Percutian 4h3m Ke Lombok Indonesia Part Iii Menginap Di Gili Khumba Villa With Private Pool Gili Trawangan

pada 31/5/2018 - jumlah : 530 hits
Assalamualaikum dan Hai 27 April 2017Day 2 Selesai aktiviti tour di tanah besar Lombok kami meneruskan lagi perjalanan ke Pelabuhan Bangsal untuk menaiki speed bot ke Gili Trawangan Perjalanan nak ke pelabuhan boleh dikatakan agakkkk jauh 2...

Ombak Sunset Lombok Gili Trawangan

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 322 hits
Hari pertama kami ke Lombok menuju terus ke Gili Trawangan Kami tiba di Lombok dalam pukul 10am dan agak lambat keluar dari imigresen sebab kali ini imigresen periksa agak ketat Undang undang terbaru ialah pihak imigresen ingin melihat tari...
Tamatnya Percutian Di Gili Trawangan Bersama Rakan

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 206 hits
Akhirnya bersama rakan selama 3 hari 2 malam berakhir dengan mencapai misi reunite MHS old school member Percutian kali ini memang memenatkan dan penuh thrill Berjalan kaki selama 40 minit hanya untuk meliha dalam gelap serta sesat mencari ...
Rumah Makan Khas Lombok Indonesia

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 383 hits
Setibanya kami di Lombok dalam pukul 12 00pm perkara pertama kami buat ialah makan dahulu Wayan iaitu pemandu pelancong kami membawa kami makan sebab perut pun dah mendidih Kami di bawa makan ke Rumah Makan Khas Lombok Indonesia Kami makan ...
Gambar Keindahan Gili Trawangan

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 239 hits
Jom lihat gambar yang aku ambil serta beberapa rakan aku ambil semasa lepak di Gili Trawangan 3 hari 2 malam Tak puas lak rasanya Lagi gambar
Menginap Di Strait View Villa Port Dickson

papar berkaitan - pada 30/5/2018 - jumlah : 425 hits
Percutian 3 hari 2 malam kami menginap di Strait View Villa Port Dickson Ianya berdekatan dengan Marina PD Resort dan tidak jauh dari Teluk Kemang atau Pantai Cahaya Terang Pada mulanya kami nak sewa hotel sahaja sebab kalau di hotel ada br...
15 Destinasi Percutian Menarik Di Indonesia Ini Paling Banyak Dimuat Naik Di Instagram

papar berkaitan - pada 18/5/2018 - jumlah : 534 hits
Sebagai sebuah negara yang memiliki banyak pulau Indonesia merupakan antara destinasi percutian yang mudah untuk dikunjungi oleh rakyat Malaysia Kali ini kami senaraikan 15 lokasi menarik di Indonesia yang banyak dimuat naik di instagram ol...
Tembikar Unik Dari Lombok Indonesia

papar berkaitan - pada 31/5/2018 - jumlah : 631 hits
Berjalan lagi di Lombok Hari ini hari terakhir di Lombok dan esok mahu pulang Hari ini aktivitisnya ialah membeli belah Tempat persinggahan pertama kami ialah di kampung yang membuat tembikar Banyak betul desain tembikar yang dijual disana ...
Tenunan Lombok Indonesia

papar berkaitan - pada 1/6/2018 - jumlah : 567 hits
Tempat pelancongan kami pergi ialah di tenunan songket di Lombok Barat Terdapat sebuah kampung yang namanya Sukaka kesemuanya menjual barangan tenunan yang di tenun oleh kaum wanitanya Manakala lelakinya pula kebanyakkan adalah petani Kami ...
Jemaat Ahmadiyah Indonesia Minta Pelaku Penyerangan Di Lombok Timur Diproses Hukum

papar berkaitan - pada 21/5/2018 - jumlah : 266 hits
Jemaat Ahmadiyah Indonesia menyesalkan peristiwa penyerangan dan pengusiran yang dilakukan sekelompok orang terhadap jemaat Ahmadiyah di Kecamatan Sakra Lombok Timur NTB pada Sabtu dan Minggu kemarin
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Wan Ji Najib Dapat Layanan Sangat Istimewa Di Penjara

Asan Lembu The Movie

Potong Ikan Keluar Api

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo