Berjalan Ke 3 Gili Di Lombok

pada 30/5/2018 - jumlah : 313 hits
Hari ini di Lombok kami bermain air laut pula Bergerak ke Gili pula Iaitu pulau yang dinamakan Gili Trangwana Gili Meno dan Gili Air Perjalanan bermula pada pukul 9 00am dan bergerak ke jeti di Pantai Senggigi Dekat sahaja dari hotel kami i...

Ombak Sunset Lombok Gili Trawangan

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 322 hits
Hari pertama kami ke Lombok menuju terus ke Gili Trawangan Kami tiba di Lombok dalam pukul 10am dan agak lambat keluar dari imigresen sebab kali ini imigresen periksa agak ketat Undang undang terbaru ialah pihak imigresen ingin melihat tari...
Percutian 4h3m Ke Lombok Indonesia Part Iii Menginap Di Gili Khumba Villa With Private Pool Gili Trawangan

papar berkaitan - pada 31/5/2018 - jumlah : 530 hits
Assalamualaikum dan Hai 27 April 2017Day 2 Selesai aktiviti tour di tanah besar Lombok kami meneruskan lagi perjalanan ke Pelabuhan Bangsal untuk menaiki speed bot ke Gili Trawangan Perjalanan nak ke pelabuhan boleh dikatakan agakkkk jauh 2...
Rumah Makan Khas Lombok Indonesia

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 383 hits
Setibanya kami di Lombok dalam pukul 12 00pm perkara pertama kami buat ialah makan dahulu Wayan iaitu pemandu pelancong kami membawa kami makan sebab perut pun dah mendidih Kami di bawa makan ke Rumah Makan Khas Lombok Indonesia Kami makan ...
Muzium Negeri Nusa Tenggara Barat Lombok

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 276 hits
Perjalanan hari pertama kami di Muzium Negeri Nusa Tenggara Barat Perjalanan santai pertama sebelum pergi ke hotel Di Muzium Negeri Nusa Tenggara Barat kami mendapat penjelasan yang jelas dari kurator muzoum tersebut Penjelasan yang cukup j...
Persiapan Melancong Ke Lombok Kali Kedua Bersama Rakan

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 282 hits
Syukur alhamdulilah akhirnya dapat full lesen dari isteri tercinta membenarkan aku pergi ke Lombok bersama rakan Aku memang takkan pergi kalau isteri aku tak benarkan aku pergi ke Lombok Malas nak bertekak lagi pun aku pernah ke sana Salah ...
Tembikar Unik Dari Lombok Indonesia

papar berkaitan - pada 31/5/2018 - jumlah : 631 hits
Berjalan lagi di Lombok Hari ini hari terakhir di Lombok dan esok mahu pulang Hari ini aktivitisnya ialah membeli belah Tempat persinggahan pertama kami ialah di kampung yang membuat tembikar Banyak betul desain tembikar yang dijual disana ...
Kemudahan Pengangkutan Di Lombok

papar berkaitan - pada 3/6/2018 - jumlah : 468 hits
Apabila anda melancong ke Lombok masalah pengangkutan bukanlah satu masalah untuk anda ronda ronda di Pulau Lombok Perkhidmatan teksi cukup banyak Terutama jika anda menginap di Senggigi Dan aku mencadangkan anda pilihlah hotel di Senggigi ...
Pantai Kuta Lombok Mawun Dan Selong Belanak

papar berkaitan - pada 2/6/2018 - jumlah : 381 hits
erada di Lombok Hari ini kami berjalan jalan ke 3 pantai utama di Lombok iaitu Pantai Kuta Lombok Mawun Dan Selong Belanak Persinggahan pertama kami adalah di pantai Selong Belanak Penuh betul pantai ini dengan pelancong asing Ini disebabka...
Tenunan Lombok Indonesia

papar berkaitan - pada 1/6/2018 - jumlah : 567 hits
Tempat pelancongan kami pergi ialah di tenunan songket di Lombok Barat Terdapat sebuah kampung yang namanya Sukaka kesemuanya menjual barangan tenunan yang di tenun oleh kaum wanitanya Manakala lelakinya pula kebanyakkan adalah petani Kami ...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo