Beli Hidangan Raya Cepat Dan Mudah Melalui Aplikasi Edesa


Beli Hidangan Raya Cepat dan Mudah Melalui Aplikasi ‘eDesa’ || Hai korang! Moga sihat selalu yo! Apa Nona ni cerita pasal hidangan raya sedangkan puasa pun belom lagi??! Haha, ye..Saja nak inform suruh standby awal! Senang nanti kalau tetiba raya terkejut lagi ker apa, boleh guna cara ni, simpan stok produk seperti pes masakan tuh. Haaa... Mudah dan cepat terhidang! Nak lagi cepat, beli menu yang ‘Ready To Eat’ terus! Macam yang Nona order last week kat dalam satu aplikasi terkini iaitu eDesa. Apakah itu aplikasi eDesa?
Muka depan aplikasi eDesa.
eDesa merupakan sebuah aplikasi marketplace untuk memasarkan produk dan perkhidmatan IKS. Ya, inilah satu-satunya aplikasi PRODUK ORANG KITA yang fokus kepada produk dan perkhidmatan IKS, bersifat tempatan, mesra pengguna, dan memberi keuntungan kepada orang kita! 
Memang meriah dengan produk IKS seperti makanan, minuman, barang mandian, makeup dan banyak lagi. Sometimes ada produk yang Nona jarang atau tak pernah jumpa. Teruja pulak! Barulah tahu, macam-macam ada eh! Rambang mata!!! Banyaknya penjual terlibat dalam ni.. Makanan raya sampai makanan bukan raya, seperti makanan harian, dan barang harian pun ada ui!

See! Banyak sungguh kan?!
Selain itu, eDesa sebenarnya bukan setakat memberi peluang untuk client menjual dan customer pula membeli namun mereka banyak berkolaborasi dengan agensi contohnya MARA, RISDA, FELCRA dan lain lain, kebanyakan usahawan eDesa dari agensi agensi tersebut. Nak tengok apa aku beli haritu sebagai percubaan kali pertama? Zoom in kat bawah:

Chak!!
Teringin kambing solamer tu sebab it is RTE (Ready To Eat). Benda benda mudah ni of course my favourite! Lepastu aku beli pes rendang Resepi Toksu dan kuih tart. Mood raya betul ek! Haha.. So far dah try merendang, sedap betul guna pes ni, simple dan cepat! 
Okay, seperti yang aku bagitau awal-awal tadi, banyak penjual menjual kat sana. Selain daripada tempat membeli pelbagai barang atau produk, korang boleh jugak menjual kat dalam aplikasi ni.
Apa kelebihan yang disediakan buat mereka yang ingin menjadi usahawan dan peniaga dalam aplikasi eDesa? Haa, ni yang best. eDesa.my mengadakan kursus special for usahawan mereka di seluruh Malaysia! Ianya jugak bertujuan untuk memberi info dan tunjuk ajar tentang:
✅ Pendaftaran Seller dan Create Kedai di eDesa
✅ Kelas Mengambil Gambar dan Video Produk Mereka beserta Teknik Editing
✅ Marketing
✅ Bahan Pembungkusan Selamat untuk Pos
Sebab kebanyakan seller ni, mereka belum mahir untuk penghantaran keluar, ada yang datang dari luar bandar, ada yang tak pernah buat postage , so dalam kursus tersebut, eDesa ada tenaga pengajar yang bertauliah untuk train usahawan sampai faham. 
Menarik ye siap ada dua pakej. 
Untunglah sesiapa yang grab peluang yang disediakan.
Nah selingan. Ayam rendang menggunakan pes rendang yang dibeli kat eDesa! Hihi.. Sedaplah semestinya! Nanti kena beli lagi nampaknya! Haha..
Cara pembelian dalam eDesa.my:

Download aplikasi eDesa di PlayStore (Pengguna android)Sign up.Survey produk yang diinginkan.Buat pembayaran dan tunggu barang sampai.
Simple dan mudah dengan adanya aplikasi eDesa! Lagi-lagi bila busy nak membeli barang dapur kat kedai, atau tempat shopping jauh, aku try search dalam aplikasi ni dan order, simpan buat stock~ Takdenya rugi, sangat berguna yer! Boleh survey website eDesa atau Facebook  atau download terus apps nya, settle!


Okaylah, sekian cerita pasal aplikasi eDesa yang terkini and happy shopping! Terjah dan survey benda benda menarik yang ada! 


SENYUM SAJA

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.nonasani.com/2023/02/beli-hidangan-raya-cepat-dan-mudah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Karpet Merah Pns Ajukan Kpr Di Bank Lebih Mudah Dan Cepat

Karpet Merah Pns Ajukan Kpr Di Bank Lebih Mudah Dan Cepat

papar berkaitan - pada 26/1/2023 - jumlah : 152 hits
Sudah jadi rahasia umum Surat Keputusan pengangkatan sebagai Pegawai Negeri Sipil bisa digunakan untuk mengajukan kredit di perbankan Tak hanya untuk kredit perumahan bank bank juga memberikan kredit berupa uang tunai kepada PNS yang membut...
Cara Beli Kad Nfc Touch N Go Dengan Mudah Dan Pantas

Cara Beli Kad Nfc Touch N Go Dengan Mudah Dan Pantas

papar berkaitan - pada 12/2/2023 - jumlah : 262 hits
Dahulu mungkin sukar namun kini memiliki kad NFC Touch N Go tidaklah sesukar mana asalkan anda mengikuti perkembangan stok di pasaran Asyik kehabisan stok je Jangan risau saya akan bagitau cara beli kad NFC Touch N Go ini tanpa perlu beratu...
7 Langkah Mudah Untuk Cepat Hamil Sebagai Pengantin Baru

7 Langkah Mudah Untuk Cepat Hamil Sebagai Pengantin Baru

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 109 hits
Menjadi ibu bapa adalah salah satu impian yang paling ditunggu tunggu oleh setiap pasangan yang baru sahaja berkahwin Walau bagaimanapun tidak semua pasangan dapat segera mempunyai anak setelah berkahwin Oleh itu ramai pengantin baru yang i...
Langkah Mudah Klaim Prutect Care Dengan Aplikasi Pulse By Prudential

Langkah Mudah Klaim Prutect Care Dengan Aplikasi Pulse By Prudential

papar berkaitan - pada 6/2/2023 - jumlah : 175 hits
Sudah punye PRUtect care tapi masih bingung cara melakukan klaimnya Tenang simak caranya yuk Mudah dan cepat kok
Masakan Lebih Sedap Cepat Dan Mudah Dengan Santan Mawar

Masakan Lebih Sedap Cepat Dan Mudah Dengan Santan Mawar

papar berkaitan - pada 29/1/2023 - jumlah : 120 hits
Kerja kerja memasak di dapur sememangnya mengambil masa yang agak lama serta prosesnya agak remeh dan memenatkan lebih lebih lagi bagi masakan Melayu yang banyak menggunakan bahan antara nya adalah santan Masakan seperti hidangan Rendang So...
Buat Sendiri Roti Canai Sarang Burung Superdaddy Tunjukkan Shortcut Paling Mudah Sedap

Buat Sendiri Roti Canai Sarang Burung Superdaddy Tunjukkan Shortcut Paling Mudah Sedap

papar berkaitan - pada 5/2/2023 - jumlah : 279 hits
Sedapnya kalau dapat makan roti canai untuk sarapan pagi atau minum petang kan Tak semua orang pandai buat roti canai sendiri nak mudah sama ada ke kedai mamak atau boleh beli saja yang segera Nak lebih sedap lagi bolehlah buat roti canai s...
Jangan Mudah Tertipu Dakwaan Kononnya Jadi Mangsa Pekerjaan Di Myanmar Pdrm

Jangan Mudah Tertipu Dakwaan Kononnya Jadi Mangsa Pekerjaan Di Myanmar Pdrm

papar berkaitan - pada 6/2/2023 - jumlah : 76 hits
Kerajaan Kemboja Melaporkan Ada Mangsa Sindiket Pekerjaan Sebenarnya Berhutang Ahlong dan Kalah Dalam Perjudian Terkejut juga saya semasa menonton liputan khas sindiket penipuan pekerjaan di Myanmar dan Kemboja di slot rancangan 999 TV3 tad...
Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Aku Ceraikan Isteri Ikut Kehendak Dia Sebab Dia Tak Pandai Buat Air Ikut Tekak Keturunan Kami

Nostalgia Bedak Sejuk

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


How To Choose A Patent Lawyer In New York For Your Invention

Ai Text Humanizer Bridging The Gap Between Ai And Human Writing

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Khaled Loyal Umno Voter Base Is Shrinking

Perkampungan Sunnah Ke 9 Kangar Perlis

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas