi dengan hanya meniaga di satu lokasi pasar ramadhan sahaja dan hanya menjual 3 balang air sahaja!

Ya! 3 balang air sahaja!

Tapi Alhamdulillah... Setiap hari.. ketiga-tiga balang air saya akan habis licin dijual!

Ianya bukanlah nasib semata-mata.... Tapi ada "STRATEGI RAHSIA" yang saya lakukan hasil dari pengalaman berniaga air sejak beberapa tahun kebelakangan ini



Walaupun bisnes ini sungguh menguntungkan, namun ianya tetap ada beberapa rintangan dan cabaran!

Anda mungkin berfikir... "Kalau dengan hanya menjual 3 balang air sahaja dah boleh dapat RM7,000... Maka, kalau saya jual 15 balang air, saya mungkin boleh dapat RM35,000!"

Sememangnya.. tidak salah untuk kita berimpian besar! Namun, kita perlulah realistik dan sedar akan kemampuan diri terlebih dahulu.

Pertama sekali, dari segi MODAL!

Untuk menjual berbelas-belas balang air, maka anda perlulah membeli berbelas-belas balang air. Harga satu balang air adalah sekitar RM150, jika mahu beli 15 balang sekaligus, modal yang diperlukan untuk membeli balang sahaja sudah RM2,250. Belum campur lagi barang-barang lain seperti meja & kanopi (pastinya, anda memerlukan meja dan kanopi yang lebih panjang). Sekurang-kurangnya, modal antara RM3-4 ribu diperlukan.

Baiklah! Mungkin anda ada wang simpanan & modal yang besar! Anda ada banyak duit! Bahkan, anda juga mungkin seorang yang tampan! Setakat modal RM3-4 ribu.. memang celah gigi je!

Tapi! Cuba anda fikir... Bagaimana pula anda mahu bawa bekas balang-balang air tu ke tapak jualan? Muat ke semua balang tu dalam kereta "evo" anda? Rajin ke anda mahu berulang-alik dari rumah ke tapak niaga semata-mata mahu mengangkat barang-barang sahaja? Setiap hari pula tu? Lainlah kalau anda mahu melabur duit membeli van atau lori pula..

Kemudian, selepas anda membuat berbelas-belas balang air itu.. Comfirm ke semua air dalam balang tu boleh habis terjual setiap hari?

Tahukah anda! Kebanyakkan peniaga-peniaga yang berjaya menjual "sold-out" berbelas-belas balang air, mereka itu adalah peniaga-peniaga lama. Peniaga "Otai" orang kata..... Mereka sudah ada ramai pelanggan setia. Sebab itulah mereka boleh menjual berbelas-belas balang air dengan confident!

Berbanding anda yang baru mahu mula menjual air! Ianya mungkin sedikit sukar. Peniaga-peniaga lama itu pun, sewaktu mereka mula-mula berniaga air dulu pun.. mereka hanya bermula dengan beberapa balang sahaja

Menjual Air Ini Memang Kerja Mudah... TAPI..

Jika balang air anda serupa sahaja dengan balang 10 peniaga air yang lain, ianya tidak akan memberikan sebarang kelebihan kepada anda untuk menarik pelanggan. Lebih malang lagi, jika air yang anda jual tawar, tak sedap dan tak ada rasa. Mungkin orang akan beli sekali sahaja.. lepastu, mereka takkan beli lagi!

Jadi!..
Macam mana nak tarik pelanggan?Macam mana nak buat air yang sedap?Macam mana nak jimatkan kos?Macam mana nak gandakan keuntungan walaupun hanya menjual 3 balang air?Macam mana nak pilih lokasi yang terbaik?
Dan bermacam-macam lagi persoalan yang mungkin muncul di fikiran anda!Berita Baik!... Anda Tidak Perlu Pening Kepala Lagi!

Saya juga dulu sama seperti anda! Minat untuk berniaga itu memang sudah berkobar-kobar! Tapi ilmu tentang bisnes ini agak ZERO! Konon-konon dah tahu buat air yang tersedap maka bisnes akan meletop! Tapi sangkaan saya jauh meleset!

Rupa-rupanya, masih banyak perkara-perkara yang saya tak tahu. Sebagai peniaga baru, terlalu banyak perkara trial & error yang terpaksa saya lakukan, ianya membuang masa, membuang duit dan tenaga. Maklumlah, sewaktu saya bermula dulu, tiada panduan serta tunjuk ajar dari mereka yang pakar tentang perkara ini. Saya hanya main redah sahaja!

Hasilnya begitu mengecewakan! Hasil jualan yang tidak seberapa! Payung yang rosak dan terbang di tiup angin! Air-air yang terpaksa dibuang ke longkang.. ianya antara pengalaman sedih yang pernah saya lalui!

Jadi, saya tidak mahu anda turut mengulangi kesilapan saya serta melalui perkara-perkara yang menyedihkan itu. Situasi sebenar bisnes air balang, mungkin tidak sama seperti mana yang anda bayangkan.

Disebabkan itu, saya telah menulis sebuah ebook yang akan memberikan anda panduan yang lengkap di dalam memulakan dan menjalankan bisnes air balang ini!Memperkenalkan!...
 Panduan Memulakan Bisnes Air Balang!


Apa Yang Di Bongkarkan Dalam Ebook Ini?BAB 1 : CARA MOHON TAPAK NIAGA
Dalam bab permulaan ini, saya tunjukkan anda langkah-langkah yang perlu anda lakukan untuk mendapatkan tapak niaga di bazar ramadhan atau bazar-bazar yang lain. Apa sijil yang perlu anda dapatkan sebelum membuat sebarang permohonan dan dimanakah untuk mendapatkannya?
Semuanya saya tunjukkan dalam bab ini! Siap sekali saya bagi dengan contoh gambar sijil & resit!

Berapa pula besar saiz tapak dan berapakah bayaran bagi setiap tapak? Juga saya tunjukkan kos anggarannya disini!

Bab ini amat penting, terutama sekali jika anda baru pertama kali mahu berniaga di bazar. Tanpa tapak niaga... sudah pastinya tiada bisnes untuk anda.


BAB 2 : TIPS MEMILIH LOKASI BAZAR
Percaya atau tidak, bukan semua lokasi bazar akan mendapat sambutan! Ada sesetengah lokasi bazar, diwujudkan oleh pihak penganjur semata-mata untuk mengaut keuntungan dengan menjual tapak kepada peniaga. Namun begitu, bilangan pengunjung yang hadir, hanya sayup-sayup sahaja.

Jadi, jangan menjadi mangsa! Kenali tapak-tapak yang "hot" yang ramai pengunjung untuk anda berniaga! Ada beberapa ciri yang akan menjadikan sesebuah tapak bazar itu HOT atau tidak!

Saya bongkarkan ciri-ciri tersebut di dalam bab ini!


BAB 3 : PERALATAN SERTA KELENGKAPAN
Antara 2 benda asas yang perlu anda ada untuk berniaga di bazar, adalah kanopi dan juga meja.
Dalam bab ini saya tunjukkan jenis kanopi serta jenis meja yang anda perlukan. Saya juga turut berikan anda tempat serta alamat kedai untuk anda membeli peralatan ini dengan harga yang lebih murah!


BAB 4 : PERSEDIAAN & PENGURUSAN MASA BERNIAGA
Ada 5 Tips "REAL" yang saya kongsikan dalam bab ini. Ilmu dalam bab ini, hanya "peniaga sebenar" sahaja yang tahu. Hanya orang-orang yang pernah berniaga di bazar ramadhan sahaja yang tahu situasi dan keadaan sebenar yang perlu dihadapi dan bagaimana cara untuk menanganinya?.

Jadi, anda perlu tahu ilmu di dalam bab ini agar anda boleh hadapi segala cabaran sewaktu berniaga di bazar dengan tenang. Tidaklah nanti anda terkejut jika situasi-situasi yang mencabar ini berlaku kepada anda!

Selain itu, saya juga turut kongsikan rahsia sebenar teknik menarik pelanggan dan bagaimanakah mahu menjadikan gerai jualan anda unik dan berbeza dari peniaga-peniaga yang lain, di dalam bab ini!


BAB 5 : RAHSIA SULIT JUS YANG LARIS
Ada 7 tips sulit yang saya kongsikan di dalam bab ini! Saya kongsikan apakah sebab saya meletakkan sesetengah bahan ke dalam resepi yang saya berikan dalam bab 5 sebelum ini.

Dalam bab ini juga saya kongsikan tips dimana anda boleh membeli buah-buahan dengan harga yang lebih murah!

Bagaimana pula untuk memilih buah-buahan yang segar dan manis? Juga ada saya kongsikan di dalam bab ini!


BAB 6 : CASE STUDY - BAGAIMANA SAYA JANA RM7K SEBULAN DENGAN BISNES AIR
Ini adalah bab yang paling menarik di dalam ebook ini. Di dalam bab ini, saya ceritakan semua strategi serta apa yang saya lakukan sehingga mampu mencapai keuntungan sebanyak RM7,000 dengan hanya berniaga 3 balang air di bazar ramadhan!
Balang air jenis apa yang saya gunakan?
Air apa yang saya jual?
Berapa kos serta untung menjual air tersebut?
Apa teknik yang saya gunakan untuk menarik pelanggan?
Dimana lokasi strategik serta bagaimana saya menyusun balang air?
Bagaimana saya gandakan keuntungan saya sehingga 3 kali ganda?Semuanya saya bongkarkan tanpa berselindung kepada anda di dalam bab ini!



BAB 7 : STRATEGI JUAL AIR DI KAWASAN SEKOLAH
Ebook ini bukan sahaja sesuai untuk anda yang mahu berniaga di bazar ramadhan, tetapi jika anda mahu berniaga di tepi jalan mahupun di kawasan sekolah, anda juga boleh dapatkan ebook ini!

Sebab dalam ebook ini, saya sharekan strategi serta 4 perkara yang penting untuk anda ambil perhatian apabila mahu berniaga di kawasan berhampiran sekolah.TURUT DISERTAKAN 25 RESEPI AIR BALANG!
RESEPI 25 JUS BEST SELLER
Di dalam ebook khas koleksi resepi ini saya kongsikan "25 Resepi Jus Yang Paling Laris" di pasar ramadhan. Anda tak perlu pening lagi nak buat dan jual air apa. Pilih sahaja beberapa air yang ada diberikan di dalam ebook ini! Resepi yang saya kongsikan ini pula bukanlah resepi untuk buat 1-2 jug air minum sendiri, tetapi, ianya adalah resepi untuk buat air dalam kuantiti yang banyak, iaitu resepi untuk buat air balang 33 liter.. Ada beza tau buat air 1-2 jug dengan buat air 1 balang!

25 Resepi Jus Buah tersebut adalah...
Jus ManggaJus Tembikai SusuJus TembikaiJus Carrot SusuJus Asam Boi & Limau KasturiJus Mata KucingJus Air JagungJus Nenas MaduJus Nenas Madu MilkyJus Buah Naga (Dragon Fruit)Air MILOAir Laici SusuAir Blue Hawaian LemonadeAir Teh BungaAir Kelapa MudaAir Sirap Bandung CincauAir BarliAir CincauJus CikuJus Epal Asam BoiJus KiwiJus Sunquick RoseJus Jambu BatuAir Sirap KateringAir Keladi


EBOOK BONUS EXTRA : PANDUAN BISNES KATERING AIR BALANG
Dapatkan Sekarang! Kombo 3 Ebook Ini Dengan Harga Hanya RM80 Sahaja!Masih Lagi Ragu-Ragu Dan Tak Yakin Nak Buat Tempahan?

Mari saya berikan lagi satu tawaran berat sebelah kepada anda.

Niat saya ingin membantu. Saya faham situasi anda. Anda khuatir pelaburan anda mungkin akan menjadi sia-sia?

Anda rasa RM80 ini macam tak berbaloi?

Jangan risau.! Buang segala keraguan anda itu.

Kerana saya ada jaminan pulangan wang 100%


BELI SEKARANG




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ayueidris.com/2021/04/bisnes-air-balang-viral-modal-rendah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
7 Resepi Air Balang Viral Paling Laris Sesuai Untuk Berniaga

7 Resepi Air Balang Viral Paling Laris Sesuai Untuk Berniaga

papar berkaitan - pada 7/4/2021 - jumlah : 147 hits
Sedar tak sedar beberapa bulan sahaja untuk kita sampai ke bulan Di Malaysia bila tiba Ramadan ianya sinonim dengan Bazar Ramadan Oleh itu ramai mula buat persediaan untuk berniaga untuk tambah pendapatan dan antaranya melalui bisnes Air Ba...
Panduan Memulakan Bisnes Air Balang Bonus 6 Resepi Terbaik

Panduan Memulakan Bisnes Air Balang Bonus 6 Resepi Terbaik

papar berkaitan - pada 8/4/2021 - jumlah : 90 hits
Panduan Memulakan Bisnes Air Balang Bonus 6 Resepi Terbaik Apabila menjelang bulan Ramadhan ramai yang mahu mengambil peluang untuk menambah pendapatan sampingan Tidak dapat dinafikan berniaga di Bazar Ramadhan sangat membantu meningkatkan ...
K Jaan Pertimbang Semula Dasar Pendaftaran Vaksin Jika Masih Rendah Pada Julai

K Jaan Pertimbang Semula Dasar Pendaftaran Vaksin Jika Masih Rendah Pada Julai

papar berkaitan - pada 6/4/2021 - jumlah : 77 hits
Kerajaan kemungkinan besar akan mempertimbangkan semula dasar pendaftaran vaksin jika kadar pendaftaran vaksin Covid 19 tidak memuaskan menjelang Julai kata Menteri Sains Teknologi dan Inovasi Khairy Jamaluddin Kita harus menilai semula tah...
Viral Police Notice On Interstate Travel Was Not Meant For Public

Viral Police Notice On Interstate Travel Was Not Meant For Public

papar berkaitan - pada 7/4/2021 - jumlah : 115 hits
A notice posted on the door of a police station in Cheras Kuala Lumpur which has gone viral on social media since yesterday was only supposed to be a verbal reminder to officers Cheras district police chief Mohamed Mokhsein Mohamed Zon said...
Fakta Intan Wisni Miss Eco Indonesia Yang Viral Karena Tak Mahir Berbahasa Inggris

Fakta Intan Wisni Miss Eco Indonesia Yang Viral Karena Tak Mahir Berbahasa Inggris

papar berkaitan - pada 8/4/2021 - jumlah : 73 hits
Meski ada yang menghujat nggak sedikit pula warganet yang tunjukkan dukungan karena Intan berhasil masuk dalam 10 besar Miss Eco International
Hiburan Viral Gambar Kurus Pucat Isteri Nafi Tuduhan Khalis Ambil Dadah Tapi Sebenarnya

Hiburan Viral Gambar Kurus Pucat Isteri Nafi Tuduhan Khalis Ambil Dadah Tapi Sebenarnya

papar berkaitan - pada 10/4/2021 - jumlah : 77 hits
Baru baru ini tersebar sekeping gambar menunjukkan adik kepada Allahyarham Achik Spin iaitu Khalis dalam keadaan kurus dan pucat Khalis dilihat diusung masuk ke dalam kereta untuk dibawa ke hospital Mengakui kesahihan gambar tersebut isteri...
Kisah Perkahwinan Warga Emas Viral Hasrat Lamar Emak Tapi Dapat Anak Gadis 19 Tahun

Kisah Perkahwinan Warga Emas Viral Hasrat Lamar Emak Tapi Dapat Anak Gadis 19 Tahun

papar berkaitan - pada 10/4/2021 - jumlah : 105 hits
JAKARTA Kisah perkahwinan membabitkan seorang lelaki warga emas dengan gadis muda di daerah Bone Sulawesi Selatan heboh diperkatakan masyarakat setempat Hal ini kerana lelaki tersebut Bora berusia 58 tahun dan isterinya Ira Fazillah berumur...
Cops No Blank Cheque For Interstate Travel Pre Signed Form In Viral Post A Forgery

Cops No Blank Cheque For Interstate Travel Pre Signed Form In Viral Post A Forgery

papar berkaitan - pada 8/4/2021 - jumlah : 62 hits
KUALA LUMPUR Police are investigating a social media post showing a blank interstate travel permission form bearing the signature of a police station chief Commenting on the post Kemaman OCPD Supt Hanyan Ramlan said initial investigations r...
Kronologi Kisah Palestine 2021

Aku Tabik Bangla Sungai Buluh

Cikgu Amy

7 Aplikasi Penghantaran Barangan Termurah Di Malaysia

10 Kata Ucapan Permulaan Video Di Youtube Yang Sering Digunapakai

Apakah Tepat Ucapan Minal Aidin Wal Faizin Bagi Memohon Maaf Hari Lebaran

Anggur Dan Kurma Ibarat Barat Dan Islam

Kuih Bom



Info Dan Sinopsis Filem Dekatnya Cinta Adam Dan Hawa 2 Astro First

Kisah Selebriti yang Membunuh dan Terlepas Daripada Hukuman Claudine Longet

6 Selebriti Yang Sebenarnya Ahli Kumpulan Muzik Rock Punk dan Metal

Dari Mana Hamas Dapat Senjata

Info Dan Sinopsis Drama Puaka Hari Raya Astro Citra


The Midnight Children 2 Cemetery House

Menulis Online Dapatkan Bayaran

Tips Dan Cara Masak Rendang Ayam Supaya Lebih Sedap Dan Tahan Lebih Lama

Rina Perlu Teliti Elak Lebih Banyak Warga Emas Mati Akibat Covid

Cancel Subsidi Jaringan Prihatin Cara Batal Pilih Telco Lain

Cops Probing Into Claims That Higher Education Dg Flouted Sop