Kemudahan Pengangkutan Di Lombok

pada 3/6/2018 - jumlah : 470 hits
Apabila anda melancong ke Lombok masalah pengangkutan bukanlah satu masalah untuk anda ronda ronda di Pulau Lombok Perkhidmatan teksi cukup banyak Terutama jika anda menginap di Senggigi Dan aku mencadangkan anda pilihlah hotel di Senggigi ...

Rumah Makan Khas Lombok Indonesia

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 393 hits
Setibanya kami di Lombok dalam pukul 12 00pm perkara pertama kami buat ialah makan dahulu Wayan iaitu pemandu pelancong kami membawa kami makan sebab perut pun dah mendidih Kami di bawa makan ke Rumah Makan Khas Lombok Indonesia Kami makan ...
Muzium Negeri Nusa Tenggara Barat Lombok

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 279 hits
Perjalanan hari pertama kami di Muzium Negeri Nusa Tenggara Barat Perjalanan santai pertama sebelum pergi ke hotel Di Muzium Negeri Nusa Tenggara Barat kami mendapat penjelasan yang jelas dari kurator muzoum tersebut Penjelasan yang cukup j...
Air Terjun Sendang Gila Dan Tiu Kelep Lombok

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 249 hits
Hari ini kami berjalan pula ke Air Terjun Sendang Gila dan Tiu Kelep Lombok yang terletak di bawah kaki Gunung Rinjani Perjalanan dari hotel kami ke Air Terjun Sendang Gila dan Tiu Kelep Lombok memakan masa 2 1 2 jam Memang lama macam pergi...
Ombak Sunset Lombok Gili Trawangan

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 327 hits
Hari pertama kami ke Lombok menuju terus ke Gili Trawangan Kami tiba di Lombok dalam pukul 10am dan agak lambat keluar dari imigresen sebab kali ini imigresen periksa agak ketat Undang undang terbaru ialah pihak imigresen ingin melihat tari...
Persiapan Melancong Ke Lombok Kali Kedua Bersama Rakan

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 284 hits
Syukur alhamdulilah akhirnya dapat full lesen dari isteri tercinta membenarkan aku pergi ke Lombok bersama rakan Aku memang takkan pergi kalau isteri aku tak benarkan aku pergi ke Lombok Malas nak bertekak lagi pun aku pernah ke sana Salah ...
Tenunan Lombok Indonesia

papar berkaitan - pada 1/6/2018 - jumlah : 574 hits
Tempat pelancongan kami pergi ialah di tenunan songket di Lombok Barat Terdapat sebuah kampung yang namanya Sukaka kesemuanya menjual barangan tenunan yang di tenun oleh kaum wanitanya Manakala lelakinya pula kebanyakkan adalah petani Kami ...
Percutian 4h3m Ke Lombok Indonesia Part Iii Menginap Di Gili Khumba Villa With Private Pool Gili Trawangan

papar berkaitan - pada 31/5/2018 - jumlah : 535 hits
Assalamualaikum dan Hai 27 April 2017Day 2 Selesai aktiviti tour di tanah besar Lombok kami meneruskan lagi perjalanan ke Pelabuhan Bangsal untuk menaiki speed bot ke Gili Trawangan Perjalanan nak ke pelabuhan boleh dikatakan agakkkk jauh 2...
Tembikar Unik Dari Lombok Indonesia

papar berkaitan - pada 31/5/2018 - jumlah : 651 hits
Berjalan lagi di Lombok Hari ini hari terakhir di Lombok dan esok mahu pulang Hari ini aktivitisnya ialah membeli belah Tempat persinggahan pertama kami ialah di kampung yang membuat tembikar Banyak betul desain tembikar yang dijual disana ...
Berjalan Ke 3 Gili Di Lombok

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 318 hits
Hari ini di Lombok kami bermain air laut pula Bergerak ke Gili pula Iaitu pulau yang dinamakan Gili Trangwana Gili Meno dan Gili Air Perjalanan bermula pada pukul 9 00am dan bergerak ke jeti di Pantai Senggigi Dekat sahaja dari hotel kami i...
Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Azmin Pledges To Tell All On May 11

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls